Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Kalamaria - Gebakken inktvis met knoflook en citroen
      Keftedakia - Gehaktballetjes in tomatensaus
      Manitaria - Gevulde champignons met 4 soorten kaas uit de oven
      Tzatziki - Griekse yoghurt met knoflook
      Bruschetta- brood uit de oven met feta,olijf,tomaat ui en basilicum
  • Hoofdgerechten
    • Mix grill - Verschillende soorten vlees
      Tonos - Verse shasimi tonijn van de grill
      Mousaka - Aardappel, gehakt, aubergine en bechamelsaus in laagjes uit de oven
      Papoutsaki - Aubergine gevuld met diverse groente overgoten met bechamelsaus
      Kotopoulo- Gegrilde kippendijtjes
  • Nagerecht
    • Oreo taart
      Cheese cake
      Dame blanche
      Griekse yoghurt met honing en walnoten

Over het restaurant Restaurant Ammos

Een modern Grieks restaurant

Bij Ammos is de bar versierd met een aquarium en zeesterren. Geen Griekse pilaren, maar een modern decor in zwart en wit tinten. En ook het menu gaat een stapje verder: Griekse en Mediterraanse hapjes op een grote plank om te delen. De gerechten op de gevarieerde vierseizoenen menukaart zijn kakelvers bereid en de opmaak is als een schilderijtje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ammos

• : De dichtsbijzijnde parkeergarage op 110 meter afstand is de parkeergarage Visstraat 18, telefoonnummer: 085 049 9899

De keuken is geopend tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ammos

Debby O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Eten en bediening prima! Kwaliteit-prijsverhouding is okee en de bediening is vriendelijk en correct. Enige minpuntje voor ons is dat het restaurant qua beleving, inrichting en sfeer een beetje tegen viel.
Annie T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk eten en aardige mensen.
Jetty M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heel gezellig en mooi ingericht! Lekker gegeten!
Huib C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Zeer vriendelijk en het eten was goed. Prima restaurant om nog eens terug te gaan. aanrader.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten, prettige sfeer en vriendelijke bediening! Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Eberhard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Perfect zeker aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Voor de 2e keer geweest en het was weer uitstekend. Lekker eten, mooi opgemaakt, vriendelijke bediening en gezellige sfeer. ! minpuntje , er zijn te weinig kapstokken en er zou een spiegeltje bij kunnen.
Gerrianne M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prima eten, vriendelijke bediening.
SD S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Snel en vriendelijk geholpen. Heerlijk eten. Gezellig restaurant.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten, hele lieve fijne bediening. Wij gaan zeker terug.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een gezellig restaurant,met eerlijk eten voor een goede prijs en prima bediening.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Ik had als voorgerecht de champignons en als hoofdgerecht de tonijn beiden waren heerlijk. De dame blanche en de kersen cheescake waren ook heel goed. Alles is ook mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel. Kortom een geslaagde avond.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Ik wil graag even reageren op het commentaar gegeven door de eigenaar?? op mijn recensie van 26 dec. 2018. Dat wij alles zouden hebben opgegeten klopt niet, mijn vrouw heeft heel haar gerecht (m.u.v. de 5 kleine gamba's) laten staan omdat haar bord droop van de olie. Mijn schoonzus en ik hadden de mixed grill en wij hebben inderdaad de paar stukjes vlees opgegeten. Ook de 3 sprietjes wortel en het kleine schaaltje friet voor 3 personen hebben wij opgegeten. Niet dat het smaakte maar goed... Tijdens dit zeer karige kerstdiner is ons niet een keer gevraagd of het naar wens was of dat het eten smaakte. Normaal zijn wij gewend dat er bij een Grieks gerecht een aantal bijlages zitten zoals voldoende tzaziki, salade, rijst, etc. maar daar hebben wij niets van gezien. Het ontbreken hiervan kan natuurlijk ook liggen aan de zeer scherpe prijs van 26,50 van dit hoofd gerecht... Ook toen ik de ober vroeg wat hij van de door olie doordrenkte gamba's schotel vond was zijn enige commentaar weet je wel wat die inkoop kosten! Het is helaas niet mogelijk foto's aan dit commentaar toe te voegen want die heb ik wel degelijk gemaakt. Ook de stelling dat wij om korting vroegen slaat kant nog wal, wij hebben hier NOOIT om gevraagd. Wel heb ik aangegeven dat het prettig zou zijn dat je op een kerstdag met een drankje wordt ontvangen. Het enige commentaar hierop was "daar doen wij niet aan" Het feit dat er op deze manier op mijn commentaar wordt gereageerd i.p.v. op de avond zelf serieus met ons om te gaan zegt mij genoeg. Als ik de recensie echter lees die de mensen na ons hebben geschreven hebben jullie er wellicht toch iets van geleerd!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Vanavond ons kerstdiner "genoten"bij dit restaurant, ZEER teleurstellend! Je mag toch verwachten dat je op deze avond als welkome gast wordt ontvangen..... NOT geen drankje als welkom, geen vraag of het smaakt maar wel torenhoge prijzen! Gerechten smaken vlak, eigenlijk smakeloos. Geen sausjes of salades bij het hoofdgerecht, alleen een bak friet in een kapotte schaal... Mijn vrouw bestelde gepelde gamba's maar kreeg 5 ongepelde in olie gedrenkte garnalen op een bedje van paprika en wortels. Bij het afruimen wordt er gevraagd of het heeft gesmaakt. Ik vroeg hem of het er smakelijk uit vond zien maar de zeer arrogante ober herkent zich niet in onze kritiek en wij voelen ons als klant compleet in ons hemd gezet. Hij gaat ook niet met ons in discussie..... De Nederlandse bar bediende hoort ons aan en komt later naar ons toe en zegt als excuus hij is Grieks........ wat een baggertent is dit! De (volgens ons eigenaar) mengt zich niet in onze discussie en doet net of zijn neus bloed......Nooit meer Ammos voor ons!!
Hartelijk dank voor uw, reeds verwachte, reactie. Wij waarderen altijd reacties van onze gasten. Als er iets niet naar verwachting is, wordt het uiteraard direct serieus opgepakt en opgelost.

Het wordt echter moeilijk om klachten serieus te nemen nadat de maaltijd volledig is genuttigd en het stadium is aangebroken om de rekening te betalen. Om vervolgens korting te bedingen omdat werkelijk niets heeft gesmaakt, is voor ons een onbegaanbare weg. Wij hebben de afgelopen Kerstdagen ongeveer 200 gasten ontvangen die zeer tevreden waren over zowel eten als service. Wij kunnen uw klachten daarom ook niet serieus nemen.

Met vriendelijke groet,
Restaurant Ammos
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie, gezellige tafels met fijne stoelen. We zaten heerlijk aan een ronde tafel bij het raam en naast de verwarming, voor mij als koukleum dus een goed plekje! Had niet goed begrepen maar dacht met AH bonnen van de kaart te mogen eten maar we kregen een kleine keuzekaart. Personeel stond ons vriendelijk en geduldig te woord, erg netjes. Dus de keuze was beperkt maar het was goed eten, voldoende en eenmooie opmaak van borden. Dus zeker een aanrader!!
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Net iets buiten het “winkelcentrum” leuke plek. Lekker eten, leuk restaurant. Minpunt bediening, chagrijnig onoplettend.
H.eijka E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Voor een tweede keer geweest en weer prima gegeten en verschrikkelijk vriendelijk ontvangen. Ook de bediening was perfect.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant. Prettige medewerkers, Gerechten stuk voor stuk met zorg bereid en opgediend.
Zeker voor herhaling vatbaar!!45
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
We zijn hier geweest met de kerstmarkt afgelopen zondagmiddag voor een hapje en een drankje. Restaurant was zo goed als vol. Wij hebben goed gegeten. Voor mij sousouki schotel mijn gezelschap genoot van calamaris, gyros schotel en souvlakia. Dit was allemaal mogelijk te bestellen s middags, en smaakte erg lekker. Serveerster was erg vriendelijk ondanks de drukte. Viel op dat deze bijna zo goed als alleen het restaurant draaiende hield maar ondanks dit nog steeds erg gastvrij,petje af. Als wij weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug voor een avond maal.
Mireille N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
We hebbrn super goed gegeten . Vis was erg goed.