Restaurant Akropolis

Meer informatie over restaurant Restaurant Akropolis

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 00:00
Roel G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Kom vanaf begin al eten met het gezin en heb diverse gerechten al geproefd worden heerlijk klaar gemaakt en de bediening is heel vriendelijk . De prijs is niet te duur voor wat je krijgt en je krijgt een ouzo van het huis gratis.
Ackie A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Voor de eerste keer hier gaan eten op advies van collega.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Verschillende menu's besteld en bijna allemaal top.
Bijna, omdat het vegetarisch menu beter kon. Was zeker niet slecht maar de gevulde groenten waren toch wel iets te gaar en eigenlijk zou ik als vegetariër wel wat meer afwisseling willen.
In bijna elk Grieks restaurant krijgt men als vegetariër hetzelfde voorgeschoteld.
I know, wát ga je als vegetariër in een Grieks restaurant zoeken. Wel ja, in elk gezelschap zit wel een vegetariër, vandaar.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Op een mooie zondag was er voor 7 personen gereserveerd. De hartelijke ontvangst werd door smakelijke Ouzo gevolgd. De verwachting was redelijk hoog gespannen vanwege de positieve geluiden die ik al had ontvangen over dit restaurant. De voorgangers in deze locatie zijn niet altijd even succesvol geweest.
Aangezien we allemaal voor een schotel gingen, hebben we het voorgerecht maar overgeslagen. De schotels waren zoals verwacht rijkelijk gevuld, maar zeer smaakvol! De kinderen en de volwassenen hebben genoten. Het eten was gelukkig zoals verwacht. Ik zou wel willen adviseren om de inrichting iets sfeervoller te maken.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Enigszins huiverig uitgeprobeerd (in het pand komen en gaan de restaurants vrij regelmatig...).

Wat een verademing! Fantastische griekse gerechten van kwaliteit, wij nemen altijd de Aphrodite schotel voor ons 4-en (2 volwassenen, 2 kids). Kinderen zijn dol op gyros.

De bediening is nog vrij "groen" maar begint het steeds beter in de vingers te krijgen. Aan enthousiasme geen gebrek. Goede aanwinst voor de gemeente Meersen.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Nieuw in Meerssen-Rothem en eindelijk eens een Grieks restaurant wat makkelijk kan opboksen tegen de kwaliteit die elders in deze gemeente te vinden is. Heerlijke mix grill (delfi) en alles goed op smaak, zelf de koolsalade heeft hier de echte Griekse smaak. Modern ingericht en vlotte bediening. De chef kwam aan het einde nog even vragen hoe het was, en we konden niet anders zeggen dan perfect. Hopelijk een blijvertje..