Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
gaan we nog een keer doen!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Voortreffelijk gegeten bij Amici. Afgegaan op goede recensies en absoluut tevreden. HEen aanrader.eel prettige bediening, er werd geïnformeerd of wij nog even wilden wachten met het hoofdgerecht na de zalige antipasto ;)
Richie V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Eliane B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij dit sfeervol restaurant, vriendelijk personeel, genoten van alles.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Een gezellig restaurant met een hartelijke ontvangst en lekker eten!
Nadja J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Prettige bediening, met aandacht en vriendelijkheid. Een aanrader!
Gawein D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een echte Italiaan met heerlijke gerechten. Aanrader! Prijs kwaliteit was ook erg goed. Tonijn was top gegrild en pasta met mosselen was heerlijk.
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren gegeten bij Amici,
Het eten zag er goed uit.
En was ook nog lekker.
Service was goed je werd dus goed geholpen.
Het decor was prima.
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst met bruchetto van het huis is erg leuk , heerlijk glas rode wijn . Vooraf vitello tonnato was erg lekker , jammer dat de saus ( erg veel ) er bovenop lag , beter ernaast apart zodat je zelf de hoeveelheid kan bepalen .
Hoofdgerecht ossenhaas met gorgonzola saus was verrukkelijk en de saus was nu wel apart erbij.
Toetje tartufo ijs was weer heerlijk en zeker is een bezoekje aan Amici voor herhaling vatbaar. ! We hebben genoten van de sfeer en het heerlijke eten !
Anemiek V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een heel leuk restaurant met vriendelijk personeel. Voldoende keuze op de menukaart. Zeker een aanrader!
marchien.kuik .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden reservering gemaakt in het kader van restaurant-actie AH; 2 volwassenen. In de opmerkingen hadden we aangegeven met onze 2 kinderen te komen. Ontvangst was ok. Voorgerechten en pasta voor de kinderen kwamen tegelijk, zoals verzocht. De voorgerechten smaakten goed al zat er te veel zout op. Hoofdgerechten waren goed (pizza en lasagne). Helaas hadden ze voor het kinderijsje alleen maar citroensmaak. De tiramisu was prima. Tevreden vroegen we de rekening en we hadden het erover terug te komen. Toen kwam de verrassing: op de nota hadden ze in het kader van de AH-actie de kindergerechten van de rekening gehaald! Hoe bedenk je het?! In eerste instantie wilden ze het niet corrigeren. Uiteindelijk hebben ze dat wel gedaan, ten koste van de fooi en het voornemen van ons om nog eens terug te komen. Een heel jammer eind van de avond.
jasper_steenwinkel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was een top avond! alles tot in perfectie geregeld, smaak en porties waren geweldig!
service met een glimlach, en het ging in een goed tempo.
Cbret B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een hele sfeervol restaurant met goede bediening en heerlijk eten! Wel wat duur maar door de AH-actie viel met mee. Voorgerecht mosselen en vongele....was heel veel en lekker. Hoofdgerecht en nagerecht ook van goede kwaliteit! Echt authentiek Italiaans! Een aanrader.
Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke calamaris en spaghetti marinara gegeten. De aankleding is gezellig, Rn de bediening vriendelijk. Echt voor herhaling vatbaar!
marliesmaes .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een goede ervaring. Er was een ruime keus in gerechten waaruit je mocht kiezen. De sfeer was goed. We hebben heerlijk gegeten.
hannah1201 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten! Jammer alleen dat het er niet warm was. Wij zaten achterin het restaurant naast de verwarming. Deze stond op 6 maar de radiator was bijna koud. We hebben het wel gezegd maar de temp bleef hetzelfde
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Op basis van het "Iens-Cijfer" hier gaan eten met de AH-actie. Ik vond het tamelijk tegenvallen, sorry. De Carpaccio Cipriani vooraf zeker niet slecht maar ook zeker niet overweldigend. Van het hoofdgerecht (Samtimbucca alla Romana) blijft hangen dat het voornamelijk heel veel was. Omdat er geen ruimte meer was voor een nagerecht maar wel zin, wilde ik graag 1 bolletje vanilleijs en een espresso (om zelf een Affogato te maken). Er was volgens het meisje geen vanilleijs (alleen losse bolletjes citroenijs) maar het nagerecht van de vriendin met wie ik er was bestond uit hoofdzakelijk vanilleijs (Tartufo neve con Amaretto) en dat kon dus wel worden besteld. Raar. Verder maakte het restaurant een gehaaste indruk, stond de muziek erg hard en daar schuilt ook het lage cijfer voor prijs/kwaliteit voor een deel.