Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      tartufo neve
      scropino

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Amici

Danny V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Altijd een super service en heerlijk vers eten. Ons favoriete restaurant
Mathijs C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Helaas staat men hier toe dat er op het terras gerookt wordt. Aangezien deze ruimte vrij compact is (i.c.m. het zonnescherm) blijft de rook rondom te tafels hangen en heb je hier dus echt last van. Binnen zitten was geen optie aangezien er een open verbinding met het terras is waardoor de airconditioning (?) geen effect heeft en het binnen dus erg warm is. Daarnaast kregen de 3 gasten die jarig bleken te zijn elk afzonderlijk onder begeleiding van zeer luide (en simpele...) muziek een verrassingsdessert aangeboden. Getuigd mijns inziens niet echt van de klasse, stijl en smaak die je bij een dergelijk restaurant mag verwachten. Desalniettemin heerlijk gegeten. Attente bediening, leuke sfeer en prima wijnadvies. Kom graag terug mits de bovenstaande kritiekpunten aangepakt worden.
Margot Stassen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Goed gegeten, prijs kwaliteit klopt
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het eten was goed de bediening vriendelijk
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima restaurant. Fijne en enthousiaste bediening.
A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Echt een aanrader! Eten is super goed! Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Wij hadden allemaal iets anders en iedereen was enorm enthousiast.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Met een actie hier voor het eerst gegeten met vriendinnen. Ontzettend vriendelijk personeel. Er was een vegetariër onder ons en daar was ook keuze voor. Het eten was erg lekker!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Amici is gewoon een van de beste Italiaanse restaurants in Den Haag. Zijn we in de buurt, dan gaan we er bijna altijd naartoe. De Antipasta Amici (2 pers) is en blijft gewoon verrukkelijk. We waren met twee vrienden die ook erg enthousiast waren. We blijven komen als het zo blijft.
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zeer lekker gegeten ! Heel vriendelijk personeel !
Elise H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweldig gegeten en gedronken en de bediening is nóg leuker! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Katja F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het was de tweede keer dat wij in het restaurant zijn geweest een was so als bij de erste keer. Erg goed eten, zeer goede service, alles TOP!
Ellebel_01 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel lekker gegeten met bonnen van social deal, 3-gangen menu voor 17 euro,wel een speciaal menu maar met keuze genoeg. Bij de heerlijke koffie werd ons ook nog een limoncello van het huis aangeboden, wij waren erg tevreden.
Wel zou ik de eigenaar willen adviseren om de entree eens goed onder handen te nemen. Het ziet er vies en armoedig uit, dit schrikt mensen af, eenmaal binnen is alles prima, wij komen graag terug.
Jeff W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel vriendelijk personeel. Mocht zelfs het gerecht om buiten de kaart (pasta ossenstaart) proeven en kreeg hiervoor een extra bordje. En dit zonder te betalen. Authenthiek. De mix van voorgerechten echt italiaans waarbij ook een pannetje met vongole en mosselen behoorde. Carpaccio van octopus. Geweldig!
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goed eten , prima sfeer en locatie. En we hebben een hele leuke avond gehad en fijn contact met bediening in de persoon van Pia. Wat een leuke innemende verschijning
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Paar weken geleden hier gaan eten, echt een aanrader! Vooraf de antipasto voor 2 personen gedeeld met m’n vriendin. Daarna de zeebaars in zoutkorst gegeten. Echt top gegeten, in mijn ogen de beste Italiaan van Den Haag. Bediening was erg hartelijk en correct! Gennaro laat je je gelijk thuis voelen. Volgende keer als ik in Den Haag ben, kom ik zeker terug.
Pia C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant amici. Begonnen met een bruschetta van het huis. Voorgerecht truffel bonbons. Hoofdgerechten de bekende pasta uit de parmezaanse kaas.
debeveiliger .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Vriendelijk en goede service zeker een aanrader om eens gezellig met familie en of vrienden voor een goede maaltijd te gaan
Remy N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Leuke zaak, echt een show aan tafel als je de pasta tartufo besteld!! Geweldig zo'n tafel bereiding
dat zie je niet vaak
Sjaak W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk en gezellig restaurant!
Zeer vriendelijk personeel.
Gevarieerd menukaart met verrukkelijke recepten.

Echt een aanraden
Dres D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De sfeer is goed, bediening heel aardig. Eten was niet hoogstaand, bruschetta dreef in de olie, pizza topping was mager (deeg was wel goed). Dessert was oké. Verhouding prijs kwaliteit was goed aangezien we via Groupon een aanbieding hadden.