Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant. We aten hier met AH restaurantactie en bij sommige restaurants voel je je dan toch een beetje als tweederangs gast behandeld, maar dat was hier zeker niet het geval. Vlotte en vriendelijke bediening, zelfs nadat dat ik per ongeluk mijn wijn over de gastheer gooide. Het eten stond snel op tafel en was erg lekker. De kinderen vonden het ook heerlijk dus we komen hier vast nog wel eens terug.
Kreek .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heel lekker gegegeten er wordt veel met truffel gewerkt.
Wat heel leuk is dat een bepaald pastagerecht in een doorgesneden kaas wordt
geroerd en afgemaakt op smaak.
Komen hier zeker terug.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten bij
Amici. De pasta Vongele was voortreffelijk, heerlijke antipasto gegeten en rode wijn gedronken. De bediening is heel fijn. Je wordt goed geadviseerd! Wij komen graag weer terug..
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteravond (zondag) met zijn tweeën gegeten. De serveerster wist nog precies aan welke tafel wij graag zitten en wat we graag eten. Zeer vriendelijke bediening maar dat waren we gewend van deze plek. Voordien heette dit restaurant Ciao Ciao. De inrichting is exact hetzelfde gebleven en dan verwacht je ook hetzelfde niveau. Het is lekker en goed maar het vorige Italiaanse restaurant was toch nét wat beter. Het ligt aan kleine dingen o.a. het glas processo waar we mee startten. Het glas is klein, dan heb ik het niet over de cc's maar over de buitenkant. Koop aub volwassen mooie processo-glazen en vul ze dan half. Dit stond wat zuinig. Blijkbaar is Amici overgenomen door familie met eenzelfde menu plus wat aanpassingen waaronder een andere naam. Men doet vreselijk zijn best de gasten goed te bedienen. Over de bediening niets dan goeds! De vongole met mosselen waren heerlijk net als mijn manzo-steak die (alweer) even terug moest op de grill want was te rauw. De bij de steak gevraagde spaghetti was heerlijk spicy, voldoende ook, wel wat weinig haricôts verts. Van ons beiden mag er wat meer groente bij. De rode wijn per glas (Primotivo uit Puglia) is goed.
Met een heerlijke (wel wat zoete) tiramisu en een werkelijk goede espresso macchiato sloten we af. We komen zeker terug maar verwachten wat puntjes op de i.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met ons gezin gegeten bij dit gezellige Italiaanse restaurant. Vriendelijke ontvangst.
Het eten was heerlijk en goed verzorgd, 1 van de kinderen wilde een pasta die niet op de kaart stond, maar deze werd speciaal voor haar gemaakt (pasta bolognese).
Adrienneligtermoet8 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
de prijs kwaliteit verhouding was slecht. Het restaurant viel ons tegen. De porties waren extreem groot, vooral het voorgerecht en de ontvangst matig. het meisje dat ons bediende was wel erg aardig, maar het duurde lang en het eten was niet erg verfijnd.
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant met typisch Italiaanse gerechten, die niet alleen sfeervol geserveerd worden, maar ook prima smaken.
Parkeren is soms wat lastiger, maar ook met openbaar vervoer voor ons goed bereikbaar.
We gaan zeker vaker genieten.
TESTTESTTEST .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
prettige no-nonsense sfeer, goede gerechten, aardige bediening. prettige no-nonsense sfeer, goede gerechten, aardige bediening.
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor de tweede keer al het truffel menu gegeten : erg lekker en smaakvol en prima kwaliteit / prijsverhouding ! Vooral het klaarmaken aan tafel van de truffelpasta is erg leuk om te zien !
NannieB .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en leuke bediening ,van de AH actie bonnen ,zeker een restaurant om er terug te komen !
Kwaliteit prijs verhouding,prima.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Terwijl het personeel op de hoogte was dat wij mee deden aan de restaurant actie van AH,werd ons toch de volledige rekening gepresenteerd. Gelukkig had ik na het pinnen van dat bedrag door dat alles in rekening gebracht was. Het teveel betaalde gedeelte kreeg ik contant terug. Het werd haastig in mijn handen gepropt zonder dat er iets gezegd werd. Ook toen had ik beter op moeten letten,want bij thuiskomst zag ik dat ik alleen het voor-en hoofdgerecht had terug gekregen. Volgens mij ging het om 3 gangen. Wij namen cappuccino als dessert,maar dat heb ik allebei betaald. Het gaat mij niet om die 2,50 die ik teveel betaald heb,maar om het principe. Hier heb ik geen fijn gevoel aan overgehouden. De fooi zat helaas al bij het gepinde bedrag!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De bediening was prima. De prijzen zijn aan de hoge kant. Het eten is goed. Alleen in deze tijd, waarbij de nadruk ligt op teveel suiker en zout was de het te zout. De tonijn steak was lekker en dun dus goed klaargemaakt, maar de topping te zout en de tonijn eigenlijk ook.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hele vriendelijke servies Heerlijk gegeten voor hoofd en na Ik ben zwanger en het was geen enkel probleem om een kleine aanpassing te doen aan het gerecht kortom zeer goed
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Echt een superavond gehad, met heerlijke gerechten, mooi geserveerd, door vriendelijke mensen.
Absoluut aan iedereen aan te raden.
Tot de volgende keer.
Ruben1989 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Was goede kwaliteit. Wel ondanks ah bonnen 40 euro pp betaald (met fles wijn). Eten was zeer goede kwaliteit. Goede service.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prima restaurant voor even doordeweeks hapje eten buiten de deur maar ik zou er niet in het weekend uitgebreid gaan tafelen of iets vieren. Personeel is erg low profile, gerechten worden aan tafel niet nog even benoemd, er wordt niet iedere keer 'eet smakelijk / smakelijke voortzetting / buon appetito' gezegd (wel door de kok als je een gerechtje besteld wat je aan tafel uitgeserveerd krijgt) , jassen worden wel aangenomen maar niet gebracht bij weggaan, er loopt niemand mee naar de deur terwijl de zaak bijna leeg is enz. Storend was dat er personeel / bekenden aan een tafeltje vlakbij zaten alwaar het personeel veel mee aan het praten was, ook in het italiaans, terwijl de zaak bijna leeg was; ga dan even aantal tafeltjes verderop zitten.
Kortom, prima maar niet bijzonder restaurantje.
Verdiesenfam .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij maakten gebruik van het AH-arrangement, was een goede keuze mogelijk en wat extra mogelijkheden (€5,= extra) buiten de kaart om. Heerlijk gegeten in een gezellige rustige omgeving met geen opdringerige bediening maar kwamen op de juiste momenten. Zeker een aanrader. Niet een goedkope Italiaan, maar prijs kwaliteit dik in orde. Tot de volgende keer.
Chapoo67 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met ah bonnen gegeten. We mochten van de hele kaart kiezen, heerlijk eten vriendelijk personeel leuke ambiance. Zeker een aanrader.
Pietproever62 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooi Italiaans restaurant met vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten en gaan er zeker nog eens terug. We zouden dit restaurant aan iedereen aanbevelen.