Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Ben B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met een buffet dat door alle aanwezige als zeer goed is beoordeeld waardoor wij terug kunnen kijken op een geslaagde dag.
saskia.onnink O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fantastische locatie super eten rustig omgeving top bediening uitstekend uitleg wat jd te eten krijgt verse producten uit e eigen regio gewoon toppie.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima eten. Fijne sfeer.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het was een heerlijk paasontbijt en het is ook fijn dat het voor kleine kinderen zo makkelijk is . Niet te netjes en kindvriendelijk personeel.
bibiqueen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Leuk gastvrij personeel, goede service; geen moeite teveel. Paasontbijt met groepje was heerlijk en gezellig. Restaurant was nog niet open maar ivm slechte weer mochten we wel al naar binnen voor bakje koffie:Top!!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vlees was niet berijd zoals afgesproken, voorgerecht was gedeeltelijk niet meer voorradig, de eenehelft van het gezelschap had het eten al op tafel staan terwijl de anderehelft nog 5 minuten op het eten moest wachten.
Kort om het voldeed niet aan onze verwachtingen.
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Moesten zelf steeds vragen om drankjes en dan duurde het erg lang voordat de drankjes er ook echt waren. Ook bij vraag om de bon hebben we nog best lang moeten wachten. Het idee dat er veel nieuwe mensen waren in de bediening die niet op elkaar waren ingewerkt.
Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Na een prachtige wandeling door de duinen van Westvoorne al vroeg in de avond (18.00 uur) bij Aan Zee binnengelopen zonder reservering. Er was nog plaats genoeg. Ontvangst was vriendelijk. We kozen voor het verrassingsmenu van 3 gangen en zijn ook deze keer niet teleurgesteld. Voorgerecht van huisgemaakte paté van het Livar varken, waarbij natuurlijk ook ingrediënten uit de zee (zeewier) zijn gebruikt. Je bent niet voor niks bij Aan Zee! Het hoofdgerecht bestond uit tamme eend met een heerlijke jus en parelgort met een verrassende frisse twist. Erg lekker. De bijpassende rode wijn was bijzonder goed op smaak bij dit gerecht. Het nagerecht was ook prima met verschillende zoetigheden (merengue, chocoladeparfait en ijs). Weer een fijn diner gehad in een aangename atmosfeer, waarbij we bij vertrek ook nog werden getrakteerd op een prachtige zonsondergang.
Aan Zee is voor ons steeds weer een heerlijk avondje uit.
V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooie lokatie, mooi concept vormgeving restaurant in duinen, mooie kaart, niet uitgebreid, elk wat wils, ook vegetarisch, komen hier vaker, erg vriendelijk , dit keer wel wat lange wachttijd mbt serveren menu, terwijl restaurant zeker niet volgeboekt was op zaterdagavond.
Wel weer heerlijk gegeten in fraaie vriendelijke entourage!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuke ontvangst: rond de open haard koffie met boompje was een topper. Wine & Food was een heel goede keuze, maar vooral de presentatie en het inleidend praatje bij de wijnen door Sander maakten het een echt feest!
S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima ambiance, service en eten. Mooie locatie in de duinen.
Prima personeel met goed advies en goede bierkaart ook :-)
.......................................................................................................
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Oer gezellige avond met eten en toneel! Zeer geslaagd! Niet goed zicht op toneel maar dankzij goed geluid geen probleem! Voor herhaling vatbaar!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Dank zij de leuke ontvangst, goede bediening , informatie over de geschonken wijnen en gerechten werd de viering van mijn tachtigste verjaardag een groot succes.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij hebben hier een wijnworkshop gedaan. Deze werd gegeven door de superenthousiaste Sander.en vergezeld door heerlijke gerechtjes.
Complimenten!
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Eén van mijn familieleden heeft (vanwege een zeer bijzondere ziekte) een heel beperkt dieet. Met alle zorg en toewijding is hiervan een mooi en smakelijk gerecht van gemaakt. De rest van het gezelschap heeft ook bijzonder lekker gegeten. Wij komen zeker terug.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Mooie omgeving, lekker eten en vriendelijke bediening!
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijke plek om zowel binnen als buiten te eten
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten op een bijzonder mooi plekje uitkijkend op de Noordzee met ondergaande zon.
Romantischer kan het niet.