Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Al Hayat

Door de beheersing van de traditionele kruiden en smaken, maakt het mogelijk om klassiekers en lekkernijen van de Arabische keuken op een nieuw en spannend manier te ervaren. Elke plaat wordt een culinaire reis die de zintuigen ontbranden. De authentieke Arabische gerechten variëren van eenvoudig tot subliem bij Al-Hayat.

Halve fles mineraalwater

Dagelijks 14.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Al Hayat

Debora G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten, ambiance en service was goed!!
Glenn G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Onwijs lekker gegeten, voor een goede prijs.
Bediening zeer vriendelijk en persoonlijk. Het meisje dat ons hielp nam de tijd om alle gerechten uit te leggen. Snelle service. Fijne ambiance.

Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vrijdag komen eten met een vriendin en ooh wat was het toch heerlijk, service was perfect echt zo een lief meisje ze had ons zo verwend en goed geholpen met de keuzes en ook een heerlijke arabische wijn gedronken. Al met al was het top en komen we zeker terug!!.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zeer vriendelijke mensen. Gezellig en redelijk gegeten maar dat is meer omdat het misschien niet helemaal mijn keuken is. Maar dat ga ik zeker nog een keer hier uitproberen
Tietsia H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik heb hier op een vrijdagavond gegeten en wat was de bediening slecht. Het was vrij rustig in het restaurant misschien 6 tafels met mensen. We zaten in een hoekje waar geen zicht was op de rest van het restaurant. Elke keer zitten wachten tot er iemand langs kwam om te kijken of alles oké was en of we nog wat nodig hadden. Was dat de gezelschap en het eten goed was anders was ik ook opgestaan om te betalen en zo de deur uitgelopen. Of ik hier een 2de keer naar toe ga is dan ook nog de vraag.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Hebben hier nu 2 x gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar (volgende reservering is al weer gemaakt).
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vriendelijk Arabisch, Mediterraan restaurant. Het Oosterse interieur is sfeervol en er is veel zitruimte. De bediening is uiterst vriendelijk. De gerechten zijn prijsvriendelijk en worden geserveerd met rijst, brood salade en saus. Complete maaltijden voor een nette prijs.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een hele belevenis voor ons Hollanders, dit was geheel nieuw voor ons.
Het werd keurig opgediend en het smaakte lekker, even wennen.
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Tweeds meer hire gegeten. De mezze is prima met lekker vers Arabisch/Indiaas (...) brood. Ik nam de lams tajine. Erg lekker al mag het iets minder zout en wat meer oomph als u begrijpt wat ik bedoel. Mij vrouw nam charmela en mijn zoon gebakken gehakt. Ik zou daar volgende keer wat groenten en/of rijst bij nemen (de bijgerechten kun je apart bestellen). Het viel me op dat de tajine deze keer uit stukjes lamsbout bestond in plaats van een stuk vlees aan een bot, zoals de vorige keer. De partij was daardoor "te doen" maar zo'n grote gestoofde kluif heeft ook wel wat!
Al Hayat is een rstaurant waar je min of meer gewone oost-mediterrane homecooking kunt eten. Er zit ook een drukbezochte, hele nette waterpijpafdeling aan vast. Veel mensen die hier komen eten doen een nazit aldaar. De bediening is erg aardig en sympathiek. Ik hoop dat ze het redden!
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ik kwam dinsdag eten met mijn vriend en we hebben echt heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke sfeer. De service was super vriendelijk er werd echt goed voor ons gezorgd echt SUPER SUPER!!
flevius .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Sfeer, ontvangst en ambiance was goed. Vriendelijke bediening.
Eten was goed. Wel jammer dat er geen keuzemogelijkheid was. Daardoor wordt de prijs toch hoog.
Het voorgerecht was klein en niet nader te omschrijven wat het was. Het lekkere Turkse brood maakte het gerecht toch smakelijk.
De kip was voortreffelijk!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ze waren wel heel vriendelijk, maar duurde super lang tot je wat kreeg.
Het hoof gerecht was niet zo heel lekker. De tapas was heerlijk.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Het voorgerecht (vers brood met smeersels) was erg smaakvol. Het vegetarische hoofdgerecht was erg saai, couscous met gekookte wortel en courgette. Dat maken we thuis lekkerder. Toen hebben we nog extra andere smeersels bij het brood besteld. De baklava toe was heerlijk! Jammer dat het hoofdgerecht zo saai was, want er stonden wel heerlijke vegetarische gerechten op de kaart.
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gegeten met familie en vrienden. De mezze/tapas vooraf was niet zo bijzonder. We kozen allemaal een tajine stoofpotje voor hoofdgerecht. Dat was lekker, maar onwijs grote porties, zeker na de voorafjes.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik en mijn man kwamen woensdag eten, het restaurant zag er prachtig uit maar de service was super slecht. Het meisje dat ons had geholpen had een bril op en was wat langer ze had blijkbaar zelf besloten dat we alles in een keer wouden wat belachelijk is want we wouden eerst het voorgerecht en toen we contact wouden zoeken met het meisje zat ze alleen maar op haar telefoon te kijken en niet naar ons. Ik moet wel zeggen dat het andere meisje ons daarna kwam helpen en haar excusses voor haar collega had aangeboden met als excuus dat ze nieuw is wat ik eigenlijk van haarzelf wou horen. Veder zijn we door het ander meisje heel vriendelijk geholpen wel heel zonde want het eten was super
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wil je eens wat anders? dan is Al Hayat een goede keus.
Op de kaart is voor elk wat wils. Het restaurant is groot maar toch gezellig door de sfeer die er hangt. De bediening was aangenaam.
We komen er nog eens eten
Asmae B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs en een sfeervolle zaak! Eten kwam wat laat, maar was ook een drukke avond.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Onverwacht terecht gekomen in dit restaurant en wat een verrassing. Met 3 volw en 1 kind genoten van een uitgebreide mezze/ tapasschotel voor 2 pers als voorgerecht en daarna overvloedige mixed grill en lams tajine. Allemaal erg smakelijk en goed bereidt. fles rose ( 1 l !) erbij en iets boven de 100 euro afrekenen. hier gaan we vaker komen !
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Leuk om met de AH bon heen te gaan, maar niet heel spannend. Lekker plat arabisch brood met twee dipjes, prima kip tajin, prima backlava. Efes biertjes waren ene beetje duur net als de pot munt thee.
Mumtaz H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Mijn vrouw had een zalm besteld die veel te droog was. Nadat we dat gezegd hadden kregen we dezelfde zalm terug met een sausje. Wel ernaast als ze het niet lekker zou vinden????