Restaurant Aan Ut Water

IJsselmeerdijk 17 8221 RC Lelystad Nederland Kaart
31-320263663

Over het restaurant Restaurant Aan Ut Water

Parel aan het IJsselmeer

Lekker eten doe je bij restaurant Aan ut water. Ook kun je hier met je collega’s terecht voor een sfeervolle vergaderlocatie of met vriendinnen genieten van een heerlijke high tea. Er zijn verschillende zalen met prachtig uitzicht over het IJsselmeer. Een geweldige locatie waar je echt het gevoel hebt er even uit te zijn. Met de smakelijk lunch- en dinergerechten op het menu en veelbelovende evenementen op de agenda is dit de plek om lekker te ontspannen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan Ut Water

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

maandag t/m zondag 11:00 - 21:30

Hans A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Top tent goed geholpen vriendelijk personeel mooi uitzicht en heel lekker gegeten prijs kwaliteit geweldig
Kom zeker snel weer
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Mooie plek met een gevarieerde menukaart. Tevens hebben ze een kindermenu.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebbwn heerlijk gegeten. was de eerste meer bin " aan ut water", maar zal wel vaker gaan gebeuren!
reint V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met (klein)kinderen (8 personen totaal) mijn verjaardag gevierd. In verband met de warmte was de koelte aan het water een verademing. Ondanks de topdrukte (vaderdag) was de wachttijd redelijk. Live muziek zorgde voor extra feestelijkheid. Ook de maaltijden waren uitstekend. Kortom een aanrader.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Op recensies afgegaan. Mooi weer dus zou perfect moeten zijn. Helaas wat teleurgesteld. Ober aan zijn tweede werkdag bezig. Vriendelijk maar moet toch echt begeleid worden. Onthield bestelling wijn en cappuccino niet om mee te beginnen. Menu kennis is toch ook wel een must. We hadden brood met aoli, varkenshaas sate, gamba's in olie met brood en een geitenkaas salade. Hoeveelheid sate vlees laat wat te wensen over. Geitenkaas salade was niet voorzien van een lekkere zachte geitenkaas met verfijnde smaak maar meer gerijpt. Deze rol geitenkaas kan je ook bij de Lidl kopen. In een restaurant verwacht ik toch een hogere kwaliteit. Klacht neer gelegd. Jongen zou erop terug komen maar enige waar hij mee kwam is met de rekening en het pin apparaat. Geen enkele reactie op de klacht. Jammer... voor ons geen 2e keer meer.
Fred N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima gegeten, zeer hartelijke ontvangst. Het was gezellig druk.
Het enige "verbeterpunt" dat ik kan bedenken, is wat duidelijker maken wat het adres voor navigatie moet zijn.
Wij hebben een kwartiertje om moeten rijden, en het uiteindelijk moeten vragen.
Nu wij weten waar het is, komen wij hier zeker nog eens terug.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel, mooie locatie, top!
mccloud .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
High tea met giftforyou bon en 2 lunch gerechten voor onze kids. Club sandwich kreeg een 7. Leuk gezeten met mooi weer, terras zat vol en bootjes als uitzicht
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het is een restaurant met aandacht voor smaak maar ook details. Wij hadden allemaal een club sandwich de een kip bacon de ander tonijn carpacio en een zalm alles met lekkere friet. Dus prima sfeer leuke bediening en gezellige inrichting.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij zijn gisteren, 1e Kerstdag, met familie en vrienden bij Aan ut water geweest voor het kerstbrunch buffet. Dat begon om 12 uur, wij kregen bij binnenkomst al snel een vrolijk kerstfeest toegewenst, onze jassen werden aangenomen en opgehangen, en wij kregen onze tafel toegewezen. Al snel werd ons gevraagd wat wij wilden drinken, en dat stond ook al snel op onze tafel. de plaatsten in het restaurant waren allemaal bezet, maar de sfeer was gezellig.

Zo rond half 1 werd het buffet door de gastvrouw/eigenares geopend en konden wij het buffet langslopen. Gevulde eieren, bouillon- en uiensoep, een grote plaat met allemaal vleeswaren, nog zo'n plaat met allemaal soorten vis zoals: zalm en gamba's, verse baguette, een heerlijke kaasplankje. Maar ook warme waren zoals: rollade, beenham met heerlijke honing mosterd dressing, en nog veel meer.

Het buffet was ruim gevarieerd en alles was goed te eten.
Het personeel was vriendelijk en wisten de aandacht goed te verdelen over de gasten.
Het restaurant ziet er ook mooi uit, kerstversiering was mooi en dan niet te vergeten, het uitzicht over het meer.

Het buffet duurde tot 3 uur, dus alle tijd om uit te buiken of nog lekker door te eten. Al denk ik dat je tegen 3 uur wel goed vol zit ;)

Ik kom hier wel eens vaker eten en ook nu hebben ze weer bewezen dat ik dit vaker blijf doen!!

AANRADER!!
Adita M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We zijn er gisteren geweest het was super!
Eten was heerlijk en de vriendelijke bediening was top!!zeker voor herhaling vatbaar!!
De kinderen vonden het geweldig!er zijn toch niet veel restaurants waar je ook rustig met je kind heen kunt!
Top gewoon!
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zoals elke keer hebben we weer heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk en vlot. De sfeer is ontspannen en gezellig. De ambiance leuk.
corpfeiffer .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Gewoon gezellig en relaxd!!! Goede vriendelijke bediening.in een sfeervolle omgeving van de jachthaven.ruime parkeergelegenheid.
sjorstechniek .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Mooi aan het water , vooral inde zomer tijd of een zonnige dag . Winter tijd of een regenachtige dag goed vertoeven binnen. Een beetje rustige en niet te veel volume aan muziek zou de boel nog leuker maken . Goed restaurant , lekker eten , fijne bediening, goede prijs /kwaliteit verhouding. Komen zeker terug.
JWvD .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Goed eten voor een redelijke prijs. Er is een gezellige atmosfeer met vriendelijke en goede bediening.
Het was wel even zoeken naar de locatie van dit restaurant daar het Navigatie systeem de aangeven adres niet erkent. Men moet namelijk “Overstag 20” invoeren, dus niet IJsselmeerdijk 17.
PiSte .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Mooie locatie. Koud in januari maar 's zomers ongetwijfeld zeer aangenaam. Uitzicht over de jachthaven.
Dochter van de baas is duidelijk meer service gericht dan het Jonge meisje die ons hielp. Overigens wel uiterst beleefd.
JBB .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Bij binnenkomst werd ons een tafeltje achterin gewezen omdat we nee antwoorden op de vraag of we gereserveerd hadden, helaas. We bestelden slibtongetjes en een flesje sauvignon blanc met een karafje kraanwater. Na een poosje werd de drank gebracht onder excuus dat men het vergeten was. Even later de slibtongetjes. Die zagen er lekker uit, 3 pp. met frietjes, een beetje salade op het bord (vette dressing, stelde niet veel voor). Slibtongetjes waren prima, wijn ok en de kopjes espresso na ook prima. De bediening, na het excuus over de drankjes zeer attent.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
De entrecote had van ons malser gemogen, dat was jammer. maar door de altijd leuke en vriendelijke bediening nemen we hem zo voor lief ;-)
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Leuke locatie zo in de haven. Ik had als hoofdgerecht een mixed grill en deze viel niet tegen. Als nagerecht een tiramisu met ijs en slagroom en deze was erg lekker. Beter dan je zou verwachten van een restaurant in een jachthaven. Vond alleen de bediening een beetje zo zo, niet heel vriendelijk en een beetje rommelig.
Everet V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Heerlijk gegeten! Letterlijk aan ut water. Goede bediening en een gezellige sfeer.
De gebakken mosselen is daar erg aan te bevelen