Over het restaurant Restaurant Aan Zee

Een knus restaurant dat zich midden in de duinen van Oostvoorne bevindt: Aan Zee. Een uniek gebouw dat is gemaakt van natuurlijke en duurzame materialen. Zo worden de zon en frisse zeewind niet alleen gebruikt om gasten op het terras te vergezellen: zonnepanelen en zonneboilers op het dak zorgen voor de elektriciteit van het bedrijf.

Naast duurzaamheid leveren deze natuurlijke materialen ook een gezellige sfeer op. Aan Zee, met een beetje hulp van het mooie uitzicht over de duinen, zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Of je nou komt voor een kopje koffie, een borrel of een van de ambachtelijke gerechten van de kaart: iedereen is welkom bij Aan Zee in Oostvoorne.

****

Restaurant Aan Zee organiseert regelmatig leuke activiteiten! Check de website voor het menu en meer informatie: www.aanzeeoostvoorne.nl

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan Zee

Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijke plek om zowel binnen als buiten te eten
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten op een bijzonder mooi plekje uitkijkend op de Noordzee met ondergaande zon.
Romantischer kan het niet.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hadden gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu, en hebben daar geen spijt van. Verrassende combinatie van smaken en ook nog eens prachtig om te zien
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bijzonder gebouw met geweldig uitzicht op de duinen en de zee.

Heerlijk gegeten, snelle goede service.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We waren met vier volwassenen en vier kleuters en hebben heerlijk kunnen eten, voor de kindjes waren er boekjes en kinderstoeltjes klaargezet. De vrienden uit dit gezelschap komen helemaal uit Amsterdam en vragen altijd of we alsjeblieft bij Aan Zee afspreken omdat ze nergens zo lekker eten! Het verrassingsmenu heeft ons nog nooit teleurgesteld!
Persoonlijk had ik wat last van de vele honden (allergie) maar dat verwacht ik ook wel aan een strand na een lekkere zondagse wandeling met de trouwe viervoeters, maar de vloer had wel iets schoner gekund vanwege die vele honden waardoor ik het net iets minder benauwd had gehad. Maar dat is een heel persoonlijk minpuntje want verder: het eten is goddelijk, de sfeer ongedwongen, het uitzicht prachtig, het haardvuur uitnodigend, de ontvangst hartelijk en welkom.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een plekje verscholen in de duinen waar we graag naar teruggaan!! Het uitzicht, de wandel- en fietsmogelijkheden, een subliem adres!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
ligging is natuurlijk prachtig. het concept is mooi en het hindert verder geenzins dat alles milieu vriendelijk wordt benaderd. bediening is vlot en mooi advies over eventuele wijn bij het eten. gerechten zijn net even ander, zonder heel experimenteel te worden. nog altijd smaakvol.
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Topzichtlocatie met vriendelijk personeel en verrassende kaart. Kom er graag nog eens met mijn favoriete tafeldame. Mocht mijn krukken door de keuken naar het restaurant lopen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Restaurant Aan Zee is uniek in zijn soort. Dit duurzame restaurant is schitterend gelegen in de duinen van Oostvoorne en biedt uitzicht over het strand en de zee. Neem ook zeker een kijkje op het dak waar een uitkijkpunt is van waaruit je zicht hebt op de zee, de Maasvlakte en het Oostvoornse Meer. Er is een ruim terras waar m.b.v. dekentjes ook met wat minder goed weer kan worden gezeten. Zelf vind ik het heerlijk om binnen te zitten waar een fijne sfeer hangt en je de mogelijkheid hebt om rond de openhaard te zitten.
De kaart van Aan Zee is totaal anders dan die van de meeste andere restaurants en daardoor misschien niet zo toegankelijk voor iedereen. Mijn ervaring is echter dat altijd wel iets lekkers te vinden is. Ook het assortiment gebak bij Aan Zee is heerlijk.
Trineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima avond gehad bediening en eten waren goed
ineke G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
goed
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Perfecte bediening van Sanne. Duidelijke uitleg over de gerechten en goede mix tussen zakelijkheid en vriendelijkheid. Fijn om zo bediend te worden.
Ingridd .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontzettend genoten voor ons al zo bekend Restaurant. Zeer vriendelijk personeel, en altijd welkom met onze hond. Eten is zo heerlijk, gezond en kleurrijk, iedere keer weer een genot!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hadden gereserveerd voor 4 gangen kerstlunch, het was eigenlijk een heel goed diner. De producten die gebruikt worden zijn vers , heel smakelijk en bijzonder.Alles was erg mooi opgemaakt en met uitleg geserveerd. We komen er vaker en hebben nog nooit een teleurstelling gehad.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een leuke plek. Prachtig uitzicht. Leuke gerechten. Zeer vriendelijke bediening. En heel goed rekening gehouden met onze dieetwensen. Super!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer vriendelijke bediening maar zeker niet overdreven. Ze houden de klanten goed in de gaten of er nog iets benodigd is.
Kwaliteit van het eten was heel goed, zeker gezien de prijs.
Niets op aan te merken.
ninarosa A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Met de familie op 1e Kerstdag gegeten. Het was smakelijk en smaakvol! De lunch duurde lang maar het wachten werd beloond.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e Kerstdag met 6 personen gegeten bij Restaurant aan Zee in Oostvoorne, 3 5-gangenmenu's, 1 kindermenu, 2 vegetarische menu's. De vegetarische menu's bestonden voornamelijk uit kaas (voorgerecht, was lekker), de soep (niet bijzonder), 1e hoofdgerecht (alleen groente met een gepocheerd eitje, niet echt geweldig), 2e hoofdgerecht (alleen groente, kruiden en twee rauwe, beetje geroosterde lente-uitjes). Onze keuze voor dit restaurant was dat wij eerder heel erg lekker gegeten hebben (vegetarisch) met een burger (drie soorten zeewier), en al die andere gerechten waren toen ook heel erg lekker. Voor ons een hele teleurstelling! Jammer!! De andere gqsten met een gewoon Kerstmenu waren wel tevreden. 50 euro per persoon voor deze vegetarische menu's waren dat bedrag zeker niet waard.
Bertien O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Altijd heerlijk genoten.... vooral buiten zitten met een glas Pernod en het eten met producten van zee en duin is goddelijk. Laatste keer de Bouillabaise gegeten.. AANRADER!!
danny C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gastronomische verwennerij, deskundig en vriendelijk personeel