Restaurant Alexander

Denneweg 138 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Restaurant Alexander

6,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Alexander

Jarichje M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Via Iens terechtgekomen en om 18:00 uur gereserveerd ivm een verjaardag later die avond. Pas om 20:45 weggegaan door de uiterst trage bediening (2 gangen gehad). Eten was op zich goed, maar je moet apart bijbetalen voor de bijgerechten, en naast een karaf wijn wordt geen kraanwater geserveerd, je moet een fles bestellen. Sorry, ik kom niet terug.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Zelden zo'n amateuristische bediening gezien. Eerst je starter neerzetten en dan aangeven dat het aperitief er zo aankomt .... vervolgens met de verkeerde gang aankomen. Wij hebben drie stellen afzonderlijk weg zien lopen na 20 tot 40 minuten omdat ze gewoonweg geen aandacht kregen. Ook bleken wijnen op de kaart niet voorradig. Jammer, het eten was wel okay.
René V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Verrassend!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Eten redelijk, service super traag en onwetend. Rekening ging ook niet echt gemakkelijk. Vlees was goed van de barbecue wel weinig eendelever. Totrteline wel husgevouwen vulling ondermaats. Coquille gamba, coquille perfect gebakken gamba smaakloos. Dame in bediening telefoon afpakken. Is geen gezcht! Ga helaas niet terug zelfs niet metb korting.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prima gegeten. Perfecte bediening en voor een redelijke prijs. Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug met onze vrienden.
Lois N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ik beoordeel Alexander van Zeer Tevreden naar Redelijk.. De voorgaande keren dat ik er kwam eten was alles top: bediening, sfeer en eten! Het restaurant was vanavond opvallend leeg en de bediening en sfeer voelde anders dan anders. Op een gegeven moment viel een tijdje de muziek uit en viel er een ongezellige stilte. De bediening was onzeker en onwennig maar ach, iedereen moet het een keer leren. Afgelopen zomer liep er een hele vrolijke, professionele dame in de bediening en die miste ik. Ik bestelde de duurste witte wijn op glas maar die smaakte erg zuur omdat de fles al 2 dagen openstond volgens de bediening. Teruggestuurd en verzocht om een andere wijn die gelukkig wel goed smaakte. Toen het eten werd geserveerd moest ik om het bestek vragen en bij de muntthee zat geen honing waar ik óók om moest vragen, ook al is dit maar iets kleins. Het enige waar ik vanavond echt van heb genoten was het voorgerecht: gamba’s/coquilles. Maar voor de rest vond ik het een stuk minder geslaagd dan voorgaande keren. Ik weet niet of ik hier zo snel weer naar toe zou gaan. Ik hoop dat mijn recentie wordt beschouwd als feedback waarmee ze iets kunnen zodat ze weer de Alexander worden zoals ze afgelopen zomer nog waren. Jammer!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede prijs. Vooral met de korting van iens.
Mattie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Samen met mijn dochter restaurant Alexander bezocht. Hartelijke ontvangst, attente bediening (ik kreeg een glas water aangereikt tijdens een hoestbui). Het eten was verrukkelijk en mooi geserveerd.
Marlie V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Fantastisch gegeten, voorgerecht en hoofdgerecht echt genoten! en het desert ook boven verwachting!
Iets meer sfeer in het restaurant zou leuk zijn maar voor het eten kom ik echt terug!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Het eten was goed, lekkere wijn en heerlijk rustig gezeten
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben 45 minuten gewacht voor de drankjes. Service was onvoldoende en veel te langzaam. Menu was oké.