Restaurant Aan de Poel

Handweg 1 1185 TS Amstelveen Nederland Kaart
31-203451763

Over het restaurant Restaurant Aan de Poel

Smaaksensaties aan de Amstelveense Poel

Bij Restaurant Aan de Poel zit je met een blik op het heldere water van de Poel van Amstelveen op een van de mooiste terrassen van Nederland. Binnen is het net zo sfeervol onder de glimmende kroonluchters. Met een nieuw menu dat iedere drie weken wisselt, ontdek je steeds nieuwe smaaksensaties. Innovatief, creatief en ingenieus.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Poel

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
Monika O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super lekker gegeten. Menu gerechten waren klein maar zeer smaakvol. We komen zeker weer terug. ........................
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Geweldig genoten! Het was een groot avontuur waarbij elk gerechtje een waar kunstwerk was. De bediening was heel vriendelijk en je wordt op je wenken bediend door verschillende personen. Zelfs bij vertrek staat men al met de juiste jas in de hand. Het was ongelofelijk en zalig!
Marc D.
Fantastisch!!
Geweldig lekker gegeten in een fijne atmosfeer. Vriendelijke laagdrempelige bediening. De locatie is ook geweldig; zonsondergang tijdens het diner
Werkelijk niets op aan te merken; top van amuse tot bonbons bij de thee.
johannes L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer fijn restaurant met een aangename akoestiek. Gerechten zijn heerlijk (a la carte gegeten)
Huiswijn bleek een prima keuze (zo als eigenlijk een huiswijn hoort te zijn)
Bediening zeer vriendelijk en attent.
Kortom, een restau om terug te komen
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
heerlijke gerechten en smaakcombinaties. wij hebben a la carte besteld en de porties waren precies goed. de grande dessert is echt een aanrader, 1 is genoeg om met 2-3 mensen te delen
Roelie B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Geweldig wat een mooi eten , heerlijke smaak sensaties .
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Verfijnde gerechten die er zo mooi uitzien dat je eerst goed moet bekijken voordat je gaat eten. Voortreffelijk van smaak. Wijnarrangement paste perfect bij de gerechten. Vriendelijk en bekwaam personeel. Ga er zeker nog eens eten.
Dante V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Altijd goede service en heerlijk eten. De tafels staan iets te dicht op elkaar, maar laat de pret zeker niet bedrukken. Mooi interieur verder! Champignons in aioli een aanrader als voorgerecht.
Mitch D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, zeer gevarieerd en bijzonder. De bediening was goed echter wel wisselend. Sommige veel kennis anderen zeiden het riedeltje op. Wijnarrangement super! Veel kennis over de wijnen en goed bijpassend bij de gerechten. Aan de Poel is een aanrader!
Fam B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Niveau van eten was van een. veel lager niveau dan de vorige keer en zeker niet wat je mag verwachten bij een 2-sterren restaurant.
Het eten was uiteraard prima maar de smaaksensaties waren compleet afwezig. Misschien omdat de chef vrij was.

Daarnaast maak je met een door mos aangeslagen entree en een welkom met "toppie" niet echt een lekkere start.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Erg goed geluncht met vriendelijke, attente en relaxte service. Goede wijnen bij de gerechten en prima prijs-kwaliteit verhouding. Op het terras aan het water gegeten - een aanrader wanneer het weer het toelaat!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
een geweldige avond. heerlijk gegeten met een uitstekende bediening . ondanks een vol restaurant alle aandacht voor de gasten. je kunt je niet veel beter wensen
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijke verjaardagslunch gehad bij Aan de Poel. De gerechten waren prima op smaak, lekker licht verteerbaar. Ook de bijpassende wijnen waren een schot in de roos. Wijnen per glas wel aan de prijs. Wij komen graag terug op een zonnige dag om ook op het terras zo te genieten.
Flennie N.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Geweldig! De chef en zijn team hebben ons weer verrast met geweldige gerechten. Het was een cadeautje! We hebben het Chef's diner menu gekozen van 6 gangen en in alle opzichten was het zeer geslaagd. De gerechten waren allemaal goed op smaak en temperatuur, niet te groot, niet te klein en aan het eind van de avond waren we zeer voldaan. Vooral de gemarineerde tonijn met "iced" green curry was heerlijk en het Hollands lang was ook geweldig. Lastig kiezen wat het lekkerste was, maar ik denk dat ik gewoon nog een keer terug moet komen....
Calijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We aten voor de tweede keer bij Aan de Poel, en in tegenstelling tot de eerste keer, hadden we een fijne avond, maar vonden we het de prijs en de twee sterren, maar nauwelijks waard. Vooropgesteld: het eten was geweldig, de smaken, de opmaak, de ervaring, de hoeveelheid. Daarvoor krijg je natuurlijk je sterren, maar voor mij moeten dan ook de randvoorwaarden kloppen. Als eerde de wijnen: die waren "hit & miss". Twee van de 3 witte wijnen waren zonder noemenswaardige smaak. Terwijl je op dit niveau verrast hoort te worden. De rode wijn was heerlijk.

Dan de aankleding.Dit keer stonden er veel meer tafels in de ruimte. Dat maakte het erg rumoerig. Dan de aankleding. Diep zwart met kunstkersenbloesem. Het is niet meer van deze tijd. De bediening die vorig keer zo persoonlijk was en zo geïnteresseerd in klanten, was dit keer uitermate doelgericht, functioneel, maar nergens persoonlijk. Zo ook voor de sommelier. Vorige keer kwamen mensen uit de keuken vertellen wat er op ons bord lag, nu was het een opgedreund verhaaltje van ingrediënten, zonder passie. Dan het publiek, tja, hoogblond, opgespoten lippen, mannen starend op hun mobiel, Amstelveense nouveau riche. Apart.

We hebben heerlijk gegeten en een fijne avond gehad, maar op dit niveau en vooral bij dit prijspeil verwacht je pure klasse. En dat was het niet. Hopelijk komt het terug.
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Kwalitatief hoogstaande keuken, fijne gerechten. Smaak, smaak, smaak. We startten lunchmenu met 3 bereidingen van zeebaars. Heel smakelijk. Gevolgd door een ravioli van krab en verschillende bereidingen van tomaat. De afsluiter was de kalfslende met gepocheerd ei. Heerlijke verrassing. Bediening is wat "upfront" mag wel met wat meer gepaste houding. Niet iedereen komt uit Amsterdam. Dame die wijn schonk "paste meer bij ons".
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Uitstekende service, geweldig eten en een ontspannen gezellige ambiance. Kortom een geweldig restaurant dat zijn twee sterren meer dan waar maakt.
ina J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!!!!
LLoyd V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Hier wordt je nooit teleurgesteld! Elke keer weer een verassing wat het chefs menu is en hoeveel aandacht er besteed is aan de gerechten. Alles verloopt geruisloos en je privacy wordt gerespecteerd. Heerlijk restaurant om mooie momenten te delen met vrienden en familie.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
In alle opzichten een uitstekend restaurant met een hoge belevingsfactor. Prima service, wijnen zijn top, gerechten zijn smaalvol en fantasierijk. Niet voor niets 2 sterren.