Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima eten, geweldige locatie. Mooi terras in de duinnatuur. Ook dat het een energie en water zelfvoorzienend restaurant is sprak ons zeer aan. Het gebruik van bijzondere, lokale ingrediënten in de gerechten viel zeer in de smaak.
L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima,erg jammer dat een zo natuurlijk restaurant op zo een mooie lokatie met zo een mooie uitstraling de gelegenheid voorbij laat gaan om ook biologisch maaltijden te serveren .
Krijg hier de foute indruk dat als ik hier eet ,goed bezig ben terwijl ik reguliere landbouw sponsor.
Terwijl biologische producten veel meer smaak bevatten .
ineke G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De service wat betreft het aanbieden van een drankje kan beter. Na een stevige wandeling is het teleurstellend om zo lang op een drankje te wachten. En ook het tweede drankje liet lang op zich wachten. Het eten was heerlijk, complimenten aan de kok.
L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Door het mooie weer wilden wij na reservering van een tafel (binnen) toch graag buiten zitten. Ondanks een kleine tafel voor vijf personen deed de bediening erg hun best om ons te bedienen. Het was erg druk en toch hebben we erg genoten, ook van de professionele bediening. Dank daar voor!
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Moederdagmenu genomen met zn zessen. Alles smaakte heerlijk en was ook ruim voldoende allemaal. Bediening was soms er traag en rommelig...dat heb ik wel eens beter meegemaakt bij Aan Zee.
B.R. K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Al reeds vele malen bezocht en altijd naar tevredenheid.
Ook de reservering was prima.
Naar genoegen deze keer gedineerd met vriendin
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prachtig gebouw, mooie omgeving, vriendelijke en behulpzame bediening, lekker eten en de bereidheid om gerechten aan te passen voor vegetariers.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
GEWELDIG lekker gegeten en genoten, op zeldzaam mooie ‘zomeravond’ in de Lente. Zeer creatief en kleurrijk opgemaakte borden met de heerlijkste gerechten. Vriendelijke bediening. Geen doorsnede restaurant, wat wij juist fijn vinden, waar wij voor de 2e keer enorm hebben gegeten. TOP! Ga zo door dan komen wij terug!!
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Onze bestelde glazen prosseco waren een teleurstelling : absoluut geen bubbels meer in het glas; waarschijnlijk van een fles die al een tijdje geleden open was ! Jammer
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Verassende gerechten met combi van verse en streekproducten. Mooi gepresenteerd en bijzonder smaakvol. Mooie zonsondergang was een leuke extra ervaring.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met een buffet dat door alle aanwezige als zeer goed is beoordeeld waardoor wij terug kunnen kijken op een geslaagde dag.
saskia.onnink O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gisteren met een wandelgroep bij Aan Zee wezen eten. Bijzondere ambiance met het vele hout, zicht op zee, veel gekleurde lampen, de lokale produkten,, smaakvolle goed bereide gerechten met veel ook bijzondere ingredienten, heerlijk en niet te zout, aardige bediening. Ook de wijn was prima.
Alleen duurde het wat lang voor het soepje kwam van één van ons, terwijl de rest het brood met smeersels expliciet bedoeld om gelijktijdig te hebben, al bijna op had. We waren daar naar de bediening toe heel helder over geweest, maar dit was blijkbaar niet tot keuken doorgedrongen. Soepje was volgens vriendin wel verrukkelijk.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fantastische locatie super eten rustig omgeving top bediening uitstekend uitleg wat jd te eten krijgt verse producten uit e eigen regio gewoon toppie.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima eten. Fijne sfeer.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het was een heerlijk paasontbijt en het is ook fijn dat het voor kleine kinderen zo makkelijk is . Niet te netjes en kindvriendelijk personeel.
bibiqueen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Leuk gastvrij personeel, goede service; geen moeite teveel. Paasontbijt met groepje was heerlijk en gezellig. Restaurant was nog niet open maar ivm slechte weer mochten we wel al naar binnen voor bakje koffie:Top!!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vlees was niet berijd zoals afgesproken, voorgerecht was gedeeltelijk niet meer voorradig, de eenehelft van het gezelschap had het eten al op tafel staan terwijl de anderehelft nog 5 minuten op het eten moest wachten.
Kort om het voldeed niet aan onze verwachtingen.
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ik ben echt erg fan van restaurant aan zee, vanwege de aandacht voor het milieu, de sfeer, de locatie, de kwaliteit van het eten en de fijne bediening.
Maar... het is nu al de tweede keer dat we op een speciale gelegenheid komen en dat het te gehaast van start gaat. Dat vind ik echt jammer. We zitten net, hebben drankjes besteld en alvast een broodje met smeersels en we hebben nog geen slok of broodje kunnen nemen of het voorgerecht wordt al gebracht. Dat lijkt me te voorkomen, restaurant aan zee. Ik blijf heus graag komen maar de volgende keer herinner ik jullie eraan dat ik eerst even wil aankomen en bijkomen, voordat het eten mag doorkomen!
V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Moesten zelf steeds vragen om drankjes en dan duurde het erg lang voordat de drankjes er ook echt waren. Ook bij vraag om de bon hebben we nog best lang moeten wachten. Het idee dat er veel nieuwe mensen waren in de bediening die niet op elkaar waren ingewerkt.
Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Na een prachtige wandeling door de duinen van Westvoorne al vroeg in de avond (18.00 uur) bij Aan Zee binnengelopen zonder reservering. Er was nog plaats genoeg. Ontvangst was vriendelijk. We kozen voor het verrassingsmenu van 3 gangen en zijn ook deze keer niet teleurgesteld. Voorgerecht van huisgemaakte paté van het Livar varken, waarbij natuurlijk ook ingrediënten uit de zee (zeewier) zijn gebruikt. Je bent niet voor niks bij Aan Zee! Het hoofdgerecht bestond uit tamme eend met een heerlijke jus en parelgort met een verrassende frisse twist. Erg lekker. De bijpassende rode wijn was bijzonder goed op smaak bij dit gerecht. Het nagerecht was ook prima met verschillende zoetigheden (merengue, chocoladeparfait en ijs). Weer een fijn diner gehad in een aangename atmosfeer, waarbij we bij vertrek ook nog werden getrakteerd op een prachtige zonsondergang.
Aan Zee is voor ons steeds weer een heerlijk avondje uit.