Restaurant Aand8

Korenbeursplein 3 4001 KX Tiel Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Aand8

Restaurant Aand8 in Tiel is een uniek en stijlvol restaurant gelegen op het Korenbeursplein achter de Schouwburg Agnietenhof.

De keuken, die voor jou moderne creaties op de kaart zet, heeft internationale invloeden. Neem de heerlijke Italiaanse risotto of de Carpaccio, een Smoked Beef uit Amerika en wat te denken van Schotse coquilles?

Bij Aand8 zijn de gerechten divers, seizoensgebonden en er wordt alleen met verse ingrediënten gekookt. Er wordt uiteraard ook aandacht besteed aan vegetariërs en dieëtwensen, bijvoorbeeld als je een glutenvrij, vetarm, lactose-vrij of ander dieet volgt.

Voor de wijnliefhebber worden naast de huiswijnen diverse 'wereldwijnen' per fles of per glas geschonken, variërend in prijsklasse.

In de zomer geniet je van de zon met een heerlijk drankje op het terras. En hou je van burgers? Sinds kort is de gloednieuwe burgerbar geopend! Zin in? Bekijk het burgermenu en reserveer dan direct bij Restaurant Aand8 in Tiel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aand8

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aand8

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Voor een vrijdagavond was het wel erg rustig. Prima restaurant, ik kan dit restaurant aanbevelen.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
we hadden met opzet vroeg gereserveerd om op tijd in het theater te zijn. we arriveerden om 17.45 uur en hebben gemeld dat we naar het theater zouden gaan. het duurde vrij lang voor drankjes kregen en nog langer voor we de kaart kregen. het voorgerecht kwam 18.45 uur en vervolgens duurde het eindeloos voor het hoofdgerecht kwam. Om 19.25 uur kwam het hoofdgerecht om 19.45 uur moesten we uiterlijk weg. snel gegeten, geen dessert en ook geen koffie kunnen drinken. Verder bestond de trilogie van zalm uit heel veel plakjes zalm. 1 keer klein gesneden, 1 keer opgerold en 1 keer in lange plakken. Het was allemaal hetzelfde. Geen bijzondere of verschillende marinades of een keer gegaard of een keer als als tartaar. Nee 3 keer dezelfde smaak en zelfde textuur zonder broodje of toastje.......helaas geen tijd gehad om dit ook door te geven aan de bediening.
ria S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heel vriendelijk ontvangen. Het was deze donderdag toevallig rustig bij de aand8. Heerlijk gegeten, buiten de kaart om gegeten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik voldoende aan het 3-gangen diner had maar ik kan me voorstellen dat het voor een ander misschien te weinig was. De kwaliteit van de gerechten is echter zeer goed. Je voelt je op je gemak. De bediening is erg vriendelijk en legt goed uit wat er op het bord lig. Er is echt aandacht voor de gast.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Zakelijk diner met 6 personen. Helaas viel de risotto, die door 2 personen was gekozen als hoofdgerecht heel erg tegen. Gelukkig waren alle overige gerechten wel prima.
Donald S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prettig restaurant, gerechten zijn altijd heerlijk. Ontvangst is altijd hartelijk. Prettig om te vertoeven. Kaart wordt regelmatig vernieuwd.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker gegeten, zat ondanks 2e kerstdag niet helemaal vol.
Heerlijk voorgerecht en geweldig toetje
Bediening was vriendelijk en atent
Volgend jaar weer
G H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het eten was heerlijk (een salade erbij was lekker geweest ) en het was gezellig vol.
Wij hebben ervan genoten en komen zeker nog een keer terug.
Gabriela J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een mooi en gezellig plek met aardig en vriendelijk bediening die niets onmogelijk vindt. Eten was overheerlijk en de smaken in de creaties op de borden maakten een symfonie in de mond. Uitstekend wijnkaart met bijzonder lekkere soorten... puur genieten! Een echte aanrader! Wij wonen niet echt dichtbij maar komen zeker nog terug ????
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie presentatie. Vooral combinatie voorgerecht was prachtig en snoepen. Het restaurant is lang en smal, dat is wat apart maar komt de akoestiek ten goede. Uitgebreide wijselectie per glas mogelijk. Kaasplateau zalig voor gevorderden.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prijs van de gerechten was iets aan de hoge kant, de wijn was super lekker. De entourage was wat saai evenals de overige klaten. Het trok een ouder publiek. Ik zou er niet nog eens naar toe gaan al was het niet slecht.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een erg sfeervol en mooi restaurant op een mooi plekje in Tiel. Goede en vriendelijke service met genoeg tijd tussen de gerechten door (geen gehaast). Heerlijk gegeten en het dessert was helemaal top! Echt een aanrader!
lenie.reincke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Aan gezellig pleintje, vriendelijke ontvangst, lekker rustig sfeertje. Bij reservering aangegeven voor de hamburgers te komen, ontvingen eerst alleen de dinerkaart. Hamburgers heerlijk!, uitgebreide service wanneer je aansluitend naar een voorstelling gaat. Aanrader!
Peter Jan G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede kwaliteit prijs verhouding. Het was gezellig een min puntje de menukaart wat te klein . Zou wat meer keuze willen hebben in de gerechten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sfeervol, gastvrij en heerlijke menu's.
Klantvriendelijk en prettige bediening.
Een echte aanrader en we komen zeker nog eens eten.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
gisteren met 7man daar gegeten.
de bediening was heel vriendelijk, leuke meid.
als voorgerecht had ik een wok en roll, helaas was mijn ossenhaas wat te ver en zat dicht tegen het doorbakken aan, de smaak was goed.
als hoofd de garnalen, ik kreeg 2 bakjes voor mijn neus, de presentatie miste ik hier heel erg in.
als nagerecht een chocolade taartje die smaakte heel lekker.
we hadden met zijn alle meer van de presentatie verwacht.
misschien kunnen jullie daar wat meer op letten :)
Maansteen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag met de familie bij Aand8 gegeten.
Lekker, lieve bediening, ruime tafel, rustig en gezellig.
Wel een kleine opmerking over, met name het voorgerecht.
Wat ontzettend veel sla-garnituur. Is gezond natuurlijk, ook best belangrijk, maar
het leek verdacht veel op opvulling. Hoeveel sla heeft een mens nodig bij het voorgerecht!
Maar buiten dat, lekkere wijn, lekker eten, het was heerlijk om voor je te laten koken tijdens de kerstdagen.
veerlevdbergen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zonder enige verwachtingen voor het eerst wat wezen eten bij Aand8. Keuze uit vrij algemeen bekende gerechten. Hoewel ik zelf variaties op traditionele gerechten altijd erg op prijs stel, was op de traditionele wijze van bereiding vrijwel niks aan te merken. De salade prosciutto als voorgerecht, erg lekker en vooral fris door de combinatie met mango. Als hoofdgerecht de tournedos, mooi klaargemaakt, goed van smaak. Het chocolade taartje als dessert maakte het helemaal af. Dit allemaal werd verzorgd tezamen met bijpassende wijnen, aangeraden door de uiterst vriendelijke bediening die een duidelijke voorliefde voor wijnen heeft, vandaar ook de goede en vooral leuke verhalen hierbij. Al met al een prima avond in een gezellig restaurant.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
lekker gegeten carpaccio en roerbak biesdtuk vooraf
2 bavette en als toetje creme brullé jammer dat er geen ijs was vorige keer ook al niet
en dat de seveerster naar zweet rook ondanks dat toch lekker
wendycarina .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Vanavond lekker gegeten bij Restaurant Aandacht. Voor een donderdagavond was het vrij rustig. Een driegangen diner gehad; aspergesalade, auberigne met geitenkaas uit de oven en een warm chocoladetaartje met vanille ijs. Mijn tafelpartner had de meerval en als dessert de creme brulee. Echt heerlijk allemaal. Prettige ambiance en fijne bediening. Hier komen we zeker nog eens terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Een paar daagjes even er tussen uit, tiel. leuk restaurant, maar t was koud, voorgerecht vitello tonato was goed, Broodjes moet je apart afrekenen, 3.95 euro, dat zou ik niet doen, hoofdgerecht Parelhoen, was redelijk. Dessert kaasplankje . 3.50 euro extra. !!
Chefkok , heel gast vrij.