Over het restaurant Restaurant Aan de Oever bij Mooirivier

Altijd al eens een blik op een professionele keuken willen werpen? In dit restaurant, gelegen aan de rivier de Vecht, kun je ongegeneerd genieten van alle dynamiek die een keuken in een restaurant moet hebben. Het restaurant ligt midden in de natuur en geeft uitzicht op het Vechtdal. Prachtig ruim terras waar natuurbeleving naadloos overgaat in een culinaire smaakbeleving. Het beste van twee dingen waar je eindeloos zult genieten. Streekproducten en veel groenten worden door creatieve handen gevormd tot een smaakvol gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Oever bij Mooirivier

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dagelijks:

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan de Oever bij Mooirivier

Greet B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Geweldige plek, top-bediening
en gerechten om van te drómen!!!
Een regelrechte smaaksensatie,
Pláátjes om te zien!!!
Mirella H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hadden hoge verwachtingen mede omdat dit restaurant een aanbeveling heeft in de Michelin gids.
Echter het voorgerecht viel erg tegen. De presentatie was al niet top en de saus had een overheersende. vlakke smaak waardoor de ingrediënten van het gerecht, waaronder tonijn, niet tot zijn recht kwamen.
Het hoofdgerecht was ook niet bijzonder. Het toetje hebben we uit voorzorg maar niet genomen.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg lekker gegeten, op een prachtige locatie. Zelfs de gehele avond buiten kunnen zitten, dus dat was letterlijk en figuurlijk heerlijk. Enige minpunt was dat we wat lang moesten wachten tussen de gangen.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
jammer dat we niet buiten konden eten.Dit was een belangrijke reden om daar nu naar toe te gaan.
De reden: het snel het afkoelen van de gerechten, was voor mij niet doorslaggevend.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk 4 gangen diner. De lekkerste coquilles ooit. Service was prima nadat we zaten. Daarvoor wat onduidelijkheid over buiten binnen eten en tijdstip.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk aan het water, lunch was superlekker! Kleine kaart maar toch voor ieder wat wils, ondanks de 32 graden prima zitten onder de boom/parasol.
jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wat een fantastische plek, een heerlijk diner. Als je goed gezelschap hebt en je wilt naar een bijzondere locatie, dan ga je hier heen!
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten aan de oever van de Vecht! (wel wat wiebelige stoelen)
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Superlekker gegeten op een prachtlocatie!
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten, buiten aan De Vecht. Instant vakantiegevoel, zonnetje, glaasje wijn en mooie gerechten. Bediening is ook een feestje.
Jean-Pierre C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lunch met 5 op terras buiten. Geen welkom bij aankomst, bediening is vriendelijk maar supertraag. Menukaart is helemaal niet zoals deze site aangeeft, we hadden povere keuze met veredelde broodje kroket of hamburger friet. Lunch is tot 15u30 maar na 14u geen lunchmenu mogelijk, dit staat nergens vermeld. Tafel is pover gedekt. Dit is waarschijnlijk een prima restaurant als je in het hotel verblijft maar voor een culinaire ervaring zijn er zeker betere alternatieven in de buurt !
René J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Super gegeten, prachtige locatie met vriendelijk personeel. De entourage en omgeving is ook prachtig, zeker een aanrader...
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
(H)eerlijk eten. Prachtig opgemaakte borden. Lekkere, verrassende wijnen erbij. Persoonlijke en gepaste bediending. Superavond. Aanvulling van ons gezelschap werd pico bello aangepakt. We komen zeker terug.
De tafel van MJ M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Genoten van de goede zorgen, het terras, het heerlijke eten. Een echte aanrader.
Piet V.
Fijne after, heerlijk eten, bijzonder goede kok!
Marlewn G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hebben gisteravond met z'n tweeën een 3 gangen menu besteld. De uitermate vriendelijke bediening wist ons goed te vertellen wat er allemaal voor heerlijkheden op ons bord lagen en ons te adviseren over bijpassende wijnen. Heerlijk. Allemaal even lekker, deze kleine kunstwerkjes. Een lust voor het oog en de tong. Overigens: bij de pièces worden geen extra garnituren geserveerd. Mijn gezelschap lust graag een paar frietjes dus deze moesten we extra bijbestellen. Tsja...je zou er als reataurant ook voor kunnen kiezen om zelf een aardappelgarnituur aan te bieden. Mij stoorde het trouwens niet gezien de hoeveelheden voor mij prima waren en na het 3gangen menu hadden we onze buikjes prettig gevuld.
Kortom: prijs- kwaliteit verhouding prima, prettige bediening en met zicht op de Vecht is het een prachtig restaurant met fijne ambiance om gezellig even te genieten van het heerlijke eten. Wij komen zeker terug.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Toplocatie, toppersoneel en zeer lekker eten! Wij blijven terugkomen ook al is het niet bij de deur! Prijs kwaliteit is het een aanrader!!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We aten hier als onderdeel van een hotelarrangement Vier gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Het was heerlijk! Mooie gerechten, goede wijnen, goed tempo en prettige sfeer en bediening.

De gerechten waren vol van smaak en voldoende van grootte. Voorgerecht gerookte zalm met mierikswortel. Als tussengerecht het coquille gerecht van de kaart - heel erg lekker (en netjes dat ze voor mijn tafelgenoot de coquille, waar ze niet van houd, vervingen door grietfile). Als hoofdgerecht een boterzachte kalfssukade. En na een heerlijk gerecht met hazelnoot en ijs.
De wijnen waren steeds goed gekozen, met als hoogtepunt de italiaan (uit Montepulciano) bij het hoofdgerecht.

Minpuntjes? Een enkele. Ik zie nog steeds graag de optie om kraanwater te krijgen ipv een dure fles. En bij een culinair arrangement vragen of er tegen meerprijs frietjes geserveerd moeten worden, vind ik niet zo passend.
Maar een top avond gehad. Aanrader.
Bernadette1958 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Terecht al vaak bewierookt. Creatief, prachtige ingrediënten en combinaties hiervan. Met liefde voor het “koks-vak” werkt de crew aan geweldige hoogstandjes. Een streling voor oog en tong. Sterrenwaardig.
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Mooie sfeervolle lokatie. Vriendelijke en goede bediening. Lekker gegeten.
Lunch met familie uit diverse delen van het land, waardoor het prettig is dat het je goed kunt parkeren.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Sfeervol ingericht, maar duidelijk de stilte voor de (kerst) storm want we waren de enigen die kwamen lunchen. Maakt niets uit, het eten (eekhoorntjesbrood soep en Pompoensoep vooraf met dikke snee brood, verschillende hoofdgerechten zoals flammkuchen en een boerenbroodje waren erg lekker. Goede huiswijn erbij, Royale porties, vriendelijke behulpzame bediening . Kortom prima. Volgend jaar misschien het echte werk: kerstdiner....