Over restaurant Restaurant Aan de Fonteyn

Landelijke feeling

Met de unieke ligging aan de fontein in het centrum van Dronten en het logo van een gouden fontein, maken ze de naam helemaal waar! De keuken werkt met verse seizoensproducten uit de regio en is gespecialiseerd in grill gerechten.​​ Je kan hier een avondje heerlijk ontspannen in de rust van een licht modern decor met een landelijke feeling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Fonteyn

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marcelk146 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het was erg rustig toen wij er kwamen, kan natuurlijk door de vakantie tijd komen. We waren de enige gasten.
Het eten was OK, maar ook niet meer dan dat. Weinig verrassend... alsof je het zelf had klaargemaakt.
YasminKooij .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was erg goed en de muziek was erg aangenaam.
We werden erg vriendelijk geholpen, ondanks dat het erg druk was. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Jannyk .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was erg goed goede hoeveelheid. Groente was voldoende. Ik had 3 Slibtongetjes was erg goed niet vet, niet te zout precies goed.