Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

Uitmuntend
9,6
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met vier op zaterdag gegeten. Menu was zeer goed, heilbot, langoustine en krab waren super. Hoofgerecht bevatte saus met teveel peper helaas. Spectaculair dessert. Service goed maar het duurde wel erg lang, vooral het hoofdgerecht waar duidelijk wat mis ging omdat tafels om ons die veel later binnen waren ons inhaalden. Was wel zo netjes geweest om even iets te zeggen. Al met al geslaagde avond.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lange tijd daar niet gegeten omdat het tegen viel.
Nu weer terug gegaan en het was uitstekend. Hele aardige bediening en het eten was heerlijk
Angélica S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zaterdag avond voor het eerst gegeten in restaurant Aan de Poel. We waren met zijn vieren. Wat een feest! Wat een ervaring! Wat een smaaksensaties! We hebben genoten. De ontvangst was top. Een super bediening. Het menu was geweldig in combinatie met mooie wijnen, goed geadviseerd met veel enthousiasme. We voelden ons welkom en verwend. Wij komen graag weer terug!
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer mooie locatie met service gericht personeel. De chef-kok ontvangt tevens de gasten wat als erg prettig is ervaren. Geweldige ervaring
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteravond gegeten in dit restaurant. Niet eerder zijn wij zo verrast door wat de keukenbrigade allemaal aan ons voorschotelde. De ontvangst was heel plezierig en het is mooi dat de chef zelf komt vertellen wat hij wil gaan maken en dat je hierop kunt aangeven wat je wensen zijn. Wij hadden een vegetarisch menu erbij en deze persoon beleefde een geweldige avond want niet eerder was het menu zo met zorg bereid en met gerechten die elk voor zich een feestje waren.
Komt daarbij dat we wijn konden uitzoeken die goed erbij paste. Kortom een hele mooie avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
heerlijk lunchmenu, zo lekker, had er best iets meer van willen eten!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben super genoten van een héérlijke en prachtige lunch. Bijzondere en verrassende combinaties (oa aardbeien en venkel) en perfecte bereiding. Echt een feestje!
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zonder meer aan te bevelen. Geweldige service en geweldig eten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Weer een heerlijk chefs menu met bijpassende wijnen
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zoals altijd een prima ervaring in een fantastisch restaurant. Alle elementen zoals kwaliteit en originaliteit van het eten, entourage, personeel etc. dragen bij tot een fantastische ervaring
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Opnieuw enthousiast over het eten en de bediening.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeldzaam lekker gegeten. Prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Dinie K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was een heerlijke avond. Erg goed gegeten en zeer vriendelijk en attent personeel! Leuk ook, dat de kok langskomt voor extra toelichting over de gerechten!
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wat een fantastisch restaurant! Een parel aan het water in Amstelveen. Helemaal vol en ondanks dat super bediening, geweldig menu, en eindelijk een restaurant waar de chef zelf met passie komt vertellen wat voor heerlijks hij zijn gasten gaat voorschotelen. Informele bediening en toch professioneel! Mooie wijnen geadviseerd in combinatie bij gerechten. Gerechten waren allen super. Met recht twee sterren. We voelden ons verwend en komen graag weer terug!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Op een mooie zaterdagavond maar weer eens gaan eten bij Aan de Poel
Zoals gebruikelijk hadden we de weergoden niet mee ( dus toch niet buiten gezeten)
Vanaf de eerste ontvangst tot en met de laatste slok koffie was alles weer perfect geregeld. In een opstandige bui besloten we niet voor het wijnarrangement te gaan maar te beginnen met een fles van de overheerlijke cava en daarna ( op advies van de uitstekende sommelier) verder te gaan met een fles Oostenrijks wit gemaakt van een mengeling van verschillende druivensoorten. De rode wijn lieten we even voor wat het was. Bij het nagerecht nog een glaasje dessertwijn ( 10.5% alcohol dus lekker licht)
De amuses waren lekker, licht met veel groente en kruiden, en bovenal smakelijk.
Het 6 gangen menu van Chef van Sprang was weer een mooi staaltje frisse zomerse smaken met heerlijke ingrediënten zoals krab, kreeft, zeebaars, kaviaar en hier en daar een aziatisch smaakaccent.
Alles was goed, de timing van de gerechten was perfect en de bediening straalde enthousiasme en kunde uit.
Ik blijf erbij: Aan de poel behoort tot de absolute top van de Nederlandse horeca
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk, Michelin-waardig eten op een super mooie locatie. Wij gingen voor het zes-gangen menu. Heerlijk zomers menu, met veel vis. Wij komen zeker terug!
Tjalle K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was goed, mooi opgemaakt en creatieve combinaties. wij hadden het lunchmenu. De polderhoen was mals maar wel wat smaakloos. De jus erbij was voortreffelijk maar overstemde de hoen. Idem bij de lam die was smaakloos en had wat malser gemogen. Bediening blijft een aandachtspunt. Het is correct maar hier zit zeker ruimte om de gast meer het gevoel van een belevenis te geven. Sommige werknemers mogen wel wat meer lachen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Absolute top! Van fijne ontspannen bediening, toplokatie aan het water en heerlijke gerechten tot de geweldige wijnen die alles complementeren. Fijn publiek. Toprestaurant!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een perfect restaurant,eten super, locatie super aan de poel
Nadelig op de dag van onze aanwezigheid, de aanwezigheid
van Schiphol; kan het restaurant niets aan doen, niettemin
het geluidsoverlast
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was een geweldige avond! Van ons zessen hadden - helaas - vier van ons verschillende allergieën die wij van te voren hadden doorgegeven. Daar werd perfect rekening mee gehouden. Ook anderszins een mooie avond, zoals je van een absoluut top-restaurant kunt verwachten. Zo gingen de zonneschermen op ons verzoek of verder naar beneden, of - toen de zon weg was - weer meteen omhoog. Altijd opgewekt, die bediening, zonder dat het slijmerig werd.