Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Jos K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Inventieve gerechten, in combinatie een prachtig lunchmenu, prachtig opgediend, mooie bijpassende wijnen, ongedwongen sfeer met toch grote precisie.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Mooie gerechten, goed tempo in het chefmenu. Voortreffelijke wijnen, al met al een top ervaring. Niet goedkoop maar welwat je op dit niveau kan verwachten.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Gastheer is voornamelijk met de vaste gasten/vrienden bezig. Het voelt alsof je op een feestje bent waar je eigenlijk niet voor bent uitgenodigd. We betaalden voor een lunch met 3 personen €310.- Lijkt me voldoende om enige aandacht aan te besteden?
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Genoten van een geweldige 4-gangenlunch aan het water. Prachtig uitzicht. De visgerechtjes waren zeer verfijnd en uitgebalanceerd. Vooral de langoustine met snijboon was memorabel. De vleesgerechten hadden mooie krachtige sauzen en waren hoog op smaak. Ook de wijnen waren erg goed. De desserts vonden we iets minder. Te zoete merengue en de rest vrij vlak. Vriendelijke, vlotte en kundige bediening!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Lekker eten wat de pot schaft. Verzorgde gerechten, mooie bijpassende wijnen. Niet echt een wow ervaring maar wel echt lekker en goed eten. Sympathieke en gastvrije bediening, gezellige intieme sfeer.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke smaaksensatie! Weer top!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was fantastisch, 2 sterren waardig.
Voor een 2 sterren restaurant vind ik wel dat mensen in de bediening niet in spijkerbroek moeten lopen.
Bediening was verder goed.
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De eerste avond dat het nieuwe menu werd geïntroduceerd, wat een feest ! Vooral de gerechtjes met langoustine en zeeduivel waren van de buitencategorie. Maar het grootste compliment moet wellicht gaan naar de sommelier.
Het wijnarrangement is zo perfect afgestemd op de gerechten dat het een het ander versterkt ! Echt niet te geloven, zo knap. Dus alles bij elkaar een top avond in een top restaurant. Heerlijk !
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fantastisch en rij er graag 250 kilometer voor om de altijd enthousiaste Stephan en zijn team te ontmoeten en te genieten van de sfeer en het verassende diner waarbij ook rekening wordt gehouden naar de wensen van de gasten
emile D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
we moesten even wachten tot de service op gang kwam,maar na een signaal daartoe was alles meteen perfect ,na een excuus van de patron himself. Dus :praten we niet meer over.
Het eten was ver bovengemiddeld ,de bediening dus uitstekend.Zeer tevreden keerden wij huiswaarts. Een aanrader , ook om de prachtige lokatie.In de zomer komen we terug , voor een diner op het terras. Dat moet zo ongeveer de volmaaktheid benaderen.
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was een geweldige ervaring. Super lekker gegeten met daarbij perfecte wijnen die geserveerd werden.0 tevens heel leuk dat de chef persoonlijk langs komt aan tafel
Mieneke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Uitstekend menu zoals altijd maar deze keer viel vooral het wijnarrangement op, qua prijs zeer gunstig met onbekende wijnen die stuk voor stuk een geslaagde match met ieder gerecht vormden
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een geweldig relaxt restaurant goed personeel en geweldig lekker eten mooi gepresenteerd.
aanbevelingswaardig.
Hier komen we gauw weer!
Mariëlle V.
Inka S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was weer een feestje; super gezellig en alle gangen van het menu waren stuk voor stuk heerlijk.
Presentaties waren zoals altijd verrassend en mooi.
We hebben genoten van mooie culinaire avond.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Samen met een vriendin hebben we genoten van het heerlijke diner, de bediening en de sfeer in Aan de Poel.
Komen zeker nog een keer terug.
Harald-Lotus C.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Jong bevlogen team dat in staat is om een geweldige culinaire ervaring te realiseren. Over heel de lijn top!! En het lijkt ze zo gemakkelijk af te gaan
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Voor mijn verjaardag nam ik ons gezin mee naar aan de Poel om daar de lunch te gebruiken. Eten was echt fantastisch! Waar je in veel restaurants ziet dat de trend is dat er meer groente dan vis of vlees op je bord ligt, was dat hier niet het geval en dat bevalt mij wel moet ik zeggen. Lunch is ook goed betaalbaar en je krijgt hele mooie gerechtjes. Wat opviel is dat het op een woensdagmiddag gewoon vol zat, denk dat het wel wat over het niveau zegt. Ze hadden goed opgelet en begrepen dat het mijn verjaardag was en ik kreeg bij het dessert een felicitatie in chocoladeletters, zeer attent en dat is iets wat ik zeker waardeer. Een deel van de brigade was echter wat stijfjes, iets spontaner zou wel kunnen, dat maakt dat je je wat minder thuisvoelt. Al geldt dat dus zeker niet voor de gehele brigade.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Fantastische ervaring, nieuwe herinneringen gemaakt! Geweldige creaties met mooie wijnen. Leuke amuses inclusief een dessert amuse.
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Altijd weer een feest om bij Aan de Poel te mogen eten. Het eten was heerlijk en de sfeer en service perfect. Een absolute aanrader voor iemand die van goed eten houdt.