Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Nadja J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Prettige bediening, met aandacht en vriendelijkheid. Een aanrader!
Gawein D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een echte Italiaan met heerlijke gerechten. Aanrader! Prijs kwaliteit was ook erg goed. Tonijn was top gegrild en pasta met mosselen was heerlijk.
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren gegeten bij Amici,
Het eten zag er goed uit.
En was ook nog lekker.
Service was goed je werd dus goed geholpen.
Het decor was prima.
Anemiek V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een heel leuk restaurant met vriendelijk personeel. Voldoende keuze op de menukaart. Zeker een aanrader!
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst met bruchetto van het huis is erg leuk , heerlijk glas rode wijn . Vooraf vitello tonnato was erg lekker , jammer dat de saus ( erg veel ) er bovenop lag , beter ernaast apart zodat je zelf de hoeveelheid kan bepalen .
Hoofdgerecht ossenhaas met gorgonzola saus was verrukkelijk en de saus was nu wel apart erbij.
Toetje tartufo ijs was weer heerlijk en zeker is een bezoekje aan Amici voor herhaling vatbaar. ! We hebben genoten van de sfeer en het heerlijke eten !
marchien.kuik .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden reservering gemaakt in het kader van restaurant-actie AH; 2 volwassenen. In de opmerkingen hadden we aangegeven met onze 2 kinderen te komen. Ontvangst was ok. Voorgerechten en pasta voor de kinderen kwamen tegelijk, zoals verzocht. De voorgerechten smaakten goed al zat er te veel zout op. Hoofdgerechten waren goed (pizza en lasagne). Helaas hadden ze voor het kinderijsje alleen maar citroensmaak. De tiramisu was prima. Tevreden vroegen we de rekening en we hadden het erover terug te komen. Toen kwam de verrassing: op de nota hadden ze in het kader van de AH-actie de kindergerechten van de rekening gehaald! Hoe bedenk je het?! In eerste instantie wilden ze het niet corrigeren. Uiteindelijk hebben ze dat wel gedaan, ten koste van de fooi en het voornemen van ons om nog eens terug te komen. Een heel jammer eind van de avond.
Cbret B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een hele sfeervol restaurant met goede bediening en heerlijk eten! Wel wat duur maar door de AH-actie viel met mee. Voorgerecht mosselen en vongele....was heel veel en lekker. Hoofdgerecht en nagerecht ook van goede kwaliteit! Echt authentiek Italiaans! Een aanrader.
jasper_steenwinkel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was een top avond! alles tot in perfectie geregeld, smaak en porties waren geweldig!
service met een glimlach, en het ging in een goed tempo.
Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke calamaris en spaghetti marinara gegeten. De aankleding is gezellig, Rn de bediening vriendelijk. Echt voor herhaling vatbaar!
marliesmaes .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een goede ervaring. Er was een ruime keus in gerechten waaruit je mocht kiezen. De sfeer was goed. We hebben heerlijk gegeten.
hannah1201 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten! Jammer alleen dat het er niet warm was. Wij zaten achterin het restaurant naast de verwarming. Deze stond op 6 maar de radiator was bijna koud. We hebben het wel gezegd maar de temp bleef hetzelfde
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Op basis van het "Iens-Cijfer" hier gaan eten met de AH-actie. Ik vond het tamelijk tegenvallen, sorry. De Carpaccio Cipriani vooraf zeker niet slecht maar ook zeker niet overweldigend. Van het hoofdgerecht (Samtimbucca alla Romana) blijft hangen dat het voornamelijk heel veel was. Omdat er geen ruimte meer was voor een nagerecht maar wel zin, wilde ik graag 1 bolletje vanilleijs en een espresso (om zelf een Affogato te maken). Er was volgens het meisje geen vanilleijs (alleen losse bolletjes citroenijs) maar het nagerecht van de vriendin met wie ik er was bestond uit hoofdzakelijk vanilleijs (Tartufo neve con Amaretto) en dat kon dus wel worden besteld. Raar. Verder maakte het restaurant een gehaaste indruk, stond de muziek erg hard en daar schuilt ook het lage cijfer voor prijs/kwaliteit voor een deel.
Achmed B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. We konden kiezen uit de gehele menukaart dus dat was prima. Als amuse kregen we een lekkere bruschetta. Van tevoren hadden wij aangegeven dat we vegetariër en veganist zijn. Ondanks dat zat er bij de "Brood met tapenade" van de veganist ook kruidenboter en iets van mayonaise. In de salade waren de olijven niet ontpit, misschien is dat standaard in een Italiaans restaurant, maar mijn tanden vonden het toch geen fijne verrassing. Op het hoofdgerecht hebben we vervolgens meer dan een halfuur moeten wachten, terwijl we dat samen met het voorgerecht hadden doorgegeven. In de "Gnocchi met tomatensaus" van de veganist zat er kaas doorheen. Dit stond niet aangegeven op de kaart en het moest dus terug. De porties vonden wij aan de kleine kant, zeker voor de prijs van circa €15,-. Als nagerecht was er voor de veganist niet meer te regelen dan een bord met fruit, waarvan de schil niet eens van de kiwi was afgehaald. De chocoladesoufflé was goed.
In 2017 zou je verwachten dat het aanbod van vegetarische/veganistische gerechten op de menukaart wat uitgebreider is. Nu is meer dan 90% vlees en vis.
michiel19861 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Uitstekende kwaliteit eten, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Enig verbeterpuntje is de inrichting en de sfeer die zeker niet ondermaats is, maar die zwart wit canvas doeken aan die muur, daar word ik niet zo vrolijk van.
p.klockner@live.nl K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij aten carpaccio. Lekker, wij missen de geroosterde pijnboompitten. Waarom zout over dit gerecht?
Daarna: bijzonder lekker kalfsvlees met een heerlijke champignonsaus. Ook voldoende spinazie. Een paar gebakken aardappels. Het eten was ruim voldoende. Het nagerecht was een heerlijk ijsje met amaretto likeur in het midden. Wij vonden het een heerlijke ervaring. Wij begrijpen alleen het verhaal niet over een eigen bijdrage van 5 euro. Wij weigerden het broodje wat vooraf gegeven werd. De vijf euro waren toen niet op de rekening bijgeschreven. Echt een zaak met goede producten en schitterende pizza's! Sommige mensen kregen het niet opgegeten. Een aanrader!
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH reataurantactie Zaterdag 21 januari 2017 hebben we heerlijk gegeten bij Amici. We konden uit de gehele kaart 3-gangen kiezen, waarbij het 2e menu gratis was. Fijne ruime keuze daardoor. Ik had bij reservering aangegeven dat ik geen kaas lust, daar werd helaas geen rekening mee gehouden. Nu is het voor een Italiaans restaurant misschien ook wel erg lastig, gerechten zonder kaas serveren. Ik nam vooraf de tomatensoep, mij tafelgenoot koos de mosselen en schelpdieren. Er zat helaas wel wat kaas in de soep, die ik eruit heb gevist en aan mijn man gegeven. Ik vond dat wel een minpuntje. Temeer omdat ik voor het hoofdgerecht voor de zekerheid had gevraagd: zonder kaas. De link werd dus niet gelegd met het voorgerecht. De mosselen en schelpdieren werden in de schelp geserveerd en was een behoorlijke hoeveelheid. Zeker geen kleine porties bij Amici. Als hoofdgerecht koos mijn man de specialiteit van het huis, pasta met truffel en parmezaanse kaas. Ik nam de pasta al salmone. Beide gerechten smaakten heerlijk. De pasta salmone was zoveel dat ik het niet op kon. Als dessert nam ik een bolletje vanilleijs met chocolade eromheen en amaretto. De chocolade zat er niet omheen, maar er was wat chocoladesaus op het bordje gestreept. Smakelijk, maar niet wat ik ervan had verwacht. Mijn man nam de chocoladesouffle en smulde hiervan. Hij was hierover bijzonder te spreken. De gekozen wijn per glas (€ 5,10 per glas) was niet goedkoop, maar wel lekker. Een huiswijn per karaf kent Amici niet. Al met al hebben we erg lekker gegeten, de sfeer in het restaurant is gezellig, maar het is er wel wat donker. Het toilet was schoon en netjes. We raden dit restaurant zeker aan voor een lekkere Italiaanse maaltijd, hoewel de prijzen aan de hoge kant zijn als je beiden het volledige bedrag betaalt.
Marilene100 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten bij amici. Goede maat porties, mocht alleen iets minder zout (carne) en (dolce) iets minder zoet.
evert1954 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker gegeten met AH actie. Prima restaurant. Na elk gerecht werd overlegd of we meteen het volgende gerecht wilden of nog wat wachttijd wilden. Bediening is vriendelijk en een zeer goed geoliede machine. Het eten is niet goedkoop, maar het was het geld waard. Wij komen zeker terug! Dit was een prima ervaring!
jjmpeer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Niet de eerste keer op bezoek bij Amici, en weer zijn we niet teleurgesteld in onze keuze! We hebben genoten van de heerlijke Italiaanse gerechten en een zeer lekkere rode huiswijn. De bediening was vriendelijk en attent en de rustige sfeer in her restaurant maakt het verblijf tot een echt genoegen.
Zeer aanbevolen voor de liefhebbers van de Italiaanse keuken!
Richie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Fijn restaurant, goede bediening en fijne gerechten. De pasta was voortreffelijk als ook het gedeelde dessert Grande Dolce.

We kregen samen weer helemaal zin om naar Italië te gaan.