Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Top restaurant! Consistent hoog niveau op alle aspecten. Goed gastheerschap, voorkomend en ontspannen. Heerlijke verrassende gerechten. Mooi passend wijnarrangement. Geruisloos acterend team. Ook fijn dat je daarin dezelfde gezichten blijft zien.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik vind "aan de Poel" een van de beste restaurants die ik ken. Ik heb in nagenoeg alle ster-restaurants gegeten in Nederland en heb in Euopa heel wat gezien maar dit is eigenlijk 3 sterren waard. Herman Smalhout
Diane P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een geweldige keuken, geweldig personeel. Een avondje uit, waar je word verrast op verschillende niveaus! 10 jaar geleden geweest en nu weer heel blij met het gehele concept. TOP! Bedankt voor een geweldige avond.
heuvwyn .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Fantastische lokatie. Moderne en sfeervolle inrichting. Hoog niveau service. Top kwaliteit eten, verrassend en creatief.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vanmiddag geluncht met familie het was erg goed elke hap is een feestje.
G.N. V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Was verrassingsmenu opgegeven ! Het menu was boven verwachting ! De tafel en wijn waren precies zoals besteld ! Is beslist een groot compliment waard.
edith T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Perfecte lunch
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en zeer attent. Het door ons bestelde wijnarrangement was erg goed en paste bij de geserveerde gerechten. Leuk dat de wijnen ook uit minder bekende wijnlanden kwamen zoals Bulgarije en Oostenrijk. Hier eten was wat ons betreft voor herhaling vatbaar!
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik kom al een poosje regelmatig bij Aan de Poel en je denkt dat het niet altijd maar top kan zijn. Maar afgelopen vrijdag was het weer beter dan ooit te voren.

Vooral het gerechtje van kwartel was van de buitencategorie. Ongelooflijk knap dat men iedere keer weer zoiets briljants weet te creeeren
MLBronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldig restaurant, komen hier graag en het is altijd een feest bij Robert en Stefan. Een ware beleving op een hoog niveau maar informele sfeer. Komen snel weer.
ronnie N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de tweede keer hier. Fantastisch eten, maar de service viel me ook dit keer tegen. Waar we de vorige keer 3-4 verschillende obers hadden die langs elkaar heen praatten en ons na elkaar hetzelfde vroegen, hadden we dit keer geklungel met water dat naast de glazen werd geschonken en zelfs werd omgestoten. Daarnaast een extra fles op de rekening die we niet hadden besteld. Jammer, en verdient verbetering. Het eten maakt echter veel goed.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We komen hier vaker en de ontvangst is altijd zeer vriendelijk en professioneel. De valet-parking is top. De wijnen zijn echt erg goed en vaak ook bijzonder. De kwaliteit van de gerechten is helemaal prima niets op aan te merken. Dat ik de prijs-kwaliteitsverhouding toch niet zo goed inschat is omdat de porties wel erg klein aan het worden zijn. Kleiner kan haast niet meer, iets wat ik overigens in meer sterrenrestaurants zie gebeuren. Vijf gangen, met brood erbij, en om nou te zeggen ik zit vol, nee. Vind ik een aandachtspuntje voor dit restaurant en hun collega's: maak het niet te gek klein.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoals bekend, dit restaurant hoort bij de wereld top, zit op het niveau Librije etc etc . Prijs kwaliteit verhouding bijzonder goed
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bedenkt je een grauwe natte winterdag in januari en probeer je voor te stellen hoe de meeste restaurants er tijdens de lunch in die tijd uitzien? Inderdaad zo goed als leeg! Aan de Poel daarentegen was met bijna 90 couverts volop in de running en maakte zijn 2-sterren niveau helemaal waar en met een compleet nieuw menu.

Soms denk je er moet toch eens een eind komen aan de inspiratiebron, maar Stefan van Sprang samen met Jasper Hermans blijven verrassen met steeds weer nieuwe gerechten en smaaksensaties! Wat een klasse!!!!
Wesly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk genieten! Zowel in wijn als in eten is de opbouw goed merk/proefbaar. Heerlijk. Goede bediening, zeker niet te stijf maar erg vriendelijk en behulpzaam.
Angelika H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Meteen bij binnenkomst prettig verrast door de service - aan alle verwachtingen van een restaurant op dit niveau werd voldaan.
manus100 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker. 2 sterren en dat maakten ze waar. Goed vriendelijk personeel. Verrassende gangen. En niet kinderachtig met bonbonkar, je mocht er echt zo veel als je wilde.
grunboo .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kom hier nu 10 jaar en verbaas me over de konstante (top)kwaliteit. Steeds weer nieuwe smaken en alles creatief klaargemaakt. Topbediening, geen koude kak, bijzonder dat de witte brigade bij elk gerecht uitleg geeft.
Kortom een bijzonder restaurant.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten was niet super, maar wel goed. De beleving en service drama. Personeel (op een enkeling na) dat nauwelijks de tijd voor je neemt, voelt allemaal plichtmatig, heel veel tafels dicht op elkaar: het was om eerlijk te zijn een grote teleurstelling. Zeker als je met 2 personen ook nog eens meer dan €400 afrekent. Slechtste ervaring ooit qua 'top-restaurants'.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
.Het telkenmale wisselende lunch menu is werkelijk sensationeel. Eten kan niet beter. Wat kunnen deze mannen koken. Bediening is heel prettig. Uitzicht over het meer "de Poel" is prachtig. Inrichting is ongezellig. Zomers buiten eten op het terras is een feestje. Lekkerste lunch restaurant van Nederland.