Over het restaurant Restaurant Alexander

Welkom bij BBQ/Grill restaurant Alexander in het centrum van Den Haag, gelegen aan de elegante Denneweg 138. Zoek je een BBQ/Grill restaurant in Den Haag? Voor top wijn, gastvrijheid en gezelligheid in Den Haag ben je bij grill restaurant Alexander aan het juiste adres!

Alexander is een restaurant in Den Haag voor iedereen die van goed en puur BBQ/Grill eten houdt. In een gemoedelijke ambiance kun je genieten van fijne keuken van het seizoen, verse kruiden, bijzondere groenten en een uitstekende service. Bij restaurant Alexander is de prijs-kwaliteitverhouding goed en de prijzen zijn daardoor eerlijk.

De filosofie: betaalbare BBQ / Grill, culinaire gerechten, met een moderne twist en producten die met respect voor het seizoen zijn gekozen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Alexander

Tram 9, Stadsbus 18
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

seema2 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
olgakonst .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk eten, heerlijke wijn, professioneel personeel en super vriendelijk eigenaar/chef Alexander.... Super leuke avond gehad!
JGC P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij vonden dat kaart wat uitgebreider zou kunnen, ook stonden er namen op de kaart van sausjes e.d. waarvan we niet konden opmaken wat het precies is.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. En er werd voortreffelijk voor ons gezorgd. Ook allergieën geen probleem.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bij Alexander weten ze nog wat gastvrijheid is. Je jas word nog voor je opgehangen en ook als je weggaat staan ze klaar om je jas weer aan te geven. Wij hebben een heerlijke avond uit gehad en zeer goed gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
André R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mischien volgend jaar, voor Valentijnes dag, meer personeel om te helpen met de bediening. Sinds alle tafels van vier waren in twee gespitst, ze haden twee keer drukker dan normaal.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten werd primaverzorgd en snel opgediend aangezien we naarhet theater wilden. De bediening was vriendelijk eenvoorkomend. Het eten was van goede kwaliteit de sfeer was ergrustig omdat wereedsom 17.00uur aanwezig waren. Voor dit bezoek was het echter prima eten en bediening en dus waarvoor het bedoeld was goed.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier dinsdag met een groep van 15 gegeten. We konden gewoon kiezen vanaf de kaart wat ik erg waardeerde. De keuze is ruimvoldoende. Er is een keuzemenu voor 25 euro wat volgens tafelgenoten erg lekker was en dus zeer waar voor je geld. Zelf had ik vooraf de carpaccio (die was niet heel bijzonder, ik vond het wat veel sla en weinig carpaccio maar de smaak was goed). Mijn hoofdgerecht was lam van de green egg en die was echt super! Perfect gebakken een ruime portie met erg lekkere saus een absolute aanrader. Ik heb zelf geen dessert genomen maar begreep van mijn tafelgenoten dat de cheesecake erg lekker was.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Twee vrolijke serveersters en een prima keuken op een toplocatie in hartje Den Haag. Heerlijk eten en lekker drinken voor een gunstige prijs. Een aanrader!
Cynthia C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sfeervolle restaurant met zeer vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk, een absulute aanrader voor een gezellig avondje uit.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
zeer lekker menutje gegeten van 25€. Prijs/kwaliteit verhouden was top.
Alona B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
wij hebben heel lekker gegeten. echt een aanrader voor een sfeervolle avondje uit of met je familie of met je vrienden. Leuk personeel.
natasjavanzanen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Afgelopen dinsdag hebben we onze teamdag met zo'n 40 personen afgesloten bij Alexander. We hadden het restaurant voor onszelf, wat erg prettig was ivm speeches. Hier werd ook goed rekening mee gehouden (muziek zacht en geen 'gerommel' bij de tafels). Hebben prima gegeten in een gezellige sfeer en met attente bediening. Absoluut een aanrader!
Aurelija R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Dinsdag 6 december naar Restaurant Alexander op de Denneweg in Den Haag. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid. Vooraf gekozen voor de beef carpaccio en de goat cheese. Als hoofdgerecht gekozen voor de beef Rossini en de Lemon Sole. De borden waren uitstekend opgediend en de smaken voortreffelijk. Het personeel in de keuken heeft duidelijk verstand van wat er van het oog en de smaak verwacht word. Het bedienend personeel schenkt voldoende aandacht en onze glazen geschonken met een fruitige Rosé die wij gekozen hadden. Als dessert beiden de Tiramisu en als afsluiting door de gastvrouw een Limoncello van het huis aangeboden. Wij hebben genoten van ons bezoek aan restaurant Alexander. Een dikke 10 voor personeel en keuken!
Vriendelijke groet,
Rick en Aurelija
Aurelija R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Vriendelijke groet,
Rick en Aurelija
Aleksandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad in Alexander samen met mijn vriendinnen.
We hadden om 18-30 gereserveerd maar. Desondanks het feit dat we veel eerder arriveerden, zijn we toch aardig ontvangen. Alexander zelf begroet ons and hielp met het uitzoeken van de gerechten. Wijn was fantastisch. We hebben ontzettend genoten van salade, tong en dessert.
Leuke sfeer, zeer vriendelijke obers en lekker eten zijn de redenen waarom we zo vaak bij Alexander komen te eten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prijs kwaliteit was het niet slecht alleen het aanrekenen van het brood vond ik een minpunt. De inrichting was verzorgd maar ik had geen wawgevoel. De gerechten waren verzorgd. Alleen de bijhorende groentjes als dressing hadden weinig smaak.
W B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Is een fantastische avond geweest. Goed en exclusief gegeten maar vooral zeer smakelijke gerechten. Een echte aanrader, hoewel niet iedereen een identieke smaak heeft zal je altijd iets van je gading vinden. Heb mijn verjaardag gevierd met familie. Personeel is zeer attent. Een aanbeveling.
Martine-01 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Mooie smaken, prima service. Het eten volgde elkaar mooi op met genoeg ruimte tussen de gerechten. De zalm bij het voorgerecht was echt te zout, dit was zonde. De andere gerechten waren goed. Leuk dat je de gerechten groot en klein kan bestellen. Hierdoor is er nog meer keuze tussen voor en hoofd en kan je ook 4 gangen zelf samenstellen.
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een uitstekend restaurant met zeer smaakvolle gerechten, mooi opgediend en heel vriendelijke en klantgerichte service. Een echte aanrader in het centrum van Den Haag.