Over het restaurant Restaurant Ammos

Een modern Grieks restaurant

Bij Ammos is de bar versierd met een aquarium en zeesterren. Geen Griekse pilaren, maar een modern decor in zwart en wit tinten. En ook het menu gaat een stapje verder: Griekse en Mediterraanse hapjes op een grote plank om te delen. De gerechten op de gevarieerde vierseizoenen menukaart zijn kakelvers bereid en de opmaak is als een schilderijtje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ammos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Teus O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Verrassend, zowel het menu, als de sfeer en ambiance.
Vriendelijk personeel met kennis van zaken en bovendien heerlijk gegeten.
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Na alle recensies zeer hoge verwachtingen. Maar ik kan niet anders zeggen dan " Geweldig ". Sfeer prima, eten hoog niveau. Tornado super mals. Prachtige Tonijn, uitzonderlijk rood en overheerlijk. Koningsmenu op lange planken met diverse voor-, hoofd en nagerechten zeker een aanrader. Gastheer top. Bediening erg persoonlijk en vriendelijk.
Erg geslaagde avond gehad. Komen hier zeker nog een keer terug.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een andere manier als je gewend bent bij een Grieks restaurant. Mooi opgediend en niet van die grote borden met " bergen" vlees.
Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteits verhouding.
Aanrader, wij gaan zeker nog een keertje terug.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was weer genieten, ditmaal de Koningstafel genomen en wat waren de hapjes allemaal heerlijk. Top service, ook mijn zoon van 6 vond zijn kippendij erg lekker. Wij komen zeker terug.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hadden de koningstafel besteld, waarbij je allerlei gerechten krijgt. Een mooie manier om kennis te maken met wat het restaurant klaar maakt. Op het feit dat 1 persoon geen vis mag eten werd direct actief alternatieven aan geboden. We hebben echt heerlijk zitten eten en komen zeker nog een keer terug.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk genoten van het Koningsmaal met allemaal verschillende voorafjes, hoofdgerechten en toetjes.
Alle gerechten smaakte erg lekker en een vriendelijke en vlotte bediening.
Volgende keer gaan we a la carte proberen, maar wat we voorbij zagen komen zag er al erg aantrekkelijk uit.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Ammos! Dit restaurant is een aanrader, wij gaan er zeker nog vaker naar toe!
andries P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De gewoonte van de rasechte Griek om de gasten een ouzo aan te bieden is voorbij. Jammer, maar het hoeft natuurlijk ook niet persé. Dat je een bonbon van Leonidas bij alle warme dranken belooft(op de kaart) is luxe maar als de uitvoering een stukje chocola wordt dan valt dat een beetje tegen. Misschien is iets meer groente inkopen ook een goed idee. Toch is wat je krijgt toch goed op smaak daarom geen beoordeling "redelijk".
evert D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Buitengewoon vriendelijke ontvangst en bediening. Zeer goed en verzorgd eten. Uitmuntend. Prijs kwaliteit verhouding prime.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten vanavond bij Ammos. Donderdagavond, weinig gasten. Gerechten kwamen vlot op tafel, de dame en heer in de bediening zorgden ervoor dat onze glazen niet leeg raakten zonder dwingend over te komen. Prima. Vlotte bediening. De paidakia (lamskoteletjes) waren perfect gegrild, de frietjes vers en knapperig. Lekkere verse tonijn carpaccio vooraf. Prima Gieks restaurant. Kinderen tevreden, pa en ma tevreden.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten.
K F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Mooie locatie in het oude Dordrecht.
Eerlijke, bekende Griekse keuken.Wel mooie presentatie.
Service is erg langzaam.
Stier 6.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gisteren voor het eerst bij Ammos gegeten. Wat een heerlijke ervaring! Moderne, stijlvolle inrichting met een warme sfeer. Hele vriendelijke bediening met goede service. En het allerbelangrijkste: het eten was heerlijk! De Koningstafel is zeker een aanrader: meerdere gerechtjes, zalig mals vlees (echt alle!) en alles niet te vet of te sterk gekruid. Probeer ook de rosé!
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ik ben geen liefhebber van de ouderwets stereotype Griek, te meer omdat het veelal niet glutenvrij is en ik het eten als saai en vettig ervaar. Geen sprake van bij restaurant Ammos. Het ziet er al gezellig, modern en smaakvol aangekleed uit. De bediening was goed en het eten heerlijk waarbij er veel aandacht was voor een mooie presentatie. Voor herhaling vatbaar.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren gegeten tijdens de kerstmarkt. Heel erg lekker en komen zeker weer terug.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdagavond prima gegeten ondanks dat het misging met de reservering via iens.nl Daarom sowieso de tip om altijd rechtstreeks te informeren. Desondanks na 25 minuten wachten toch een plekje bij het haardvuurtje en ondanks dat het vol zat toch redelijk snel ons eten geserveerd :) Heerlijk gegeten en bediening erg vriendelijk: voor ons een 9!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een erg goed restaurant waar wij heerlijk hebben gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

Een aanrader voor wie in Dordrecht uit eten wil.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was heerlijk. Leuk opgediend. Aandacht aan de gerechten besteed. Begrijp niet waarom er maar weinig tafels bezet waren.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Echt lekker gegeten! Ik had zalm en deze was super zacht❤️