Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Debra W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, een beetje alternatief maar zeer smakelijk!
Helaas was het terrras al vol, daardoor moesten wij uitwijken naar binnen, dat gaf wel goed de gelegenheid om te kunnen praten.
C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Met ons tienen op een heerlijke zomermiddag lekker buiten gedineerd. Aanrader is menu van de chef, in ons geval 4-gangen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hebben super lekker gegeten. Hadden gereserveerd. Het was erg mooi weer en wij hadden niet aangegeven bij mooi weer op het terras, dus een tafel binnen gekregen. Was een beetje jammer. Het was erg druk waardoor er andere klanten kwamen klagen over de wachttijden. Wij hadden daar overigens geen last van en zijn keurig geholpen. Koffie op het terras geserveerd. Kort samengevat prima, maar wel wat rommelig.
A S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Allemachtig, traagheid is hier uitgevonden. 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Geïrriteerd zijn als je vraagt waarom het zo lang duurt. In eerste instantie helemaal niet reageren als je er om vraagt. Geen excuus of wat. We hadden een ingewikkelde bestelling ???? Twee hamburgers en 3 biefstuk plus een tosti. Ingewikkeld????????
Medelijden met de andere groep die er zat. Zij moesten 1,5 uur wachten op 2 soep en dan moest de rest plus het hoofdgerecht nog komen.
Leuk hoor dat energiezuinig koken, maar regel wel gewoon de capaciteit .
Personeel ook traag , overzien het geheel niet.
Jammer want het eten is goed.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super leuke locatie, kaart wat aan de korte kant, maar wel lekker gegeten.
aangeboden desserts trok ons niet, beperkt.
Het was druk, wachttijd was wat lang... ook voor de brood met smeerseltjes, wat leek vergeten te zijn.
Verder dikke prima
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
niet te snel na gebruik consumptie vragen of men nog iets wil drinken. Klant is mans genoeg om aandacht bediening te trekken en bestelling te plaatsen.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Een heerlijk verrassingsdiner in de schaduw op het terras. Prima uitleg over de gerechten en ondanks de drukte een geweldige bediening. Komen zeker terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Was een heerlijke tijd ...voor ons fijn dat het zo rustig was...voor jullie minder al stind er voor na 15.00 uur een trouwerij "op de kaart".
In het begin was het personeel wat gereserveerd..later leuk en ontspannen!
Wat een fantastische plek..wij komen er graag.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het is lang geleden dat ik zulke mooie, originele en verse smaken heb geproefd. Omdat wij hier een aantal maanden terug briljant huisgemaakt sorbetijs (oa dadel, pepermunt) hadden geproefd, terug naar dit unieke plekje in de natuur. Brood met smeersels was al een belevenis op zich. De rete-originele gerechten hebben een lokale touch en smaken stuk voor stuk ongelofelijk goed. Onze dreumes was zeer content met haar (geheel vers gemaakte) pasta met ballen. De porties waren ruim. De thee was heerlijk. het bier was lekker. Het weer hielp mee. De bediening was vriendelijk, netjes en gaf net even dat tandje bij. We waren echt onder de indruk. Ik kan niet wachten terug te keren en meer gerechten van Chef Guido te proeven. Klein aandachtspuntje; de inrichting is in mijn ogen wel erg modern/beetje shabby en doet wat goedkoop aan (zal het vast niet zijn geweest maar ik heb het niet op felgekleurd 'design'). Daarnaast zit de natuurstenen wasbak op het toilet vol met alg en schimmel tussen de plooien. Gatver. Echt even om de dag insprayen en schrobben want zo is handenwassen een smerig avontuur. Verder perfect.
Bouchra A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Fantastische afsluiting van een teamuitje, wat een fijne plek, goede sfeer, prachtige inrichting en heerlijk eten en wat een uitzicht! We hebben een borrel met zeer uitgebreidde hapjes van zeer goede kwaliteit en presentatie. gehad. Absolute aanrader en wij zijn allemaal zeer te spreken over de service
Torentje boven het restaurant was ook erg leuk om te beklimmen.
We komen graag terug is het niet zakelijk dan zijn wij iig allemaal geinspirireerd om er op eigen gelegenheid jullie weer te bezoeken.
JolandaHarteveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hebben van een gezellige vaderdag ontbijt genoten. In het gezelschap was er voorkeur voor 2 x veganistisch ontbijt en hier waren zeer smakelijke gerechten voor bereid. De locatie en inrichting is ook erg leuk. Wij komen zeker nog een keer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima eten, geweldige locatie. Mooi terras in de duinnatuur. Ook dat het een energie en water zelfvoorzienend restaurant is sprak ons zeer aan. Het gebruik van bijzondere, lokale ingrediënten in de gerechten viel zeer in de smaak.
L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima,erg jammer dat een zo natuurlijk restaurant op zo een mooie lokatie met zo een mooie uitstraling de gelegenheid voorbij laat gaan om ook biologisch maaltijden te serveren .
Krijg hier de foute indruk dat als ik hier eet ,goed bezig ben terwijl ik reguliere landbouw sponsor.
Terwijl biologische producten veel meer smaak bevatten .
ineke G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De service wat betreft het aanbieden van een drankje kan beter. Na een stevige wandeling is het teleurstellend om zo lang op een drankje te wachten. En ook het tweede drankje liet lang op zich wachten. Het eten was heerlijk, complimenten aan de kok.
L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Door het mooie weer wilden wij na reservering van een tafel (binnen) toch graag buiten zitten. Ondanks een kleine tafel voor vijf personen deed de bediening erg hun best om ons te bedienen. Het was erg druk en toch hebben we erg genoten, ook van de professionele bediening. Dank daar voor!
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Moederdagmenu genomen met zn zessen. Alles smaakte heerlijk en was ook ruim voldoende allemaal. Bediening was soms er traag en rommelig...dat heb ik wel eens beter meegemaakt bij Aan Zee.
B.R. K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Al reeds vele malen bezocht en altijd naar tevredenheid.
Ook de reservering was prima.
Naar genoegen deze keer gedineerd met vriendin
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prachtig gebouw, mooie omgeving, vriendelijke en behulpzame bediening, lekker eten en de bereidheid om gerechten aan te passen voor vegetariers.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
GEWELDIG lekker gegeten en genoten, op zeldzaam mooie ‘zomeravond’ in de Lente. Zeer creatief en kleurrijk opgemaakte borden met de heerlijkste gerechten. Vriendelijke bediening. Geen doorsnede restaurant, wat wij juist fijn vinden, waar wij voor de 2e keer enorm hebben gegeten. TOP! Ga zo door dan komen wij terug!!
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Onze bestelde glazen prosseco waren een teleurstelling : absoluut geen bubbels meer in het glas; waarschijnlijk van een fles die al een tijdje geleden open was ! Jammer