Over het restaurant Restaurant Ammos

Een modern Grieks restaurant

Bij Ammos is de bar versierd met een aquarium en zeesterren. Geen Griekse pilaren, maar een modern decor in zwart en wit tinten. En ook het menu gaat een stapje verder: Griekse en Mediterraanse hapjes op een grote plank om te delen. De gerechten op de gevarieerde vierseizoenen menukaart zijn kakelvers bereid en de opmaak is als een schilderijtje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ammos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ammos

Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Renda Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben het menu gegeten. De 3 gangen werden als hapjes gerechten op een plank geserveerd. Smakelijke gerechten en mooi opgediend meer dan voldoende per gang. Vriendelijke bediening.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Uitstekend verzorgd en zeer goed bereid eten. Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten! Ik kan het dagmenu aanbevelen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
heel mooi restaurant met vrolijke bediening en bediening die weten wat de klant zijn wensen zijn.
Het eten is voortreffelijk
Het restaurant is groot opgezet hier bedoel ik mee dat je niet bij het tafeltje naast je een vorkje mee kan prikken.
Zekers de moeite waard om hier nog eens terug te gaan.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Dit was alweer de 5de keer dat we hier zijn wezen eten. Nu met mijn zus en zwager de koningstafel gegeten, en die was weer uitstekend. De gezellige eigenaar kwam ons regelmatig vragen of alles naar wens was, en trakteerde ons na afloop nog een apperatiefje. Al met al weer een geslaagde avond gehad bij dit fijne restaurant.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was er heel gezellig.de bediening was vriendelijk.
En het eten waar het tenslotte om ging.
Was voortreffelijk.
Alex C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Voorafjes zeer royaal, je krijgt uitleg over wat je bestelt. De bediening is vriendelijk, zaak ziet er netjes en verzorgd uit. De eten smaakt verrukkelijk niet overkruid en ook nette porties. Zeker een aanrader je mag lekker na tafelen. Al met al een goede tent om uit eten te gaan en qua prijs ook zeker niet te duur. Je krijgt meer als waar voor je geld.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk rustig gegeten, niet het gevoel gehad dat je snel weg moest zodat er nog iemand na ons bediend kon worden. Personeel was ook erg vriendelijk, kwamen vragen of alles naar wens was.
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontvangst was niet zo leuk omdat reservering nog niet was verwerkt. Reactie van gastheer gaf geen welkom gevoel. De verdere bediening werd ook gedaan door een jonge dame die vriendelijk was maar nog duidelijk aan het vak moet wennen. Het eten maakte een hoop goed want dat was prima in orde evenals de wijnen op de kaart. Terugkerende of bekende klanten werden opvallend vriendelijker ontvangen.
Mi F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten van de koningsplan, alle maal lekkere hapjes en porties zijn goed. Het enige wat miste was een frisse salade!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was fenomenaal! Bijzonder heerlijk eten en een meer dan prettige bediening! Voor ons was het de eerste kennismaking met dit restaurant. We komen zeker terug en zullen onze familie, vrienden en kennissen op de hoogte brengen van dit bijzonder fijne restaurant!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben prima gegeten, jammer was dat het personeel vooral oog had voor elkaar of de ‘vaste’ gasten en nauwelijks voor ons. Zodra het personeel wel aan tafel kwam werd netjes gewerkt. Aandachtspunt personeel.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Alles gaar en goed voorbereid. bediening was super.. niet opdringerig en beleefd. Sfeer was goed. Muziek op juist volume. En kon makkelijk met elkaar praten.
Bertien H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prima service
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gewoon een gezellige avond en vriendelijk personeel
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima eten, vriendelijke bediening, alleen stond de muziek in het begin wel erg hard en teveel van songfestivalgehalte. Op onze vraag of de muziek zachter kon en mogelijk een ander genre, werd er meteen werk van gemaakt, zodat we niet in de stressmodus verder hoefden te dineren.
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Amos. Het restaurant is iets aan de prijzige kant, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Het was erg lekker.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten, de 'koningstafel' is zeer zeker een aanrader. Uitstekende bediening met oog voor de klant.
Laätzar M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Snelle service, heerlijk eten, gezellige sfeer!