Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Chayan D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Genoten van het 7-gangen diner. Heerlijke en verrassende gerechten, lekkere wijn. Goede service en een mooi restaurant. Het is geen klankkast
M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We hebben genoten van het 7 gangen jubileum menu.
Hele verrassende smaakvolle combinaties.
Echt een aanrader!
Leuke bediening, gesprekje met de kok en een mooie locatie.
Chayan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goede service, kwalitatief goed en heerlijk eten, mooi restaurant waar je met een normaal volume kan praten en elkaar toch verstaan.
W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Personeel is altijd heel vriendelijk en heeft een goede kennis van de producten die zij uitserveren.altijd fijne sfeer ga er met plezier heen. Jammer dat ik er 100 km vandaan woon anders zou ik er zeker vaker zijn.
veerle W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een meer dan geslaagde traktatie aan onszelf. Omgeving was tegelijk een mooie ontdekking voor ons. Na de uitgebreide lunch nog een prachtige wandeling gemaakt.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
heerlijk gegeten zoals altijd! leuk idee het 2e menu gratis voor het 9 jarig bestaan. Met weer hele mooie gerechten uit de streek
B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
7-gangenmenu met wijnarrangement: prima, zoals altijd!! bonus: de uitleg over de wijn. en wat een onzin dat de recensie op zijn minst 120 tekens moet bevatten. ook al staan er geen 120 tekens, ik geloof toch dit een korte, eerlijke en constructieve feedback is.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een zeven gangen lunch. ..... Het was erg lekker. De bediening was fijn. Was even iets te koud, maar we hadden een vest bij ons en het waaide stevig.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zoals altijd een zeer vriendelijk ontvangst en een heerlijk menu. Vandaag het 7gangen feestmenu !
Een verrassing ! Een 10 voor de kok en bediening. Komen snel terug.
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben echt met veel plezier in het restaurant gegeten. De ontvangst was prima, onze jassen werden aangenomen, de sfeer was heel gezellig en tot slot : het diner was prima.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Altijd een gezellige plek om neer te strijken, of het nou voor een etentje is of voor een drankje en hapje na een wandeling door het prachtige natuurgebied. 's Zomers fijn buiten, 's winters warm binnen. Dit keer voor een fantastische aanbieding met een 7-gangen diner voor een zeer gunstige prijs. Daar wist men met redelijk eenvoudige ingrediënten een echt heel goede maaltijd van te maken. We hebben er van genoten, samen met onze volwassen (schoon)kinderen.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten, perfecte bediening en een gezellige niet luidrustige sfeer. Een herhaling waard.
May D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Bijzondere smaken, locatie en inrichting. Goede bediening, maar niet te statig. Gewoon ontspannen, lekker eten. Duurzaam restaurant! Wij komen hier regelmatig. Een echte aanrader.
R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, bijzonder 7 gangen verrassingsmenu. Een festival van smaak. Heerlijk. Wat kan eten toch heerlijk smaken als het zo wordt klaargemaakt. Prijs - kwaliteit was erg gunstig maar dat kwam ool doordat het een jubileum aanbieding was wegens 7 jarig bestaan. 2 menus voor de prijs van 1. Maar was top.
J.M. B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten en genoten van het jubileum menu.
Aardige bediening met goede uitleg van de gerechten.
Goede service, gewoon kraanwater in een mooie fles. Hiervoor werd niets in rekening gebracht.
Een aanrader om hier te gaan eten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Eten was verrassend, maar het enthousiasme van de sommelier was geweldig.
Goede keuzes bij het wijnarrangement.
Bijzondere plek met fantastisch uitzicht.
L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Leuke actie voor 7 jarig bestaan! Goede, vriendelijke bediening. Prima hapjes in het 7 gangen menu.
Sfeervol in de avond met de vele lichtjes.
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prachtig verlicht,zowel de weg er naar toe als de verlichting binnen.
Heel sfeervol.
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellige omgeving. Heerlijk alles zelfgemaakt. Houden zeer goed rekening met dieetwensen. Redelijke prijzen. Hier wordt met respect met voedsel omgegaan!