Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Alexander

Welkom bij Fine Dining BBQ restaurant Alexander gelegen in het mooie Den Haag. Je wordt ontvangen in warme, romantische sfeer en je kunt er heerlijk BBQ. Speciaal voor jou heeft Alexander een Big Green Egg Grill met verrassende BBQ geregten!

Hierin wordt er altijd rekening gehouden met je persoonlijke wensen. Bij Alexander geloven ze dat kunst en eten een uitstekende combinatie vormen. Het bereiden van gerechten zien ze daarom echt als kookkunst.

Ook zijn ze opgenomen in de GaultMillau 2017! Kwaliteitsgerechten zijn hier dus gegarandeerd! Reserveer daarom direct bij restaurant Alexander in Den Haag.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Alexander

Tram 9, Stadsbus 18
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Alexander

Per A.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Klassieke, correcte, snelle maar wel gezellige bediening.
eten perfecte afgestemde smaken, niets overheersend.
kwaliteit vlees/vis/schaaldieren zeer goed.
hier kun je gerust een stukje rood vlees eten, super ten opzichte van doorsnee NL horeca tegenwoordig.
Voor het eerst werd er ook nog gereageerd op een opmerking tav speciale aanleiding voor bezoek.
ook wat anders dan restaurants met oproepkrachten zonder training
adele H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Niet heel bijzonder smakelijke coquilles als voorgerecht , We hadden meer smaak van de Big Green Egg verwacht in het hoofdgerecht, wel vriendelijke bediening, De rekening was niet correct.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Erg leuk, gezellig restaurant met en zeer vriendelijke en goede ontvangst zonder overdreven te zijn.
Prima diner gehad, goede lekkere wijnen en na afloop kregen we nog een likeurtje bij d rekening.
Een aanrader
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond met zijn vieren hier gegeten.
Gezellig restaurant in een van de gezelligste straten van den Haag de Denneweg
We kozen voor het 3 gangen menu van 27,50 en we kunnen zonder meer vaststellen dat het een goede keuze was.
Prima prijs/ kwaliteit verhouding. We namen daarbij de huiswijn , een prima chardonnay.
Ik had zelf de eendenborst als hoofd gerecht gekozen en hij was verrukkelijk.
Gezellige en attente bediening.
Zonder meer een Aanrader.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier kan je gezellig eten
De tafel van Iris D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een zeer prettig restaurant met goed eten en vriendelijke bediening. Wij houden van vrij snel eten geen enkel probleem. In veel restaurants moet je vaak lang wachten dat was hier niet het geval. De tournedos was prima bereid en ook de home-maid tortellini met truffel was heerlijk. We komen zeker terug!
John Z.
Leuke zaak vriendelijke bediening en het eten is echt perfect.
Gudjon B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Super lekker etern. Snelle service. Zalm had iets minder gekookt kunnen worden, maar alles smaakte heel lekker
helene B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Hartelijke sfeer en goede bediening. Om nog eens naar toe te gaan met vrienden.
rick M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Goed eten in fijne omgeving en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wat hebben we heerlijk genoten van ons etentje moeder en dochter. Prima sfeer en ulinair!gastvrij en warm.
We komen zeker terug!

Ria
hans E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was erg lekker en mooi opgemaakt. De hoge scores op IENS zijn wat ons betreft terecht. Bediening keurig en attent.
Het enige waar wij ons niet zo in konden vinden was de saaie muziekkeus, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima gegeten vooraf aan een theatervoorstelling. We moesten wel zelf de tijd bewaken ondanks dat we hadden doorgegeven dat we 19.45 weg moesten (we waren er voor half zes). Een persoon kreeg geen dessert ondanks herhaaldelijk vragen waar het bleef, dit werd wel van de rekening afgetrokken. Een serveerster sprak uitsluitend Engels, wat voor mijn ouders die mee waren een probleem was geweest als zij alleen waren geweest.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke gerechten,, verse ingrediënten, leuke ambiance en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug. Mooie achtergrond muziek.
Ebers .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We zijn met een groep van acht mijn verjaardag gaan vieren. Het is geen goedkoop restaurant, maar het eten is heerlijk dus de prijs/kwaliteitverhouding vind ik goed. De tafelpresentatie is eenvoudig dus ik kan me voorstellen dat dat tegenvalt als je waarde hecht aan een dure uitstraling. Persoonlijk vind ik de smaak en sfeer belangrijk en dat was perfect.
De porties lijken inderdaad niet heel groot maar met de bijgerechten goed. Deze worden wel apart in rekening gebracht. Met voorgerecht en hoofdgerecht had ik wel echt een vol gevoel, wij allemaal.
In het begin was het net te druk waardoor we even op drinken moesten wachten, ze waren tenslotte met zijn tweeën. Daarna hebben we alle aandacht gekregen die we nodig hadden.
We hebben allemaal een heerlijke avond gehad bij Alexander, en ik denk dat iedereen in de groep van plan is hier zeker nog een keer terug te komen.
Edu V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk eten, lekkere wodka! Al 9 jaar het adres voor eten met een Russische vleug.
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het eten was heerlijk bereid, niks op aan te merken. We waren de enige in het restaurant wat natuurlijk afdoet aan de sfeer. Wellicht is de insteek wat ouderwets en zijn als gevolg daarvan de prijzen iets te hoog voor de moderne markt.

Toch, wij hebben het gezellig gehad en heerlijk gegeten met goede, nette service. Zelfs nog een borreltje van het huis bij de bon!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijkheid ten top en mooi kerstmenu. Top!
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e Kerstdag verwacht je op zijn minst een mooie gedekte tafel. Slechts de servet was zoals die behoort te zijn.
Rode wijn per glas was te warm en van de vorige dag.
Amuse was niet bepaald culinair. Voorgerecht en nagerecht acceptabel, maar niet bijzonder.
Hoofdgerecht was niet echt smakelijk, alsmede de nietszeggende groenten daarbij. (flauw en te gaar kalfsvlees)
Wij hadden na lezen recensies meer verwacht van dit restaurant.
KaNam U.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed eten, goede bediening!