Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Ben D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima omgeving om tijdens het genot van een heerlijke lunch met oud-collega's/vrienden een reunie te houden.
Marnix S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een van de beste restaurants in Amsterdam en omgeving
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten maar helaas zeer rumourig in het restaurant.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk dineren bij Aan de Poel! Bediening, eten en gepaarde wijnen; alles was weer van uitmuntend hoog nivo! De chefs komen nu zelf af en toe een grecht brengen wat de beleving extra bijzonder maakt.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Simpelweg prima avond gehad; leuk dat de chef je persoonlijk ontmoet met de menukaart en actief meedoet met uitserveren! Als er al een verbeterpunt te vinden is: wellicht valt de outfit van de zwarte brigade te heroverwegen, persoonlijk vond ik spijkerbroek en een enkele sportschoen niet feestelijk c.q. passend bij de entourage.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
In alle opzichten uitmuntend, fijne uitleg bij alle heerlijke gerechten ! Ik kende Aan de Poel van diverse lunchgelegenheden en deze brigade wist alles te overtreffen !
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Weer genoten van Aan de Poel. Lekker relaxed eten. Twee sterren Michelin op z’n best. Het seizoenmenu met veel wild was top! We komen deze maand zeker terug.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten met onze Belgische gasten die op eetgebied het beste gewend zijn. Ook zij waren zeer lovend.
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Top avond gehad met heerlijk eten, enthousiaste bediening in een sfeervol ingerichte ruimte.
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooi uitzicht op de poel. Persoonlijke benadering.
Wat ons betreft perfect lunchmenu!
Heerlijke wijnen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Van de week zag ik Ron Blaauw bij Paauw. ik vroeg me toen oprecht af waarom zijn oorspronkelijke discipel Stefan van Sprang dit gevoel in die zelfde periode nooit gehad heeft. Maar rustig op weg ging naar zijn tweede ster. Dat moet toch iets over hem en zijn kookkunsten zeggen. Daar kan toch niemand meer omheen. Hier hebben we een van de topkoks van Nederland. Maar vergeet zijn keukenbrigade niet, wat is dat een op elkaar ingespeeld team. Fantastisch en Robert en Lennaert met de zwarte brigade idem dito. Top huis!!!
en .... neem niets a la carte van de kaart , maar laat Stefan jezelf adviseren!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Top avond in een fijn restaurant
Lekker eten en vriendelijke bediening
Mooi ambiance
Kost wat maar dan heb je ook iets moois
Gina C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een gewone dinsdagavond en het restaurant zat vol! Met een groep van 6 meiden gegeten.
Top service, fantastisch lekker gegeten!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Perfect avondje genieten. Gezellige ambiance en gastvrijheid hoog in het vaandel. Ik voelde me heel speciaal. Stefan en zijn team bedankt!
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen atmosfeer in een prachtige locatie.
Er werd rekening gehouden met diverse dieetwensen, ook op het allerlaatste moment.
Zou dit restaurant zeker aanbevelen bij andere personen.
Tinny B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
In een woord: fantastisch!! Gerechten allemaal van zeer hoog niveau. En hulde aan de zwarte brigade. Verstaan de kunst om een goede sfeer neer te zetten.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt fantastisch genoten gisteravond. Wij vonden alleen dat je in zo’n zaak als personeel niet allemaal in een andere spijkerbroek kan lopen. Heerlijk gegeten.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Onlangs samen met 2 vriendinnen hier geluncht. Het was, zoals ik ook van ze gewend ben, in een woord fantastisch! Ook kwamen er heerlijke amuses, stuk voor stuk plaatjes om zien en heerlijk van smaak. Wel een puntje van kritiek: wij hadden zelf liever de regie over onze wijn. Inschenken door de bediening kwam niet altijd op de beste momenten. Verder was de bediening absoluut in orde.
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Fantastische gerechten, zeer goede sfeer en zeer vriendelijk personeel. Het was weer een avond genieten en kom hier snel weer terug.
Maxine W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Alles was werkelijk uitstekend. Ik had gevraagd om een veganistisch menu.. ik werd helemaal in de watten gelegd met een zeer smakelijk 4 gangen plantaardige lunch. Locatie en inrichting ook prachtig.