Restaurant 7th sense

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Catering
Youpculinair .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Op aanraden van vrienden gaan eten . Prima kaart: keuze uit circa 7 voor-, hoofd- en nagerechten voor €25,-. Drankjes netjes geprijsd.
Het eten was gewoon super! Echt niet verwacht, prima cuisson van de Gamba's als voorgerecht, mooi opgediend op grote borden (ieder had een passend bord bij een ander voorgerecht).
Hoofdgerecht was een malse entrecote met aardappelgarnituur, warme groente en een lekkere groene salade.
Nagerecht een verse (dus huisgemaakte) tiramisu icm met een ijs.
Als het oog wat wil dan zijn het vooral de gerechten waar veel aandacht aan is besteed. Het interieur is wat minder. Zeker het plafond behoeft een vakschilder.
Vwb de service, die was goed, maar wat formeel.
Mijn disgenoten waren ook zeer te spreken over de kwaliteit en de mooi opgediende gerechten.
We komen hier zeker terug! Een aanrader.
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Met z'n vieren verschillende gerechten gegeten. Allen enthousiast over de mooie en heerlijke gerechten. Fijne en correcte bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Na een zeer geslaagde eerste keer hebben wij besloten hier nogmaals te gaan eten. En wederom wat het eten prima in orde, lekker wildzwijnham, tournedos met draadjesvlees met truffeljus en hertensteak met portsaus. Wij konden ons niet geheel aan de indruk onttrekken dat de saus op beide gerechten dezelfde was! Maar desondanks smaakte het heerlijk. Lekkere rode huiswijn erbij en afgesloten met een een speciale koffie met voldoende likeur. Het enige minpunt aan dit restaurant vinden wij de bediening. Die is zeer correct maar erg saai. Bij binnenkomst sta je te zoeken waar je je jas kwijt kunt. Het enige wat de gastheer vraagt is of je gereserveerd hebt. Wij missen hier echt het enthousiasme. Dit is overigens voor ons geen reden om hier niet nog een keer te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijk gegeten met ons 4-tjes.
Het broodmandje was lekker krokant en ons menu zag eruit als een plaatje.

Een prima avond gehad, bedankt
Hpfranken .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Vriendelijk ontvangen echter het eten viel erg tegen. Het mandje met stokbrood was erg hard gebakken, een veel te harde broodkorst. De zalmtartaar had geen enkele smaak en was erg waterig. De huisgerookte eend was erg lekker! De bijgeserveerde garnituur was flauw. De mosterdsoep was goed, maar had niets bijzonders. De carpaciobonbon was ook wat aan de flauwe kant. Het stukje vis had niks om het lijf: klein en weinig smaak. Het sucadelapje had weinig smaak en stelde erg teleur. Het dessert ban chocolademousse en een bolletjes vanille ijs waren van het zelfde niveau als de vorige gerechten. Gelukkig was ik in goed gezelschap, anders hadden de lange wachttijden, de wat kille aankleding en de teleurstellende smaken me een saaie avond opgeleverd.
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Met drie personen gegeten en genoten van het eten.

De ontvangst was keurig, jassen werden netjes aangenomen en opgehangen en mochten we zelf een tafeltje uitzoeken omdat er op deze doordeweekse woensdag maar een paar tafeltjes bezet waren. Ik denk dat mede daarom wat sfeer ontbrak, aangezien er 60 zitplaatsen zijn. Maar dankzij de warme moderne inrichting hadden we daar al snel geen erg meer in.

Drankjes werden snel opgenomen en geserveerd waarna ons de menukaart werd aangeboden en, zoals het hoort, eerst aan de dames. Terwijl we ons verbaasden over hoe gevarieerd de keuze was ondanks het kleine aantal gerechten op de kaart kregen we een prima arrangementje stokbrood, toastjes, kruidenboter en olijven.

Na een keuze te hebben gemaakt werd het bestek netjes omgewisseld voor een vleesmes en hoefden we niet lang te wachten op een verrassende amuse van gelei van rode biet met een stukje ham van wild zwijn en mosterdmayonaise en kort daarna werden de voorgerechten uitgeserveerd.

De surimi krab salade met kappertjes was erg lekker. Een slimme keuze om als garnering 2 stukjes surimi naast het kunstwerkje te leggen, want verder was deze verstopt onder de slamelange, wat overigens geen afbreuk deed aan de smaak.
Het hertenbiefstuk met een stoofpeertje en een heerlijke zoete saus en mousse (waarvan ik helaas niet meer precies weet waar deze van gemaakt waren) was voortreffelijk gebakken. Ondanks de dikte van het stuk wild niet te hard gebakken aan de buitenkant en van binnen heerlijk mals.
Terwijl ik mij tegoed deed aan de huisgemaakte panna cotta met een bolletje ijs verraste de ober, die wat stijfjes maar de hele avond zeer attent was, de dames aan tafel met een bolletje chocolademousse voor bij de koffie.

Met een 3 gangen keuze menu, een voorgerecht, twee hoofdgerechten, zes drankjes en een cappuccino voor iets minder dan 100 euro is dit voor zowel de prijs als de kwaliteit zeker een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Aan dit restaurant is alles saai. We kozen het menu, kippenragout met champignons. Het ragoutbakje was zo uit de doos op het bord gelegd, dus taai. De smaak kleurloos, matig. Vervolgens de tournedos- kipspies met knoflooksaus. Saai, alleen een bijzonder goede proever kon de knoflook ontdekken. De andere eter had gekozen voor witvis, het bleek pangasiusfilet, een tegenvaller met ook een opvallend saai smakenpallet. Wij houden niet van toetjes, de koffie espresso die we in plaats van kregen was goed. De kwaliteit van de producten die ze gebruiken is goed, de bediening voorkomend, de inrichting kleurloos maar wel verzorgd. We wonen er vlak bij en dit was de derde keer dat we het probeerden. Enige ontwikkeling zien we niet, nietin het totale menu dat nooit is veranderd, niet in de smaak.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Ontzettend lekker gegeten. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Decor komt ietswat kil over en bediening is iets te gehaast. Vooraf wild pasteitje en gevulde champions suptiel van smaak. Daarna de tournados en voor mijn vriendin de kabeljaufilet zelden zo lekker geproefd. Als nagerecht de creme brulee en tiramisu, je zou bijna alleen daarvoor al terug gaan. Zalig gewoon. Complimenten aan de kok. Zeker aan te raden en we gaan zeker nog een keer terug.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Heerlijk gegeten,met een groep van 30 pers!Wij konden kiezen uit een 3 gangen menu,bediening correct en zeer vriendelijk!!Ondanks de drukte in de zaak,liep het allemaal voortreffelijk! Een echte aanrader! Joke Wolf(rijnstate Zevenaar afd chir-orth)
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Toevallig in Zevenaar. Hier binnengestapt. Voltreffer! Vriendelijke ontvangst, zeer prettige bediening. Mosterdsoep perfect op smaak. Tilapia op een bed van peultjes/ snijbonen. Erg smakelijk. En een heerlijk dessert. Koffie met bonbon toe als heerlijke afsluiting. Het zou moeten uitpuilen, zo goed is het om hier te eten. Wij vertellen het verder!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Gisterenavond bij dit restaurant gegeten. Gastvrije ontvangst, jassen worden netjes aangenomen.
Heerlijk brood om te beginnen, daarna een heerlijke kleine amuse, onze complimenten.
Wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu voor 20 euro. De mosterdsoep met zalm smaakte goed en was lekker warm.
Daarna had ik het draadjesvlees, heerlijk mals en een royale portie. Mijn man had de vis, ook prima in orde.
Als nagerecht kregen we chocoladeijs met vanillesaus, een goede afsluiter.
We hebben met veel genoegen gegeten en dit restaurant is zeker aan te bevelen.
Margriet- .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Gisteravond hebben we het keuzemenu gegeten: kippastei vooraf, daarna draadjesvlees en een parfait toe. Prima eten, zeker gezien de prijs van 20 Euro voor deze drie gangen.
De ontvangst is altijd vriendelijk, je krijg direct broodjes geserveerd en later ook een amuse, en de bediening komt regelmatig vragen of het allemaal naar wens is.
Houthakkertje10 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Wij hebben met 5 personen op 28 december gegeten. De bediening was correct en men wist zeer goed wat men serveerde.
Het eten was goed bereid en ondanks het feit dat we alle 5 wat anders besteld hadden was alles goed warm, en kwam het tegerlijkertijd op tafel. Ook de opmaak van de borden is een plus punt waard. De amuse was deze avond een kip kerrie hapje, erg lekker.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Foodiegoodie .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Wat een deceptie. Gerechten zien er netjes uit en de voorgerechten waren prima. Het hoofdgerecht echter was een drama, alles was lauw. Voor 6 personen kregen we slechts 1 schaaltje aardappels. Deze waren lauw en zeker niet vers gebakken. Extra bestellen kon niet want het was op (?!). Klachten hierover werden niet serieus genomen door de manager. Hij kon er niks aan doen want er was een grote groep,..En dat terwijl wij toch echt gereserveerd hadden. Manager verschuilt zich achter laffe excuses en komt zelf niet met een adequate passende oplossing. Ik ben serieus nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant, zou het vriendenniet aanraden en kom zelf niet meer terug!!
Willem1978 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Met 4 personen. Heerlijk eten, alleen werden we achter in de hoek in de serre weggezet. terwijl we wel een week eerder hadden gereserveerd. Er was een grote groep en dat was waarschijnlijk de reden. De serre is een hel verlichte ruimte met spierwitte muren, absoluut geen sfeer. Ook werd 3x het verkeerde gerecht geserveerd. Als u hier reserveerd zeg dan dat u niet in de serre wilt zitten.
Jansen1995 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Heerlijk gegeten bij restaurant 7th sense in Zevenaar.
Correcte en gezellige bediening, die hun werk niet alleen als moeten zien.
gerechten waren erg mooi opgemaakt, we hebben gevraagd om een verrassingsmenu en de bediening wist ons erg netjes te vertellen wat we voorgeschoteld kregen. (dit heb ik ook wel eens anders meegemaakt)
Hierbij een 3 gangen wijnmenu genomen. deze werd netjes volgens etiketten ingeschonken en hiervan wist meneer uit de bediening ook precies van wat hij schonk.

Een zeer goede ervaring en de moeite waard!