Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Yorma V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Altijd fijn om hier te eten!
Komen er graag, fijne sfeer, vriendelijk personeel en altijd gezellig druk.
Het fijne van Aan Zee is dat je ook daadwerkelijk groente op je bord krijgt. Dat is iets wat ik in veel restaurants mis en wat Aan Zee voor ons echt een terugkomer maakt.
Het draait niet alleen om het stukje vlees op je bord maar om het totaal plaatje.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben met onze hele familie (10 personen) heerlijk gegeten op de dag van de duurzaamheid. Door deze actie is het mogelijk om met zijn alle uit eten te gaan voor mijn vaders verjaardag. De 5 kinderen hebben tussen de gangen lekker buiten hun energie kwijt kunnen raken zodat ze tijdens het eten rustig konden blijven zitten. Hier is gelukkig alle ruimte voor. Ook met de beide verzoeken voor het eten is keurig rekening gehouden. We hebben een top avond gehad!
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Genoten van lekker en gevarieerd 5-gangen menu!
We hebben met zn viertjes zowel de vis-variant, de vlees variant als de vegetarische geprobeerd. Top!
V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij waren aan het eind van een dag met mooi weer waarop het druk was geweest. Dat kon je merken aan de bediening, zij waren niet zo Aalberts, waardoor de wachttijd wat lang was. Wij hebben wel heel lekker gegeten in een rustige atmosfeer en zouden zomaar weer eens terug kunnen gaan.
Leon L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Topkwaliteit . Fantastische locatie . Vriendelijk personeel. Echter lastig om contact te krijgen als we iets nodig hadden. Tijd tussen voor-en hoofdgerecht van ca. 45 minuten was te lang.
Robart V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed restaurant dat echt werk maakt van de gerechten. Je treft diverse originele (zelfgemaakte) bijgerechten tegen. Hier gegeten met vrienden, zelf was ik hier al bekend en voor de vrienden was het de eerste keer. Ook hun waren aangenaam verrast.
R.E.D.T. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Super, ga zo door! Goede wijn behoeft geen krans. Dus ook geen 120 karakters voor je een recensie kan plaatsen xxxxxxxxx
W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij zijn al enkele malen in restaurant aan zee geweest voor zowel ontbijt, lunch, high tea, diner en voor gewoon even een kop koffie als we in de buurt zijn, wij komen uit Woerden, en nog nooit was er iets niet lekker of fijn. D de bediening is ook altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. ...fantastische plek
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuk retaurant goede bediening en prima eten.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Top bediening en locatie restaurant, heerlijk genoten van het 3-gangen verrassings menu. Komen zeker nog een keer te terug.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vriendelijk personeel, restaurant is ruim opgezet, je zit niet op elkaars lip. Vlees was te doorbakken bij iedereen die dit had besteld. Werd probleemloos opnieuw bereid. Eten verder prima!
Th. J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het duurde even voordat de bestelling werd opgenomen, maar daarna was alles goed. Ook de tijden tussen de gangen. Uitleg over de gerechten, goed bereid en erg lekker.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Als invalide in rolstoel toegankelijk, heel behulpzaam en vriendelijk!
Gezellig, aangenaam om zitten. Midden in de duinen, zalig...
Menu is verrassing, lekker, schilderijtje om zien!
G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het is een leuk restaurant met vriendelijk personeel.
De prijs/ kwaliteit verhouding vind ik minder.
Met een voor,hoofd en nagerecht komt je gemiddeld op €43,-.
Dit vind ik aan de hoge kant.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heel goed geen enkel -puntje, vriendelijk personeel
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gisteren genoten van viergangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Heerlijk eten, leuke uitleg bij de wijnen, ontspannen sfeer. Voldoende eten op de borden (dat maak je echt wel anders mee). Verantwoord en lekker (vergeten groente). Locatie, gebouw en uitzicht zijn heel mooi.
pietervanwinden .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De middag/avond is gegaan zoals wij in onze stoutste dromen hoopten.
Kwaliteit eten was voortreffelijk. De bediening was attent en zorgzaam.
Ook de reacties van onze gasten waren unaniem lovend
Ons feest was bij Restaurant Aan Zee in zeer goede handen.
Staf en medewerkers ongelooflijk bedankt.
Pauli en Piet van Winden
diana.van.opstal .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een verrassende Tea Afternoon, anders dan het geijkte bij collega-restaurants.
De extra service i.v.m. zwangerschap van disgenote werd keurig opgelost en aangevuld met hapjes, die voor 100 % veilig zijn om als zwangere te nuttigen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ambience van Aan Zee is heel mooi met uitzicht over duinen en zee en fraaie zonsondergang. Kwaliteit van het eten is in orde met een redelijke prijs/kwaliteit, De kwaliteit van de bediening heeft ons behoorlijk teleurgesteld: degene die onze bestelling opnam wist niet te vertellen welke vissoorten (ivm allergie) er in de dagspecial 'vistrio' werden verwerkt. Na doorvragen over de samenstelling toch twee vistrio's besteld; bij het opdienen kwamen er verrassenderwijs twee makreelschotels; 'foutje van de keuken' was het excuus. Ook verrassend was de vraag of nog we nog een dessert wilden hebben, toen we al een tijdje op het hoofdgerecht zaten te wachten. Men heeft het getracht goed te maken met een rondje koffie van het huis na de maaltijd. We laten het maar bij dit ene dinerbezoek.