Restaurant Ai-Bamboe

Spoorstraat 28 1211 GB Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Ai-Bamboe

Broedplaats voor lekker Indonesisch

De deuren van dit Indonesische restaurant worden op 17 november geopend en wordt de broedplaats van de overheerlijke nieuwe Indo keuken in deze streek. Met de meest vriendelijke Aziatische bediening, de lekkerste specialiteiten die worden geserveerd en ook nog eens op een mooie locatie in de stad, kun je genieten met welk gezelschap je ook maar in de buurt bent. Zorg dat je een van de eerste bent en loop alvast langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ai-Bamboe

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met z'n 2en hier gegeten met een social deal (altijd leuk om te proberen of het betreffende restaurant de moeite waard is om regelmatig terug te komen).. Mooi ingerichte zaak, maar wat te groot om echt gezellig te zijn. En het was er behoorlijk fris qua temperatuur. De 2 voorgerechtjes waren top, vooral de lekkere lamssateetjes! Het hoofdgerecht bij de social deal was een uitgeklede rijsttafel (10 gerechtjes: 4 warme :wat rendang, ieder 1 sateetje, warm bonen-gerecht en ieder een half eitje. En de rest was aangevuld met een zestal koude gerechtjes die gebruikelijk zijn bij een rijsttafel). De verhouding warme / koude gerechten was niet goed, zeker ook gezien de lage temperatuur in de zaak. Persoonlijk vind ik het niet slim om de rijsttafel voor een social deal zo uit te kleden, dan schiet je je doel voorbij. Namelijk nieuwe klanten aantrekken, die vaker terugkomen. Dat gaan wij niet doen, gezien de reisafstand is de kwaliteit dan net niet goed genoeg in onze ogen. Jammer want we gaan zeer frequent uit eten en zijn niet te beroerd daar een stukje voor te reizen.
EA G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hele rustige avond wegens het slechte weer. De bediening en de keuken voldeden aan de over hen reeds geschreven tevreden reviews. Ook al was de omstandigheid dat het nu heel rustig was misschien in ons voordeel, wij kregen toch ook de indruk dat, net als in eerdere reviews, de sfeer er altijd wel heel relaxed is en dat er meer "kan" dan er op de kaart staat. De kaart bood een ruime keuze aan Indonesische gerechten met zeker voor elk wat wils. De door ons bestelde vegetarische rijsttafel was verrukkelijk klaargemaakt en zelfs vleeseters zullen door de kwaliteit van de gerechten niet direct het vlees missen. Bij het weggaan werden we verrast door vermoedelijk de kokkin, die ons een koelkastbox met haar verrukkelijke spekkoek meegaf! Ik ga daar binnenkort weer eens heen, met bijv. vriendinnen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Mooi restaurant, centraal gelegen in Hilversum en goed te bereiken. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en een tafel mogen kiezen. Restaurant is ruim opgezet, tafels niet te dicht op elkaar. Allemaal erg mooi en gezellig. Bediening is uiterst attent en jaagt niet op maar laat je rustig bekijken wat je wilt eten en geeft duidelijke uitleg als je iets wilt weten van de kaart. Rijsttafel voor twee personen genomen en alle gerechten waren goed bereid en heerlijk van smaak. Wanneer je iets extra's wilt, is dat geen enkel probleem. De bediening is hier erg attent, vriendelijk en oplettend.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ai Bamboe is een Indonesisch restaurant dat anders van opzet is dan gebruikelijk. Een strak interieur dat ruim van opzet is met prettige fauteuils. We worden direct welkom geheten en kunnen een tafel uitkiezen. We kiezen voor de rijsttafel Ai Bamboe. Een heerlijke rijsttafel met diverse verrassingen in smaak. De bediening is vriendelijk en attent, maar niet nadrukkelijk aanwezig. Aan te bevelen!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De gerechten zijn voortreffelijk van smaak. De bediening is attent en vriendelijk. De ambiance is sfeervol met heerlijke stoelen om rustig te genieten van het eten.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
lekker eten,goede prijs kwaliteit. Aardige serveerster en zeer attent. Wij bestelde bij de indonesische rijsttaffel Emping
de dame zei gelijk dat zit er bij . Tafelgenoot zei dat zij zich op de Emping verheugde. Toen viel de emping wat tegen
en wij maakte hier melding van oh zei de mw U krijgt zo verse in de keuken is het al bijna klaar en wat vervelend voor U U verheugde zich er zo op.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bij binnenkomst een warme begroeting door de gastvrouw. Het restaurant oogt modern maar met dezelfde warme uitstraling. De tafels staan gelukkig niet zo dicht op elkaar waardoor je een prettig gesprek kunt voeren met je tafelgenoten zonder dat de tafels ernaast mee kunnen luisteren. De stoelen zitten heerlijk. Hier hou je het wel een avondje op uit!
De menukaart kent naast de gebruikelijke rijsttafels ook heerlijke a la carte gerechten. Wij kozen voor a la carte gerechten en die zijn in een woord geweldig. De chef weet met de Indonesische kruiden en specerijen prachtige gerechten op tafel te zetten. Je proeft de liefde en de passie voor de Indonesische keuken in de gerechten terug. Mijn persoonlijke favoriet, de udang peteh maar ook de daging belado. Wij houden van lekker scherp eten maar de milde smoor Java is fantastisch. Ai Bamboe, ga zo door! Jullie zijn voor ons de nummer 1!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Geweldig goed gegeten......heerlijke gerechten, namen geen
rijsttafel maar een aantal losse gerechten met gebakken rijst...
zeer goede smaken allemaal en alles kraak vers!
De Soto Ajam is een aanrader, naast de sate kambing, ook de zo origineel
gemaakte gado-gado!
Martin veel succes verder en we komen snel terug!
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Met de hele familie gegeten bij ai bamboe. Iedereen vond het eten zeer goed van smaak. Leuke gezellige en attente bediening. Ook de eigenaresse kwam nog even lang om te informeren of alles voldoende was en goed op smaak. Heerlijk in een woord. Komen snel weer langs. Superavond.
JasperdeG .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Lekkere rijsttafel genuttigd met de hele familie, wel flink aan de prijs, maar dankzij introductiekorting was het te overzien.
Uitstekende Indische keuken, net pittig genoeg, soms iets te zoet en te zout maar prima smaak.
Goede en vriendelijke bediening, maar een beetje semi moderne niet-Indische inrichting. Verder alles naar wens! Gaan we zeker nog een keer doen.
RDeckers D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten bij Ai Bamboe. Wij zijn al bij een groot aantal Indonesische restaurants in Nederland wezen eten, maar dit was gewoon top!! De variatie van gerechten en smaken waren een ware beleving en de bediening maakte het nog meer af door ons de aandacht te geven en te bedienen, waar een aantal top restaurants een puntje aan kunnen zuigen. Gewoonweg fantastisch. Ook de chef kwam nog even aan onze tafel voor wat toelichting op de gerechten en een praatje. Dank voor een geweldige avond en zeker tot snel!!
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hebben een heerlijke rijsttafel gegeten, en heel leuk, al die kleine schaaltjes op tafel.
ook de bediening/service was uitstekend, heel prettig, steeds in de buurt om wat te vragen of uitleg te krijgen.
Binnen in het restaurant heel gezellig, zag er prima uit, strak, maar gezellig.
uitzicht op de straat iets minder.
Prima aanrader!!!
Nese E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Iedereen ervaart het uit eten natuurlijk anders gelukkig. We werden erg gastvrij ontvangen en ploften neer in de heerlijke stoelen een geweldige zit, we hebben werkelijk gesmuld van het zeker wel erg traditionele indische keuken. Niks op aan te merken alles klopte qua marineren en garen zeker. Alleen zoals in vele indische keukens ook hier zijn er geen toppertjes als dessert helaas. Voor de rest we gingen met een fantastisch verzadigd gevoel weg. Maar niet de laatste keer. Ambiance is een van de mooiste omgeving gooi en vechtstreek trouwens.
Janna-daslook .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Twee vegetarische rijsttafels en een rijsttafel voor twee personen, niet vegetarisch.
Helaas geen echt Indonesische smaak.
Lijkt op hollandse versie van Indonesische hapjes
Jammer
Het aantal gerechten voor beide rijsttafels op de tafel was minder dan op de kaart genoemd.
Ik had meer authentiek eten verwacht.
Dus niet nog een andere keer.
De tafel werd afgenomen met één lapje en maar voor 2/3.
De rest werd niet gedaan.
Dat gebeurt vaker, gezien de kringen van glazen aan de raamkant van de tafel.
De vensterbank was vies.
Het is mogelijk eten dat over is mee te nemen. daar wordt 2 euro voor gevraagd.
Helaas wordt dit niet van te voren gemeld.
Goedenavond,
De vegetarische rijsttafel is vegetarisch er zit geen vis of vlees in het menu als u geen eieren wilt dan kunt u het aangeven het staat op de kaart wel dat er eieromelet word geserveerd.
Jammer dat het niet bij jullie in de smaak is gevallen en het is ook niet doorgegeven ter plekke en omdat jullie het wouden meenemen gingen we er ook niet van uit dat jullie het niet lekker vonden.
En de kringen in de tafel komt doordat er warme kopjes neer word gezet en de tafel er niet tegen kan en dat word in de zomer omdat het rustig is aangepast en er afgeschuurd en op nieuw gelakt zodat de kringen er uitgehaald worden en niet meer zichtbaar zijn.
En betreft de meeneembakjes dat is mijn collega vergeten door te geven maar er is een nieuwe wet in gegaan en we moeten daarom rekenen voor extra kosten en vooral om 2 x aparte de rijsttafel in te pakken omdat het niet bij elkaar in de bakjes kunnen en het aantal klopt wel want kroepoek en emping is ook 1 van de delen van de rijsttafel zowel de sambal en ketjap en koude gerechten en we vullen ze aan als u ernaar vraagt we kunnen niet ongevraagd extra bakjes op tafel neerzetten.
Als u mij u banknummer doorgeeft dan storten wij de 2 euro terug omdat het kwa communicatie aan onze fout lag.
Groetjes Chantal yip
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekker gegeten maar niet bijzonder. Service was redelijk en restaurant zag er behoorlijk uit maar behalve mijn vrouw en ik waren alleen nog maar 2 personen.
Goedenavond,
Klopt dat het behoorlijk groot is en daarom hebben we het doormiddel van gordijnen te plaatsen de sfeer anders moet worden.
Jammer dat jullie het niet bijzonder vinden.
Hugan H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijk gegeten. De rijsttafel was heel erg lekker. Een echte aanrader.
Vriendelijke bediening en goede service. Komen graag nog een keer terug.
Leuk om te horen dat jullie het goed ervaren hebben.
En graag tot de volgende keer!
StJakob .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Met het gezin gegeten bij Ai-Bamboe. De kinderen vonden de speelhoek natuurlijk super maar ook het personeel droeg bij aan een fijne avond voor de kids. Het eten was erg lekker echter een aantal gerechten was te vet/olie-achtig. De zaak is mooi. Wel erg groot en wij waren op een avond dat er niet veel mensen waren dus dan voelt het wat raar. Minpuntje was de temperatuur/tocht. Bij vlagen was het echt fris. Maar de warmte en service van de bediening maakte het meer dan goed. Wat een leuke gastvrouw!
Fijn om te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad .
Betreft de grote van de zaal hebben we gordijnen laten plaatsen en voor de tocht is er een tochtstrip en wanden geplaatst.
En de gebakken rijst hebben we doorgegeven aan de keuken dat er minder olie in kan.
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Modern ingericht restaurant met heerlijke stoelen, heel vriendelijke bediening , lekker voorgerecht, rijsttafel was uitstekend, alleen de gebakken rijst was wat te vet. Bier van Hertog Jan, heerlijk. Nagerecht ook heel bijzonder.
Aanrader voor wie van Indonesisch houdt!
Goedemorgen,
Mooi om te horen dat jullie een fijne ervaring hebben gehad en hebben genoten.
En betreft de rijst heb ik doorgegeven aan de kok dat ze minder olie moeten gebruiken.
M.v.g. Ai Bamboe.
H L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het is een vrij nieuw restaurant, mooi ingericht. Personeel was niet zo attent. Eten was voldoende. Maar zou er niet zo snel nog een keer naar toe gaan.
Goedemorgen,
Excuus dat jullie het niet fijn ervaren hebben.
Jullie hadden het iens menu en bestek was vergeten voor de hoofdgerecht.
Omdat het op een zaterdag heel druk is nemen we geen iens aan normaal gesproken om dit te voorkomen .
Omdat het volgeboekt was en daarom overbezet waren.

M.v.g. Chantal yip
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Een mooi ingerichte zaak met vriendelijke en attente bediening.
Het eten was overwegend lekker maar mag van ons iets uitgesprokener van smaak zijn.
De sambal en de saté vonden we erg smakelijk, de babi ketjap en de roedjak minder.
Goedemorgen,
Ik heb met me compagnon gesproken en hij is ook de kok en heeft smaken aangepast.

M.v.g. Ai Bamboe