Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      tartufo neve
      scropino

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Amici

Marlie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk restaurant met gemoedelijke gezellige eetcafé sfeer. Eten is goed. Geen culinaire hoogstandjes maar dat hoeft ook niet altijd. Samen met een vriendin een prima avond gehad ook door de prettige bediening.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Geweldig ‘anders’ Italiaans, wow wat een heerlijk authentieke gerechten. We hebben al veel vitello tonato gegeten maar deze was weer verrassend anders lekker, de zwarte risotto met langostine... wow. Het hoofgerecht van zwaardvis verdient een extra compliment voor de kok, wat was de zwaardvis nog heerlijk sappig. Het toetje van ijs met sabayonne is naast een mooi show ook zeker heerlijk. Naast het heerlijke eten is de service geweldig, zeker van de blonde dame (maar daarmee niet gezegd hebben dat er iets mis is met haar collega’s). Deze dame voetlt perfect aan wanneer je wat nodig hebt en is een zeer belangrijke bijdrage voor een prachtige avond.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een beetje lawaaiig
J W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima service en heerlijk eten
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De ontvangst was goed, de snelheid van bediening ook prima in orde. De maaltijd was in orde maar niet zeer goed.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De echt klassieke Italiaanse gerechten op de kaart voor AH-restaurantbonnen waren uitstekend. Vlotte en vrolijke bediening. Lekkere huiswijn, en limoncello toe.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Door de restaurant actie van Albert Heijn zijn we hier (weer) terecht gekomen. Je krijgt dan wel een aparte menukaart, maar daar staan voldoende lekkere gerechten op om te kiezen. We hebben dan ook weer heerlijk gegeten.

En naast dat het eten erg lekker is, zijn wij ook heel erg te spreken over de gastvrijheid. Vooraf kregen we een overheerlijke bruchetta van het huis. Tijdens het diner worden er allerlei gerechten aan verschillende tafels bereid. Bij ons was dat de scroppino. En voor we naar huis gingen, kregen wij ook nog eens een ijskoud glaasje limoncello van het huis.

Voor ons een geslaagde avond die ook nu weer voor herhaling vatbaar is.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Bediening was super vriendelijk en snel. Authentiek Italiaans, inclusief Italiaans personeel.
Kika T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk eten en heel aardige bediening.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Verrassend lekker gegeten en buotengewoon enthousiaste en vriendelijke bediening.
We zaten er op ren AH 50% kortingskaart maar daar was in kwaliteit van eten en bediening niets van te merken.
Er werd ons zelfs nog limoncello aangeboden na afloop.
Komen zeker terug!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met de ah actiebon gegeten.
Was goed eten met een ruime keuze uit div. Voor en hoofdgerechten.
Carolien U.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk Italiaans eten. Zeer ruime keus, alles verrukkelijk en vriendelijke bediening. Wij komen hier vaak en graag!
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten weer en gezellige ambiance : je waant je gewoon in italie !zowel voorgerecht : carpaccio , hoofdgerecht kalfsmedaillon en toetje : scopino en tartufi smaakten verrukkelijk !
S. K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vandaag hier gegeten via Groupon en amici heeft ons positief verrast. Ziet er netjes en schoon uit. Hartelijk ontvangen en goede service. Eten was heerlijk.
Merel Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten! Vlotte en vriendelijke bediening!
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
De kalfsoester Was wel wat zout, door de ham en dan nog gezouten
Verder was alkes ok
Rolf H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wij hadden een kind bij ons die wat ketshup op zijn pizza wilde. Hadden zij niet.
De pizzaroller die wij kregen om zelf de pizza te snijden was kapot.
Het eten viel tegen. Kalfsvlees hoort mijns inziens zacht te zijn en niet droog waar zwaar op gekauwd moet worden.
En als laatste hoort in een pasta met zalm ook zalm te zitten en niet een paar stukjes.
Jammer.
Ab En Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke mensen. Sommige gerechten worden aan tafel bereidt. Echt een aanrader????????