Restaurant Amazone

Bijlestaal 64 1721 PW Broek op Langedijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Amazone

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Amazone

• Kom je met de auto?
    Restaurant Amazone zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum Fitland xl de Geus
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Conny G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke en gezellige sfeer. De openhaard stond lekker te branden en dat geeft toch wel iets knussigs. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd.
We hadden het menu van de AH restaurant actie. Het eten was vers en goed op smaak gebracht. Zeker een aanrader om eens te gaan eten, voor ieder wat wils. Vis, vlees of vega.
pietennel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten via de AH aktie was goed.We werden keurig ontvangen en naar het restaurant gebracht door de baliemedewerker van de sporthal/restaurant.
De tijd tussen de gangen was redelijk lang,dat zou beter kunnen.De bediening was plezierig .
EdwardBaas .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Restaurant Amazone. Het restaurant was volledig vol geboekt en daardoor was er een wat langere wachttijd op het eten maar dit ging gelukkig niet ten koste van de kwaliteit. Na het eten nog een uurtje bowlen. Prijs was netjes en het was een gezellige avond echt een aanrader.
B B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bevindt zich meer op een industrie terrein samen met een bowlingbaan. Restaurant zelf bevindt zich op de tweede verdieping en ziet er leuk gezellig uit. Eten was prima en bediening goed. Enige was dat we een beetje in een vergeet hoekje zaten waardoor we wat langer moesten wachten. Al met al een prima leuke avond gehad!
369.ysl .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gegeten met AH bon. We konden kiezen uit een speciaal driegangen menu voor AH bonhouders. Gerechten waren goed bereid en voldoende qua portie. Het duurde wel wat lang voordat we het eerste gerecht kregen , zeker een half uur. De medewerkers waren erg druk, onvoldoende personeel?, dus we hebben er niets van gezegd. Prima gegeten.
Ernst J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Je moet wel weten dat dit restaurant in een groot sportcentrum gevestigd is , wat een speciale sfeer geeft.
Het restaurant was half bezet, maar toch al lawaaiig. Daar kunnen je medegasten niets aan doen: het komt door de hoge ruimte met veel glas en harde materialen. Geen gelegenheid voor een romantisch etentje-voor-twee.
De gerechten zijn goed verzorgd maar vrij vlak van smaak. Kwam met de AH-actie, anders had ik het teveel geld gevonden voor deze drie gangen.
Wordt wel deels goedgemaakt door de aardige dames in de bediening die erg hun best doen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
wij zijn hier met 6 personen geweest en hebben vanuit het driegangen menu (AH) verschillende voor en hoofdgerechten gehad. Geen enkele negatieve reactie gehoord.

Even mijn stokpaardje: Vlees.

De carpaccio: mooi vlees niet te veel van de smaakverknallende saus. Lekker op temperatuur, vaak wordt het omdat het koud word gesneden bijna bevroren op je bord gekwakt. Hier niet! (Dit was een complimentje voor de chef!)

Ik bestel mijn biefstuk altijd bleu, voor de volledigheid dat is Tsssh op de ene kant, Tsssh op de andere kant en op je bord. Een garing die in Nederland moeilijk blijkt te zijn. Hier niet, hij prachtig bleu en wat belangrijk is niet ijskoud van binnen. (Dit was een tweede complimentje voor de chef!)

Goed broodje vooraf, lekker wijntje erbij.
Drankjes op tijd weer aangevuld, vriendelijke bediening.

Pak dit restaurant inclusief het personeel op zet het in het midden van Amsterdam of welke andere grote plaats doe de prijzen maal 3 en niemand gaat er over klagen.

Als ik weer in de buurt ben zoek ik niet naar een ander restaurant.
Dan hoop ik alleen niet dat ze mijn tip van hierboven hebben opgevolgd :-)
RAJH .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een verrassing om hier te eten! Met de AH-bon een restaurant in de omgeving gekozen en geen idee waar we zouden uitkomen en dit was bij de geus. Het restaurant Amazone zit bovenin de Geus en je kijkt zo naar beneden op de bowlingbanen en de klimwand. We werden zeer vriendelijk welkom geheten en kregen een tafeltje aan het raam. De bediening was zeer vlot en aardig. Het menu was goed en voor ieder wat wils. Het eten was beter dan verwacht en een echte aanrader om gewoon lekker te eten. Daarna hebben we nog gebowld waar we ook nog eens de helft hoefde te betalen ivm de AH actie. Erg goed en zeker nog eens de moeite waard.
sanne_erkamp .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk om zo tijdens het eten uit te kijken op de klimhal en de bowlingbaan! Sfeervol ingericht restaurant verder en prima eten, alleen dessert wat weinig keus, een ijsje of kopje koffie of thee.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening tegen een goede prijs! De sfeer vond ik toch iets minder, doordat het restaurant in een sporthal zit.
rstbbe .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was even zoeken eer we het restaurant vonden.
Eenmaal binnen in het gebouw werden we al snel te woord gestaan door de receptioniste.
Deze gaf aan welke weg wij moesten nemen om bij het restaurant te komen.
De bediening in het restaurant was prima!, deze kwam regelmatig langs of alles naar wens was etc.
Het eten was goed en smakelijk.
Minpuntje vond ik wel het uitzicht, ook veerde wij mee met de sporters die aan de overkant aan het springen/trainen waren.
Prijs en kwaliteit is goed, zeker ook een aanrader voor grote groepen.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gelegenheid om te eten. Saté en hertenstoofpotje waren uitstekend. Naast de menukaart worden ook nog een aantal extra specialiteiten aangeboden.
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst en bediening waren prima: jonge, vriendelijke mensen. De kaart is niet heel uitgebreid, maar bied voldoende keuze. Wij hebben verschillende voor-, , hoofd- en nagerechten genomen en die waren allemaal gewoon goed. We hebben dus gewoon lekker gegeten. Ook zonder de Albert Heijn korting zou de prijs-kwaliteit verhouding nog steeds heel goed zijn: 3 gangen voor 28,95.
Na het eten zijn we nog een uurtje gaan bowlen en bij het afrekenen bleek dat we ook op het bowlen de 50% korting van AH kregen!
Al met al, een prima plek, zowel om te eten als om je verder te vermaken! We komen hier zeker nog eens terug.
Erwin F. K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was even zoeken in de sportschool om het restaurant te vinden, maar de ontvangst was hartelijk. De inrichting van het restaurant is afhankelijk van de plek waar je zit. De buitenring is echt kantine-achtig en heeft weinig sfeer. Binnenring is wel gezelliger. De bediening is erg correct en let goed op, het was ook rustig. Even ging de muziek stevig aan, maar dat werd al snel door enkele tafelgasten doorgegeven van omringende tafels, zodat deze binnen enkele minuten weer op een aanvaardbaar niveau stond. De gerechten zijn zeer goed en overtroffen onze verwachtingen. Bij aankomst hadden wij onze bedenkingen, maar het eten is goed. Niets op aan te merken. Wij hebben gereserveerd voor volgende week met de kinderen om dan meteen ook te gaan bowlen daar.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
voor tweede x via ah bon geweest en het was weer voortreffelijk. dus ga gerust lekker eten bij amozone in broek op langedijk
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Omdat het niet een restaurant is zoals andere restaurants maar een 'bijproduct' bij een sporthal zijn de verwachtingen niet te hoog gespannen. Vanaf de weg kun je negens aan zien dat je bij een restaurant uitkomt. Zoiets is lastig als je thuis achter je pc reserveert op de AH-site van Iens voor een restaurant dat er niet is. Je komt namelijk uit bij een sporthal. Dat wordt nergens duidelijk gemaakt. Bij het reserveren moet daar meer aandacht aan besteed worden. De weg naar het restaurant is via de toegang van de sporthal ook niet zelf te vinden. Daar moet je om vragen. Lastig als er mensen voor je aan de balie bezig zijn. Hier ligt dus ook een verbeterpuntje.

Degene die het ene moment sportles geeft kan op een ander moment de bediening in het restaurant doen. Ook dat merk je aan kleine details. Het eten was efficiënt voorbereid met kleine schaaltjes (de hertenstoof met zuurkool) waar je het eten niet makkelijk uithaalt maar die wel goed weg te zetten zijn in de koeling en met de magnetron snel op temperatuur te brengen zijn. Het was dus enigszins eten met hindernissen wat dat betreft maar aan de kwaliteit en smaak van het eten zelf deed het niet af. Ook de gepaneerde schol smaakte prima evenals de tomatensoep (mag iets romiger) en de garnalensalade als voorafje. Ook het toetje (ijs op een cakeje met slagroom en een carameldressing) kwam deels voorbereid uit de vriezer. Maar ook hier was het niet ten nadele van de smaak. Dankzij AH was de prijs/kwaliteitsverhouding ook voldoende.
marja.vlaar .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Heerlijk even bowlen en eten met familie. Het was allemaal goed verzorgd. ?
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met een klimmuur aan de ene kant en een skilift/cabine aan de andere kant was het toch wel een spannende maaltijd. Het menu was iets minder spannend. Degelijk en lekker.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was heel jammer dat de gangen er door gedrukt werden. We kregen een stokbroodje vooraf die stond er net of het voor gerecht kwam al op tafel. Dat was heel erg jammer. Maar voor de rest de smaak en gaarheid was top we hebben er wel heerlijk van genoten.
peter-ingrid .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, leuke avond.. Vriendelijk personeel, behulpzaam.
Zeker voor herhaling vatbaar. Met ah bonnen gegeten, waardoor het ook nog erg voordelig was.