Restaurant Amici

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Prima bediening.
We maakten gebruik van de AH aktie, prima.
Wij komen hier vast en zeker nog een keer terug.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten ,warme sfeer en vlotte vriendelijke bediening. heerlijke bijpassende wijnen en goede prijs/kwaliteitsverhouding
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend restaurant, leuke bediening en het eten is super.
Voldoende wijnkeuze.
Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.
Nency D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima restaurant, gezellige sfeer, er komen de hele avond door gasten binnen om te eten. Heerlijk gegeten, zeker een volgende keer weer!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een zeer geslaagde avond gehad, het eten van top kwaliteit, zeer gastvrije bediening
Wij hebben alle 4 hier genoten, een aanrader
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt SUPER.
Vriendelijke bediening.
Echt een aanrader!!
Dank AH en Amici voor deze aktie.
We komen zeker een keertje terug!!
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hartelijke ontvangst en snel iemand aan onze tafel om te vragen wat we wilden drinken.
SUPER GEGETEN!!!
Alleen aan het eind van de avond een tafel met luidruchtige mensen.
Echt een aanrader.....
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Verrassend restaurantje. Sfeervol en vriendelijk ontvangst. Eten was voortreffelijk. Echt een leuke ontdekking via Ah actie.
Carolien U.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk Italiaans eten in het gezellige Zeeheldenkwartier. Alles smaakvol en mooi opgediend. Vitello Tonnato, zo lekker heb ik hem niet eerder gegeten. Net als de Saltimbocca a la Romana. Heerlijk en ook nog eens heel knus!
carla V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Al vaker hier gegeten, maar nu een keer met AH bon. Je kunt uit veel gerechten kiezen. Wij kozen de vitello, de ribeye, de gamba's als voor en hoofdgerecht. Alles was prima in orde, geen onderscheid nu we met AH bon kwamen. Nu eet ik altijd de pasta tartufo, en die zit er nu net niet bij. Die is zo goddelijk lekker. De volgende keer komen we weer en dan gaan we natuurlijk voor de pasta tartufo .
Freek R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geweldig lekker Italiaans eten in een goede sfeer. Het enige wat er niet Italiaans aan was was het tempo. Italianen nemen meestal ruim de tijd om te eten. Ons kwam het nu wel goed uit maar er mag wat meer tijd tussen de gangen zitten. Zeker een restaurant om aan te bevelen, heerlijk eten!
Norbert F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toegegeven, ik kwam er met de AH actie. Zoekend naar een Italiaans restaurantje met AH-actie en de internetrecensies deden de rest. Dit pareltje ligt in de Zeehelden buurt. De ontvangst was uiterst vriendelijk en correct. Net aan tafel gezeten werd een heerlijke bruschetta van het huis geserveerd. Het was bijzonder dat de keuzes binnen de AH actie zeer groot en goed waren ( gewoon 1 kaart met keuze uit vele voor-hoofd- of na gerechten). Verder aten we een prachtige carpaccio en vitello tonato (ben op zich geen liefhebber van deze gerechten, maar ze waren gewoon heerlijk, met ruccola en truffelmayonaise). Voordat het hoofdgerecht geserveerd werd netjes gevraagd hoe het tempo was en of we nog even wilden wachten dan wel meteen door naar het hoofdgerecht. OK , het hoofdgerecht was een mooi gebakken pizza tre formaggio. Hoewel hier niets mis mee was (suggestie: serveer ook een kleinere maar pizza), kom ik terug voor de klassiek (?) aan tafel bereidde en in wodka geflambeerde spaghetti. Dat zag er mooi en professioneel uit. Helaas geen plaats meer voor het "dolce", maar een uitstekende italiaanse koffie waarbij ik me telkenmale afvraag: waarom kunnen ze het daar wèl! De wijnkaart heb ik helaas wegens "de BOB" moeten laten liggen , maar de huiswijn (zeer ruim geschonken) was goed.
Gelukkig moet ik in de toekomst vaker naar Den Haag..... Tornerò
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH kaart heel lekker in ontspannen sfeer gegeten bij Amici. Keuze genoeg en vriendelijke bediening. Een aanrader.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker eten, ruime keuze, vriendelijke bediening een goede service. Voorgerecht Vitello tonato was anders dan ik was gewend maar goed van smaak, hoofdgerecht heerlijke spaghetti carbonara, stond niet op de kaart maar was toch mogelijk en als toetje een heerlijke panacota. Kortom we hebben lekker gegeven en ik kom gauw weer.
YvZ .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Amici. De pasta's en ribeye zijn fantastisch. Bedankt voor de lieve bediening en de gezelligheid!!! Top
mmartin .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekend restaurant geode service en bereid om gerechten aan te passen naar bv halve porties zodat je meer voorgerechten kan proeven. Goede wijnen je bent hiet echt een avond uit met heerlijke gerechten