Restaurant Akdeniz

Meer informatie over restaurant Restaurant Akdeniz

7,2
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gewoon goed! Heerlijke mix grill zoals het hoort, daarnaast de warme gerechten zijn perfect bereid. De gestoofde lams met aubergine on saus is nu mijn favoriet in combinatie met de mix grill. Als ik hier eet voel ik of ik in Turkije zit. Dit is 1 van de beste restaurants voor de Turkse keuken. Tot snel weer!!
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Erg lekker eten, vooral het lamsgehakt aan spies smaakt goed. Het vlees is mals en nooit droog. Je krijgt veel waar voor je geld (brood, dipsausen enz) En het personeel is vriendelijk.
George D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Het is een van mijn favoriete Turkse eethuizen en wij rijden er graag naar toe ( 16km) om heerlijk Turks te eten. We bezoeken dit restaurant ongeveer 1x per maand. Afgelopen dinsdag weer een heerlijk mixed grill gegeten. Tijdens de Ramadan dan is het lekker rustig.
Serdar E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Drie keer wezen eten bij Akdeniz. Attent personeel en lekker eten. Prijs is heel erg gunstig. Met z'n 5en gegeten (allen een schotel waarvan 2 mixed grill) en gedronken, kosten 55 euro. Nadelen; Slechte afzuiging. Aanrader? Jazeker.
Remi N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Gisteren zomaar binnen gelopen en de mixed grill genomen en een vriendin van me nam vegetarisch. Het was lekker, snel klaar en de bediening was zeer attent. Ik kom hier nog een keer terug.
Sibel03 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Het vlees wordt op een houtskool grill gemaakt en dit maakt het vlees extra lekker. Van tevoren krijg je (gratis) brood met tapenades en ook de Turkse thee krijg je als service. Grootste nadeel vind ik dat er geen menukaarten zijn en dat je zelf ook naar grill gaat ruiken. De prijzen zijn zeer schappelijk en het personeel is vriendelijk. Mijn voorkeur gaat er wel naar uit om voortaan te laten bezorgen.
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Op moederdag hier met mijn dochter gegeten. Zo lekker heb ik in Nederland nog geen Turks gegeten in een restaurant. Vriendelijke bediening, goede prijzen, niet lang hoeven te wachten en echt heerlijk mals en mager vlees. Het is wel even wennen dat er geen menukaart is. Maar op hun site staan wel alle gerechten. Wij zijn voor de mix-grill gegaan. We kregen Adana kebab, kipfilet, kipvleugel, ?i? kebab en kotelet gegrilld op houtskool, rijst, bulgur, frites en salade en met nog een drankje erbij waren we in totaal 30 euro kwijt. Wij waanden ons weer even terug in Istanbul. Het restaurant is zeer schoon en overzichtelijk. Hier zullen we zeker nog vaker komen.
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Dit is een van de weinige Turkse restaurants die ik ken in NL waar je nog normaal Turks kunt eten. De porties zijn goed op maat, de prijzen laag en het personeel is erg attent. Handig als je even niet weet wat je wil eten, gezien de dagelijks varierende warme Turkse 'huis'maaltijden. Akdeniz moet je bezoeken voor het goede eten en niet meer van verwachten :)
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Wij waren met zijn 5en en hebben er heerlijk gegeten! Hier doen
ze niet aan menukaarten. Je krijgt als eerst heerlijk turks brood en vervolgens kan je in de vitrine kijken mocht je
geen shoarma schotel willen. In de vitrine is lams,rund en verschillende groentes te vinden. Het is er heerlijk eten!! Ook kun je kiezen voor een lekkere spies van de grill. Dit moet ook heerlijk zijn! Hier krijg je natuurlijk ook rijst, en rauwkost bij.

Ik had een kleine shoarma schotel (5eur) omdat ik ook een heerlijk Linzensoepje had genomen Soep is 3,50eu, 1persoon had een grote shoarma schoten die was 12,50 en een normale shoarma schotel is 7,50. Mocht je uit de vitrine iets willen dan kan de prijs nog al verschillen.

Achter ons zat een gezin en de kinderen kregen een broodje shoarma het zag er eerder uit als BROOD shoarma, lekker groot stuk brood met heerlijk veel vlees alleen beetje TE groot voor de kinderen.

Het is er heerlijk eten, je kan lekker kletsen geen rustig en sjieke gedoe gewoon heerlijk relaxed, de opstelling is was apart maar het eten smaakt er verrukkelijk. Hier werken alleen mannen en het is een schone zaak. Voor 5per incl drinken was ik iets meer als 50eu kwijt.

Het is zeker een aanrader!!
Ballie .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Vanmiddag een mixschotel bij Akdeniz gegeten met mijn vrouw. Het eten is heerlijk en supervers. Ook de salade erg lekker en fris! Veel brood en de prijs is ook aangenaam. De service is heel goed. Een aardige eigenaar en goed personeel. Restaurant is ook zeer schoon. Echt leuk is het ook om hier te eten als je van een internationaal gezelschap houdt! Wij komen zeker terug! Een nog koffie van de zaak! Super!
Moetwellekkerzijn .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Eigenlijk net als de meeste andere turkse grilrooms ...het eten is lekker, maar niet bijzonder...ze zouden meer met kruiden moet doen en zich wat meer onderscheiden van de andere turkse restuarants...of je nou gril bij akdeniz neemt of bij meram de smaak blijft hetzelfde zelfs de rijst smaakt hetzelfde.. De service was wel goed heb zelfs een babbeltje gedaan met de (volgens mij) de eigenaar een statige man in pak :).
MichelZadelmans .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Nee, als je dan Turks wil eten ben je hier niet op de goede plek! De Adnana kebab is heel vet en de rijst was gewoon koud. De sla was niet goed gewassen , we voelden de zandkorrels nog tijdens het eten. De soep was wel goed maar die is overal eigenlijk het zelfde.De rijstepap wat we als nagerecht hadden hebben we teruggegeven zo slecht was deze. Jammer want in het verleden hebben wij ook eens gegeten en toen was het een voldoende!
George D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Herhaling is de kracht van reclame. Bij Akdeniz doen ze dat elke dag. Als vanouds heerlijk gegeten. Bij het gegrilled vlees kregen we dit keer diverse "tapanades" . Een frisse en verrassende combinatie.