Restaurant Akropolis

Oranje Nassaustraat 2 6411 LG Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Akropolis

Bij Akropolis zetten ze je hele souflaki aan tafel in de fik! Dit en heerlijke andere Griekse lekkernijen als tzatziki, gyros en baklava staan hier op het menu. Het interieur is leuk: een muur is behangen met oude zwart-wit knipsels van Griekse taferelen, zoals mannen met gitaar en een enorme octopus. Dit alles onder de warme vleugels van Mediterraanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Akropolis

Dagelijks 16.00 - 00.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Verwarmd terras , Wi-Fi
9,1
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goed eten, goede bediening, buitenterras aanwezig en goede locatie. Prijs kwaliteit is goed.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de Kermis menu was het eten zalig en de prijs was voor deze maaltijd het ten zeerste waard daarom deze prijs is voor n klein inkomen n gelegenheid om eens na n resaruant te gaan zeker als dit je lievelingsdier eten is daarom akropolis bedankt en n zeer goede aanrader voor ieder
Roger W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Super. Goed eten en leuke bediening
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ja,voor de tweede keer,gereserveerd eerste keer ook ging ook al fout,tweede keer ook nu twee weken van te voren gereserveerd voor zeven uur s'avonds dus weer geen tafel,boos geworden gezegd dit zet ik op tripadvisor toen werd hij boos er werden geen tafels gereserveerd zei hij maar op verschillende tafels stond wel een bordje,er gingen mensen weg ,dus kregen we die tafel,mezedes besteld we waren met vier personen het was weinig en erg duur,dus nu komen we hier nooit meer er zijn betere Grieken en vriendelijker!geen aanrader!
N B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prachtig gepresenteerd en fantastisch lekker eten. Zeker geen eenheidsworst zoals veel Griekse restaurants. Bediening is attent en alert.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gewoon top
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij zijn met 4 personen gaan eten op donderdag 4 mei.Zeer vriendelijke bediening , kwaliteit zeer goed en ook mooie porties , een echte aanrader.Volgens ons staat hij wel bijna aan de top in Heerlen.
Fam. J.Dagevos
Stijn G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Op zich is het eten niet slecht maar het kan niet op tegen de vorige griek die daar zat.
Maar de mensen zijn niet flexibel. Veranderingen of aanpassingen aan het gerecht kunnen niet want ze moeten zich aan de kaart houden zeggen ze zelf.
Bij het bestellen waren de aanpassingen prima. Maar desondanks werden de items toch gebracht en in rekening gebracht.
andries P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima gelegenheid. Attent personeel. Mooi gerecht.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was in orde
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Zoals altijd heerlijk en tip top in orde!
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Uitstekende bediening topkwaliteit vleeswaren goede sfeer en heerlijk nagerecht
De moeite echt waard om eens te proberen
Ejm T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
eten was redelijk,kon beter ,was eerder lauw als warm.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gin-tonic is super geserveerd in een bijzonder glas en het eten smaakt alsof je thuis bent
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Karima E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede service en goed eten. Alleen jammer dat mevrouw ervanuit ging bij binnenkomst dat we geen alcohol dronken omdat mijn vriendin een doekje draagt omdat ze geen haar heeft.
Ennie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vond het heel erg rumoerig en veel te donker zodat je niet fatsoenlijk de kaart kunt lezen,en wat ik zeer vervelend vond het personeel dat als een trein langs je voorbij flitser en er was zelfs iemand die rende door de zaak als een gerecht klaar was en de kleding vind ik wat voor in slachterij. al met al vond ik het niet gezellig eten .
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk Grieks eten!!
Albert C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Onze portie (visschotel voor 2 personen) was minder als vroeger bij Daphne, maar nog altijd voldoende. Miste wel het "afscheidsdrankje".
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Akropolis is iets duurder dan dat Dafne was, maar staat wel in verhouding met de kwaliteit die wordt geleverd.
De bediening is vriendelijk . We komen graag weer terug. Is weer een aanwinst voor Heerlen