Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      tartufo neve
      scropino

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Yda D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Een dagje Den Haag afgesloten met een zoektocht naar een lekker restaurant. Via de goede recensies van Iens bij Amici terecht gekomen en dat was zeker geen teleurstelling. Met een grote glimlach werden we welkom geheten en kregen we een heerlijke Bruschetta. De porties van het voor- en hoofdgerecht waren riant, maar zeker niet om de kwaliteit te compenseren want het was heerlijk! Zeker een aanrader
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten en zeer goede en aardige bediening.
De truffelpasta is een aanrader maar de dorade uit de oven ook.
De kaart was uitgebreid en het was moeilijk om te kiezen, zoveel lekkers.
We zijn zeker van plan om vaker terug te komen
Marlie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wow!
Heerlijk gegeten en heerlijke wijn gedronken.
Uitstekende service!
Hier kom ik zeker terug!
Ontzettend lekkere truffelpasta gegeten die aan tafel geserveerd werd
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
We gingen af op de goede recensies maar werden (deels) teleurgesteld. De tonijn- en rundvleescarpaccio's waren prima, maar de in zout gestoofde dorade was deels niet gaar. Dat werd duidelijk bij het uitserveren maar neusbloedend werd nog rauwe vis -die echt niet loskwam van de graat- op het bord gelegd. Na klagen kwam er een genereus en lekker toetje van de zaak. Maar al met al niet met een terugkeergevoel deze Italiaan verlaten. Jammer.
Gique .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
de Dorade is echt een aanrader! het eten was lekker. het personeel was erg aardig alleen duurde het een beetje lang voordat het eten kwam maar het eten was erg lekker dus daar was niks aan op te merken. er hangt ook wel een leuk sfeertje. en het ziet er goed uit. ja het was een leuk avondje!
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Een goed bewaarde geheim deze restaurant. Gauw over het hoofd gezien van buitenaf, maar het eten is uitstekend.... Italiaans zoals je dat in Rome zelf zou eten... bediening super goed... en heerlijk Italiaanse wijnen. Wij waren met ons 5-en en ieder bestelde wat anders - dus allemaal van elkaar een beetje kunnen proeven. Smaakt naar meer, we komen zeker terug
Charissa V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Een erg goede en een warm ontvangst door de gastheren, top!
Verrassend was dat er bij het broodmandje een tonijnsausje zat, deze is zo ontzettend lekker!! Als hoofdgerecht heb ik een pizza gegeten die ik zelf kon samen stellen. Erg lekker!
De bediening was enthousiast en in voor een gezellige babbel!
Het restaurant is modern en sfeervol ingericht.
Het restaurant is goed te bereiken met het openbaar vervoer, maar ook met de auto.
Ik kan het restaurant zeker aanbevelen!

Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Wat een gezellig Ittaliaans restaurantje! Aanwinst voor de buurt, fijn ontvangst en je voelt gelijk de goed sfeer... Leuke indeling en aankleding van de zaak... Heerlijke antipasti op als voorgerecht en de beste pizza Carpaccio ooit... Smeltend chocolade taartje toe, wat wil een mens nog meer?
2 enthousiaste jonge ondernemers die hun best doen en dit verdienen!
Angele H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Het personeel is uiterst vriendelijk en hartelijk.
Wij werden verwelkomd met een bruchetta met verse tomaten.
Daarna had mijn tafelgenoot de vis van de dag, een dorade, was heerlijk.
Mijn pizza was ook goed maar naar mijn mening wat dun belegd voor de prijs.
Ze schonken een heerlijke wijn en wij hadden echt het gevoel een avondje uit te zijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Zeer vriendelijke ontvangst bij Amici, het restaurant ziet er gezellig uit en de stoelen zijn comfortabel. Wij hadden een avondvullende opeenvolging van gerechten, te beginnen met een bruschetta van het huis, uitgebreide antipasti, bestaande uit inktvissalade (de inktvis was zeer mals), handgesneden carpaccio van tonijn, oesters, caprese, gerookte zalm met verse olijven. Alles vers en smaakvol gepresenteerd. Vervolgens een heerlijke pasta vongole, gevolgd door een perfecte gegaarde wilde zeebaars met wat verse groenten. Gedurende de gehele maaltijd werden wij van vers brood voorzien en werden wij op onze wenken bediend. Als dessert lekkere tiramisu. De wijnkaart biedt mogelijkheden, wij kozen voor een Chianti Classico Peppoli van het huis Antinori. Afgerond met een goed gemaakte espresso en een grappa di amarone. Voor herhaling vatbaar!
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Eten:
Voorproefje Brusschetta. Lekkerste variant die ik ooit heb geproefd. Na voorproefje had ik hoge verwachtingen van het hoofdgerecht maar dit werd helaas deels waargemaakt.
Mijn partner bestelde zalm pizza, wel prima maar wederom niet veel speciaal.
Ik had de pasta met zeevruchten. Vooraf nog gevraagd wat voor saus werd gebruikt. Mij verteld dat het tomatensaus zou zijn, maar helaas was het slechts tomaten en zat er geen saus bij (hoogstens olijfolie), dus beetje aan de droge kant naar mij smaak. Achteraf had ik iets anders moeten bestellen, want zeevruchten was toch niet mijn ding.

Service:
Prima bediening, meerdere keer gevraagd of alles naar wens was.

Decor:
Niets op aan te merken. Prima sfeer, romantisch voor 2. Jammer van de harde muziekachtergrond, dit had ook minder gekund.

Conclusie:
Warm ontvangst en vriendelijke bediening. Decor is prima, niet veel speciaal. Muziek bij aankomst en gedurende avond beetje aan de luide kant, maakt het moeilijker om mijn partner te verstaan. Eten ok, maar snap die hoge beoordeling van anderen niet.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Een heerlijke, echt Italiaanse beleving! Grote schalen antipasti, brood, een lekker wijntje en als afsluiter verschillende Italiaanse desserts, echt heel erg lekker. Complimenten aan de chefs ;)
Gwendolyn A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ik raad het restaurant bij iedereen aan! De sfeer is super, zowel romantisch als gezellig voor met vriendinnen. door de geweldige bediening ben ik eens mijn mijn standaard pasta afgestapt en een heerlijké anti pasta gegeten. De porties zijn groot genoeg om verzadigd te zijn. Het restaurant straalt in alle opzichten uit dat er respect is voor de traditionele Italiaanse recepten, maar wel in een nieuw jasje die past bij deze tijd.
Maurijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Een aanrader!

Heerlijk gegeten bij Amici. De gerechten zijn met zorg bereid en de bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant is een stijlvol ingericht, vooral voor een Italiaans restaurant. Hou dit vol team Amici!
Amici D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, er werd direct een kinderstoel gehaald voor onze jongste (3jr)
Vooraf pizzarrete riccota was er vernieuws voor ons en erg lekker. Het hoofdgerecht bestond uit spagetti marinara dit was erg uitgebreid en we kregen niet alles op. De kinds hadden pizza bambino en pasta bambino. De pizza was aardig groot en konde de overige stukken mee nemen! Fijne servic!
Toetje was panna cotta!! Heeeeel fijn van smaak en je proeft gewoon dat het vers gemaakt is.
Sabrina F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
We zijn met tweede kerstdag naar dit restaurant gegaan, de eerste indruk was erg gezellig en sfeervol ingericht, heel aardig personeel, en het eten was werkelijk fantastisch, eerst antipasti gegeten toen courgette soep, risotto met truffel paddenstoelen dan heerlijke malse hert en daarna een lekkere tiramisù en panna cotta, echt een aanrader, we gaan er zowieso vaker er naar toe
arienne M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Vooraf antipasti gegeten , die heel uitgebreid was en bijzonder smaakvol! Als hoofd gerecht een gegrilde zeebaars die vers was en goed klaargemaakt was. Het dessert heb ik over geslagen. Het restaurant ziet er erg sfeervol uit, en zowel de keuken-brigade als de bediening zijn attent en professioneel Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik kom hier zeker terug.
Boy D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Toen ik binnen kwam kreeg ik direct al een goed gevoel betreft het restaurant. Mooi ingericht en alles netjes op orde. Ben direct naar mijn gereserveerde tafel gebracht. Na ons drinken besteld te hebben kregen wij als verrassing van het huis een bruschetta, heerlijk warm en vol van smaak.

De kaart is redelijk groot, wat ik persoonlijk erg fijn vindt. De gerechten zijn een beetje zoals je van te voren zou verwachten. We zijn de avond begonnen met een anti-pasta. Allerlei kleine gerechten/ingredienten die ontzettend goed van smaak zijn.

Als hoofdgerecht hebben we beide voor vis gekozen, die overduidelijk vers was.

Als nagerecht kregen we een langwerpig bord met allerlei lekkernijen.

Alle gerechten waren goed opgemaakt, hier was duidelijk tijd in gestoken.

Al met al een hele fijne ervaring om hier eens gegeten te hebben. Of ik hier nog een keer terug heen ga? Dat weet ik wel zeker.