Restaurant Al Hayat

Fluwelen Burgwal 3B 2511 CH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Al Hayat

Door de beheersing van de traditionele kruiden en smaken, maakt het mogelijk om klassiekers en lekkernijen van de Arabische keuken op een nieuw en spannend manier te ervaren. Elke plaat wordt een culinaire reis die de zintuigen ontbranden. De authentieke Arabische gerechten variëren van eenvoudig tot subliem bij Al-Hayat.

Halve fles mineraalwater

6,9

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Al Hayat

Sane V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ik kwam dinsdag eten met mijn vriend en we hebben echt heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke sfeer. De service was super vriendelijk er werd echt goed voor ons gezorgd echt SUPER SUPER!!
flevius .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Sfeer, ontvangst en ambiance was goed. Vriendelijke bediening.
Eten was goed. Wel jammer dat er geen keuzemogelijkheid was. Daardoor wordt de prijs toch hoog.
Het voorgerecht was klein en niet nader te omschrijven wat het was. Het lekkere Turkse brood maakte het gerecht toch smakelijk.
De kip was voortreffelijk!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ze waren wel heel vriendelijk, maar duurde super lang tot je wat kreeg.
Het hoof gerecht was niet zo heel lekker. De tapas was heerlijk.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Het voorgerecht (vers brood met smeersels) was erg smaakvol. Het vegetarische hoofdgerecht was erg saai, couscous met gekookte wortel en courgette. Dat maken we thuis lekkerder. Toen hebben we nog extra andere smeersels bij het brood besteld. De baklava toe was heerlijk! Jammer dat het hoofdgerecht zo saai was, want er stonden wel heerlijke vegetarische gerechten op de kaart.
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gegeten met familie en vrienden. De mezze/tapas vooraf was niet zo bijzonder. We kozen allemaal een tajine stoofpotje voor hoofdgerecht. Dat was lekker, maar onwijs grote porties, zeker na de voorafjes.
Sane V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik en mijn man kwamen woensdag eten, het restaurant zag er prachtig uit maar de service was super slecht. Het meisje dat ons had geholpen had een bril op en was wat langer ze had blijkbaar zelf besloten dat we alles in een keer wouden wat belachelijk is want we wouden eerst het voorgerecht en toen we contact wouden zoeken met het meisje zat ze alleen maar op haar telefoon te kijken en niet naar ons. Ik moet wel zeggen dat het andere meisje ons daarna kwam helpen en haar excusses voor haar collega had aangeboden met als excuus dat ze nieuw is wat ik eigenlijk van haarzelf wou horen. Veder zijn we door het ander meisje heel vriendelijk geholpen wel heel zonde want het eten was super
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wil je eens wat anders? dan is Al Hayat een goede keus.
Op de kaart is voor elk wat wils. Het restaurant is groot maar toch gezellig door de sfeer die er hangt. De bediening was aangenaam.
We komen er nog eens eten
Asmae B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs en een sfeervolle zaak! Eten kwam wat laat, maar was ook een drukke avond.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Onverwacht terecht gekomen in dit restaurant en wat een verrassing. Met 3 volw en 1 kind genoten van een uitgebreide mezze/ tapasschotel voor 2 pers als voorgerecht en daarna overvloedige mixed grill en lams tajine. Allemaal erg smakelijk en goed bereidt. fles rose ( 1 l !) erbij en iets boven de 100 euro afrekenen. hier gaan we vaker komen !
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Leuk om met de AH bon heen te gaan, maar niet heel spannend. Lekker plat arabisch brood met twee dipjes, prima kip tajin, prima backlava. Efes biertjes waren ene beetje duur net als de pot munt thee.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Mijn vrouw had een zalm besteld die veel te droog was. Nadat we dat gezegd hadden kregen we dezelfde zalm terug met een sausje. Wel ernaast als ze het niet lekker zou vinden????
R. F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verschrikkelijk slechte ervaring met dit restaurant gehad! Nog nooit heb ik meegemaakt dat ik in een restaurant door de manager onbeschoft, onbeleefd en grof behandeld ben. Om al maar niet te beginnen over de bediening. Zero service. Smakeloze gerechten. Er zat echt totaal geen smaak aan het gerecht. Wij hebben ons bord halfvol laten staan. Geklaagd over het eten bij de manager, maar die boeide het totaal niet en deed nog bijdehand ook. Van buiten denk je wat leuk, maar we hadden al wel onze twijfels toen we zagen dat het restaurant vrijwel leeg was en er ook niet veel gasten binnenkwamen lopen. Bij binnenkomst raakten we aan de praat met de gasten aan het tafeltje naast ons en die begonnen gelijk tegen ons te praten dat het eten was tegengevallen, dat het vlees flauw was en de service. Ook geen lege borden bij hun, ze wilden het liefst zo snel mogelijk afrekenen en gelijk weg. Dat hadden wij ook nog niet eerder meegemaakt, dat andere gasten direct bij binnenkomst tegen je beginnen over het slechte eten zojuist en hun negatieve ervaring terwijl wij nog niet eens begonnen waren. Ik wilde het in eerste instantie een kans geven (smaken verschillen immers) maar ik kan niet anders zeggen dan dat ook wij geen leuke avond hebben gehad. Zo'n spijt van dit restaurantbezoek. Er zijn zo veel betere restaurants in Den Haag waar je echt wel lekker kan eten! Meer dan genoeg keuze in de directe omgeving. Dit restaurant is niet de moeite. Zonde van je trek, geld en humeur.
Kawa M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Fantastisch restaurant en heerlijk eten en sfeer vol arabisch en erg gezellig en vol drukten dit is zeer goed teken /!!!!!!!!!!!Beste Al hayat jullie zien ons snel terug komen .Grt
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellig restaurant met mooie Arabische inrichting en vriendelijke bediening. Vooral de mezzes vooraf vonden wij erg lekker, allemaal lekkere hapjes op een prachtig opgemaakte schaal met lekker vers brood. Alleen al daarvoor zou je er willen komen!