Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Amici

Sardisch S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Super eten. Vriendelijke bediening, Goede service. Het duurt wel even voordat ze je tafel afruimen maar dit keer vond ik het niet erg storend waarschijnlijk omdat de rest top was.
Iens-proever .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Met groep van 12 volwassenen gegeten. Ontvangst was goed en hartelijk. Ober stelde voor om te beginnen met kleine hapjes. Op zich een goed voorstel, maar wel prijzig (€15,90 pp). Daarentegen waren de hapjes best lekker, goed verzorgd en veel. Daarna hoofdgerechten besteld. Tempo van gerechten was goed en wij werden blijvend hartelijk bediend. Smaak van de gerechten waren boven de gemiddelde van de Italiaanse restaurants in deze prijsklasse. Hierna iedereen nog een toetje besteld, deze was gemiddeld. Kortom, een leuk en vriendelijk restaurant met boven gemiddeld lekkere gerechten.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een feestelijke kerststemming. Als kers op de taart werd er ook ruimschoots gedacht aan de verjaardag van onze zoon en kregen onze beide kinderen als verrassing een panettone!
Roberto M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Fantastisch gegeten bij restaurant Amici. Op de doordeweekse dag binnen komen lopen en er zat zoon 60 man. Toch goed voor een doordeweekse dag. Zegt veel over de kwaliteit. Begonnen met een uitgebreide antipasta voor 4 personen. Daarna kregen we 4 kleine pasta tartufo uit de grote parmezaanse kaas die aan tafel werd gemaakt. En daarna had ik zeetong die netjes werdt gefileerd aan tafel. Goede wachttijd tussen de gangen door en we hadden een heerlijke montepulciano. Een heerlijke avond gehad
MS S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was lekker. Maar de soep van de dag is altijd dezelfde (tomatensoep). Als voorgerecht bestelden we vis mix gerechten, als de basis mogen we kiezen tussen aardappelen of pasta, we hebben pasta voor 3 personen gekozen, maar we kregen een kleine schaal, het was erg weinig en we moesten het extra betalen (stond in de rekening €3, 50), dus in de hoofdgerechten kregen we geen aardappelen. We bestelden verrassing nagerecht, maar het was alleen pistache ijs, cheesecake, tiramisu, de tiramisu van Lidl supermarkt is veel lekkerder, we zijn 2x bij Amici gegeten met verschillende nagedachten gekozen, maar het was nooit lekker. De service /bediening duurt lang en geen goede ontvangt.
Heiko D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima restaurant, lekker Italiaanse gerechten, maar wel wat min puntjes, de aardappels wat aan de zoute kant, de slagroom van desserts kwam uit de bus; de tiramisu was helaas zonder amaretto. Gezellige sfeer, zeker aanrader !
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De jassen werden deze keer aangenomen en we werden welkom geheten.
Ik ben van mening dat de gerechten over het algemeen wel in orde zijn, maar dat de mogelijkheden om een driegangenmenu samen te stellen beperkt zijn. De voorgerechten zijn grotendeels nogal groot en vullend (of je moet brood of een salade kiezen) om met een hoofdgerecht gecombineerd te worden. Om dat te omzeilen koos ik de vorige keer voor de soep van de dag, de tomatensoep die ik overigens heel smakelijk vond. Na twee weken was de "soep van de dag" echter nog steeds tomatensoep. Zou Amici ooit een andere soep aanbieden? Ons voorgerecht kostte €15,95 pp. Mijn vrouw en ik waren €117,50 kwijt. Wel erg aan de prijs! De wijnglazen worden royaal ingeschonken.
De rekening bevatte na beide bezoeken onregelmatigheden, dus goed controleren! De pasta die bij het hoofdgerecht geserveerd werd, moet apart betaald worden.
Het grand dessert vond ik qua smaak tegenvallen. Het ijs was niet zelfgemaakt, de smaak van het pistache-ijs was erg kunstmatig en agressief sterk van smaak, de slagroom kwam uit een spuitbus. De tiramisu erg slap en helaas halal, zonder amaretto.
Wim Stal, Den Haag
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het voorgerecht was echt voortreffelijk en van zeer goede kwaliteit. De hoeveelheid van het hoofdgerecht was ruim voldoende. Ik miste alleen een lekker sausje bij de vis. Het smaakte heerlijk. Het nagerecht was ook goed. Rode huiswijn was lekker. Zeker de moeite waard
Pieterke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fijne avond gehad, met uitstekend eten, voor een ongelofelijke prijs
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goede service, lekker eten en smaakvolle wijn.
Ilana D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Amici! Het eten was fantastisch; als voorgerecht hadden wij drie gerechtjes om te delen. De Carpaccio van rauwe tonijn was perfect op kamertemperatuur, de vitello tonato was ook erg lekker maar onze favoriet is de rundercarpaccio bonbons met mascarpone en truffel (water loopt mij weer in de mond als ik er aan denk). Als hoofdgerecht hadden wij de special gekozen: een spaghetti geprepareerd in een grote parmezaanse kaas met verse truffel (dit werd naast onze tafel klaargemaakt, erg leuk om te zien). Ik begrijp waarom dit de special is, wat een fantastisch gerecht en perfect klaar gemaakt! Als dessert kozen wij voor een kaasplankje, ook erg lekker. De bediening was heel vriendelijk, dit maakte de avond compleet. Wij komen hier graag nog een keer terug!
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De verwachtingen waren hooggespannen door de torenhoge waarderingen die we gelezen hadden.
De eigenaar liet zich inderdaad even zien, maar hield zich op de vlakte. De bediening was ook niet zo communicatief, maar heeft de bestellingen op de wijn na correct uitgevoerd.
We namen de mix van gegrild vlees: entrecote, 2 lamskoteletjes en een kalfslapje. Smakelijk en redelijk sappig met grillsmaak. Het vlees was modern dun gesneden, one-minute-steaks, geschikt voor mensen die na 8 uur werken en twee uur reizen geen zin meer hebben om lang in de keuken te staan. Waarom geen dikkere lapjes? Het zou de textuur en de sappigheid te goede komen.
De tiramisu maak ik zelf met amaretto en een theelepeltje rum. Deze was helaas halal en te slap van textuur. Waarom geen cakegebak erin verwerkt? Of desnoods lange vingers?
Hoewel ik duidelijk om de Puglia-wijn vroeg en er slechts 2 gedronken heb, stonden er drie duurdere op de rekening. De correctie werd niet gemakkelijk gevonden, maar na de tweede keer was de rekening in orde.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Ons favoriete restaurant. Doordeweeks ook altijd druk. Wij eten elke keer weer heerlijk :-)
Iet H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerljk eten, vriendelijke en deskundige bediening, het was een perfecte avond
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super bediening!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voorgerecht in verhouding duur, maar mix van voorgerechten was heerlijk. Hoofdgerechten risotto met erg veel lekkere schaaldieren en een romige tortolloni. Maar nagerecht was de topper. Goddelijk dessert: pistache soufflé ...... mmmmmmmmmm.
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk Italiaanse gerechten bereid met verse producten in een sfeervol restaurant waar jong en oud bij elkaar komt. Een warm Italiaans welkom zou nog mogen worden toegevoegd om ons helemaal thuis te voelen.
jay O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Super lekker gegeten als kritische bezoeker in elk restaurant. Voor het eten zeker weten de moeite waard vooral met de 50% actie. Vriendelijk personeel en zij zorgden nog voor een bday attentie super gedaan.
Inrichting daarentegen wel wat aan de mindere kant. Enige wat jammer was was dat er een personeelsuitje daar was op onze avond met ong 20 man die heel erg luidruchtig waren mja boeien.

Ik kom daar wel nog een keer om de rest van de gerechten uit te proberen.
Met de 50% actie.
r. M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor de helft van de prijs in dit uitstekende restaurant kunnen eten! Geen moment aarzeling. Vooraf antipasti en dan een kleine portie pasta tartuffo, waar de aardige bediening een grote kaas verwarmt met brandende grappa, de pasta door de smeltende kaas roert en daar royaal truffel over schaaft. Verrukkelijk. Dan nog samen een portie malse koteletjes en tot slot een grand dessert. Dit voortreffelijke geheel werd vergezeld door een sublieme Barolo 2012 en een mooi glas witte Veneto vooraf en een glas dessertwijn toe. Met z'n tweeën een topdiner in een uitstekende sfeer voor nog geen honderd euro. Wàt een verwennerij. Ëven kijken tot wanneer deze actie geldt....
jlbos15 B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg gastvrij restaurant met uitstekend smakende gerechten.
Wijn van de week was top.
Komen hier zeker nog eens een keer terug!