Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Al Hayat

Door de beheersing van de traditionele kruiden en smaken, maakt het mogelijk om klassiekers en lekkernijen van de Arabische keuken op een nieuw en spannend manier te ervaren. Elke plaat wordt een culinaire reis die de zintuigen ontbranden. De authentieke Arabische gerechten variëren van eenvoudig tot subliem bij Al-Hayat.

Halve fles mineraalwater

Dagelijks 14.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Al Hayat

Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Met een paar vriendinnen uit eten. Allen niet zo bekent met de keuken en de cultuur. Toch geprobeert doen we zagen dat vegan werd aangeboden. De foto's op het internet zagen er mooi en gezellig uit.
We werden niet teleurgesteld. 7 min lopen van het spui kwamen we in het prachtige midden oosten uit.
De service liet even op zich wachten maar het lekkere eten more than made up for it! Bij praktisch iedere hap was er wel een van ons die even moest laten weten hoe blij diegene was met de keuze in restaurants. Het was HEERLIJK. Twee mezzo's, linzensoep, mousaka, lamspies en een aardappel bijgerechtje. Nog niet vaak zo lekker gegeten. Tonnetje rond gingen we weg.
Een ABSOLUTE aanrader!!
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Mooi ingerichte, zeer diverse midden-oosterse restaurant. Vriendelijk personeel en prima prijzen. Hebben de tapas voor 2 personen en een 2 persoons mixed grill gegeten was heerlijk!
Michel I.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Eten was super, goede bediening. Er is een shisha lounge afdeling maar die zit apart van de eettafels, waar ze goed voor gekozen hebben. De lounge is goed om met vrienden/collega's naar toe te gaan maar je kan er naast ook met je partner/familie rustig eten!
Enige minpunt was dat het er heel benauwd was, omdat ze geen airco hadden. Het was die dag ook erg warm.
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Traditioneel ingericht, net restaurant. Snelle en vriendelijke bediening. Lekker eten, alles goed gaar. De hoeveelheid is goed.
Canan C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was heerlijk, goede sfeer, aardig personeel. Hele fijne avond gehad hier! Vooral de Lams Tajine is een aanrader!
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Aardige bediening, voorgerecht was heerlijk, bij het hoofdgerecht was het vlees prima, wel jammer van de verlepte slablaadjes...
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Leuke verrassing. Mooie en smaakvolle gerechten. Ik heb prima gegeten. Ga zo door!
Fares R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ze hielden rekening met mijn allergieën en dat stel ik erg op prijs.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Fijn adres voor lekkere mediterrane gerechten
Carlos S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gister met mijn ouders en broertje gaan eten. Aardig personeel, eten heerlijk en goede prijs. Aanrader!
Marya J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
ETEN goed, bediening redelijk, de bediening zou wat meer verfrissend voor zich kunnen zorgen. Wel voor de volgende keer aanbevolen. De groet, M
Debora G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten, ambiance en service was goed!!
Glenn G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Onwijs lekker gegeten, voor een goede prijs.
Bediening zeer vriendelijk en persoonlijk. Het meisje dat ons hielp nam de tijd om alle gerechten uit te leggen. Snelle service. Fijne ambiance.

Zeker een aanrader!
Sane V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vrijdag komen eten met een vriendin en ooh wat was het toch heerlijk, service was perfect echt zo een lief meisje ze had ons zo verwend en goed geholpen met de keuzes en ook een heerlijke arabische wijn gedronken. Al met al was het top en komen we zeker terug!!.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zeer vriendelijke mensen. Gezellig en redelijk gegeten maar dat is meer omdat het misschien niet helemaal mijn keuken is. Maar dat ga ik zeker nog een keer hier uitproberen
Tietsia H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik heb hier op een vrijdagavond gegeten en wat was de bediening slecht. Het was vrij rustig in het restaurant misschien 6 tafels met mensen. We zaten in een hoekje waar geen zicht was op de rest van het restaurant. Elke keer zitten wachten tot er iemand langs kwam om te kijken of alles oké was en of we nog wat nodig hadden. Was dat de gezelschap en het eten goed was anders was ik ook opgestaan om te betalen en zo de deur uitgelopen. Of ik hier een 2de keer naar toe ga is dan ook nog de vraag.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Hebben hier nu 2 x gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar (volgende reservering is al weer gemaakt).
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vriendelijk Arabisch, Mediterraan restaurant. Het Oosterse interieur is sfeervol en er is veel zitruimte. De bediening is uiterst vriendelijk. De gerechten zijn prijsvriendelijk en worden geserveerd met rijst, brood salade en saus. Complete maaltijden voor een nette prijs.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een hele belevenis voor ons Hollanders, dit was geheel nieuw voor ons.
Het werd keurig opgediend en het smaakte lekker, even wennen.
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Tweeds meer hire gegeten. De mezze is prima met lekker vers Arabisch/Indiaas (...) brood. Ik nam de lams tajine. Erg lekker al mag het iets minder zout en wat meer oomph als u begrijpt wat ik bedoel. Mij vrouw nam charmela en mijn zoon gebakken gehakt. Ik zou daar volgende keer wat groenten en/of rijst bij nemen (de bijgerechten kun je apart bestellen). Het viel me op dat de tajine deze keer uit stukjes lamsbout bestond in plaats van een stuk vlees aan een bot, zoals de vorige keer. De partij was daardoor "te doen" maar zo'n grote gestoofde kluif heeft ook wel wat!
Al Hayat is een rstaurant waar je min of meer gewone oost-mediterrane homecooking kunt eten. Er zit ook een drukbezochte, hele nette waterpijpafdeling aan vast. Veel mensen die hier komen eten doen een nazit aldaar. De bediening is erg aardig en sympathiek. Ik hoop dat ze het redden!