Restaurant Aan Zee

31-181820990

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na een heerlijke wandeling geluncht op zaterdagmiddag. Restaurant was redelijk bezet. Gekozen voor het Vikingbrood met paddestoelen. Was meer dan goed. Heerlijke combinatie van smaken (kaas, pompoen, rucola, Oostindische kers en dressing), die allemaal bijzonder goed bij elkaar pasten. Ook het Waldkornbrood met eendenborst en chutney van mijn vrouw bleek een heerlijke keuze. Heel betaalbare lunchgerecht die je doen verlangen naar de volgende keer.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bijzondere locatie.
Het eten is niet goedkoop, maar dan krijg je wel wat bijzonders.
Salade met Hollandse garnaaltjes vooraf, daarna een witvis met vergeten groentes, toetje met zelfgemaakt ijs.
Ik vond bij het voorgerecht dat het niet echt een geheel was. Toetje was heerlijk.
Bediening is beetje traag en lijkt ook niet allemaal feeling met eten te hebben. Ze doen wel erg hun best, maar voor deze prijs mag de service wel iets beter zijn.
Locatie natuurlijk top, mooi uitzicht. Inrichting beetje rommelig, maar past in het geheel.
Andrevermeij .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk geluncht. Wel ruim een uur gewacht voor we wat te eten hadden. Toen we hier een opmerking over maakte was het antwoord ja het is een beetje druk. Jammer met voldoende en goede bediening zou het een Toppertje zijn.
Confiture .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Weer eens gereserveerd ondanks vraagtekens naar aanleiding van de vorige keer. Schitterende avond. In een bijna leeg restaurant kregen we een plaats aangewezen in een donkere hoek. De rest zou gereserveerd zijn. Na aandringen kregen we (met 4 personen) een klein tafeltje in een ander deel van het restaurant. De hele avond waren er zeker 4 vrije grote tafels!!!
Drankjes bestellen binnen een minuut. Wachten op je drankjes meer dan 15 min. Personeel lijkt gasten niet interessant te vinden. Dat ging zo de hele avond door.
Kaart biedt op het oog prachtige gerechten met ronkende beschrijvingen. Voor ervaren proevers valt het in werkelijkheid behoorlijk tegen. Voorgerechten waren redelijk. Omdat 3 van ons vieren geen vlees eten bleef slechts het visgerecht over. Die gerookte makreel was bitter en je at steeds maar graten. Waarom geen filets geserveerd? De procureur smaakte uitstekend. De nagerechten waren goed. Al bij al betaal je (veel) teveel voor het gebodene op tafel. Maar de plek is prachtig!
De volgende keer houden we het bij een glas wijn op het terras
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Op 7-7-'16 zijn wij bij Restaurant Aan Zee getrouwd! Ideaal, want ook de ceremonie kan daar worden voltrokken. In ons geval buiten op het grote terras. De natuur in de omgeving is supermooi supermooi, het uitzicht fenomenaal en de locatie van zichzelf al feestelijk. Al tijdens de voorbespreking dacht de chefkok erg goed met ons mee. Hij wist wel wat mooie stukken vlees en vis om onze zomerse BBQ voor 50 personen alles behalve doorsnee te maken! Want wij wilden geen doorsnee hamburgers en worst. Nou dat kun je aan aan Zee overlaten! Alles vers, zoveel mogelijk uit de omgeving en biologisch, en ter plekke door de koks achter de BBQ's ' live' gegrild. Een kleine greep uit het totale, zeer diverse en rijkelijk verzorgde aanbod: fantastische salades met zeewier en eetbare bloemetjes, een groot langzaam gegaard varkensschouderstuk aan het spit, kleine haaitjes uit de Noordzee en zelfgemaakt ijs en seizoensfruit als dessert. Ook de vegetarische gasten waren vol lof. En de bediening? Die stond 's avonds na een hele middag 'rennen' nog achter de bar mee te swingen!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
De gerechten zijn smaakvol en geraffineerd super! iedere keer weer lekker gegeten ( 4 x ) en elke keer laat de bediening het aardig afweten, ontzettend jammer!! er is voldoende bedienend personeel maar kijkt niet op of om daarom weer 3 x gevraagd om een menu, dan maar zelf gehaald! meerdere keren gevraagd om extra drinken, wordt vergeten. Lege borden blijven staan en dessert wordt er naast gezet, zoooo jammer!!
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Aan Zee heeft een prachtig uitzicht, dus op het terras is het lekker toeven. De zaak is van binnen wat 'hol' - weinig aankleding en daarom moet je het hebben van het uitzicht.
De bediening is vriendelijk, maar werkt niet bijzonder snel. Op donderdagavond was het niet druk en daarom had de bediening wel wat meer oog mogen hebben voor de klanten. In het begin ging alles snel en soepel, maar nadat het hoofdgerecht was opgediend werd het allemaal wat trager met hetzelfde aantal personeelsleden in de bediening. Punt ter verbetering.
Over het eten kan ik kort zijn: dat was prima en vandaar die 7. De asperges waren lekker bereid en de hamburger was medium gebakken. Het enige wat niet lekker was, was de gevulde tomaat. Die had een vulling van groenten - welke dat waren kon ik niet proeven. Het was te zuur en daarom helaas onsmakelijk.
Bedren .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
verrassend restaurant met zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding.
Originele kaart, originele gerechten die zeer professioneel zijn klaargemaakt en verrukkelijk smaken.
Accent op biologische producten en duurzaamheid.
De bediening is heel vriendelijk maar het lijkt niet erg efficiënt.
De locatie is geweldig. Kijk nog één keer om als je beneden op de parkeerplaats staat. Kijk richting zee, naar de maan. Je avond kan dan absoluut niet meer stuk
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Afgelope nzondag, 21/2, zijn we even uit wezen waaien aan zee. Dat ging prima, met windkracht 7. Het hoofddoel van de expeditie was "restaurant aan zee", alwaar wij een 4 gangen verrassings-menu GENOTEN hebben.
Vooraf een salade met gerookt/gedroogd vlees, daarna een vissoep met kerrie, als hoofdgerecht wijting filet op aardappel puree en pompen puree, en toe een zeewier taartje met bolletje zeewier en dadel ijs. Het klinkt heel simpel, maar het waren lekkere en verrassende combinaties. Op ons verzoek werd bij het hoofdgerecht een passende wijn geschonken.

Na een wandeling nog even binnengelopen voor een laatste kopje koffie. We zijn ontzettend verwend.
CenH .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuk restaurant, vrolijk ingericht en met prachtig uitzicht over de Maasvlakte en Europoort. Hier is het zomers op het terras vast goed toeven. Leuke kaart. Wij waren er voor de lunch. Verrassende gerechtjes die je niet snel op een andere kaart zult tegen komen maar wij kozen het assortiment " aan zee" ( een selectie uit de lunchkaart ) en brood met smeersels. Leuk dat veel ingrediënten uit de directe omgeving van Oostvoorne komen. Erg lekker, en ruime porties. Hier wordt gewoon lekker gekookt. Diner gaan we zeker ook eens doen want ook die kaart kon ons ook wel bekoren.
Omfietstentje .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Assortiment 'Aan Zee' als flink aangeklede borrelhap. Heerlijk! Niets mis mee. Lekker bij de open haard bijkomen van een wandeling in de duinen en over het strand (de bloedworst is ook erg goed). Maar... zoals andere recenties al aangeven: de bediening. Ik denk zelf dat er onvoldoende onderscheid in 'wijken' wordt gemaakt, waardoor niemand de verantwoordelijkheid voor een tafel volledig naar zich toe kan trekken. Ik zag net iets te vaak dat kort na elkaar twee verschillende medewerkers langs kwamen, en dan een hele tijd niemand. Gemiddeld zaten ze op een redelijke frekwentie, dus het ligt waarschijnlijk niet aan een tekort aan handjes. En het ligt ook niet aan die meiden (M/V), die doen hun best, zijn aardig en weten waar ze het over hebben.
Dus ga lekker een mooie wandeling maken en kom dan heerlijk bij met een bord lekkers in dit bijzondere restaurant!
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gister gegeten tijdens een feest. Locatie super. Het eten echt geweldig. Het was een buffet. De sucade was gerookt en ongelofelijk mals. Het dessert was super, rabarberijs, tiramisu. Ik ben benieuwd hoe het uitzichtver overdag is, gisteravond stormde het.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Er was iets bijzonders te vieren dus tafel voor de lunch gereserveerd bij Aan Zee. Een uur rijden voor iedereen, maar prachtige plek, dus de moeite waard. Met deze prachtige herfstdag zat het terras wel vol. Wij zijn binnen gaan zitten.
Wij bestelden een twee gangen verrassingsmenu. Helaas was de bediening matig: wij werden traag geholpen en tussen de gangen duurde het bijna een uur. We zijn maar gaan vragen of het tweede gerecht kwam of dat wij nog konden gaan wandelen. Gelukkig hadden wij niet meer gangen want we zaten voor deze twee gerechten 3 uur aan tafel. Dit is echt te lang. We namen dus geen thee of koffie na en zijn toen snel vertrokken zodat wij nog wat van het mooie weer konden genieten.
Jammer allemaal. Daardoor komt het eten niet tot zijn recht en kunnen wij het niet op waarde oordelen. Dat wat wij aten smaakte prima.
Het restaurant draait al meerdere jaren, dus op zo'n drukke zondag kan je anticiperen dat er veel mensen komen. Degenen die gereserveerd hebben zouden beter bediend moeten worden.
Wij komen hier niet meer eten.
Wenda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wat een bijzonder restaurant! Gezellig en interessant ingericht en uitzonderlijke heerlijke gerechten. We hebben genoten en komen hier zeker nog een keer terug!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Door ons lang weekendje oostvoorne door de kinderen uitgenodigd om na de strandwandeling hier tapa's te gaan eten. Wij komen vaker in.dit restaurant en de ligging is perfect, mrestal zit je uit de wind en in.de zon.eat wel zo ptettig is in het najaar. De tapa,s waren heerlijk de bediening vriendelijk en goed. Hier is een mooie menu kaart waar men s avonds ok heerlijk kan eten. Wij hebben hier genoten.
Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Bijzonder restaurant op een bijzondere locatie. Wij waren met een gezelschap van 7 personen en er was voor ons een tafel in het midden van het restaurant gereserveerd. Prima plek. Het verrassingsmenu was echt verrassend. Bijzondere smaken, bijzondere bereidingen en bijzondere ingrediënten maakten de avond tot een culinair feest. De keuken doet de naam van het restaurant eer aan door veel producten uit de zee te serveren. Ook het wijnarrangement viel in de smaak. De bediening is prettig informeel, maar soms wat chaotisch. Voor ons geen enkel probleem.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
In oostvoorne kun je hier prima eten, geheel biologisch met veel streekproducten. Het uitzicht vanaf het dak en ook van het terras is prachtig. De bediening deed heel goed zijn best om het ons naar de zin te maken, in tegenstelling tot wat eerder hier op iens is geschreven. Ze hebben een grote sprong voorwaarts gemaakt. Wij waren met een groep van 8 personen en bestelden het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechten in een prima ambiance. Ook kregen we van de kok een kijkje in de keuken en werd enthousiast verteld hoe hier werd gekookt. Complimenten!!!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Geweldige lokatie zonder concurenten. Helaas te wijnig personeel, ookal waren die ze hadden vriendelijk en professioneel. Bij ons vorige bezoek ook al zo, volgende keer gaan we toch door naar het dorp.
Decor buiten in de stijl van de omgeving, binnen doet meet denken aan een kinder crash met al die onnatuurlijke kleure
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op het terras is het echt genieten van het decor.
Een vriendelijke jonge dame nam de bestelling op en bracht ons de kaart.
Nadat we onze drankjes kregen passeerde dezelfde jongdam onze tafel en ik vroeg of ik kon bestellen.
"Ik kom zo bij u even dit blad wegbrengen" was het antwoord.
Na ca 1 uur komt de dame terug en vroeg of wij een keus hadden gemaakt.
Wij kwamen voor een lunch maar inmiddels was het tijd voor een borrelhap dus ik heb de rekening gevraagd en we zijn weer vertrokken.
"Bij het afrekenen werd er nog wel gezegd dat het erg druk was" bij een bezetting op het terras van ca 75 % en binnen zat helemaal niemand ga ik me afvragen hoe lang het gaat duren als het er echte hoogtij dagen komen.
Ik heb dus geen echte beoordeling kunnen geven betreft het eten.
Jammer van deze echt schitterende lokatie
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Strandweg 1, komend op de fiets vanuit Rockanje is het onduidelijk, tenzij je op de fiets ook een gps hebt.
Op een zonnige, bijna onbewolkte zondagavond is het verstandig te reserveren,
niet dat er dan een tafeltje voor je klaar gemaakt is. Je zoekt zelf maar de plek die je het best aanstaat.
Na wat doorschuiven zaten we prima op het terras, vlak tegen het gebouw aan, waardoor we langer uit de wind en in de zon bleven.
Wat een verassing, interieur en exterieur verschillen nogal, buiten voel je je veel meer verbonden met het duin en de lucht.
De service is goed, de kaart bijzonder en wat we geserveerd kregen: brood met smeersel, vissoep, linguini, biefstuk en kaasplateau: allemaal prachtig opgemaakt en mooi op smaak. Meer dan vullend zelfs. Daarbij wat wijn en water, aangenaam afrekenen. Dit vertellen we door.