Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

Marga S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Vanaf begin tot en met het einde een culinair feest en correcte gastvrouwen/gastheren.
fred D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
goede ontvangst en ontspannen bediening, ene na het andere oogstrelende schilderijtje werd opgediend, met heerlijke smaaksensaties.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top restaurant
Quintin S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik kom hier al jarenlang. Het lijkt onmogelijk maar chef Stefan weet me iedere keer weer te verrassen. Vooral de verschillende gerechten met krab en langoustine zijn favoriet bij mij. Eten uitmuntend maar ook opmaak en presentatie op top niveau. Met afstand mijn favoriete restaurant in Nederland.
Max C.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik zou verwachten dat het personeel er wat professioneler uit zou zien, meer eenheid in kleding en de heren meer verzorgd.
Wobke H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Mooie gerechtjes! Fijn dat je aan tafel door de de sterrenchef zelf verwelkomd wordt. Wijnarrangement ligt qua prijs wel iets aan de hoge kant (11 euro per glas). Verder hebben we een heerlijke avond gehad en komen zeker weer een keer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was weer top bij Aan de Poel. Heerlijk menu met 7 kleinere gerechten. Goede bediening die bijna onzichtbaar is en zorgt dat glazen gevuld blijven en er iedere keer weer iets lekkers neerzet.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten met een zakelijk gezelschap van zeven personen. Menu van de chef met vijf gangen in ons geval. Fantastisch gegeten met heerlijke begeleidende wijnen, goede service en persoonlijk welkom van chef van Sprang. Dank team Aan de Poel!
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke gerechten gegeten met prima smaaksensatie, de service was goed verzorgd en de sfeer in het restaurant was gezellig.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Top diner gehad, super bediening en het grand dessert was niet te versmaden ????‼️ Keuken brigade staat als een huis. Mooie gerechten en alles klopt in deze prachtige zaak.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zeer geslaagd. De persoonlijke aandacht van de chef is leuk. Wat wij niet snapten - maar dat zal aan ons Belgen liggen - is waarom er een potje veredelde mayonaise op tafel kwam bij het brood. Een schril contrast met de zeer verfijnde gerechten. Maar we gaan zeker terug.
Guillaume S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was weer fantastisch. Interieur begint wat te verouderen in het winterzonnetje, maar top allemaal! Als hoofdgerecht heerlijk Wagyu gegeten, lekkere wijnen per glas gedronken en natuurlijk de perfecte en spontane bediening.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het klopte vrijwel allemaal. De vriendelijke bediening, het uitstekende eten en de bijbehorende uitleg, ook door de koks, prima wijn-spijs combinatie, kortom, af! Een kritische kanttekening: wel erg veel gezoen met vaste klanten die ook regelmatig rumoerig van zich lieten horen.
Voor de rest: fantastisch, we hebben genoten!
Jessy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Ik las dat sommigen de porties te klein vonden, maar wij vonden het juist precies goed. We hadden het menu genomen en gingen voldaan, maar niet overvol naar huis. De gerechten waren licht en goed op smaak. Wat ik ook leuk vond is dat dat ze, omdat mijn man geen alcohol dronk, leuke drankjes maakten. Hij kreeg een alcoholvrije gin tonic, met kruidnagel en sinaasappel. Deze was zo lekker dat ik na mijn champagne deze mee ben gaan drinken. De sfeer is laagdrempelig, en sfeervol. Het is niet zoals bij sommige 2 sterren heel rustig, maar dat vind ik juist wel gezellig. Al met al een hele goede ervaring en we komen zeker gauw terug.
William K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Geweldige culinaire ervaring. Leuke ontvangst door het team. Perfecte (engelstalige) uitleg bij elk gerecht. Misschien iets te luidruchtig.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten was weer voortreffelijk en we hebben genoten. Dit blijft een pareltje aan de Poel! De ontvangst en bediening was weer heel warm en hartelijk!
Een toppertje!
R.O. A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Toplocatie voor een zakelijke lunch. Mooi gebalanceerd lunch menu. Leuke persoonlijke ontvangst door Stefan van Sprang in zijn strakke maar sfeervolle restaurant.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastisch kerstmenu gegeten. Als ik hier commentaar bij zou zetten, dan ben ik echt aan het muggenziften. Uitstekende service. Persoonlijk. Echt een aanrader.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Volgens traditie gaan wij altijd rond kerst een keer dineren. En elke keer naar volle tevredenheid. Zo ook afgelopen week.