Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De salade vooraf viel erg tegen. Ijsbergsla (zit echt geen smaak aan) met tig olijven en 2 zongedroogde tomaten.
Prijs kwaliteit vonden wij niet kloppen. €34,50 voor 3 gangen. Met erg weinig ingrediënten. Vorig jaar vele malen beter.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Geweldig leuke Haagse plek om bij Italianen lekker te eten.Alle keren dat ik er gegeten heb was het heerijk en gezellig contact met medewerkers.
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk authentiek gegeten. Vooral de zwarte pasta is aan te raden met een lekkere vermentino wijn
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met AH-actie royale keuze uit de gerechten. Heerlijk gegeten op het terras. Prettige en attente bediening.
......................................................................................................................................................................................
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Al meermalen met mijn zoon bij Amici lekker gegeten, waarvan een aantal keer met de AH actie. Deze keer heeft hij gekozen voor de inktvis vooraf, dat was verrassend lekker, de carpaccio cipriani voor mij bekend lekker.
Ik had nav een recensie de tortellini al nero besteld en die smaakte ook heel goed. Lekkere witte huiswijn erbij gedronken. Na het voorgerecht werd gevraagd of er aan het hoofdgerecht begonnen kon worden of liever nog even wachten. Dat vond ik heel attent van de verder ook vriendelijke bediening. Lekker op het terras gegeten, maar daar er gerookt wordt heb ik het kopje koffie na niet meer besteld.
Jeffrey G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten smaakten meer dan prima. Enige verbeterpunt is dat bij de koffie een heerlijk italiaans koekje werd gemist.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Restaurant met een gezellige, Italiaanse sfeer. Uitstekend eten, ruime keuze en een vriendelijke bediening die haar klanten graag een mooie avond bezorgd.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Nu met AH-kaart geen al la carte mogelijkheid meer, maar drie geselecteerde gangen voor € 34,50. Jammer. Niettemin goed gegeten. Boontjes en pasta uitstekend al dente. Was het geld dik waard. Aardige bediening.
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super heerlijk gegeten. Een aanrader!!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Amici is een van de beste Italiaanse restaurants die wij kennen. Wij komen er al jaren met familie en vrienden. Als we in Den Haag zijn moet het wel heel gek lopen als we er niet gaan eten.
Deze keer hebben we gebruik gemaakt van het AH restaurantactiemenu. Vooraf Rundercarpaccio met rucola, citroen, parmezaanse kaas en truffelmayonaise en als hoofdgerecht Zwarte tortellini gevuld met een mix van vis en saus van gorgonzola en garnalen en Gegrilde ribeye. Het was de eerste keer dat ik tortellini heb gegeten, maar zeker niet de laatste keer. Echt heerlijk. Als desert kozen we voor Italiaans ijstaart bestaande uit drie verschillende smaken en gekonfijt fruit en Witte chocolade / vanille ijs geserveerd met amaretto. Heerlijk!
Al met al een restaurant om aan te raden. Oh ja, zou ik bijna vergeten zijn de huiswijn te beoordelen: lekker.
leon V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten voor normaal geld. Er staat zoveel lekkers op de kaart dat je wel terug moét komen!
coby V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Amici is echt een aanrader. Het ziet er gezellig uit en het personeel is vriendelijk en gezellig.
de maaltijden zijn in 1 woord GEWELDIG !!
Richie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten weer bij Amici. Fijn geholpen. Het begint een vaste plek te worden voor ons :).
Arjo B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Uitstekend adres voor een gezellige avond Italiaans eten.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was erg lekker. De gangen kwamen alleen wel heel snel na elkaar, ondanks dat we hadden aangegeven Alle tijd te hebben.
Moretta .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gemiste kans: Als Italianen zijn wij altijd op zoek naar een goed Italiaans restaurant waar wij ons thuis kunnen voelen. Helaas waren de gerechten niet meer dan doorsnee en erg aangepast aan de Nederlandse smaak. Wij misten de traditie en de authentieke gerechten van ons vaderland. Waar was de Napolitaanse smaak? Wij hadden twee voorgerechten, een vleesgerecht en een pastagerecht. De voorgerechten waren prima alhoewel de tonijnsaus van de Vitello Tonnato erg naar een AH tonijnsaus uit een bakje smaakte. Het vlees was smaakloos, op de grill gebakken geserveerd in een waterige tomatensaus en een taai stuk mozzarella. De portie pasta, Tortelloni alla Salvia, wat men trouwens als hoofdgerecht serveert, was te klein.
Wij waren er met de AH actie 2 diner gratis en voelden ons 2de klas gasten ergens in een hoekje geplaatst naast nog zo'n AH actie koppel. Wij wilden geen dessert omdat het aanbod aan desserts te beperkt was. AH actie klanten krijgen trouwens een aparte kaart. De bediening vroeg of wij dan een drankje wilden en wij bestelden iets. Later bij het afrekenen bleek dat het drankje niet ter vervanging van het dessert berekend werd. Wij hebben hier ook iets van gezegd. Niet om het geld, maar om hoe het gegaan was. De wijnkaart is wel interessant met mooie wijnen en wij hebben genoten van een heerlijk glas rode wijn uit Puglia. Wij begrijpen heus wel dat zo'n actie als horecaondernemer niet erg aantrekkelijk is, maar waarom doet men dan mee? Wij als gasten zijn teleurgesteld naar huis gegaan en komen niet terug. Jammer want wij waren op zoek naar een mooie locatie voor ons 25-jarig huwelijks feest. Wij gaan verder zoeken.
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima restaurant met een heerlijk terras wat je niet verwacht als je door het restaurant loopt. Sfeervol en smaakvol eten. Vriendelijke bediening. De moeite waard midden in de stad.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Eten was niet heel geweldig, kwam met name door een slechte prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer was nier slecht, het was vooral erg rustig.
jenny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wat een hartelijke ontvangst! Prima eten en uitstekend gastheerschap. Oma geniet nog van de heerlijke mangini snoepjes:) Komen hier zeker terug!