Restaurant Amazone

Bijlestaal 64 1721 PW Broek op Langedijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Amazone

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Amazone

• Kom je met de auto?
    Restaurant Amazone zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum Fitland xl de Geus
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Nico B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gelegenheid om te eten. Saté en hertenstoofpotje waren uitstekend. Naast de menukaart worden ook nog een aantal extra specialiteiten aangeboden.
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst en bediening waren prima: jonge, vriendelijke mensen. De kaart is niet heel uitgebreid, maar bied voldoende keuze. Wij hebben verschillende voor-, , hoofd- en nagerechten genomen en die waren allemaal gewoon goed. We hebben dus gewoon lekker gegeten. Ook zonder de Albert Heijn korting zou de prijs-kwaliteit verhouding nog steeds heel goed zijn: 3 gangen voor 28,95.
Na het eten zijn we nog een uurtje gaan bowlen en bij het afrekenen bleek dat we ook op het bowlen de 50% korting van AH kregen!
Al met al, een prima plek, zowel om te eten als om je verder te vermaken! We komen hier zeker nog eens terug.
Erwin F. K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was even zoeken in de sportschool om het restaurant te vinden, maar de ontvangst was hartelijk. De inrichting van het restaurant is afhankelijk van de plek waar je zit. De buitenring is echt kantine-achtig en heeft weinig sfeer. Binnenring is wel gezelliger. De bediening is erg correct en let goed op, het was ook rustig. Even ging de muziek stevig aan, maar dat werd al snel door enkele tafelgasten doorgegeven van omringende tafels, zodat deze binnen enkele minuten weer op een aanvaardbaar niveau stond. De gerechten zijn zeer goed en overtroffen onze verwachtingen. Bij aankomst hadden wij onze bedenkingen, maar het eten is goed. Niets op aan te merken. Wij hebben gereserveerd voor volgende week met de kinderen om dan meteen ook te gaan bowlen daar.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
voor tweede x via ah bon geweest en het was weer voortreffelijk. dus ga gerust lekker eten bij amozone in broek op langedijk
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Omdat het niet een restaurant is zoals andere restaurants maar een 'bijproduct' bij een sporthal zijn de verwachtingen niet te hoog gespannen. Vanaf de weg kun je negens aan zien dat je bij een restaurant uitkomt. Zoiets is lastig als je thuis achter je pc reserveert op de AH-site van Iens voor een restaurant dat er niet is. Je komt namelijk uit bij een sporthal. Dat wordt nergens duidelijk gemaakt. Bij het reserveren moet daar meer aandacht aan besteed worden. De weg naar het restaurant is via de toegang van de sporthal ook niet zelf te vinden. Daar moet je om vragen. Lastig als er mensen voor je aan de balie bezig zijn. Hier ligt dus ook een verbeterpuntje.

Degene die het ene moment sportles geeft kan op een ander moment de bediening in het restaurant doen. Ook dat merk je aan kleine details. Het eten was efficiënt voorbereid met kleine schaaltjes (de hertenstoof met zuurkool) waar je het eten niet makkelijk uithaalt maar die wel goed weg te zetten zijn in de koeling en met de magnetron snel op temperatuur te brengen zijn. Het was dus enigszins eten met hindernissen wat dat betreft maar aan de kwaliteit en smaak van het eten zelf deed het niet af. Ook de gepaneerde schol smaakte prima evenals de tomatensoep (mag iets romiger) en de garnalensalade als voorafje. Ook het toetje (ijs op een cakeje met slagroom en een carameldressing) kwam deels voorbereid uit de vriezer. Maar ook hier was het niet ten nadele van de smaak. Dankzij AH was de prijs/kwaliteitsverhouding ook voldoende.
marja.vlaar .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Heerlijk even bowlen en eten met familie. Het was allemaal goed verzorgd. ?
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met een klimmuur aan de ene kant en een skilift/cabine aan de andere kant was het toch wel een spannende maaltijd. Het menu was iets minder spannend. Degelijk en lekker.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was heel jammer dat de gangen er door gedrukt werden. We kregen een stokbroodje vooraf die stond er net of het voor gerecht kwam al op tafel. Dat was heel erg jammer. Maar voor de rest de smaak en gaarheid was top we hebben er wel heerlijk van genoten.
peter-ingrid .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, leuke avond.. Vriendelijk personeel, behulpzaam.
Zeker voor herhaling vatbaar. Met ah bonnen gegeten, waardoor het ook nog erg voordelig was.
joke183 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.
Vlotte bediening en prima prijs komen zeker nog eens terug.
We gingen eten met een AH bon en konden zelfs op zaterdagavond terecht!!!!!
Flip en Joke Hoogeboom.
Invenio .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ok, de locatie is niet de plek waar je dit restaurant zou verwachten. Maar zodra je binnen bent is dat niet meer relevant. De gastvrouwen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt meegedacht als het gaat om allergieën en het product wordt hierop aangepast. Wederom een heerlijke avondje gehad en heerlijk gegeten.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten restaurant zit in een sport complex maar is gezellig en leuk ingericht eten goed en degelijk supermalse biefstuk
schokalk .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Teleurstellend. Restaurant was nauwelijks te vinden in fitness-centrum. Totaal geen ambiance. Betonnen trap naar restaurant met zicht op bowlingbaan, die haast niet te zien was vanwege zeer fel schijnende lampen. Prijs/kwalitaitverhouding beneden peil. Niet iets om nog eens te bezoeken.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier gegeten via de ah aktie. Wat een ontzettend leuk. Je kunt er bowlen,klimmen..erg leuk om met je familie,vrienden naartoe te gaan. Het eten in het restaurant Amazone was ontzettend lekker. Erg vriendelijke bediening. Wij komen zeker een keer terug. Was een aanrader
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Dit restaurant is goed aan te raden de gerechten waren heerlijk en voldoende keus uit 3 voor- en 3 hoofgerechten en een heerlijk ijsdessert of koffie ter afsluiting
valenta .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik schrok dat het in een sporthal was maar daar heeft het vriendelijke personeel ons over heen geholpen. Allen ze halen het bestek en borden te snel weg. ik was nog aan het eten en het bord en bestek werdt al bij mijn man weg gehaald. En je bent toch een avondje uit . Ze mogen de verlichting wel wat sfeervoller maken en wat aan het geluid doen om het iets te dempen. Het was een kort avondje.
BEN000 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ontvangst bij de balie beneden was aangenaam, maar het vervolg toen we boven waren liet zeer te wensen over. Het personeel zou meer toegeweid moeten zijn.
oosterhuis76 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor de tweede keer gegeten met de ah restaurant bon. Heerlijk gegeten niks op aan te merken alleen was het erg druk waardoor wij erg lang op het hoofdmenu moesten wachten dat vond ik wel een beetje jammer met kinderen raakt het geduld dan wel een beetje op. Personeel wel erg vriendelijk!
FrancisFallentin .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten voor weinig! De gerechten zijn simpel maar lekker. Helemaal leuk als je ook nog even wil bowlen met vrienden of familie!
Jessica F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima restaurant. Het eten was heerlijk en de tijd tussen de gangen was prima. Het restaurant zit boven de bowlingbaan dus je kunt na het eten nog even bowlen.