Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Genoten van het 6 gangen jubileum menu. Wel de tijd nemen, wij waren 4 uur zoet...Echter geen moment verveeld omdat ondanks de levendigheid heel goed een gesprek te voeren valt.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het jubileumdiner was heerlijk. Eerder ook als eens van een heerlijke high tea genoten. lekkere verse en smakelijke gerechten
Corina1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel dat goed weet te vertellen wat er geserveerd wordt. Het eten was erg lekker en divers. Leuk ingerichte zaak met lichtjes en natuurlijk kerstbomen. Ook de hond kreeg aandacht, lief!
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijke plek, heerlijk eten, fijne bediening!
Fijn dat jullie flexibel waren zodat we nog even het strand op konden. Het 1e gerecht kwam m.i. iets te snel. We zaten pas net aan ons aperitief. De rest was uit de kunst!
karinboon1964 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is zeer correct en vriendelijk. We voelden ons zeer op ons gemak. Het is een fantastische locatie. We komen zeker weer terug.
jacky V.
kahlan65 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Je kunt hier geweldig eten, veel uit eigen en zelfgemaakt. Uitstekende bediening die de tijd nemen om je alles over de gerechten en wijn te vertellen. Topper!
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Jubileumdiner, 6 gangen en het was weer heerlijk. Lokale ingrediënten zorgen voor verrassende combinaties. Attente, vriendelijke bediening. Sfeervolle kerstversieringen, we hebben genoten.
halewij .
Wederom bijzonder goed gegeten. Zes
gangen menu genomen vanwege zes jarig jubileum en elke gang was even heerlijk! Zeer vriendelijk personeel en elke x weer een feestje om bij jullie te komen eten.
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten is van hoge kwaliteit! Ook voor vegetarisch eten. Erg lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Mooie ligging. We komen zeker terug.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prachtige lokatie. Heerlijk 6 gangen menu gegeten. Veel streekproducten. Verrassende smaakcombinaties. Tempo van de gangen werd elke gang opnieuw afgestemd. Uitgebreide uitleg over de opgediende gangen en de gebruikte ingredienten.
Erna M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellige ambiance met knapperend houtvuur. Heerlijke 3-gangenlunch met familie. Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Prima uitleg over de sympathieke, duurzame manier van bouwen, manier van koken, de gerechten etc. Goed gegeten en zeer ruime porties. Alleen de duindoornbesjes zouden zoeter kunnen. We komen zeker een keertje terug in de zomer als we van het prachtige uitzicht kunnen genieten op het terras.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Na eens een geweldig mooie lunch bij Aan Zee gegeten te hebben werd het tijd voor een super high tea. Zo mooi en uitgebreid dat het wat veel was. Maar de smaak en presentatie was geweldig, we zijn met mooie herinneringen vertrokken. Een absolute aanrader.
Son G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten, personeel top
Marbakke .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bijzonder in alle opzichten. Prachtige plek, mooi gebouw, lekker eten, niet alledaags. Goede wijnen. Combineren met een natuurwandeling.
Jasmijn H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt genieten! Heerlijk eten, ook bijzondere dingen, prachtige locatie, goede bediening die het leuk vind om uitleg te geven. Ik wil graag weer terug. Ik zag ook speelgoed voor kinderen liggen, top!
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Leuk concept. mooie locatie en prima eten tegen een redelijke prijs, verrassingslunch is een aanrader! vriendelijk personeel, uitproberen maar!
Jaqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mijn vriendin en ik gingen voor een afternoon tea omdat ik jarig was maar volgens de jonge dame die ons aansprak heb ik verkeerd gereserveerd en heb bij de speciale wensen niet ingevuld dat het om een afternoon tea ging dus konden wij niet genieten van onze afternoon tea. Na aandringen van ons uit konden we een kopje thee drinken. Wat wij vervelend vonden is dat wat er fout is gegaan volledig onze eigen schuld was en dat er niet echt medelevend is gereageerd. We konden wel luchten maar daar kwamen we niet voor. We zijn dus ook heel teleurgesteld weer vertrokken. Erg jammer want we hadden er ons al drie weken op verheugd.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Keuze op kaart is beknopt op aanvraag meer keuze gehad.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prachtige plek met relatief klein maar divers menu. Salade vooraf EN salade bij hoofdmenu was wel heel veel bladsla. Wellicht een andere groente bij het (vegetarische) hoofdgerecht?
Dagmenu stond nergens opgeschreven, maar dat bleek vis. Een vegetarisch dagmenu erbij, en het zou perfect zijn.