Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Richie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Fijn restaurant, goede bediening en fijne gerechten. De pasta was voortreffelijk als ook het gedeelde dessert Grande Dolce.

We kregen samen weer helemaal zin om naar Italië te gaan.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt Italiaans. Goede kwaliteit. Waarom voor de Ossobucco extra toeslag betaald moest worden bleef onduidelijk (terwijl het toch al het duurste gerecht was). Maar de sfeer was prima en het eten ook.
MirjamenHenri B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Werkelijk een aanrader heerlijk eten verrukkelijk het voorgerecht mosselen vongele en de octopus tevens de lamsrack en garnalen super, toetje ook lief van de ober omdat ik niet kon kiezen toch een stukje cassata ijs bij de tiramisu, Zeer vriendelijk personeel ook al hebben zij het druk. Wij gaan zeker terug bedankt Henri en Mirjam uit Delft
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en hulpvaardig. Het eten was heerlijk, het warme chocoladetaartje achteraf was een prachtige afsluiter. Genoten van de antipasti :-)
Chuqui .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Italiaans dineren in Nederland blijft toch altijd een beetje schrikken bij de rekening, maar dit is dan ook een hele goede! Op zondagavond was het restaurant helemaal vol naar wat ik kon zien, dus dat zegt wel wat.

Wij maakten kennis via de AH actie en hebben zeker geen spijt (prettig dat je alles van de kaart kon kiezen). Door de drukte duurde het wel een tijdje voor we een kaart kregen en helaas is er geen aparte wijnkaart zodat die op tafel kan blijven liggen. Maar het eten komt in een goed tempo en het grand dessert was op verzoek een beetje aangepast, dus helemaal fijn! En het eten dat wij hadden, was ontzettend goed & smaakvol (en er is veel keuze). Het restaurant ziet er ook erg mooi uit, met fijne stoelen en genoeg ruimte voor jezelf (we hadden een gedeelde tafel dat netjes gesplit was met een mooie, grote kaars). En dan de dessert wijn.. we hoopten al op een brachetto, dus voor ons was de avond vrijwel perfect!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goed gegeten met de ah restaurant actie, ruime keuze uit het menu, specialiteiten mogelijk met bijbetaling, echt een aanrader voor iedereen. Ik ga er zeker nog eens naar toe.
hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
heerlijk eten en vriendelijke bediening,ruime keuze ondanks de albert heijn spaaractie.Een echte aanrader!
Prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met de AH restaurant actie wezen eten. Gewoon ala kart en de goedkoopste gerechten uit het 3 gangenmenu kwamen te vervallen op de rekening.

Ik vond de gerechten wel wat duur maar daardoor niet minder lekker.

Het is een Italiaans restaurant met een Italiaanse kaart, maar buiten Eros R op de achtergrond had ik niet het gevoel dat ik in een echt restaurant zat.

Het is de beleving, wellicht persoonlijk gevoel. Desalniettemin een mooi cijfer en mensen moeten het zelf gaan beleven!!

Aardig personeel, vriendelijk en correct.
jjmpeer .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restsurant. AMICI is zijn hoge gebruikers waardering meer dan waard! De ontvangst is zeer attent en vriendelijk en je voelt je er als gast meteen thuis. We waren er met vrienden in het kader van de Albert Heijn Restaurant actie, maar de hele menukaart staat tot je beschikking. De gekozen gerechten wssronder enkele specials waten zeer smakelijk en ook de aanbevolen wijn was voortreffelijk. De bediening tijdens het diner was vlot en zeer attent.
We komen zeker terug naar deze gezellige Italiaan.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gezellig italiaaans restaurant met echte Italianen in de zaak. Het was hier vrij druk voor een dinsdag dat was een goed teken. We hebben lekker carpaccio di carne gedeeld en daarna 2 pizza's. Die waren verrukkelijk. Prijs en kwaliteits verhouden is goed. Lekkere huiswijn gedronken (Paiara) en de bediening was heel vriendelijk. Mis een beetje te warm binnen maar voor de rest uitstekend. Ons zie je terug arrivederci!!
david B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
heerlijk gegeten in restaurant amici. hartelijk ontvangen en naar tafel begeleid. jassen werden netjes aangenomen en er stond al snel een heerlijke bruscetta klaar. gezellige sfeer en aangename bediening. wij hebben heerlijke antipasti gegeten en als hoofdgerecht visschotel met daarbij pasta tartufo die aan tafel werd bereid. leuk om te zien. zie je niet veel meer. als afsluiter tiramisu en een espresso. ons zie je snel terug zeker een aanrader. ruime keuze uit gerechten, veel specialiteiten en goede producten.
mg.leeuwis .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zeer welkome ontvangst. Prima sfeer met rustige achtergrond muziek.
De sfeer was gemoedelijk en de bediening was vriendelijk en zeer voorkomend en informeerde wanneer de volgende gang door moest komen, zeer attent. de kwaliteit was zeer goed en we konden kiezen uit de hele kaart, ondanks het AH arrangement( de goedkoopste gangen werden niet berekend). We komen zeker terug
Suussn .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vriendelijk en enthousiast personeel. Vriendelijk ontvangen met bruschetta.
De gnocchi is het aanraden waard.
Wietske K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We blijven hier maar terugkomen. Zeker de beste Italiaan in de haag. Het eten is heerlijk, de service is top en het restaurant heeft een gezellig sfeer. Dit restaurant is absoluut aan te bevelen!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met de AH bon heerlijk met zijn 5en bij Amici gegeten. 3 kozen voor het truffelmenu, heerlijk gesmuld!
Personeel wat weet hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen!
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Het was de eerste keer in dit restaurant en er komt vast een tweede keer. Beetje jammer was dat de verwarming kapot was en het daar door niet echt behaaglijk werd. Verder een positieve ervaring , vriendelijk personeel dat na iedere gang vraagt of je al aan de volgende toe bent.
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant. We aten hier met AH restaurantactie en bij sommige restaurants voel je je dan toch een beetje als tweederangs gast behandeld, maar dat was hier zeker niet het geval. Vlotte en vriendelijke bediening, zelfs nadat dat ik per ongeluk mijn wijn over de gastheer gooide. Het eten stond snel op tafel en was erg lekker. De kinderen vonden het ook heerlijk dus we komen hier vast nog wel eens terug.
kreek .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heel lekker gegegeten er wordt veel met truffel gewerkt.
Wat heel leuk is dat een bepaald pastagerecht in een doorgesneden kaas wordt
geroerd en afgemaakt op smaak.
Komen hier zeker terug.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten bij
Amici. De pasta Vongele was voortreffelijk, heerlijke antipasto gegeten en rode wijn gedronken. De bediening is heel fijn. Je wordt goed geadviseerd! Wij komen graag weer terug..
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteravond (zondag) met zijn tweeën gegeten. De serveerster wist nog precies aan welke tafel wij graag zitten en wat we graag eten. Zeer vriendelijke bediening maar dat waren we gewend van deze plek. Voordien heette dit restaurant Ciao Ciao. De inrichting is exact hetzelfde gebleven en dan verwacht je ook hetzelfde niveau. Het is lekker en goed maar het vorige Italiaanse restaurant was toch nét wat beter. Het ligt aan kleine dingen o.a. het glas processo waar we mee startten. Het glas is klein, dan heb ik het niet over de cc's maar over de buitenkant. Koop aub volwassen mooie processo-glazen en vul ze dan half. Dit stond wat zuinig. Blijkbaar is Amici overgenomen door familie met eenzelfde menu plus wat aanpassingen waaronder een andere naam. Men doet vreselijk zijn best de gasten goed te bedienen. Over de bediening niets dan goeds! De vongole met mosselen waren heerlijk net als mijn manzo-steak die (alweer) even terug moest op de grill want was te rauw. De bij de steak gevraagde spaghetti was heerlijk spicy, voldoende ook, wel wat weinig haricôts verts. Van ons beiden mag er wat meer groente bij. De rode wijn per glas (Primotivo uit Puglia) is goed.
Met een heerlijke (wel wat zoete) tiramisu en een werkelijk goede espresso macchiato sloten we af. We komen zeker terug maar verwachten wat puntjes op de i.