Over het restaurant Restaurant Aan de Fonteyn

Landelijke feeling

Met de unieke ligging aan de fontein in het centrum van Dronten en het logo van een gouden fontein, maken ze de naam helemaal waar! De keuken werkt met verse seizoensproducten uit de regio en is gespecialiseerd in grill gerechten.​​ Je kan hier een avondje heerlijk ontspannen in de rust van een licht modern decor met een landelijke feeling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Aan de Fonteyn

• : Gratis parkeren in de buurt & overdekte Parkeerplaats

Maandag & Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Aan de Fonteyn

W.O. B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We vergeten allemaal weleens wat, waarom dan struikelen over andermans vergeetachtigheid?
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Gezellig restaurant, gevarieerde kaart waar voor iedereen wel iets te kiezen is. Heerlijk eten ruim voldoende en leuk gepresenteerd. Het personeel is erg vriendelijk en komt geregeld even vragen of alles in orde is. De prijs is prima. Een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk personeel en lekker eten
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Soms wordt je volledig verrast door een restaurant. Op basis van recensies dit restaurant bezocht. Aan de buitenkant geef je het restaurant niet veel, erg ongezellig pleintje in Dronten, maar binnen is het gezellig.

Welkom was goed. We hadden huisgemaakte soep en volgens mij was dat echt huisgemaakt.

Daarna spareribs gehad, wat een verrassend malse variant. Zelden zo goede variant gehad. Alle bijgerechten ook goed.

Onder de streep: Misschien wel beste restaurant van Dronten. Hier komen we zeker terug
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Vandaag hier gegeten voordat we naar de bioscoop gingen. Aardige ontvangst, er werd rekening mee gehouden dat we niet al teveel tijd hadden. Mooi ingerichte zaak. Brood vooraf met smeersels was prima. Als hoofdgerecht gekozen voor de zalm. Dit was een flinke moot, lekker met groenten en aardappelpuree. Mooie open keuken achterin de zaak. Toiletten schoon, alles erg hygienisch. Prijs-/kwaliteitverhouding prima in orde. Wij komen hier zeker terug.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Slechts een klein minpuntje qua voorgerecht. Kritiek werd direct aan keuken doorgegeven. Was hier i.v.m. verjaardag. Er werd van het nagerecht voor de jarige een waar feestnummer gemaakt en er hingen zelfs een paar balonnen boven de tafel. Super!
MarkenVivian H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was uitstekend! De porties ruim voldoende. Gastvrij en gezellig personeel. Ons favoriete restaurant in Dronten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het was erg rustig toen wij er kwamen, kan natuurlijk door de vakantie tijd komen. We waren de enige gasten.
Het eten was OK, maar ook niet meer dan dat. Weinig verrassend... alsof je het zelf had klaargemaakt.
YasminKooij .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was erg goed en de muziek was erg aangenaam.
We werden erg vriendelijk geholpen, ondanks dat het erg druk was. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
jannyk .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was erg goed goede hoeveelheid. Groente was voldoende. Ik had 3 Slibtongetjes was erg goed niet vet, niet te zout precies goed.