Restaurant Aand8

- Brunch vanaf 14:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
gisteren met 7man daar gegeten.
de bediening was heel vriendelijk, leuke meid.
als voorgerecht had ik een wok en roll, helaas was mijn ossenhaas wat te ver en zat dicht tegen het doorbakken aan, de smaak was goed.
als hoofd de garnalen, ik kreeg 2 bakjes voor mijn neus, de presentatie miste ik hier heel erg in.
als nagerecht een chocolade taartje die smaakte heel lekker.
we hadden met zijn alle meer van de presentatie verwacht.
misschien kunnen jullie daar wat meer op letten :)
Maansteen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag met de familie bij Aand8 gegeten.
Lekker, lieve bediening, ruime tafel, rustig en gezellig.
Wel een kleine opmerking over, met name het voorgerecht.
Wat ontzettend veel sla-garnituur. Is gezond natuurlijk, ook best belangrijk, maar
het leek verdacht veel op opvulling. Hoeveel sla heeft een mens nodig bij het voorgerecht!
Maar buiten dat, lekkere wijn, lekker eten, het was heerlijk om voor je te laten koken tijdens de kerstdagen.
Veerlevdbergen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zonder enige verwachtingen voor het eerst wat wezen eten bij Aand8. Keuze uit vrij algemeen bekende gerechten. Hoewel ik zelf variaties op traditionele gerechten altijd erg op prijs stel, was op de traditionele wijze van bereiding vrijwel niks aan te merken. De salade prosciutto als voorgerecht, erg lekker en vooral fris door de combinatie met mango. Als hoofdgerecht de tournedos, mooi klaargemaakt, goed van smaak. Het chocolade taartje als dessert maakte het helemaal af. Dit allemaal werd verzorgd tezamen met bijpassende wijnen, aangeraden door de uiterst vriendelijke bediening die een duidelijke voorliefde voor wijnen heeft, vandaar ook de goede en vooral leuke verhalen hierbij. Al met al een prima avond in een gezellig restaurant.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
lekker gegeten carpaccio en roerbak biesdtuk vooraf
2 bavette en als toetje creme brullé jammer dat er geen ijs was vorige keer ook al niet
en dat de seveerster naar zweet rook ondanks dat toch lekker
Wendycarina .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Vanavond lekker gegeten bij Restaurant Aandacht. Voor een donderdagavond was het vrij rustig. Een driegangen diner gehad; aspergesalade, auberigne met geitenkaas uit de oven en een warm chocoladetaartje met vanille ijs. Mijn tafelpartner had de meerval en als dessert de creme brulee. Echt heerlijk allemaal. Prettige ambiance en fijne bediening. Hier komen we zeker nog eens terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Een paar daagjes even er tussen uit, tiel. leuk restaurant, maar t was koud, voorgerecht vitello tonato was goed, Broodjes moet je apart afrekenen, 3.95 euro, dat zou ik niet doen, hoofdgerecht Parelhoen, was redelijk. Dessert kaasplankje . 3.50 euro extra. !!
Chefkok , heel gast vrij.
Tuffers .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gisteravond bij Aand8 gegeten. Het was redelijk. Personeel was correct, maar niet echt leuk of vriendelijk. De kaart op internet was blijkbaar "nog niet bijgewerkt" volgens de serveerster, want het kaasplankje was €3,50 extra op de papieren kaart. Geen excuus of coulance hiervoor. Kleine porties, weinig extra's. Het was er koud ("de gordijnen voor de deur zijn kapot") en het duurde erg lang voordat we bediend werden. We hadden 3 dezelfde gerechten waarbij 1 persoon geen garnering kreeg etcetera. Niet voor herhaling vatbaar.
MarianneKH .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een keer of drie gegeten bij Aand8. Ik vind het niet geweldig. De kwaliteit is niet constant. Het ene gerecht is lekker en het andere dan weer niet (bijv. taai). De bediening is heel vriendelijk en toegewijd.

Activerica .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Ga hier regelmatig uit eten, maar de kwaliteit van het eten is wisselend. Soms heel erg goed, soms matig. Gisteravond ook hier gegeten. Gekozen voor een 4 gangen menu. Het hoofdgerecht smaakte wat aangebrand en vlees was aan de andere kant wat taai. Heb ik aangegeven. Er werd redelijk luchtig over gedaan. Gerecht werd terug genomen, ik gaf aan dat een vervangend gerecht voor mij niet hoefde. Het enige dat ze hebben gedaan is het menu niet in rekening brengen. Ik vind persoonlijk dat als je bij een vaste klant best wat meer aandacht (;-)) zou mogen besteden als deze klant niet tevreden is. Viel me erg tegen
KimvanWijkvliet .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Kim van Wijkvliet:
Ondanks dat we (4 personen) er pas 21 uur waren en niet gereserveerd hadden: hebben we SUPER lekker gegeten. Eten was vers en erg goed bereid. Echt een aanrader!
Sweetness .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met 4 mensen hier gegeten met Moederdag. Verbazingwekkend rustig, waardoor je ook geen last had van de gesprekken van je 'buren'. Al denk ik dat je daar ook niet per se last van hoeft te hebben als het vol zit, de tafels staan redelijk ruim uit elkaar. Interieur was mooi, bank stond alleen te ver van de tafels af, waardoor een kussen nodig was. Helaas waren er niet genoeg kussens voor iedereen op een bepaald punt. Je kiest bij Aand8 een 3 of 4 gangen menu, waar je één prijs voor betaald (uitzonderingen als Rib-eye etc.). De volgorde van de gerechten kan je ook zelf bepalen. Een 3 gangen menu is ongeveer 25 euro, en dat was het geld meer dan waard. Als voorgerecht de Vitello Tonato, de tonijn mayonaise was ontzettend lekker. Als hoofdgerecht de runderbavette met bieslook puree was uitzonderlijk mals en een hele goede combinatie met de puree. Achteraf nog een ijstaartje van Disaronno met een saus van rode vruchten, hele lekkere combinatie. Niet te zwaar. De porties van Aand8 kunnen op het oog wat klein lijken, maar het vult heel erg goed.

Kortom, ik kom zeker terug.
JohnvanRijsingen .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
We waren met zijn vieren...
Kozen voor het tweegangendiner icm bezoek aan Agnietenhof. Voorgerecht de parade, daar moet je wat voor bijbetalen, een heerlijke combi. Hoofdgerecht werd de ribessen, die was van uitstekende kwaliteit. Alles werd geserveerd met één schaaltje sla. Kon je wel bijvragen. En per tweetal een puntzakje overheerlijke frites. Bij het diner was de koffie inbegrepen, maar we hadden toch nog zin in een dessert en kozen wederom de parade. Kan ik echt aanraden, vooral het chocoladetaartje en het ijs staken er bovenuit. De koffie werd niet geserveerd en vonden we ook niet terug als aftrekpost op de rekening. Dat zouden jullie moeten aanpassen. Al met al een prima restaurant met vriendelijke bediening.
Laurensz .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Leuke locatie aan de Korenbeurs. De ontvangst was vriendelijk. Wij namen het 3 gangen keuzemenu. Het voorgerecht zag er aantrekkelijk uit en smaakte ok, zij het een tikje flauw. Het hoofdgerecht was karig geportioneerd, de dorade was droog en het geheel was niet op smaak. Hoewel het rustig was hebben wij vervolgens een half uur tegen lege borden aangekeken voordat deze werden afgeruimd. Vervolgens duurde het nog een flinke tijd tot iemand kwam vragen of wij nog iets wenste. Ja, het aan het begin vd avond al bestelde kaasplankje. Voor de rekening ben ik maar naar de bar gelopen, omdat ik gen zin had om nog langer te wachten.
HansVergeer .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Mooi restaurant, sfeervol ingericht aan een leuk plein in Tiel. Ruim 3- of 4 keuzemenu voor een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Porties zijn goed, mooi opgemaakt en de producten uitstekend bereid. Staat een goede kok in de keuken. Aanraders voor de vleeseters de toren van biologisch rund en ribeye zoals deze hoort te zijn. En erg prettige bediening, jonge ober deed het perfect. Kortom, heerlijk gegeten voor nette prijs.
G-Leeflang .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Per toeval kwam ik in het restaurant. Het is gelegen aan een leuk bourgondisch hofje dat zomers echt aantrekkelijk moet zijn. Binnen ziet het er knus en gezellig uit en de bediening is vriendelijk en gastvrij. De menukaart zag er veelbelovend uit en het eten was echt heerlijk. Aand8 heeft ons een leuke/ lekkere avond bezorgd en is een echte culinaire aanrader.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Sfeervol restaurant met een even zo groot terras, ruime 3- of 4 keuzemenu voor een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Porties zijn groot, de borden mooi opgemaakt en de producten uitstekend bereid. Aanrader: Wok & rol

Een fijn restaurant voor alle type gezelschappen.
AdOnckuls .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Buitengewoon teleurstellend. De bediening is volstrekt niet capabel voor de taak (erg lang wachten: 45 min tot 60 min tussen voorgerecht en hoofdgerecht), de dame (partner van de kok?) wist niet wat cuisson betekende toen ik een biefstuk bestelde; er werd saignant besteld maar na bijna 1 uur wachten was het vlees doorgeslagen, volledig doorbakken. Daar hoorde een garnituur bij van groenten en frietjes, maar zelfs na erom gevraagd te hebben werd dit garnituur niet geserveerd. Geen excuses, alleen de mededeling dat het vergeten was te serveren en daar kun je het dan mee doen. Eigenlijk triest. Is er dan niets goeds? Jawel, het restaurant (?) heeft een aantal mooie flessen wijn open staan die je dus per glas kunt bestellen. Wij gaan hier nooit meer naar binnen.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Opnieuw lekker gegeten bij Aand8. 3-gangen menu genomen. De Wok&Roll is een heerlijk gekruid gerecht met mals vlees en een lekkere risotto. Het taatrje van rivierkreeftstaartjes was ook erg smakelijk, romig met een frisse bite.

Mijn vrouw had als hoofdgerecht de doradefilet, die was lekker mals, mooi op de huid gebakken en ook een behoorlijke hoeveelheid. De bijgaande puree van pastinaak paste er uitstekend bij. De geadviseerde wijn (Gros Manseng-Sauv van Alain Brumont) was een goede keuze, fris met mooie zuren, die pastte prima.

Zelf had ik een vegetarische pasta met paddestoelen, romige saus en wilde spinazie. Gerecht was goed in balans tussen romiug en het frisse van de spinazie. De geadviseerde wijn was echter geen goede keuze, namelijk een Valpolicella uit gebied Veneto Italië. De wijn op zich was lekker, fruitig, niet al te aanwezige tannine met fraaie afdronk, maar pastte geheel niet bij het gerecht naar mijn mening, de wijn viel weg tegen het romige. Ik had hier zelf gekozen voor een Verdejo of wellicht Chardonnay met een vleugje hout en met goede zuren.

Het dessert was goed, pannacotta was heerlijk evenals de chocolademousse met vanilleijs.

Goede espresso als afsluiter!

Al met al een goede prijs-prestatie verhouding, met als verbeterpuntje de wijnadviezen :)
Ilva V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Prachtig restaurant en leuk concept dat alle gerechten de grootte van een voorgerecht hebben. Daardoor kunnen ook de kleine eters voor-, hoofd- en nagerecht bestellen zonder plofvol te zitten. Lekker gegeten, vooral de Vitello tonato was heerlijk!

Wij waren wat minder gecharmeerd van de bediening. We waren de eerste gasten op een dinsdagavond. Uiteindelijk werden maar 7 tafeltjes bezet. Toch leken de serveerster en de kok het niet aan te kunnen, we moesten lang wachten op onze gerechten en we kregen maar niet de kans om nieuwe drankjes te bestellen.

Wat ook tegenviel is dat de amuse te zien aan het velletje op het sausje al stuk eerder gemaakt was dan dat-ie geserveerd werd. Als je nou topdrukte verwacht, dan begrijp ik dat je vooruit werkt. Maar voor 7 tafeltjes?!

Tot slot: wij vroegen de serveerster wat dat harde plakkerige ding op ons bord was, dat tevoorschijn kwam na het opeten van de bol ijs. En of dat bij het toetje hoorde? Volgens de serveerster was het een koekje, dat vast hard geworden was doordat er ijs op had gelegen. Na wat pielen, lukte het er een stukje af te breken en te proeven: het bleek marsepein te zijn en puur bedoeld om de bol ijs op z'n plaats te houden! Wij konden er wel om grinniken, maar dit had ze natuurlijk wel moeten weten. Of even navragen, voordat je iets verzint.
René T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Mijn vrouw en ik hebben er weer eens enorm genoten. Gezellig aperitief op het terras onder de vorig jaar geplante platanen. Vooraf altijd de vitelo tonato. De zeebaars en coquilles als tussengerecht waren precies zoals ze behoren te zijn. Als hoofdgerecht de gamba's van de net in gebruik genomen zomerkaart. Werkelijk uitstekend. De bediening was snel, vriendelijk en ook heel attent. Over de design-entourage hebben we eerder al geschreven dat die ons erg goed bevalt. Over de verhouding van prijs en kwaliteit hebben we tenslotte dan ook niets te klagen.