Restaurant Amazone

Bijlestaal 64 1721 PW Broek op Langedijk Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Amazone

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Amazone

• Kom je met de auto?
    Restaurant Amazone zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum Fitland xl de Geus
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Voordelig
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was heel jammer dat de gangen er door gedrukt werden. We kregen een stokbroodje vooraf die stond er net of het voor gerecht kwam al op tafel. Dat was heel erg jammer. Maar voor de rest de smaak en gaarheid was top we hebben er wel heerlijk van genoten.
Peter-ingrid .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, leuke avond.. Vriendelijk personeel, behulpzaam.
Zeker voor herhaling vatbaar. Met ah bonnen gegeten, waardoor het ook nog erg voordelig was.
Joke183 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.
Vlotte bediening en prima prijs komen zeker nog eens terug.
We gingen eten met een AH bon en konden zelfs op zaterdagavond terecht!!!!!
Flip en Joke Hoogeboom.
Invenio .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ok, de locatie is niet de plek waar je dit restaurant zou verwachten. Maar zodra je binnen bent is dat niet meer relevant. De gastvrouwen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt meegedacht als het gaat om allergieën en het product wordt hierop aangepast. Wederom een heerlijke avondje gehad en heerlijk gegeten.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten restaurant zit in een sport complex maar is gezellig en leuk ingericht eten goed en degelijk supermalse biefstuk
Schokalk .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Teleurstellend. Restaurant was nauwelijks te vinden in fitness-centrum. Totaal geen ambiance. Betonnen trap naar restaurant met zicht op bowlingbaan, die haast niet te zien was vanwege zeer fel schijnende lampen. Prijs/kwalitaitverhouding beneden peil. Niet iets om nog eens te bezoeken.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier gegeten via de ah aktie. Wat een ontzettend leuk. Je kunt er bowlen,klimmen..erg leuk om met je familie,vrienden naartoe te gaan. Het eten in het restaurant Amazone was ontzettend lekker. Erg vriendelijke bediening. Wij komen zeker een keer terug. Was een aanrader
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Dit restaurant is goed aan te raden de gerechten waren heerlijk en voldoende keus uit 3 voor- en 3 hoofgerechten en een heerlijk ijsdessert of koffie ter afsluiting
Valenta .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik schrok dat het in een sporthal was maar daar heeft het vriendelijke personeel ons over heen geholpen. Allen ze halen het bestek en borden te snel weg. ik was nog aan het eten en het bord en bestek werdt al bij mijn man weg gehaald. En je bent toch een avondje uit . Ze mogen de verlichting wel wat sfeervoller maken en wat aan het geluid doen om het iets te dempen. Het was een kort avondje.
BEN000 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ontvangst bij de balie beneden was aangenaam, maar het vervolg toen we boven waren liet zeer te wensen over. Het personeel zou meer toegeweid moeten zijn.
Oosterhuis76 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor de tweede keer gegeten met de ah restaurant bon. Heerlijk gegeten niks op aan te merken alleen was het erg druk waardoor wij erg lang op het hoofdmenu moesten wachten dat vond ik wel een beetje jammer met kinderen raakt het geduld dan wel een beetje op. Personeel wel erg vriendelijk!
FrancisFallentin .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten voor weinig! De gerechten zijn simpel maar lekker. Helemaal leuk als je ook nog even wil bowlen met vrienden of familie!
Jessica F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima restaurant. Het eten was heerlijk en de tijd tussen de gangen was prima. Het restaurant zit boven de bowlingbaan dus je kunt na het eten nog even bowlen.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Achteraf op een industrieterrein gelegen, boven de bowlingbaan, zit restaurant amazone. Prima voor een snelle hap na de bowling, maar van een echt restaurant is niet echt sprake.
Suce .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hadden een AH restaurant bon en dan verwacht je ergens dat het allemaal wel niet zoveel zal voorstellen. Maar niets was minder waar, we hebben heerlijk gegeten, prima kok en reuze vriendelijke bediening.Wat ik ook heel plezierig vond was dat het glas water dat ik vroeg om medicijnen in te nemen niet op de rekening stond, dat is mij wel eens anders overkomen. Wij komen zeker nog eens terug. Fam. van der Zee.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het is even slikken bij aankomst, maar uiteindelijk is het restaurant van binnen toch wel redelijk gezellig. Bediening is top (het vriendelijke meisje moest echter alles alleen doen). Eten was zeer zeker goed te noemen en dit alles voor een nette prijs. Verder hele moderne bowlingbanen, een uitgebreide klimwand en een zeer indrukwekkende fitnessruimte. Al met al dus een eye opener.
Kaaskop86 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ontspannen sfeer, klantvriendelijk, informeel, gezellig en er werd netjes rekening gehouden met allergieën. Zeker de moeite waard !
Oosterhuis76 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Erg leuk restaurant sfeervol en netjes.
Goed eten en veel keus met de ah dineren.
Personeel is ook zeer vriendelijk.
Wij komen zeker nog eens eten!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
waren er nog nooit geweest terwijl we op 10km afstand wonen!
we waren blij verrast met alles dus gewoon heen gaan en laat
je verrassen zou ik zeggen :tevreden gasten uit warmenhuizen
komen zeker nog een x met ons eet clubje
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
heel leuk ingericht restaurant, heel gezellig.de bediening was heel hartelijk,kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. het eten was heel leuk opgediend en heel erg lekker. we komen zeker nog een keertje terug