Over het restaurant Restaurant Alexander

Gemoedelijk restaurant in het culinaire hart van de stad

Wie op zoek is naar een perfecte avond uit, moet langs bij Restaurant Alexander aan de Denneweg. Speciale vermelding voor de wijnkaart, die uitstekend aansluit bij de Franse, Italiaanse en internationale gerechten op kaart. Een voortreffelijk restaurant met een geweldige sfeer en een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Alexander

Tram 9, Stadsbus 18
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Tom D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier dinsdag met een groep van 15 gegeten. We konden gewoon kiezen vanaf de kaart wat ik erg waardeerde. De keuze is ruimvoldoende. Er is een keuzemenu voor 25 euro wat volgens tafelgenoten erg lekker was en dus zeer waar voor je geld. Zelf had ik vooraf de carpaccio (die was niet heel bijzonder, ik vond het wat veel sla en weinig carpaccio maar de smaak was goed). Mijn hoofdgerecht was lam van de green egg en die was echt super! Perfect gebakken een ruime portie met erg lekkere saus een absolute aanrader. Ik heb zelf geen dessert genomen maar begreep van mijn tafelgenoten dat de cheesecake erg lekker was.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Twee vrolijke serveersters en een prima keuken op een toplocatie in hartje Den Haag. Heerlijk eten en lekker drinken voor een gunstige prijs. Een aanrader!
Cynthia C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sfeervolle restaurant met zeer vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk, een absulute aanrader voor een gezellig avondje uit.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
zeer lekker menutje gegeten van 25€. Prijs/kwaliteit verhouden was top.
Alona B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
wij hebben heel lekker gegeten. echt een aanrader voor een sfeervolle avondje uit of met je familie of met je vrienden. Leuk personeel.
natasjavanzanen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Afgelopen dinsdag hebben we onze teamdag met zo'n 40 personen afgesloten bij Alexander. We hadden het restaurant voor onszelf, wat erg prettig was ivm speeches. Hier werd ook goed rekening mee gehouden (muziek zacht en geen 'gerommel' bij de tafels). Hebben prima gegeten in een gezellige sfeer en met attente bediening. Absoluut een aanrader!
Aurelija R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Dinsdag 6 december naar Restaurant Alexander op de Denneweg in Den Haag. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid. Vooraf gekozen voor de beef carpaccio en de goat cheese. Als hoofdgerecht gekozen voor de beef Rossini en de Lemon Sole. De borden waren uitstekend opgediend en de smaken voortreffelijk. Het personeel in de keuken heeft duidelijk verstand van wat er van het oog en de smaak verwacht word. Het bedienend personeel schenkt voldoende aandacht en onze glazen geschonken met een fruitige Rosé die wij gekozen hadden. Als dessert beiden de Tiramisu en als afsluiting door de gastvrouw een Limoncello van het huis aangeboden. Wij hebben genoten van ons bezoek aan restaurant Alexander. Een dikke 10 voor personeel en keuken!
Vriendelijke groet,
Rick en Aurelija
Aurelija R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Vriendelijke groet,
Rick en Aurelija
Aleksandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad in Alexander samen met mijn vriendinnen.
We hadden om 18-30 gereserveerd maar. Desondanks het feit dat we veel eerder arriveerden, zijn we toch aardig ontvangen. Alexander zelf begroet ons and hielp met het uitzoeken van de gerechten. Wijn was fantastisch. We hebben ontzettend genoten van salade, tong en dessert.
Leuke sfeer, zeer vriendelijke obers en lekker eten zijn de redenen waarom we zo vaak bij Alexander komen te eten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prijs kwaliteit was het niet slecht alleen het aanrekenen van het brood vond ik een minpunt. De inrichting was verzorgd maar ik had geen wawgevoel. De gerechten waren verzorgd. Alleen de bijhorende groentjes als dressing hadden weinig smaak.
W B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Is een fantastische avond geweest. Goed en exclusief gegeten maar vooral zeer smakelijke gerechten. Een echte aanrader, hoewel niet iedereen een identieke smaak heeft zal je altijd iets van je gading vinden. Heb mijn verjaardag gevierd met familie. Personeel is zeer attent. Een aanbeveling.
Martine-01 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Mooie smaken, prima service. Het eten volgde elkaar mooi op met genoeg ruimte tussen de gerechten. De zalm bij het voorgerecht was echt te zout, dit was zonde. De andere gerechten waren goed. Leuk dat je de gerechten groot en klein kan bestellen. Hierdoor is er nog meer keuze tussen voor en hoofd en kan je ook 4 gangen zelf samenstellen.
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een uitstekend restaurant met zeer smaakvolle gerechten, mooi opgediend en heel vriendelijke en klantgerichte service. Een echte aanrader in het centrum van Den Haag.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het eten was heerlijk. Wel was er een wat gestresste sfeer; er was voldoende personeel, maar het niveau wisselde.
Thuisgekomen bleek er ook een duurdere wijn dan wij hadden gedronken te zijn berekend. ook stond op de rekening dat service not included was, wat in Nederland niet mag. Er waren ook teveel Russische vrienden. Kortom , niveau van eten aanhouden en enkele aanpassingen in sfeer/publiek doen.
Marian A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
18 september gegeten bij Alexander in Den haag. Vriendelijke bediening. We waren bijna de enige gasten. Oesters waren goed. Daar is ook weinig aan te verknoeien. De vis van het hoofd gerecht was gor droog. Bord papier had hetzelfde gesmaakt. Verder kreeg ik twee of drie doperwten uit de diepvries en een paar sperziebonen. De gefrituurde of gebakken aardappelen waren heerlijk. Nagerecht twee bolletjes ijs. De amorette die erbij zou zitten heb ik helaas niet geproefd. De wijn was goed/redelijk. Van de rekening schrok ik. Die klopte weliswaar maar de prijs kwaliteit verhouding was buiten proportie.
Marian
eveline.verbeeck .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eerste ervaring en een echte aanrader!
Wij werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Variërende wijnkaart en menu met mogelijkheid tot klein of groot gerecht. De gerechten werden heerlijk op smaak gebracht, mooi afgewerkt en op de juiste temperatuur geserveerd. We hebben een gezellige belevenis gehad en komen zeker nog terug want het is kwaliteit voor de gevraagde prijs.
gcsmeekes .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Alexander. Prima en soepele bediening. Klein minpuntje dat er geen amuse van het huis af kon. Dat maakt dat je je echt welkom en gast voelt.
martenlootsma .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk met z'n vieren gegeten. Super vriendelijke en prettige bediening. De kok heeft voor onze zoon van 5 een heerlijk gerecht bedacht :)
Anna_C .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
mooi restaurant, zeer lekker eten, lekker huiswijn. Hadden 3-gangen menu met carpaccio en tonijn als voorgerecht, tong en ossenhaas voor hoofdgerecht. Voor nagerecht tiramisu en kaasplankje. Zeer mooi geserveerde gerechten en vooral zeer lekker. Vriendelijke en vlotte bediening, mooi sfeer. Wij komen zeker terug!