Restaurant Ai-Bamboe

Spoorstraat 28 1211 GB Hilversum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Ai-Bamboe

De echte authentieke Indonesische keuken en sfeer ervaar je bij Indonesisch restaurant Ai Bamboe in Hilversum. Met uitsluitend verse producten bereidt onze chef kok gerechten volgens traditionele familierecepten, waarbij smaak, geur en kleur voorop staan. U kunt zowel á la carte als in de vorm van de bekende rijsttafel bij ons dineren. Laat uw smaakpapillen verrassen door een bezoek aan ons restaurant. Ons gastvrije personeel zorgt voor een onvergetelijke culinaire ervaring.

Meer informatie over restaurant Restaurant Ai-Bamboe

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Erg vriendelijke ontvangst .lekker eten alles klopte prijs kwaliteit goed.komen zeker weer een keer terug.hadden een fles Pino griso besteld moesten ze uit de andere zaak halen als service kregen we een glas prosecco aangeboden zeer correct.
Azc Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was prima, precies wat je in een Indonesisch restaurant verwacht. Het menu was wel wat standaard. De kok had zich niet uitgeleefd met bijzondere gerechtjes. Toetje zou bv ook iets echt Indonesisch kunnen zijn, nu was het ijs met slagroom. Maar de kwaliteit van alles was goed.
kevinteeuwissen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het zou fijn geweest zijn als er even verteld was aan ons wat het menu was.
Ook waren er teveel mensen die onze tafel verzorgde, hierdoor kwam het dat ze niet wisten wat de ander gedaan had. Het is beter om personeel een wijk te geven en daar dan de bediening te doen, nu oogt het rommelig.
Eten was heerlijk, en het restaurant is prima ingericht, top stoelen.
K P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De 17 delige rijsttafel was oké, behalve dat ik en mijn vriend de dag erna voedselvergiftiging heb opgelopen door het eten. Bediening was verder wel behulpzaam.
Bag G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We zijn erg hartelijk ontvangen. We hebben een standaard rijsttafel besteld. De kwaliteit en de hoeveelheid van alle gerechten was erg goed. We hebben gesmuld! We hadden de pisang goreng als laatste bewaard om met zoetigheid af te sluiten, maar dit was het enige gerecht dat niet goed was. Tip voor de kok: bak de banaan met slechts een dun deegje. Desondanks hebben wij heerlijk gegeten op heerlijke stoelen in een fijne ambiance.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellige sfeer en goede bediening!!
henk-barneveld .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een jaar gleden daar voor het eerst geweest. Resultaat : Niet best. We hebben daar iets van gezegd. We kregen toen het rottigste plekje , ( donker en op de tocht ) Nu na een jaar weer geprobeerd. Geen veranderingen. Weer werd ons dat rottige plekje aangeboden, dat we nu geweigerd hebben. Geen sfeer, zeker geen Indonesische sfeer. Geen stukje kroepoek als welkom, nee, dat was onderdeel van de gerechten, belachelijk. Ik kom zeer regelmatig in Indonesie, dus weet best, waar ik over praat. Dit was niet goed en kwaliteit/prijs verhouding, zeer slecht. Nee, hier komen we niet meer terug.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Uitstekende service en snelle bediening, en het eten was ronduit verrukkelijk. Echt een aanrader .
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een mooi restaurant. De inrichting is mooi en het restaurant is lekker ruim. Het eten is heerlijk en hele vriendelijke bediening.
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vriendelijke bediening die nog moet leren, lekker maar niet heel bijzonder eten en opmerkelijk dat grote groep overigens rustige toeristen Hollandse pot komt eten.
Voor echt Indonesisch genieten is er meer keuze....
Lauri-26 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijke rijsttafel gegeten, de bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Het eten was erg lekker. Voor mijn tafelgenote was het iets te pittig, zonder dat we erom vroegen bood de serveerster aan iets minder pittigs te laten maken in de keuken zodat mijn vriendin toch ook lekker kon eten. Dit vonden wij niet terug op de rekening. Klasse! We komen hier zeker terug.
Rik R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eetzaal. Te groot. Gemaakt voor massaal bezoek. Geen oosterse uitstraling. Nieuwe kok die niet kan tippen aan de vorige kok die afkomstig was Can Spandershoeve. Verfijnde smaak is verdwenen. Jammer!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende bedoening, mooie inrichting. Als je van een echte rijsttafel houd dan moet je zeker dit restaurant proberen!
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met z'n 2en hier gegeten met een social deal (altijd leuk om te proberen of het betreffende restaurant de moeite waard is om regelmatig terug te komen).. Mooi ingerichte zaak, maar wat te groot om echt gezellig te zijn. En het was er behoorlijk fris qua temperatuur. De 2 voorgerechtjes waren top, vooral de lekkere lamssateetjes! Het hoofdgerecht bij de social deal was een uitgeklede rijsttafel (10 gerechtjes: 4 warme :wat rendang, ieder 1 sateetje, warm bonen-gerecht en ieder een half eitje. En de rest was aangevuld met een zestal koude gerechtjes die gebruikelijk zijn bij een rijsttafel). De verhouding warme / koude gerechten was niet goed, zeker ook gezien de lage temperatuur in de zaak. Persoonlijk vind ik het niet slim om de rijsttafel voor een social deal zo uit te kleden, dan schiet je je doel voorbij. Namelijk nieuwe klanten aantrekken, die vaker terugkomen. Dat gaan wij niet doen, gezien de reisafstand is de kwaliteit dan net niet goed genoeg in onze ogen. Jammer want we gaan zeer frequent uit eten en zijn niet te beroerd daar een stukje voor te reizen.
EA G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hele rustige avond wegens het slechte weer. De bediening en de keuken voldeden aan de over hen reeds geschreven tevreden reviews. Ook al was de omstandigheid dat het nu heel rustig was misschien in ons voordeel, wij kregen toch ook de indruk dat, net als in eerdere reviews, de sfeer er altijd wel heel relaxed is en dat er meer "kan" dan er op de kaart staat. De kaart bood een ruime keuze aan Indonesische gerechten met zeker voor elk wat wils. De door ons bestelde vegetarische rijsttafel was verrukkelijk klaargemaakt en zelfs vleeseters zullen door de kwaliteit van de gerechten niet direct het vlees missen. Bij het weggaan werden we verrast door vermoedelijk de kokkin, die ons een koelkastbox met haar verrukkelijke spekkoek meegaf! Ik ga daar binnenkort weer eens heen, met bijv. vriendinnen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Mooi restaurant, centraal gelegen in Hilversum en goed te bereiken. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en een tafel mogen kiezen. Restaurant is ruim opgezet, tafels niet te dicht op elkaar. Allemaal erg mooi en gezellig. Bediening is uiterst attent en jaagt niet op maar laat je rustig bekijken wat je wilt eten en geeft duidelijke uitleg als je iets wilt weten van de kaart. Rijsttafel voor twee personen genomen en alle gerechten waren goed bereid en heerlijk van smaak. Wanneer je iets extra's wilt, is dat geen enkel probleem. De bediening is hier erg attent, vriendelijk en oplettend.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ai Bamboe is een Indonesisch restaurant dat anders van opzet is dan gebruikelijk. Een strak interieur dat ruim van opzet is met prettige fauteuils. We worden direct welkom geheten en kunnen een tafel uitkiezen. We kiezen voor de rijsttafel Ai Bamboe. Een heerlijke rijsttafel met diverse verrassingen in smaak. De bediening is vriendelijk en attent, maar niet nadrukkelijk aanwezig. Aan te bevelen!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De gerechten zijn voortreffelijk van smaak. De bediening is attent en vriendelijk. De ambiance is sfeervol met heerlijke stoelen om rustig te genieten van het eten.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
lekker eten,goede prijs kwaliteit. Aardige serveerster en zeer attent. Wij bestelde bij de indonesische rijsttaffel Emping
de dame zei gelijk dat zit er bij . Tafelgenoot zei dat zij zich op de Emping verheugde. Toen viel de emping wat tegen
en wij maakte hier melding van oh zei de mw U krijgt zo verse in de keuken is het al bijna klaar en wat vervelend voor U U verheugde zich er zo op.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bij binnenkomst een warme begroeting door de gastvrouw. Het restaurant oogt modern maar met dezelfde warme uitstraling. De tafels staan gelukkig niet zo dicht op elkaar waardoor je een prettig gesprek kunt voeren met je tafelgenoten zonder dat de tafels ernaast mee kunnen luisteren. De stoelen zitten heerlijk. Hier hou je het wel een avondje op uit!
De menukaart kent naast de gebruikelijke rijsttafels ook heerlijke a la carte gerechten. Wij kozen voor a la carte gerechten en die zijn in een woord geweldig. De chef weet met de Indonesische kruiden en specerijen prachtige gerechten op tafel te zetten. Je proeft de liefde en de passie voor de Indonesische keuken in de gerechten terug. Mijn persoonlijke favoriet, de udang peteh maar ook de daging belado. Wij houden van lekker scherp eten maar de milde smoor Java is fantastisch. Ai Bamboe, ga zo door! Jullie zijn voor ons de nummer 1!