Restaurant Aand8

- Brunch vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aand8

Gabriela J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een mooi en gezellig plek met aardig en vriendelijk bediening die niets onmogelijk vindt. Eten was overheerlijk en de smaken in de creaties op de borden maakten een symfonie in de mond. Uitstekend wijnkaart met bijzonder lekkere soorten... puur genieten! Een echte aanrader! Wij wonen niet echt dichtbij maar komen zeker nog terug ????
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie presentatie. Vooral combinatie voorgerecht was prachtig en snoepen. Het restaurant is lang en smal, dat is wat apart maar komt de akoestiek ten goede. Uitgebreide wijselectie per glas mogelijk. Kaasplateau zalig voor gevorderden.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prijs van de gerechten was iets aan de hoge kant, de wijn was super lekker. De entourage was wat saai evenals de overige klaten. Het trok een ouder publiek. Ik zou er niet nog eens naar toe gaan al was het niet slecht.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een erg sfeervol en mooi restaurant op een mooi plekje in Tiel. Goede en vriendelijke service met genoeg tijd tussen de gerechten door (geen gehaast). Heerlijk gegeten en het dessert was helemaal top! Echt een aanrader!
lenie.reincke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Aan gezellig pleintje, vriendelijke ontvangst, lekker rustig sfeertje. Bij reservering aangegeven voor de hamburgers te komen, ontvingen eerst alleen de dinerkaart. Hamburgers heerlijk!, uitgebreide service wanneer je aansluitend naar een voorstelling gaat. Aanrader!
Peter Jan G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede kwaliteit prijs verhouding. Het was gezellig een min puntje de menukaart wat te klein . Zou wat meer keuze willen hebben in de gerechten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sfeervol, gastvrij en heerlijke menu's.
Klantvriendelijk en prettige bediening.
Een echte aanrader en we komen zeker nog eens eten.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
gisteren met 7man daar gegeten.
de bediening was heel vriendelijk, leuke meid.
als voorgerecht had ik een wok en roll, helaas was mijn ossenhaas wat te ver en zat dicht tegen het doorbakken aan, de smaak was goed.
als hoofd de garnalen, ik kreeg 2 bakjes voor mijn neus, de presentatie miste ik hier heel erg in.
als nagerecht een chocolade taartje die smaakte heel lekker.
we hadden met zijn alle meer van de presentatie verwacht.
misschien kunnen jullie daar wat meer op letten :)
Maansteen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag met de familie bij Aand8 gegeten.
Lekker, lieve bediening, ruime tafel, rustig en gezellig.
Wel een kleine opmerking over, met name het voorgerecht.
Wat ontzettend veel sla-garnituur. Is gezond natuurlijk, ook best belangrijk, maar
het leek verdacht veel op opvulling. Hoeveel sla heeft een mens nodig bij het voorgerecht!
Maar buiten dat, lekkere wijn, lekker eten, het was heerlijk om voor je te laten koken tijdens de kerstdagen.
veerlevdbergen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zonder enige verwachtingen voor het eerst wat wezen eten bij Aand8. Keuze uit vrij algemeen bekende gerechten. Hoewel ik zelf variaties op traditionele gerechten altijd erg op prijs stel, was op de traditionele wijze van bereiding vrijwel niks aan te merken. De salade prosciutto als voorgerecht, erg lekker en vooral fris door de combinatie met mango. Als hoofdgerecht de tournedos, mooi klaargemaakt, goed van smaak. Het chocolade taartje als dessert maakte het helemaal af. Dit allemaal werd verzorgd tezamen met bijpassende wijnen, aangeraden door de uiterst vriendelijke bediening die een duidelijke voorliefde voor wijnen heeft, vandaar ook de goede en vooral leuke verhalen hierbij. Al met al een prima avond in een gezellig restaurant.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
lekker gegeten carpaccio en roerbak biesdtuk vooraf
2 bavette en als toetje creme brullé jammer dat er geen ijs was vorige keer ook al niet
en dat de seveerster naar zweet rook ondanks dat toch lekker
wendycarina .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Vanavond lekker gegeten bij Restaurant Aandacht. Voor een donderdagavond was het vrij rustig. Een driegangen diner gehad; aspergesalade, auberigne met geitenkaas uit de oven en een warm chocoladetaartje met vanille ijs. Mijn tafelpartner had de meerval en als dessert de creme brulee. Echt heerlijk allemaal. Prettige ambiance en fijne bediening. Hier komen we zeker nog eens terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Een paar daagjes even er tussen uit, tiel. leuk restaurant, maar t was koud, voorgerecht vitello tonato was goed, Broodjes moet je apart afrekenen, 3.95 euro, dat zou ik niet doen, hoofdgerecht Parelhoen, was redelijk. Dessert kaasplankje . 3.50 euro extra. !!
Chefkok , heel gast vrij.
Tuffers .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gisteravond bij Aand8 gegeten. Het was redelijk. Personeel was correct, maar niet echt leuk of vriendelijk. De kaart op internet was blijkbaar "nog niet bijgewerkt" volgens de serveerster, want het kaasplankje was €3,50 extra op de papieren kaart. Geen excuus of coulance hiervoor. Kleine porties, weinig extra's. Het was er koud ("de gordijnen voor de deur zijn kapot") en het duurde erg lang voordat we bediend werden. We hadden 3 dezelfde gerechten waarbij 1 persoon geen garnering kreeg etcetera. Niet voor herhaling vatbaar.
marianneKH .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een keer of drie gegeten bij Aand8. Ik vind het niet geweldig. De kwaliteit is niet constant. Het ene gerecht is lekker en het andere dan weer niet (bijv. taai). De bediening is heel vriendelijk en toegewijd.

Activerica .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Ga hier regelmatig uit eten, maar de kwaliteit van het eten is wisselend. Soms heel erg goed, soms matig. Gisteravond ook hier gegeten. Gekozen voor een 4 gangen menu. Het hoofdgerecht smaakte wat aangebrand en vlees was aan de andere kant wat taai. Heb ik aangegeven. Er werd redelijk luchtig over gedaan. Gerecht werd terug genomen, ik gaf aan dat een vervangend gerecht voor mij niet hoefde. Het enige dat ze hebben gedaan is het menu niet in rekening brengen. Ik vind persoonlijk dat als je bij een vaste klant best wat meer aandacht (;-)) zou mogen besteden als deze klant niet tevreden is. Viel me erg tegen
KimvanWijkvliet .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Kim van Wijkvliet:
Ondanks dat we (4 personen) er pas 21 uur waren en niet gereserveerd hadden: hebben we SUPER lekker gegeten. Eten was vers en erg goed bereid. Echt een aanrader!
Sweetness .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met 4 mensen hier gegeten met Moederdag. Verbazingwekkend rustig, waardoor je ook geen last had van de gesprekken van je 'buren'. Al denk ik dat je daar ook niet per se last van hoeft te hebben als het vol zit, de tafels staan redelijk ruim uit elkaar. Interieur was mooi, bank stond alleen te ver van de tafels af, waardoor een kussen nodig was. Helaas waren er niet genoeg kussens voor iedereen op een bepaald punt. Je kiest bij Aand8 een 3 of 4 gangen menu, waar je één prijs voor betaald (uitzonderingen als Rib-eye etc.). De volgorde van de gerechten kan je ook zelf bepalen. Een 3 gangen menu is ongeveer 25 euro, en dat was het geld meer dan waard. Als voorgerecht de Vitello Tonato, de tonijn mayonaise was ontzettend lekker. Als hoofdgerecht de runderbavette met bieslook puree was uitzonderlijk mals en een hele goede combinatie met de puree. Achteraf nog een ijstaartje van Disaronno met een saus van rode vruchten, hele lekkere combinatie. Niet te zwaar. De porties van Aand8 kunnen op het oog wat klein lijken, maar het vult heel erg goed.

Kortom, ik kom zeker terug.
JohnvanRijsingen .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
We waren met zijn vieren...
Kozen voor het tweegangendiner icm bezoek aan Agnietenhof. Voorgerecht de parade, daar moet je wat voor bijbetalen, een heerlijke combi. Hoofdgerecht werd de ribessen, die was van uitstekende kwaliteit. Alles werd geserveerd met één schaaltje sla. Kon je wel bijvragen. En per tweetal een puntzakje overheerlijke frites. Bij het diner was de koffie inbegrepen, maar we hadden toch nog zin in een dessert en kozen wederom de parade. Kan ik echt aanraden, vooral het chocoladetaartje en het ijs staken er bovenuit. De koffie werd niet geserveerd en vonden we ook niet terug als aftrekpost op de rekening. Dat zouden jullie moeten aanpassen. Al met al een prima restaurant met vriendelijke bediening.
laurensz Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Leuke locatie aan de Korenbeurs. De ontvangst was vriendelijk. Wij namen het 3 gangen keuzemenu. Het voorgerecht zag er aantrekkelijk uit en smaakte ok, zij het een tikje flauw. Het hoofdgerecht was karig geportioneerd, de dorade was droog en het geheel was niet op smaak. Hoewel het rustig was hebben wij vervolgens een half uur tegen lege borden aangekeken voordat deze werden afgeruimd. Vervolgens duurde het nog een flinke tijd tot iemand kwam vragen of wij nog iets wenste. Ja, het aan het begin vd avond al bestelde kaasplankje. Voor de rekening ben ik maar naar de bar gelopen, omdat ik gen zin had om nog langer te wachten.