Over het restaurant Restaurant Ammos

Een modern Grieks restaurant

Bij Ammos is de bar versierd met een aquarium en zeesterren. Geen Griekse pilaren, maar een modern decor in zwart en wit tinten. En ook het menu gaat een stapje verder: Griekse en Mediterraanse hapjes op een grote plank om te delen. De gerechten op de gevarieerde vierseizoenen menukaart zijn kakelvers bereid en de opmaak is als een schilderijtje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ammos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met ons gezin daar gegeten omdat we Grieks lekker vinden. Lekker vers brood en gerechten mooi opgemaakt.
De tzaziki en tonijn kan beter. Vlotte bediening. De grillgerechten waren prima. Lekker kraanwater met ijsklontjes. Echter foutje bij het nagerecht door serveerster gemaakt mochten we toch het ijs opeten maar stond later toch op de rekening. Slordig. Prima wijn. Al met al wel duur gegeten.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Op 2e pinksterdag niet gereserveerd en toch heerlijk gegeten. Ammos schotel met verschillende stukjes vlees was heerlijk. De porties zijn van normale grote en zeer goed van kwaliteit niet bakken vlees zoals bij de meeste Griekse restaurants. Lekker friet erbij en heerlijke tzaziki en een hele goede rode wijn er bij. Een aanrader en aanwinst voor Dordt.
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten van de koningstafel! Met twee personen ruim voldoende. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij restaurant Ammos kan je genieten van heerlijke gerechten, de borden zijn mooi opgemaakt en de porties zijn prima! Erg vriendelijk ontvangen! Bij ons volgende bezoek aan het mooie Dordrecht komen we hier zeker terug!
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Perfect eten, zeker de tapas achtige presentatie zodat je van alles wat kunt eten. Service prima en de vooral de prijs kwaliteit verhouding is perfect.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten van de koningstafel. We komen zeker een keer terug.
Teus O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Verrassend, zowel het menu, als de sfeer en ambiance.
Vriendelijk personeel met kennis van zaken en bovendien heerlijk gegeten.
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Na alle recensies zeer hoge verwachtingen. Maar ik kan niet anders zeggen dan " Geweldig ". Sfeer prima, eten hoog niveau. Tornado super mals. Prachtige Tonijn, uitzonderlijk rood en overheerlijk. Koningsmenu op lange planken met diverse voor-, hoofd en nagerechten zeker een aanrader. Gastheer top. Bediening erg persoonlijk en vriendelijk.
Erg geslaagde avond gehad. Komen hier zeker nog een keer terug.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een andere manier als je gewend bent bij een Grieks restaurant. Mooi opgediend en niet van die grote borden met " bergen" vlees.
Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteits verhouding.
Aanrader, wij gaan zeker nog een keertje terug.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was weer genieten, ditmaal de Koningstafel genomen en wat waren de hapjes allemaal heerlijk. Top service, ook mijn zoon van 6 vond zijn kippendij erg lekker. Wij komen zeker terug.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hadden de koningstafel besteld, waarbij je allerlei gerechten krijgt. Een mooie manier om kennis te maken met wat het restaurant klaar maakt. Op het feit dat 1 persoon geen vis mag eten werd direct actief alternatieven aan geboden. We hebben echt heerlijk zitten eten en komen zeker nog een keer terug.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk genoten van het Koningsmaal met allemaal verschillende voorafjes, hoofdgerechten en toetjes.
Alle gerechten smaakte erg lekker en een vriendelijke en vlotte bediening.
Volgende keer gaan we a la carte proberen, maar wat we voorbij zagen komen zag er al erg aantrekkelijk uit.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Ammos! Dit restaurant is een aanrader, wij gaan er zeker nog vaker naar toe!
andries P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De gewoonte van de rasechte Griek om de gasten een ouzo aan te bieden is voorbij. Jammer, maar het hoeft natuurlijk ook niet persé. Dat je een bonbon van Leonidas bij alle warme dranken belooft(op de kaart) is luxe maar als de uitvoering een stukje chocola wordt dan valt dat een beetje tegen. Misschien is iets meer groente inkopen ook een goed idee. Toch is wat je krijgt toch goed op smaak daarom geen beoordeling "redelijk".
evert D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Buitengewoon vriendelijke ontvangst en bediening. Zeer goed en verzorgd eten. Uitmuntend. Prijs kwaliteit verhouding prime.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten vanavond bij Ammos. Donderdagavond, weinig gasten. Gerechten kwamen vlot op tafel, de dame en heer in de bediening zorgden ervoor dat onze glazen niet leeg raakten zonder dwingend over te komen. Prima. Vlotte bediening. De paidakia (lamskoteletjes) waren perfect gegrild, de frietjes vers en knapperig. Lekkere verse tonijn carpaccio vooraf. Prima Gieks restaurant. Kinderen tevreden, pa en ma tevreden.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten.
K F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Mooie locatie in het oude Dordrecht.
Eerlijke, bekende Griekse keuken.Wel mooie presentatie.
Service is erg langzaam.
Stier 6.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gisteren voor het eerst bij Ammos gegeten. Wat een heerlijke ervaring! Moderne, stijlvolle inrichting met een warme sfeer. Hele vriendelijke bediening met goede service. En het allerbelangrijkste: het eten was heerlijk! De Koningstafel is zeker een aanrader: meerdere gerechtjes, zalig mals vlees (echt alle!) en alles niet te vet of te sterk gekruid. Probeer ook de rosé!
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ik ben geen liefhebber van de ouderwets stereotype Griek, te meer omdat het veelal niet glutenvrij is en ik het eten als saai en vettig ervaar. Geen sprake van bij restaurant Ammos. Het ziet er al gezellig, modern en smaakvol aangekleed uit. De bediening was goed en het eten heerlijk waarbij er veel aandacht was voor een mooie presentatie. Voor herhaling vatbaar.