Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

tram 16
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

uijttenboogaard .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat een heerlijk Italiaans restaurant is dit! Wij hebben hier nu twee keer gegeten. De gerechten zijn heerlijk. Nooit eerder zulke lekkere Vitello Tonato gegeten! En de Saltimbocca....perfect. Ook de rode wijn uit Puglia was heerlijk.
Aanrader dit restaurant.
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Leuke aanbieding wat betreft de AH restaurant actie in de vorm dat je zelf mag kiezen van de kaart en niet een van te voren opgelegd menu.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Goed eten
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Via tripadvisor hier terecht gekomen tijdens ons bezoek aan den haag.
Vriendelijk personeel, goed eten( pasta's iets te zout ) & drinken.
Prijzen zeer schappelijk, leuke sfeer en service met een glimlach.
Achteraf klein foutje op de rekening... eigenaar heeft dit op een zeer professional manier direct voor ons opgelost.
bertdenennie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Op zaterdag 5 augustus jl. met zijn drieën voor de eerste keer gaan eten bij Amici. De buitenkant van het restaurant nodigt niet zo uit, maar binnen is het gezellig en sfeervol. De bediening is daarmee geheel in overeenstemming. Om te beginnen kozen we voor een witte huiswijn (pinot grigio) met een mandje brood met tappenades. Ook kregen we van het huis hun bruschetta. Allemaal prima in orde. Als voorgerecht lieten we ons de carpaccio cipriani (1x) en de vitello tonnato (2x) goed smaken, net zoals in Italië. Dat gold ook voor het hoofdgerecht: saltimbocco alla romana (3x). Echt een aanrader. Daarbij dronken wij een rode huiswijn (negroamaro & cabernet sauvignon uit Puglia). Als nagerecht genoten we van de cassata (2x) (Italiaanse ijstaart, die lang niet overal op de kaart staat!) en de huisgemaakte tiramisu. We sloten af met heerlijke espresso plus enige lekkernijen. Voldaan keerden wij huiswaarts, in het besef hier zeker nog eens terug te komen.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vanavond hier gegeten met de AH actie. Hele fijne bediening en heerlijk eten en drinken! Goede carpaccio, heerlijke inktvisringen, en goed gebakken Rib Eye...met aardappels met schil uit de oven en haricots verts. Gewoon een fijne locatie met fijne mensen in de bediening (vader en dochter) en goed, echt goed, eten! Voor herhaling vatbaar. Ga zo door.
Maurijn D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het beste Italiaanse restaurant van Den Haag! Oplettende bediening, een punctuele keuken en een prettige sfeer. De antipasta is een aanrader!
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was prima en voldeed aan de verwachtingen. De sfeer en bediening door het personeel was zeer goed. Een probleem is nog het parkeren van je auto; in de buurt is problematisch.
sander B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk Italiaans eten voor een schappelijke prijs.
Vriendelijke bediening en ook een goede ambiance. Kortom een aanrader.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een absolute aanrader! We hebben hier gegeten met de AH actie, maar hoefden uiteindelijk onze bon niet in te leveren. Voor weinig geld €62,- hebben we genoten van 2x een 3 gangendiner, 3 wijn, een fles water en 2 koffie. Al het personeel is zo enorm vriendelijk. Daarnaast is het eten/drinken heerlijk; lekkere Carpaccio, gamba's, ijstaart, echte italiaanse koffie. Tot slot is de ambiance geweldig. Wij zouden zeker terug gaan als we niet zo ver weg woonden.
albbly .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, maar iets aan de duistere kant. Een beetje meer licht zou gezelliger zijn. Verder prima !
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Via Albert Heijn actie geboekt. Mijn partner en ik werden in een zeer warme drukke ruimte ontvangen. De eigenaar deed kortaf en vriendelijkheid en klantgerichtheid waren ver te zoeken. Carpaccio als voorgerecht. Was redelijk. Hoofdgerecht 2 x pizza. Was ook redelijk. Als klant werden we eigenlijk genegeerd en moesten telkens contact zoeken met de bediening. Prijzen zijn stevig waarbij de verhouding kwaliteit / prijs hierdoor negatief doorslaat.
Algehele beleving : we komen hier zeker niet meer terug. Blijkbaar waren wij niet interessant als deelnemers van de ah actie.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik ben heel blij dat naast een uitstekend Indonesisch restaurant, een goede pizzeria en een aantal leuke eetcafés óók dit bijzondere Italiaans restaurant voor mij op loopafstand te bereiken valt.
De kwaliteit hier is op vele vlakken en op meerdere onderdelen merkbaar hoog; dat zie je ook aan de tevredenheid van alle andere gasten (en het zit hier regelmatig lekker vol).
Kortom, houdt dit niveau vol, want dan ik blijf komen!
Sabrina F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een hele goede en sfeervolle restaurant, met uitstekende personeel en koks, het eten is echt vers, smaakvol en goed gekruid, voor ons is het een van de beste restaurants in Den Haag
Yehulum H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
geweldig gegeten! hier weten ze echt wat prijs en kwaliteits verhouding is.
zeer oplettende en attente servies.
Ga zo door!
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Echt Italiaans!! Net als vorige keren heeeeeerlijk gegeten!! Komen zeker terug! En ook de wijn was voortreffelijk, goed geadviseerd!
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Echt super lekker gegeten. Wij komen zeker terug. Het was super druk voor een maandag. Heerlijke bruschetta en de linguine met kreeft was echt super. 2 sterke espresso en tiramisu en er werken echte Italianen. Grazie team amici
Megen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker pasta tartufo gegeten, werd aan tafel bereid heel bijzonder.
Als dessert de tiramisu gegeten.
Ook die was erg lekker en huisgemaakt.
Wij komen zeker terug!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn vriend! Lekker calamari gegeten met knoflooksaus als voorgerecht, mijn vriend heerlijke vitello tonato (dungesnedenkalfsvlees). Als hoofdgerecht Pasta Tartufo wordt bereid aan tafel in een grote Parmazaanse kaas met verse truffel. En als afsluiter een heerlijke tiramisu met een limonchello erbij! De bediening zijn super aardig en werken hard, ook leuk dat ze Italiaans praten. Super gegeten met mijn vriend. Wij komen snel weer terug!
Luciano M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten. Wij werden ontvangen met een lekkere Bruschetta namen vervolgens als voorgerecht een antipasta en als hoofdgerecht namen we zeebaars in zeezout uit de oven. Deze werd aan tafel schoongemaakt. Hoe leuk is dat!?