Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

• Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
wonderful experience
Jurriaan T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wederom top gegeten! Goeie prijs-kwaliteit verhouding.
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mooi eten, zowel qua smaak als opmaak. Veel extra's bij de maaltijd en de koffie: chapeau! Beetje jammer alleen dat na zoveel aandacht voor opmaak er bij het Chinese theepotje een 'gewoon' theekopje kwam. Een Chinees kopje had het geheel afgemaakt :-)
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Aan de Poel blijft de twee sterren meer dan waard. Het eten is heel lekker. Sfeer is informeel en gezellig.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Altijd weer een feestje om hier te mogen eten. Gezellige ontspannen sfeer uitmuntende gerechten.
Romeo B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bedankt keukenbrigade!
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een toppertje is dit restaurant toch! Prachtige locatie, goed parkeren, fraai ingericht, plezierige akoestiek. En o, wat eet je hier lekker! De bediening weet van de hoed en de rand en is aanwezig zonder opdringerig te zijn. Mooie wijnkaart. Aanrader!!
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdag Aan de Poel gegeten. Het was niet mijn eerste keer daar, maar deze keer viel het tegen. Het menu (5 gangen) was weliswaar lekker, maar wat mij tegenviel waren de porties van de gerechten. Die waren zo klein dat ik na afloop nog echt trek had. Mijn mannelijke tafelgenoten des te meer. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is als je een klein fortuin achterlaat bij een avondje uit eten.
De wijnarrangement was wel lekker en passend bij de gerechten.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mijn reservering via Iens was niet doorgekomen bij het restaurant. We hadden geluk dat ze nog 1 tafel vrij hadden.
Ik vind dat een zware afgang voor jullie organisatie! Ik krijg een bevestiging en verschillende reminders van jullie en dan blijken ze bij her restaurant van niets te weten. Graag jullie commentaar mailen naar mij:
peter@loeb.nl
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het is een feest om bij Aan de Poel te eten. Ruim gelegenheid om met vrienden bij te praten in een levendige ambiance met fantastische gerechten, die uiterst vriendelijk worden geserveerd.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Aan de Poel is altijd een feest. Uitstekende keuken en een mooie doch informele ambiance.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
In principe uitstekend, zoals altijd. Wat mij betreft zou het geluidsniveau wat minder kunnnen -- maar als de gasten lawaaig zijn, kan het restaurant daar weinig aan doen, denk ik.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hadden de mazzel dat er net een nieuw menu is gemaakt. Ze hebben zichzelf weer overtroffen, wat een feest! Samen met de aanbevolen Alberino helemaal compleet
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zelden zo lekker gegeten
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten:)
A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het nieuwe menu werd van harte aanbevolen en het zijn allemaal fantastische plaatjes. Stefan is plezierig aan de tafel en vol overtuiging van zijn jongste menu ! Daarom hebben we daarvoor gekozen. Mooie kleine porties en voor de maagvulling het heerlijke brood wat ook steeds wordt aangevuld en misschien is het ook nodig bij de porties. Maar de entourage de plek alles 100% genieten - echt de 2 sterren waard !
Bij een volgende keer gaan we ook weer graag naar de kaart kijken ! Afwisseling !
Dr.Dinner .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten maar voor dit geld moet je uit je stoel geblazen worden en dat was niet het geval. Ik ga me definitief richten op de klasse restaurants net onder de sterrrengelegenheden.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met vier op zaterdag gegeten. Menu was zeer goed, heilbot, langoustine en krab waren super. Hoofgerecht bevatte saus met teveel peper helaas. Spectaculair dessert. Service goed maar het duurde wel erg lang, vooral het hoofdgerecht waar duidelijk wat mis ging omdat tafels om ons die veel later binnen waren ons inhaalden. Was wel zo netjes geweest om even iets te zeggen. Al met al geslaagde avond.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lange tijd daar niet gegeten omdat het tegen viel.
Nu weer terug gegaan en het was uitstekend. Hele aardige bediening en het eten was heerlijk
Angélica S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zaterdag avond voor het eerst gegeten in restaurant Aan de Poel. We waren met zijn vieren. Wat een feest! Wat een ervaring! Wat een smaaksensaties! We hebben genoten. De ontvangst was top. Een super bediening. Het menu was geweldig in combinatie met mooie wijnen, goed geadviseerd met veel enthousiasme. We voelden ons welkom en verwend. Wij komen graag weer terug!