Restaurant Aan de Maas

6,9
Erg rumoerig
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het is misschien niet zo mooi ingericht, en ook de akoestiek laat wat te wensen over (erg rumoerig als het vol zit) maar je kunt er wel lekker eten! De sushi is vers gemaakt, rijst van goede kwaliteit en de smaken zijn prima in orde. Niet alle warme gerechtjes zijn even lekker, maar dat is ook een kwestie van smaak. Als je wat dingen hebt geprobeerd wat je precies wat je moet laten staan. Een aanrader.
Lhn .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke sushi. Uitgebreide menukaart met niet alleen sushi, maar ook andere gerechten. Vriendelijk personeel.
Enige nadeel van deze zaak is dat de tafels heel dicht op elkaar staan. Zodoende weinig privacy want de gesprekken aan de omliggende tafels zijn goed te volgen
Fiat500 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
een leuk concep,t uit een uitgebreide menukaart kiest ieder zijn eigen gerechtjes
bijna alle warme gerechtjes worden in beslag gefrituurd en overgoten met saus,daardoor veel vet en veel zoet
de gegrilde gerechten bijna allemaal met sojasaus en sesam,waardoor alles hetzelfde smaakt
zit dicht op elkaar,inrichting eenvoudig,veel zwart
Irisssssje .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Gister hier met 2 personen wezen eten. Wij hadden gereserveerd om 19:00 en waren mooi op tijd. Bij binnenkomst vroegen wij ons al af waar we moesten gaan zitten; het zat helemaal vol. Er bleek inderdaad geen plek te zijn, of wij even wilden wachten tot er mensen klaar waren. Wij hebben ervoor gekozen om buiten te wachten, omdat je anders binnen het eten bij de andere gasten van hun bord af stond te kijken. Na ongeveer een kwartiertje werden wij geroepen dat we aan tafel konden. Hebben een drankje van het huis aangeboden gekregen voor het wachten. Bediening was verder prima. Eten ook heerlijk! Ik vond alleen de garnalen in zoetzure saus niet zo lekker, maar dat is waarsch gewoon smaak :-)
FleurSlagmeulen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met vijf personen gedineerd bij Restaurant Aan de Maas. Het eten was lekker, fijn dat er niet alleen sushi op het menu stond. Ik persoonlijk ben niet zo'n sushi liefhebber en ik heb toch lekker gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Het decor vond ik niet zo passen bij het Japanse eten in dit restaurant. Lekker gegeten en een leuke ligging aan de rivier.
David B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten met grote groep (12 personen). We werden vriendelijk ontvangen en jassen aangenomen. Bediening is verder top, aardige mensen en in voor een grapje. Het eten was goed, en de sushi was heerlijk. Eigenlijk moesten we na 2,5 weg maar we zijn er 4 uur blijven zitten en we werden geen moment weggekeken en de bediening bleef uitermate vriendelijk! Enige nadeel is dat het binnen niet enorm gezellig is en beetje lawaaiing omdat het niet zo groot is. Verder hebben we hier geen last van gehad en een gezellige avond gehad!
Kmbrly .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ik heb hier geweldig lekker gegeten, echt genieten. Het eten was heel lekker en niet te zwaar. Ook word je na een bepaalde tijd niet weggekeken, maar kan je rustig op je gemak eten. Met mijn allergieën is heel goed rekening gehouden. Ik kreeg een eigen bestelkaart waarbij ze ervoor zorgde dat er geen ingrediënten werden verwerkt die ik niet mocht. Wat een service en vriendelijkheid. Een toprestaurant!
Jochem T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Na aanraden van een vriendin bij dit restaurant wezen eten. Lekkere sushi en erg vriendelijk en vlot personeel. Zeker een aanrader.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Al vaak gegeten hier, blijft smekelijk. Goede sushi, het blijft alleen een soort vreetschuur. Niet te vergelijken met verse sushi huizen. Alle grill en vlees gerechtjes zijn lekker, aleen heeft het allemaal wel een beetkje de zelfde smaak.
Helaas klinkt het erg rumourig en zit iedereen dicht op elkaar.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Een prachtplek aan de maas in Zwijndrecht waar je prettig vrij zit op het terras en een mooie uitkijk over het driestedenpunt bij Dordrecht hebt. Het eten is voortreffelijk, ben geen enorme Sushi liefhebber maar de keuze is veel gevarieerder en van uitstekende kwaliteit. Bediening is in orde. Zeker een terugkeer waard.
Bertold .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Best lekker gegeten maar helaas werd in de keuken teveel vet en zoet toegepast. Bijvoorbeeld de salades waren verdronken in een vettige en zoete substantie en werden sommige sushi en andere gerechten overgoten met een vettig en zoet soort coctailsaus.
Dat had ik nog niet eerder gezien in een Japans restaurant en het kwam helaas de smaak niet ten goede.
De gerechtjes waar deze problemen zich minder of niet voordeden waren verder uitstekend.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Voor het eerst hier gegeten. Maar wat een gezellig restaurantje. Tenminste niet zo'n grote "vreetschuur, zoals de meeste sushi restaurants. Eigenlijk niets op aan te merken. Heerlijke verse sushi en ook de warme hapjes waren lekker. Alleen wat uit de frituur kwam iet wat aan de vette kant. Zeker voor herhaling vatbaar!
Sdeckers .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Ik eet hier zo vaak dat ze eigenlijk strippenkaarten zouden moeten invoeren. Eten is altijd heerlijk! Ik ben dol op sushi's en heb het in diverse restaurants geprobeerd. Dit restaurant blijft echter favoriet. Er personeel is vriendelijk en attent en de ambiance is relaxed. De prijs is prima. Ik ga hier nog regelmatig naar toe kan ik vertellen!
Annemart B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Restaurant aan de Maas is binnen het Japanse All you can eat principe een prettige kandidaat. Geen enorme zalen, er is nog een menselijke maat. Sommige tafeltjes staan dicht op elkaar, maar er zijn ook voldoende tafeltjes, waar wat meer privacy is. Afgelopen zaterdag gegeten met twee mensen die de Japanse keuken niet kennen en niet met stokjes kunnen eten. In dit restaurant is dat geen enkel probleem. Het eten wordt vers bereid (behalve de eendenborst die rechtstreeks uit de koeling op tafel komt), in prettige porties. Vragen werden vriendelijk beantwoord, en zodra de bediening door had dat er mensen aan tafel zaten met minder ervaring met Japans eten, werd er veel uitgelegd. Opvallend was dat aan het concept 2,5 uur/ max 5 rondes niet superstrak de hand werd gehouden. Dat resulteerde in een ontspannen diner, een uitnodiging voor een zesde ronde (niet gedaan), en twee mensen die met genoegen terugkijken op hun eerste ervaring met Japans eten!
M A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Dit kleine maar toch gezellig ogend restaurant ligt fraai aan het water van de oude Maas, met uizicht op de historische stad Dordrecht, Deze met zijn oude panden erg fraai, ook in de avond met de verlichte kerk.

De kwaliteit van de gerechten wisselt wel een beetje, porties zijn soms verschillend van grootte en de gerechten worden bijna allen met dezelfde saus geserveerd die zwaar valt en over de gerechten ligt. Hierdoor kun je niet kiezen om de saus er niet bij te gebruiken. Een groot minpunt van het restaurant is dat het erg rumoerig is. Bij een volle zaak moet je erg hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Verder kun je hier prima terecht voor een leuke avond die niet al na 2.5 uur al hoeft worden beëindigd omdat dit de procedure is van het concept.

Je kunt hier prima terecht om eens lekker Japans te eten en van de diverse Sushi te genieten.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Wij zijn inmiddels toch wel liefhebbers van sushi en het eten bij Restaurant aan de Maas viel zeker niet tegen! Leuke, vernieuwende sushi's op de kaart echter halen ze het niet collega sushi restaurants in Zwijndrecht. De bediening is vriendelijk, het restaurant is verder vrij klein en compact opgezet. Het doet wat 'snackbar'-achtig aan en dat is zonde want het eten is zeker niet verkeerd. De sushi's (nigiri's) zijn wat aan de grote kant maar dat is een kwestie van smaak. Ze missen net dat beetje finesse die wij wel terugvinden bij bijv. Sushi Zhu, enkele minuten daar vandaan. Niettemin geven wij Restaurant aan de Maas overall een 7.
ASR1963 S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Bij binnenkomst valt direct op dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan, komt een beetje over als veredelde snackbar. Toch zijn er een aantal tafeltjes waar je wel gezellig zit. Het eten is tot nu toe altijd zeer uitstekend, verse sushi en veel andere keuzemogelijkheden. Wij zijn hier al zeker 8 keer geweest en nog nooit teleurgesteld. Karafje water helaas niet mogelijk. Bediening vriendelijk en vlot. Aanwinst voor Zwijndrecht.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
als verjaardagscadeautje werd ik meegenomen, naar wat blijkt een van de betere "all you can eat" sushi restaurants. Het decor deed bij binnenkomst het ergste vermoeden, maar een allervriendelijkste en voorkomende bediening bracht verrassend snel een lekkere witte huiswijn.
Je besteld per persoon 5 hapjes en dat maximaal 4-5 keer. Wij zijn gestrand bij 2 1/2 poging.
De sushi wordt allemaal a la minute bereid, evenals de warme bestellingen van de plaat of uit de frituur.
Het is geen "Kaiko" kwaliteit, maar wel betere sushi dan ik het laatste jaar her en der gegeten heb.
Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
We wilden even snel wat eten (hadden maar 1,5 uur), dus besloten hier eens naar binnen te lopen. Nou, daar hebben we geen spijt van gehad. Formule van bestellen in rondes werkt heel fijn, maar de gerechtjes zelf waren ook uitermate lekker, vers en leuk opgediend. Veel variatie op kaart (minimaal 60 keuzes), van vlees tot vis tot vegetarisch. Prijs door "all-you-can-eat" formule heel aantrekkelijk. Bediening was uitermate correct en vond het vervelend dat onze tafel vanaf half 8 (toen we zelf al weer weg moesten) was gereserveerd voor andere gasten, maar dat wisten we van te voren (hadden we maar moetn reserveren).