Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Erg lekker gegeten! Je kunt hier verrassende dingen eten. Eens iets anders dan op de meeste menukaarten staat! Wel erg prijzig.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We eten hier altijd heerlijk, verse vis of stukje vlees en lekkere en royale portie groente. Ook kleine aanpassingen indien gewenst doet de keuken niet moeilijk over. Super mooie plek om van de laatste zonnestralen te genieten! De kinderen vinden de vis ook lekker.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super vriendelijk en behulpzaam personeel
D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
beetje slordig met afrekening dat klopte niet en ook geen excuses voor dat .Voor de rest prima locatie maar denk niet dat de menu voor iedereen geschikt is .Lekker gegeten maar daar waren de meningen over verdeeld .
Amy R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten; vers eten, mooi opgemaakte borden en een fijne sfeer. Bediening was uitstekend. Mooie plek, we komen zeker weer terug.
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Eten wordt met zorg bereid, zeer prettige bediening!
Uitzicht is prachtig!
Wij komen hier graag.
H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Altijd fijn om bij Aanzee te zijn. De locatie in de duinen, de vriendelijke bediening, de relaxte sfeer, het lekkere eten, het mooie pand en de (duurzame) gedachte erachter. Wij zijn absoluut fan!
Hgr W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gemaakte afspraak is door het restaurant niet nagekomen. Bestelling van nagerecht werd niet goed doorgegeven. Aparte reactie na het geven van feedback op een berecht, jammer. Sfeer en locatie was prima. Niveauverschil in bediening was groot.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De info op de website geeft een duidelijk beeld van wat je kunt verwachten.
Wij waren er als afsluiting van een mooie excursie Maasvlakte 2 en de twee activiteiten sluiten heel goed op elkaar aan!
We hebben lekker gegeten en we waren blij op zo'n goede plek te eindigen.
Nu weer thuis na een autorit van 2 uur. Het was zeer de moeite waard!
Rico H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Minder gastvrij dan ik had verwacht, totdat een jonge mannelijke ober het heft in handen neemt. Ik bestel een biertje bij hem, en na korte tijd spot hij meteen dat ik nog zonder zit. En komt het biertje zelf brengen. Het voorgerecht en hoofdgerecht volgen elkaar goed op. Onder toezicht van de ober verloopt alles perfect. Zijn collegas zouden er een voorbeeld aan mogen nemen.
Droes P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Gerechten zijn wel zeer eenvoudig. in relatie met de prijs welke men ervoor bekend. Met andere woorden de prijs/kwaliteit verhouding is uit balans. Detail, de grote maaltijdsalade Mekkerstee ontbeerde echt een goede dressing. Jammer. Daarentegen was de Sucadesteak uitstekend.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Op een tropische zomeravond op een prachtige locatie heerlijk gegeten buiten op het terras. Voordeel: hond mag mee. Nadeel: overlast van vliegen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was heerlijk! Bediening was gezellig en het uitzicht heerlijk!! Kortom we hebben genoten!
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Leuke locatie. Wij waren hier met Happen en Trappen en gebruikten hier ons nagerecht. Dit was prima verzorgd en erg lekker.
Edo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Hoewel gereserveerd was voor 4 personen leek het alsof er niet gereserveerd was.
De tijd tussen eerste en tweede gang duurde erg lang. Voor twee gangen zaten wij 2,5 uur.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prima plek om te dineren. Leuke bediening.
L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De producten zijn bijzonder goed van smaak. Het eten wordt met zorgvuldig klaargemaakt en de bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader!!!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hopen genoten van het eten en locatie!
Waren aan het "Happen en Trappen"
Het was onze eerste kennismaking met Aan Zee.
Maar komen zeker terug!
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Terug voor de derde keer, zegt genoeg. Het is een heel goed restaurant op een bijzondere plek! Gerechten worden bereid met passie dat is te proeven in smaak en opmaak! Uitstekend echt een aanrader.
Debra W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, een beetje alternatief maar zeer smakelijk!
Helaas was het terrras al vol, daardoor moesten wij uitwijken naar binnen, dat gaf wel goed de gelegenheid om te kunnen praten.