Restaurant Aand8

Korenbeursplein 3 4001 KX Tiel Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Aand8

Restaurant Aand8 in Tiel is een uniek en stijlvol restaurant gelegen op het Korenbeursplein achter de Schouwburg Agnietenhof.

De keuken, die voor jou moderne creaties op de kaart zet, heeft internationale invloeden. Neem de heerlijke Italiaanse risotto of de Carpaccio, een Smoked Beef uit Amerika en wat te denken van Schotse coquilles?

Bij Aand8 zijn de gerechten divers, seizoensgebonden en er wordt alleen met verse ingrediënten gekookt. Er wordt uiteraard ook aandacht besteed aan vegetariërs en dieëtwensen, bijvoorbeeld als je een glutenvrij, vetarm, lactose-vrij of ander dieet volgt.

Voor de wijnliefhebber worden naast de huiswijnen diverse 'wereldwijnen' per fles of per glas geschonken, variërend in prijsklasse.

In de zomer geniet je van de zon met een heerlijk drankje op het terras. En hou je van burgers? Sinds kort is de gloednieuwe burgerbar geopend! Zin in? Bekijk het burgermenu en reserveer dan direct bij Restaurant Aand8 in Tiel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aand8

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aand8

ada K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Lekker gegeten.
En zeer vriendelijke bediening.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig ingericht en het eten was werkelijk fantastisch.
Het eten was absoluut met liefde en aandacht bereid
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten,bediening magg wat vrolijker
kees H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Correctie en vriendelijke bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk ontvangen en personeel leuk netjes en humor. Tevens goed rekening houdend met het feit dat we om 20.00 uur nar een voorstelling moesten in het Agnietenhof
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gezeten en gegeten, bediening is goed. Hamburger is ietwat lastig om te eten, maar heerlijk! Het is een mooi en leuk restaurant!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Goede bediening en er werd geluisterd naar onze wensen! Het was erg rustig maar dit had geen negatieve invloed op de sfeer!
Bjorn S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Smaakte erg goed. Er werd ook voldoende rekening gehouden met intoleranties en allergiën.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima restaurant, lekker gegeten, gastvrije mensen. Zeker de moeite waard om een keer een hapje te gaan eten.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Jammer dat er niets is gedaan met de unieke historische locatie. De bierkaart was erg goed, helaas zonder prijzen waardoor het bij het afrekenen even schrikken was. Een dertien-in-een-dozijn restaurant.
G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, heel prettige sfeer, persoonlijke service en erg lekker eten. Eigenaar weet wat hij aanbied, en de keuze is ruim voldoende. Kortom, een aanrader op een verborgen plekje in Tiel!
M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Emile S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk ontspannend met een prima maaltijd. De kaart is wat beperkt.
JvEvdS V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten en goed rekening gehouden met glutenvrije dieet. Jammer dat restaurant leegliep rond 8 uur ivm theatervoorstelling
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ze doen de naam eer aan. Super gegeten en bediend en gezeten!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, ik begrijp niet waarom het restaurant niet helemaal vol zat. Bediening is vriendelijk, gastvrij en het eten is heerlijk. Wij hadden zowel burgers als keuze Van de gewone kaart.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Zeer fijn dineren, en de bediening is goed. Duurde alleen erg lang voordat we ons eten kregen, en daardoor geen tijd meer hadden voor het toetje. Terwijl juist was aangegeven dat we naar het theater zouden gaan. Ondanks dat heel erg lekker gegeten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Voor een vrijdagavond was het wel erg rustig. Prima restaurant, ik kan dit restaurant aanbevelen.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
we hadden met opzet vroeg gereserveerd om op tijd in het theater te zijn. we arriveerden om 17.45 uur en hebben gemeld dat we naar het theater zouden gaan. het duurde vrij lang voor drankjes kregen en nog langer voor we de kaart kregen. het voorgerecht kwam 18.45 uur en vervolgens duurde het eindeloos voor het hoofdgerecht kwam. Om 19.25 uur kwam het hoofdgerecht om 19.45 uur moesten we uiterlijk weg. snel gegeten, geen dessert en ook geen koffie kunnen drinken. Verder bestond de trilogie van zalm uit heel veel plakjes zalm. 1 keer klein gesneden, 1 keer opgerold en 1 keer in lange plakken. Het was allemaal hetzelfde. Geen bijzondere of verschillende marinades of een keer gegaard of een keer als als tartaar. Nee 3 keer dezelfde smaak en zelfde textuur zonder broodje of toastje.......helaas geen tijd gehad om dit ook door te geven aan de bediening.
ria S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heel vriendelijk ontvangen. Het was deze donderdag toevallig rustig bij de aand8. Heerlijk gegeten, buiten de kaart om gegeten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik voldoende aan het 3-gangen diner had maar ik kan me voorstellen dat het voor een ander misschien te weinig was. De kwaliteit van de gerechten is echter zeer goed. Je voelt je op je gemak. De bediening is erg vriendelijk en legt goed uit wat er op het bord lig. Er is echt aandacht voor de gast.