Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      tartufo neve
      scropino

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Gerke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Het AH-menu was prima. Goede keuzemogelijkheden, voor elk wat wils. Jammer dat een flesje water €4.90 moest kosten. Maar de bruschetta en de limoncello waren daarentegen weer gratis....
Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Ik kom hier erg vaak, maar deze keer heb ikhier twee keer gegeten voor mijn verjaardag en het was zoals gewoonlijk weer helemaal naar wens. Vriendelijk personeel en erg gastvrij. De antipasti is erg lekker en ben ook erg te spreken over de combinatie vongole en mosselen de pasta tartufo en de zeetong was ook erg lekker en mijn gezelsschappen waren ook erg tevreden, zoals gewoonlijk.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
De echte Italiaanse smaak!
José S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het eten was erg lekker, tempo van de gangen goed, muziek wat mij betreft te hard voor achtergrond muziek! De jonge kok die samen met zijn oom kookt was het gastvrijst.
In eerste instantie chagrijnige bediening, steeds komen vragen of we al wat hadden uitgezocht wat niet het geval was want we hadden elkaar veel te vertellen. Speelde later wat beter op de situatie in en dat voelde beter.
Eten nogmaals was heerlijk!
Bedankt dat u naar ons restaurant bent gekomen en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Kwaliteit zoals vorige malen perfect evenals de service.Blijft een uniek restaurant met speciale gerechten
Pasop dat je je niet uit de markt prijst! Zou zonde zijn van al jullie inzet.
We zijn enorm blij dat we u gisterenavond in ons restaurant van dienst konden zijn… we hopen u binnenkort opnieuw te zien en uw ervaring te verbeteren.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Super vriendelijke bediening en het eten was écht Italiaans
bedankt voor uw leuke recensie. groetjes team amici
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gegeten met AHkaart. Voorde 3e x deze maand, dus tevreden! Vooraf of de Carpaccio of de vitello is heerlijk.
Hoofdgerecht visfilet prima en idem de saltimbocca, ook over depasta was ons gezelschap erg te sprekern.
Dessert; de spoom is voortreffelijkl en de tiramisu een van de beste die ik heb gegeten.
De service is prima, met name van onze favorite Romy. Al onze gasten zijn ook steeds enthousiast
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Echt een avondje uit. Het eten is altijd super op smaak en de bediening mega vriendelijk!
Goed eten voor normaal geld!!!
Marlie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk restaurant met gemoedelijke gezellige eetcafé sfeer. Eten is goed. Geen culinaire hoogstandjes maar dat hoeft ook niet altijd. Samen met een vriendin een prima avond gehad ook door de prettige bediening.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Geweldig ‘anders’ Italiaans, wow wat een heerlijk authentieke gerechten. We hebben al veel vitello tonato gegeten maar deze was weer verrassend anders lekker, de zwarte risotto met langostine... wow. Het hoofgerecht van zwaardvis verdient een extra compliment voor de kok, wat was de zwaardvis nog heerlijk sappig. Het toetje van ijs met sabayonne is naast een mooi show ook zeker heerlijk. Naast het heerlijke eten is de service geweldig, zeker van de blonde dame (maar daarmee niet gezegd hebben dat er iets mis is met haar collega’s). Deze dame voetlt perfect aan wanneer je wat nodig hebt en is een zeer belangrijke bijdrage voor een prachtige avond.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een beetje lawaaiig
J W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima service en heerlijk eten
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De ontvangst was goed, de snelheid van bediening ook prima in orde. De maaltijd was in orde maar niet zeer goed.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De echt klassieke Italiaanse gerechten op de kaart voor AH-restaurantbonnen waren uitstekend. Vlotte en vrolijke bediening. Lekkere huiswijn, en limoncello toe.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Door de restaurant actie van Albert Heijn zijn we hier (weer) terecht gekomen. Je krijgt dan wel een aparte menukaart, maar daar staan voldoende lekkere gerechten op om te kiezen. We hebben dan ook weer heerlijk gegeten.

En naast dat het eten erg lekker is, zijn wij ook heel erg te spreken over de gastvrijheid. Vooraf kregen we een overheerlijke bruchetta van het huis. Tijdens het diner worden er allerlei gerechten aan verschillende tafels bereid. Bij ons was dat de scroppino. En voor we naar huis gingen, kregen wij ook nog eens een ijskoud glaasje limoncello van het huis.

Voor ons een geslaagde avond die ook nu weer voor herhaling vatbaar is.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Bediening was super vriendelijk en snel. Authentiek Italiaans, inclusief Italiaans personeel.
Kika T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk eten en heel aardige bediening.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Verrassend lekker gegeten en buotengewoon enthousiaste en vriendelijke bediening.
We zaten er op ren AH 50% kortingskaart maar daar was in kwaliteit van eten en bediening niets van te merken.
Er werd ons zelfs nog limoncello aangeboden na afloop.
Komen zeker terug!