Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Al Hayat

Door de beheersing van de traditionele kruiden en smaken, maakt het mogelijk om klassiekers en lekkernijen van de Arabische keuken op een nieuw en spannend manier te ervaren. Elke plaat wordt een culinaire reis die de zintuigen ontbranden. De authentieke Arabische gerechten variëren van eenvoudig tot subliem bij Al-Hayat.

Halve fles mineraalwater

Dagelijks 14.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Al Hayat

Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Geweldig eten, leuke bediening, al met al super ervaring, vooral de hummus was waanzinnig. Zou graag terug willen komen.
Tugba K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Het is leuk ingericht past helemaal bij thema en het eten.
Je voelt je op je gemak, goede bediening en snel.

Zeker een aanrader en kom er gauw weer terug.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De bediening was uitermate vriendelijk. Minpuntjes waren dat het oofdgerecht kwam terwijl we nog aan het voorgerecht zaten en we over de wijnen weinig informatie los konden krijgen.
Soraya G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Een super goed restaurant en het eten was onwijs lekker. Daarnaast was het personeel heel vriendelijk en een fijne sfeer
Julian M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Altijd lekker eten en een leuke bediening. Ik kom hier graag!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Erg goed. We komen er zeker nog eens terug.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Met een paar vriendinnen uit eten. Allen niet zo bekent met de keuken en de cultuur. Toch geprobeert doen we zagen dat vegan werd aangeboden. De foto's op het internet zagen er mooi en gezellig uit.
We werden niet teleurgesteld. 7 min lopen van het spui kwamen we in het prachtige midden oosten uit.
De service liet even op zich wachten maar het lekkere eten more than made up for it! Bij praktisch iedere hap was er wel een van ons die even moest laten weten hoe blij diegene was met de keuze in restaurants. Het was HEERLIJK. Twee mezzo's, linzensoep, mousaka, lamspies en een aardappel bijgerechtje. Nog niet vaak zo lekker gegeten. Tonnetje rond gingen we weg.
Een ABSOLUTE aanrader!!
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Mooi ingerichte, zeer diverse midden-oosterse restaurant. Vriendelijk personeel en prima prijzen. Hebben de tapas voor 2 personen en een 2 persoons mixed grill gegeten was heerlijk!
Michel I.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Eten was super, goede bediening. Er is een shisha lounge afdeling maar die zit apart van de eettafels, waar ze goed voor gekozen hebben. De lounge is goed om met vrienden/collega's naar toe te gaan maar je kan er naast ook met je partner/familie rustig eten!
Enige minpunt was dat het er heel benauwd was, omdat ze geen airco hadden. Het was die dag ook erg warm.
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Traditioneel ingericht, net restaurant. Snelle en vriendelijke bediening. Lekker eten, alles goed gaar. De hoeveelheid is goed.
Canan C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was heerlijk, goede sfeer, aardig personeel. Hele fijne avond gehad hier! Vooral de Lams Tajine is een aanrader!
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Aardige bediening, voorgerecht was heerlijk, bij het hoofdgerecht was het vlees prima, wel jammer van de verlepte slablaadjes...
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Leuke verrassing. Mooie en smaakvolle gerechten. Ik heb prima gegeten. Ga zo door!
Fares R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ze hielden rekening met mijn allergieën en dat stel ik erg op prijs.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Fijn adres voor lekkere mediterrane gerechten
Carlos S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gister met mijn ouders en broertje gaan eten. Aardig personeel, eten heerlijk en goede prijs. Aanrader!
Marya J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
ETEN goed, bediening redelijk, de bediening zou wat meer verfrissend voor zich kunnen zorgen. Wel voor de volgende keer aanbevolen. De groet, M
Debora G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten, ambiance en service was goed!!
Glenn G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Onwijs lekker gegeten, voor een goede prijs.
Bediening zeer vriendelijk en persoonlijk. Het meisje dat ons hielp nam de tijd om alle gerechten uit te leggen. Snelle service. Fijne ambiance.

Zeker een aanrader!
Sane V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vrijdag komen eten met een vriendin en ooh wat was het toch heerlijk, service was perfect echt zo een lief meisje ze had ons zo verwend en goed geholpen met de keuzes en ook een heerlijke arabische wijn gedronken. Al met al was het top en komen we zeker terug!!.