Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Alexander

Welkom bij Fine Dining BBQ restaurant Alexander gelegen in het mooie Den Haag. Je wordt ontvangen in warme, romantische sfeer en je kunt er heerlijk BBQ. Speciaal voor jou heeft Alexander een Big Green Egg Grill met verrassende BBQ geregten!

Hierin wordt er altijd rekening gehouden met je persoonlijke wensen. Bij Alexander geloven ze dat kunst en eten een uitstekende combinatie vormen. Het bereiden van gerechten zien ze daarom echt als kookkunst.

Ook zijn ze opgenomen in de GaultMillau 2017! Kwaliteitsgerechten zijn hier dus gegarandeerd! Reserveer daarom direct bij restaurant Alexander in Den Haag.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Alexander

Tram 9, Stadsbus 18
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Alexander

Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het eten was heerlijk bereid, niks op aan te merken. We waren de enige in het restaurant wat natuurlijk afdoet aan de sfeer. Wellicht is de insteek wat ouderwets en zijn als gevolg daarvan de prijzen iets te hoog voor de moderne markt.

Toch, wij hebben het gezellig gehad en heerlijk gegeten met goede, nette service. Zelfs nog een borreltje van het huis bij de bon!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijkheid ten top en mooi kerstmenu. Top!
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e Kerstdag verwacht je op zijn minst een mooie gedekte tafel. Slechts de servet was zoals die behoort te zijn.
Rode wijn per glas was te warm en van de vorige dag.
Amuse was niet bepaald culinair. Voorgerecht en nagerecht acceptabel, maar niet bijzonder.
Hoofdgerecht was niet echt smakelijk, alsmede de nietszeggende groenten daarbij. (flauw en te gaar kalfsvlees)
Wij hadden na lezen recensies meer verwacht van dit restaurant.
KaNam U.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed eten, goede bediening!
Kseniya V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wij hebben 2 keren bij Alexander gedineerd en twee keer was het een belevenis. Het eten was overheerlijk, de wijn smaakt net zo lekker als op Italiaanse terras in Montepulciano. Echt een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Plezierige ontvangst. Eten was zeer smaakvol. Helaas was er geen port en dat mis je wel bij een kaasplankje met mooie kaasjes
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassende gerechten, mooi opgediend en een prettige bediening en een prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooie zaak. Aanbevolen!
Cyriel M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening!
Beer S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Kleine kaart maar met heerlijke deels klassieke gerechten. Russische, Franse, Italiaanse en Spaanse keukeninvloeden.
Een aanrader.
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima restaurant, vriendelijke en attente bediening
Imi .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, ik had de eend mijn man de lamsrack perfect bereid. Komen hier zeker terug.
Bijbehorende groenten gingen uitstekend met het gerecht.
Wiana P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Warme ontvangst; vriendelijke, hartelijke bediening. Inrichting van de ruimte en gedekte tafels informeel/eenvoudig, maar sfeer OK. Kwaliteit gerechten uitstekend: goede waar voor het geld!
Catharina K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten !
Op aanbeveling van onze vrienden zijn we er heen gegaan. Mond tot mond reclame is toch het beste. Uit eerste hand krijg je dan te horen of het eten goed is en de bediening top. Dat schept natuurlijk verwachtingen.
Osetra kaviaar met blini's, Charcuterie en Gamberi vooraf (aanraden),
gevolgd door een heerlijk gebakken ossenhaas (Rossini), Pata Negra BBQ en Gegrilde Lams Frenched Rack samen met een heerlijke fles rose en vodka zorgt dit voor een mooie beleving. Als afsluiter nog een Sgroppino al Mango en de avond was compleet.
Heel vriendelijk personeel, een top chef Alexander die af en toe even komt babbelen aan je tafel. Dit restaurant is knus, sfeervol en staat garant voor lekker eten!
Veel bezoekers waren namelijk vaste gasten geworden, want als je eenmaal ben geweest, dan kom je terug. 10 sterren is daarom niet voldoende om dit top restaurant te waarderen. Alexander is een top chef-kok !
We komen spoedig weer terug.
Sacha L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bijzonder prettige omgeving, zeer attente bediening
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima en smakelijk gegeten. Aanrader!
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Sfeervol restaurant, heerlijk eten, goede prijs-kwaliteit verhouding, bediening is heel gastvrij en servicegericht. Een echte aanrader.
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We zijn best wel wat gewend op culinair gebied dus we wisten niet precies wat te verwachten. Het interieur is wat oudbollig en de kaart zag er niet heel speciaal uit, met taalfouten. We werden bij binnenkomst blij verrast door de lieve, beleefde bediening. Het eten was eenvoudig, maar smaakvol, leuk opgediend en doordat het (denken wij) Balkaninvloed had waren de smaken net allemaal anders dan bij een doorsnee Frans restaurant. Jazeker, wij waren eigenlijk zeer tevreden. Oesters, St. Jacobsschelpen, Entrecote, Tonijncarpaccio, heerlijk ijs. Kortom, toch maar een keer proberen. Personeel top trouwens!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Niet om over naar huis te schrijven. Kleine porties. Soep niet warm genoeg. Bediening wel vriendelijk, maar chaotisch. Niet voor herhaling vatbaar.
kees.gonda .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vlotte bediening, veel keuze, goede wijn uit Georgië, goede carpaccio, heerlijk truffelijs, eerlijk mals vlees. Enige punt, de supplementen zijn nogal prijzig (frites, groenten)
Ouri G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017