Restaurant Amici

Van Speijkstraat 43 2518 EV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Amici

Italiaanse eenheid

De beste Italiaanse specialiteiten vind je bij Amici in Den Haag. Een uitgebreide kaart met gerechten van goede kwaliteit. In de keuken worden verse producten gebruikt, waaronder vis, vlees, handgemaakte pasta’s, truffels, kreeft, super foods en desserts. Ook vegetariërs kunnen hier heerlijk lunchen of dineren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Amici

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Amici

Sjaak W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk en gezellig restaurant!
Zeer vriendelijk personeel.
Gevarieerd menukaart met verrukkelijke recepten.

Echt een aanraden
dres D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De sfeer is goed, bediening heel aardig. Eten was niet hoogstaand, bruschetta dreef in de olie, pizza topping was mager (deeg was wel goed). Dessert was oké. Verhouding prijs kwaliteit was goed aangezien we via Groupon een aanbieding hadden.
cmnederhoff .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Redelijk, veel keuze maar smaak is redelijk (i.e. ik maak thuis lekkere Italiaanse gerechten). Ik zou dit niet restaurant niet aanbevelen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het is alsof je je in Italie zelf bevindt. Het eten verrukkelijk en de sfeer als in Italie. Amici is een echte aanrader
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke onrvangst, heerlijk gegeten. Zeebaars in zoutkorst is echt een aanrader!
ajvdstaaij .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De spaghetti met truffel was weer geweldig, evenals de tiramisu en de koffie. We komen dus zeker terug.
Waarom dit niet genoeg is voor de recensie (moet '120 tekens bevatten') is me niet duidelijk.
Alarik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Zeer fijne ambiance om lekker Italiaans te gaan eten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Genoten, van lekker eten in een leuke ambiance. Een aanrader voor als je eens in Denhaag bent en zeker voor als je er woont.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het was heerlijk eten. Fijn personeel ziet er gezellig uit binnen.
Patty J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten was prima, niets op aan te merken. Leuke, gezellige bediening. De prijs van de wijnen vond ik wel wat aan de hoge kant, glas rode wijn voor 5,40, voor een fles van 10,95 inkoop, glas 4,00 witte wijn , fles 7,95 inkoop.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Wij hebben genoten van de sfeer bediening en heerlijke eten. Een aanrader.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima plek
Paul ..
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De vraag hierboven van "wachttijd" is niet juist te beantwoorden. Ons werd gevraagd of we het hoofdgerecht meteen wilde of wilde wachten. Wij wilde wachten, dus dan is de wachttijd lang.....maar daar vroegen wij zelf om.

Heerlijk genoten van zowel een sublieme carpaccio als een pizza en gegrilde ossenhaas.

Enig minpuntje wat we zouden kunnen vinden is dat wij online gereserveerd hadden maar zij dit niet echt checkte zo bleek. Pas na melding pakte zij de ipad erbij.
Voor een vrijdagavond was dat wel opmerkelijk. Voor de rest alleen maar complimenten voor deze zaak
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, écht Italiaans! Zowel personeel als menukaart kindvriendelijk.
Sardisch S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Super eten. Vriendelijke bediening, Goede service. Het duurt wel even voordat ze je tafel afruimen maar dit keer vond ik het niet erg storend waarschijnlijk omdat de rest top was.
Iens-proever .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Met groep van 12 volwassenen gegeten. Ontvangst was goed en hartelijk. Ober stelde voor om te beginnen met kleine hapjes. Op zich een goed voorstel, maar wel prijzig (€15,90 pp). Daarentegen waren de hapjes best lekker, goed verzorgd en veel. Daarna hoofdgerechten besteld. Tempo van gerechten was goed en wij werden blijvend hartelijk bediend. Smaak van de gerechten waren boven de gemiddelde van de Italiaanse restaurants in deze prijsklasse. Hierna iedereen nog een toetje besteld, deze was gemiddeld. Kortom, een leuk en vriendelijk restaurant met boven gemiddeld lekkere gerechten.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een feestelijke kerststemming. Als kers op de taart werd er ook ruimschoots gedacht aan de verjaardag van onze zoon en kregen onze beide kinderen als verrassing een panettone!
Roberto M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Fantastisch gegeten bij restaurant Amici. Op de doordeweekse dag binnen komen lopen en er zat zoon 60 man. Toch goed voor een doordeweekse dag. Zegt veel over de kwaliteit. Begonnen met een uitgebreide antipasta voor 4 personen. Daarna kregen we 4 kleine pasta tartufo uit de grote parmezaanse kaas die aan tafel werd gemaakt. En daarna had ik zeetong die netjes werdt gefileerd aan tafel. Goede wachttijd tussen de gangen door en we hadden een heerlijke montepulciano. Een heerlijke avond gehad
MS S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was lekker. Maar de soep van de dag is altijd dezelfde (tomatensoep). Als voorgerecht bestelden we vis mix gerechten, als de basis mogen we kiezen tussen aardappelen of pasta, we hebben pasta voor 3 personen gekozen, maar we kregen een kleine schaal, het was erg weinig en we moesten het extra betalen (stond in de rekening €3, 50), dus in de hoofdgerechten kregen we geen aardappelen. We bestelden verrassing nagerecht, maar het was alleen pistache ijs, cheesecake, tiramisu, de tiramisu van Lidl supermarkt is veel lekkerder, we zijn 2x bij Amici gegeten met verschillende nagedachten gekozen, maar het was nooit lekker. De service /bediening duurt lang en geen goede ontvangt.
Heiko D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima restaurant, lekker Italiaanse gerechten, maar wel wat min puntjes, de aardappels wat aan de zoute kant, de slagroom van desserts kwam uit de bus; de tiramisu was helaas zonder amaretto. Gezellige sfeer, zeker aanrader !