Restaurant 95

Amstelveenseweg 152 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-208080815

Over het restaurant Restaurant 95

In het mooie Amsterdam Zuid

Wanneer je hier een voet over de drempel hebt gezet, springt de spiegel gemaakt van mozaïek direct in het oog. Het is bovendien wel duidelijk dat hier wordt gekookt met verse producten, want de smaak is puur en eerlijk zoals hij hoort te zijn. Hier komen gastvrijheid en culinaire klasse op een harmonieuze wijze samen en zorgt de chef gegarandeerd voor een smaakexplosie in je mond!

Meer informatie over restaurant Restaurant 95

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Restaurant schenkt geen alcohol , Terras , Wi-Fi
Imane M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk eten en leuke inrichting, maar verder teleurstellend. We wilden een verjaardag vieren en de taart werd aanvankelijk niet geaccepteerd. Met wat moeite op hoge uitzondering tegen betaling. We hadden het ontzettend gezellig en de serveersters leken zich er een beetje aan te irriteren (terwijl het restaurant leeg was!!). Ald laatste: je kan niet vragen: wil je witte of bruine rijst bij je gerecht (waar rojst bijhoort) en pad bij de rekening zeggen: Ja, daar betaal je extra voor. LEKKER dat je dat vooraf gemeld had... veel potentie, maar nee bedankt.
J. J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Laatst gegeten met Vriendinnen, werd ons een menu aangeboden.
Voorgerecht was goed van smaak, maar de kipsate was niet goed gegaard.
Het hoofdgerecht was echter een ramp alles maar ook alles was koud geserveerd, incl. het gebaken rijst (zaten nog klonters koude witte rijst erin) de porties waren allemaal van kip/kalkoen en veels te klein met 2 happen was het op. toen het dessert granddessert van de chef..... alles wat op het bord stond was te oud en droog... de helft hebben we laten staan. Ik heb demonstratief iedere keer eten in mijn bord laten staan, dat heeft de bediening niet opgemerkt. De enige vraag die iedere keer werd gesteld was heeft alles gesmaakt, gaf iedere keer geen antwoord.., Ze zag ook niet dat ik geen antwoord gaf en dat er iedere keer een volle bord terug ging. (ze zijn zich niet bewust van wat ze aan het doen zijn.....)
Tip: Ga op cursus klantvriendelijkheid maar wel eentje waar je leert om in te gaan op non-verbale reacties van je klant... zeer belangrijk.
PS vraag niet aan de klant om een goed ressencie te schrijven.
IS NOT DON
Nala87 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondagavond gegeten zonder reservering met mijn man. Heel mooi en sfeervol ingericht. Hip servies en grote tafels. Vriendelijke bediening, met name de jongen. Jassen werden aangenomen en mochten een tafel uitiezen. De kaart is beperkt, maar wel veel variatie. De kipsate en andere kipgerechten vonden wij ontzettend lekker. Ook de garnalen met pandansaus waren heerlijk! De burger mocht iets zachter. Wel zeer benieuwd naar de andere gerechten.

Tip: bediening met schorten past beter bij het concept en gebruik notitiebloks bij opnemen bestelling om niets te vergeten.
naoualla .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Top top restaurant. Heerlijk gegeten voor de 3de x. Elke hap weer een smaak explosie. Elk gerecht is verzorgd en ook echt lekker. De service is ook top zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Volgende x weer
naoualla .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Weer top gegeten. Zeer goede service en wederom top eten.
Borden elke x prachtig opgemaakt en heel erg vol smaak. Elke hap is weer een sensatie.
Sallie B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De serveerster moet bij de douglass werken ofzo. 3x niks!
Saadet O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten zag er goed uit, maar het was pittiger dan aangegeven op het menu. Ayam sate en ayam bali raad ik aan, maar Rendang was niet te eten. De dames van de service waren vriendelijk, maar aantal personeel schiet te kort. Wij wachtten lang op ons eten. Service was rommelig. Het was jammer genoeg teleurstellend en geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Dit was de derde keer dat ik hier gegeten heb en eerlijk is eerlijk.........HEERLIJK. Ik hou ervan om nieuwe restaurants uit te proberen en dit is zeker een keeper. Ik vertel mijn vrienden en neem ze ook mee naar een plek waar ik genoten heb. En zo ook gister. We waren met een groep van 10 met verschillende smaken en allemaal hebben we genoten dus sommige recensies hier snap ik totaal niet. Menu is voor ieder wat wils. Heerlijke cheeseburger, mihoen salade met gamba's is om je vingers bij af te likken. Heerlijke gestoofde vlees. Een absolute aanrader dit restaurant! Personeel is vriendelijk en lieve meiden. Een klein verbeter puntje is misschien oplettendheid, geen bestelling vergeten maar nu moet ik ook zeggen dat we een drukke groep waren. Ik heb nog wel wat tips mar die zal ik de volgende keer dat ik kom eten zeker voorleggen als er oor naar is. En wat betreft geen alcohol zeg ik alleen maar RESPECT! als je op de Amstelveense weg een restaurant kan runnen zonder alcohol te serveren dan doe je toch iets goed met je eten. Top!
Beste Justme100.

Wij vonden het ook heel gezellig dat jullie er waren en het doet ons erg goed om te lezen dat ons werk u/ jullie bevalt en dat u meerdere keren terug komt om ons aan anderen voor te stellen, meer kunnen wij niet wensen als restaurant! Wij horen heel graag alle tips die u ons mee wilt geven de volgende keer dat u zou willen komen, hier zijn wij erg gretig naar en dit waarderen wij. Wij horen graag tips over hoe onze gasten hun diner bij ons als nog beter zouden kunnen ervaren!
Tot gauw,? Want onze oren staan er zeker naar!
Groetjes team 95.
Picolina90 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Helaas viel het eten ons enorm tegen. Weinig keus, dezelfde gerechtjes maar met een net ander smaakje, hele kleine porties want 3 kwart over garnituur (garnituur was te veel sla en bij ieder gerecht hetzelfde). Met babydoekjes een tafel afvegen is niet echt proffesioneel. Bediening was vriendelijk. De Marokkaanse muntthee stond veel te lang en sat kon je zien en proeven(denk vanaf de ochtend en opgewarmt). 90+ betaald excl toetje met zn 3e en dan verwacht je in ieder geval niet met grootste honger naar huis te gaan. 95 staat volgens mij voor: met een 95% lege maag naar huis gaan. Verder alles behalve asian en fusion. Jammer, wij gaan er niet meer heen.
Beste picolina 90, wij vinden het jammer te horen dat ons eten u niet beviel. Hadden graag persoonlijk er wat over gehoord om wellicht wat verbeterende tips te kunnen krijgen. Wij dachten namelijk dat alles naar wens was na het meerdere keren gevraagd te hebben. Verder gebruikt de bediening citroendoekjes (geen babydoekjes) om de tafel mee schoon te maken omdat wij dit hygienischer vinden dan een hergebruikte natte doek. Wij vinden het jammer dat dit u niet in de smaak viel.

Verder openen wij pas om 18:00 dus u statement over onze thee die in de ochtend word gemaakt en opgewarmt vinden wij erg indrukwekkend.

Verder hebben wij een tapas concept wat ook boven onze menu kaart staat, onze gerechten zijn dus ook op tapas formaat het idee is dat met meerdere gerechten samen kan eten en delen, en de garnituren en salade er naast zijn puur een extra'tje van ons naar de gasten toe met deze warme zomerdagen.

Verder over de prijs dat is uiteraard iets persoonlijks, het wekt ons wel een beetje zorgen dat jullie maag met gemiddeld 2 gerechten pp en drinken maar voor 5% gevuld was.

Wij hopen dat u verder wel een fijne avond heeft gehad ondanks het feit dat u niet terug komt, dat is uiteindelijk wel waar wij van 95 de meeste voldoening in vinden.

Mvg 95.
ErikC1982 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Dit is mijn eerste recensie. Pas nadat ik hier had gegeten, ben ik op iens.nl gaan kijken omdat ik het een aparte ervaring vond en erg benieuwd was hoe anderen dit restaurant hebben ervaren. Wat mij meteen opviel waren de grote verschillen tussen de verschillende recensies. Zonder hier verder op in te gaan moet ik helaas aangeven dat mijn ervaring als zeer negatief te beoordelen is. De gerechten waren van een matige kwaliteit en de service zou ik als onervaren en ongeinteresseerd willen bestempelen. Ik begrijp dat smaken verschillen, maar helaas zou ik dit restaurant niet aanbevelen.
Beste Erik C. Graag horen wij zo gedetailleerd mogelijk wat u niet beviel aan onze gerechten.

Graag horen wij ook de reden waarom, (volgens u) ons personeel ongeïnteresseerd en zo onervaren zou zijn.

Kwam deze slechte ervaring wellicht door het feit dat wij geen alcohol serveren en gratis drankjes weg geven?

Wij horen graag van u, wellicht dat wij er van kunnen leren.

Mvg 95

Reactie van proever:

Om eerlijk te zijn heb ik hetzelfde gevoel na het bezoek bij uw restaurant als bij het lezen van uw reactie aan mij en uw reacties aan andere gasten die niet geheel tevreden waren. Laten we het erbij houden dat de onervarenheid zich vertaald naar het gebrek aan kennis en de gedachte dat gratis drankjes alles goed hoort te maken. En de desinteresse zich vertaald naar de hoge mate van sarcasme in uw reacties. Verder is het natuurlijk meer dan logisch dat niet iedereen positief kan zijn over uw restaurant. Zoals ik al aangaf: smaken verschillen. Ik wens u verder succes met de zaken.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste ErikC 1982. U beschrijft u bezoek aan ons als een "apparte ervaring" zonder enige uitleg en vraagt zich af hoe mensen goede recensies kunnen schrijven over ons concept zonder enige gedetailleerde feedback, omdat wij zien dat u aardig wat tijd en energie heeft gestoken in het bestuderen van al onze recensies en de bijbehorende reacties, wat u zeker zo een klein uurtje gekost zou hebben, los van uw eerdere recensie die is verwijderd door iens, merken wij op dat u wellicht iets heel erg dwars zit vandaar dat bij ons de vraag ontstaat of u recensie Niet "pure frustratie" is.. Aangezien er geen gerechten beschreven worden of tips worden gegeven over wat er slecht is of wellicht beter zou kunnen, beginnen wij te twijfelen of wij enige oprechte feedback van u kunnen verwachten en of u uberhaupt wel in ons restaurant bent geweest. Wij vragen al onze gasten altijd of alles naar wens is, en doen ons best om altijd een ontspannen sfeer te creeren, wanneer achteraf blijkt dat er een recensie geplaatst word met negatieve ervaringen die klopend kunnen zijn en niet gebasseerd op frustraties, dan willen wij daar graag meer over weten om wellicht ons werk te kunnen verbeteren.

Wij merken echter meteen wanneer mensen oprecht kritiek geven als feedback en wanneer mensen hun negatiefe emoties/frustraties afreageren op ons werk via iens wanneer er geschrokken word van een rekening of omdat gasten niet accepteren dat er op sommige gebieden helaas geen uitzonderingen kunnen worden gemaakt.

Wij reageren alleen op de negatieve recensies waarvan wij twijfelen of de reacties oprecht zijn. En niet op de negatieve recensies waarvan wij duidelijk kunnen zien dat er verbeterpunten worden aangegeven of gedetaiileerd word aangegeven wat de slechte ervaringen waren. "Lange tenen" hebben wij zeker niet, wij zijn erg gretig voor alle feedback die er is waar wij wat van kunnen leren. De positieve feedback van de mensen die ons werk waarderen, deze zijn vooral heel fijn als bevestiging van ons werk, hier reageren wij ook niet op. Hopende dat u dit ook begrijpt aangezien u zelf aangeeft dat u dit erg onprofessioneel vind.

Nogmaals wij hopen oprecht dat het U niet al te veel dwars zit, en dat U wel nog een fijne (middag/avond)heeft gehad na u bezoek aan ons?

Mvg 95
naoualla32 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We hadden verschillende gerechtjes genomen. Alles was zeer smaakvol en absoluut heerlijk. We hadden heerlijk in de tuin gezeten. De service was top heel vriendelijk. Dit restaurant is echt een aanrader. Wij gaan zeker nog terug.
ihtimad78 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was te pittig terwijl ik een gerecht had besteld dat niet pittig mocht zijn. Overal zat of hete pepers of chili in.
Jammer dat het eten u niet in de smaak viel nadat alles was opgegeten. Wij zijn een klein restaurant en kennen onze gasten goed. Wij hadden u een gerecht van het huis gegeven omdat u het te pittig vond, de udang pandan, indonesische gerechten van onze kaart zijn nu eenmaal gekruid hier kan niet iedereen goed tegen kwa scherpte wat wij goed begrijpen. Wij hopen dat u kinderen wel van de burgers genoten hebben ondanks het cijfer 1.Mvg 95
warda_b .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Alles was top! Zeker voor herhaling vatbaar en dan met een geruime keuze aan gerechten. Dit is een restaurant dat ik al mijn vrienden uiteraard zal adviseren en al gedaan heb. Keep up the good work!
sim3007 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Lekkere bank om op te zitten met heerlijke leuning. Mooie sfeer binnen en vriendelijk personeel. Wij hebben het ramadan menu genoten. Ik vond alles heerlijk pittig.
Zaina .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
De bediening was enthousiast en klantvriendelijk en het decor is heel mooi, warm en gezellig. Het eten viel beetje tegen; paar zwaar verbrande gerechten gekregen ( beetje jamer dat je dit als kok op tafel zet; je ziet toch wat je serveert??? ) maar na een opmerking keurig netjes ander, wel goed gegaard, eten gekregen. En als goedmakertje kregen we 2 shakes van het huis. Burger was lekker, de tapas grillmix was ook prima. Beetje jammer dat je zo weinig krijgt.
nlsgrnvld .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We werden buitengewoon vriendelijk bediend. Het eten liet (te) lang op zich wachten. We hadden 7 gerechtjes. 2 waren heel goed en de rest was prima.
olgas .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Eten was kwalitatief erg goed. Timing slecht. Lang wachten op iets simpels als rijst verwacht je niet. Bediening was aardig en attent maar niet professioneel (genoeg). Het lijkt mij dat als gasten een dessert bestellen je meteen daarop de couverts klaarlegt. Nu was het dessert er veel eerder dan het bestek. We moesten erom vragen en kregen slechts beiden een lepeltje. Volgende keer ook graag een vorkje erbij dames!
Appie M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heel warm verwelkomt aan de deur!
Begonnen met een heerlijke salade en mijn partner met een pittig soepje. Smaakte allebei heerlijk. Bediening is zeer vriendelijk en met wat extra geluk kwam de kok persoonlijk vragen of alles naar wens was. Hoofdgerechten waren naar mijn mening heerlijk. Je moet wel van pittig houden;)
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Sfeervol restaurant. Heerlijk eten .Soms een beetje pittig. De kokossmaak was niet overheersend.Kortom vanaf het voorgerecht t/m nagerecht heerlijk .
Aanrader om op een zondag te boeken. Dan kun je je auto gratis parkeren
Cla B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een hartelijk en vriendelijk ontvangst bij binnenkomst. De sfeer was warm en de decor warm.
Het voorgerecht heeft heerlijk gesmaakt en bij alle gangen werd uitgebreid verteld wat wij geserveerd kregen. Het hoofdgerecht was iets aan de kleine kant, maar heeft heerlijk gesmaakt. Het toetje was voor mij niet geslaagd, daar ik niet echt een kokos liefhebber ben (was een overheersende kokos) maar mijn tafelgenoot heeft het zich heerlijk laten smaken. Al met al waren wij beiden zeer tevreden over de smaak en kwaliteit van het eten.