Restaurant 3 Zussen

6,4
6,9
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lunch met partner na een wandeling:
Het stroomhuis is in de winter dicht dus even doorgereden naar de 3 Zussen. Een groot parkeerterrein en veel grijze mannen bij de entree: op dinsdag is er een rotarygezelschap.
Er zijn Heel veel zalen waardoor we het idee kregen dat het vooral een feestlocatie is. Maar, we konden er ook samen terecht. ook blijkt er een tappasbar te zijn. We Moesten dus even de gang door naar het restaurant. Iets wat we niet meteen zagen.
We Vielen niet voor het interieur: modern, zwart/paarsig. Maar iets te kil.
Keurig toilet overige s: met rituals handzeep; kijk dat vinden we fijn!
We wilden vanwege de koude iets warms en Konden dat niet meteen vinden op de kaart. gelukkig hoorden we een meneer aan een tafel achter ons roepen: doe maar erwtensoep. Dat leek ons ook wel wat dus ook besteld.
Tip 1: zet wat er naast de kaart is ook ergens op een bord of laat het vermelden door het personeel. De erwtensoep was heerlijk; verse knapperige groente dus geen gaar gepureerde massa: een tien!!
We kregen er (dat zal standaard zijn, bruin brood en een kuipje roomboter bij). De meneer achter ons kreeg er roggebrood met spek bij.
Tip 2: laat de bediening even zeggen hoe de soep wordt geserveerd. Wij hadden er zelf geen erg in, maar zullen er in het vervolg aan denken.
Tip 3: laat die smakeloze - wel hygiënische kuipjes boter - achterwege en serveer een mooie boterkrul. Dat kan best bij een kom soep van € 6,50.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Huiswijn Chardonnay gekozen! Qua prijs/ kwaliteit zeker ok! Lunchgerecht Tunasalad ok! Lekker brood! Toma
Ten-paprikasoep ok! Bediening ok!
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met het motorclubje wezen lunchen hier, ik koos de boerenommelet. Was lekker gevuld met verse groenten en spekjes, mooi rustiek bruin brood erbij. Hoeveelheid voldoende, smaak prima. Ook de andere tafelgenoten aten smaakvolle gerechten. Was lekker op het ruime terras, goede service.
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Iedereen verdient een tweede kans. Dus na het vorige diner debacle nu een keer op zaterdag proberen een diner te scoren. Het was goede du. Toch werden we goed geholpen. Het eten was prima. De tournedos een klein beetje te ver maar de asperges waren ok. Des erg was ook goed. Conclusie op zaterdag staat er voldoende personeel en weten ze in de keuken een kwalitatief goede en snelle productie te draaien. Jammer van het paarse licht op tafel het vlees zag erdoor niet best uit.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vandaag even met collega geluncht bij 3 Zussen. Hij koos voor de omelet en ik voor de geroosterde kip. Omelet werd als lekker en voldoende hoeveelheid gewaardeerd en de geroosterde kip bleek een sandwich. Kip was qua hoeveelheid voldoende, maar smaak wat vlak en het brood aan droge kant..jammer! De mayonaise moest de smaak van de sandwich wat opkrikken, maar dat lukte niet helemaal. Zaak ziet er verzorgd uit en de bediening was vriendelijk.

Keeszwart123 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Super lekker gegeten vanavond!!
Mooi stukje vlees alleen zou liever garnituur op het bord zien ipv apart!!
Tot de volgende keer
DaanDW .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Hippe verzorde locatie met goed eten en prima bediening. De kaart is veelzijdig maar niet zo gewaagd als de stijl van het interieur.
Co M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Top tournedos met champignonsaus. De salade met ossenhaaspuntjes was ook heel lekker. Leuk hoe ze een kopje koffie serveren, met een glaasje water en slagroom apart. De bediening was zeer vriendelijk. We komen als het wat warmer wordt zeker terug. Het terras stond er al uitnodigend bij.

Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
waren onderweg even lunchen bij de 3zussen binnen gegaan,
een tosti besteld met geitenkaas spek honing en pijnboompitten,
en een Ierse biefstuk.
een witte droge wijn en een rode wijn.
drankjes waren snel geserveerd na 25 min kregen wij onze lunch.
tosti hard en droog biefstuk had ik rood besteld was hij ook maar vreselijk taai.
wilde deze terug geven maar er kwam niemand meer in de buurt na 30 min ben ik opzoek gegaan waar de bediening was gebleven ben op het gelach afgegaan kwam bij de bar uit waar ze met zijn alle stonden te gieren en lol te maken.
heb boos afgerekend en wij zijn weggegaan. nooit meer dus
Edwin6440 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
De inrichting van het restaurant is niet erg fantasievol. De hoofdkleuren wit en zwart domineren en er is veel paars licht. Beetje jaren negentig als je het mij vraagt. Het eten krijgt een krappe voldoende. De bediening is zeer matig. Plichtmatig uitserveren. Nauwelijks aandacht voor de klant. Zo moesten we tweemaal de bediening roepen om nog wat te drinken te krijgen. Als je uitserveert en niet ziet dat de gasten geen drank meer hebben of het wel ziet maar niet vraagt of de gasten nog wat willen drinken dan ben je in de horeca niet op je plaats.
Tot slot is zowel de drank als het eten aardig aan de prijs. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer.
Truitjes .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Met familieleden wezen brunchen. Bediening erg traag, lunchgerechten niet goed. Droge croissants, vette salades, kortom niet wat wij hadden verwacht. Prijs-kwaliteit verhouding is volledig uit balans. Voorbeeld: € 4,25 voor een glas goedkope Cava is echt buiten alle proporties.
Het decor vind ik persoonlijk achterhaald, paarse lounge was enkele jaren geleden misschien hip maar nu niet meer.
Smullendgenieten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Ik heb al diverse malen bij de 3 zussen gegeten. Kan niet anders zeggen dat het mijn favoriete adres is om heerlijk en gezellig uit eten te gaan. Een goed middenklasse restaurant met vriendelijke bediening. Ik kan mij niet vinden in de onderstaande recenties.
Reneeg .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik zou hier nooit heengaan als ik dit van tevoren geweten had: Mijn stiefmoeder had alles tot in de puntjes vooraf besproken met de manager; toen wij aankwamen was daar geen overdracht van geweest. De tafel stond dus niet klaar; uiteindelijk werden we met 14 man aan een lange tafel gezet. Het personeel bestaat uit lieve meisjes maar zeker geen ervaren restaurantpersoneel (de champagne werd over 2 gasten gegooid omdat de glazen bij het uitserveren gingen schuiven). We moesten steeds naar de bar om te vragen of ze drankjes wilden opnemen, er werd 1 schaal met hapjes zonder bordjes op tafel gezet die we zelf moesten doorgeven, we hebben zelf maar servetten gehaald. Ik heb mijn beklag gedaan bij een gestresste meneer die daar liep te verhuizen, hij scheen daar leiding te geven maar daar was weinig van te merken - ik heb hem zelfs niet meer gezien nadat ik geklaagd had. Opvallend was wel dat toen het diner geserveerd werd de avondploeg blijkbaar binnengekomen was, die was wel ervaren. Al met al heeft mijn stiefmoeder hierdoor geen leuke verjaardag gehad.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met vriendinnen een high Wine arrangement is een leuk idee. Ondanks dat we gereserveerd hadden, was onze tafel nog niet klaar was en moesten we wachten. Dat duurde langer dan gedacht en niemand die er aan denkt om intussen een bestelling op te nemen. Het arrangement: de wijnen waren goed, maar het eten niet. Je krijgt een menu van koude voorgerechtjes, o.a. carpaccio (teveel opsmuk), broodje brie, broodje tomaat met een dikke plak kaas er op gesmolten. Alles smaakt hetzelfde. Warme gerechten: visrolletjes in hollandaise saus; de vis had een grondsmaak en het dreef in de saus, niet lekker. Verder wat garnalen, kip en balletjes. En het decor? Dat moet je smaak zijn, ik stoor me daar niet aan. Het gaat tenslotte om het eten en dat is niet goed (genoeg)
EvaSonneville .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met een klein gezelschap in Meteren gegeten.
Vroeger heette het restaurant Den Tol. Het zag er toen wat oubollig uit, maar je kon er over het algemeen lekker eten. Het restaurant en ook een deel van het bedienend personeel zien er nu hipper uit.
Het eten is redelijk, maar niet erg smaakvol. De prijskwaliteitverhouding is helemaal mis.
Veel bedienend personeel aan tafel gehad en niet allen vriendelijk en deskundig.
Geen reden om nog eens terug te gaan.
Mascha1980 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Eerste indruk was meteen goed. Het is een prachtig pand. Van buiten een nostalgisch gevoel en van binnen verpakt in een modern jasje.
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De dames die ons bedienden hebben ons niks te kort laten komen. Geen moment hebben we lang moeten wachten.
Niet minder belangrijk is uiteraard het eten. Met het voorgerecht hebben we ons laten verassen door te kiezen voor de proeverij. Een gerecht met verschillende soorten vlees en vis. Alles was echt goed op smaak.
Voor het hoofdgerecht heb ik de keuze laten vallen op de spareribs. Erg mals vlees.
Ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten.
Kortom; dikke pluim voor de bediening en het keuken personeel.
MartV .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Op zaterdag 4 juli met 4 personen gegeten bij de 3 zussen.

Het eten:
Vooral veel, daarnaast zijn de gerechten uitbundig gedecoreerd en over het algemeen matig van kwaliteit en dus smaak.

Voorgerechten:
Carpaccio: Vooral veel, bestaat uit ca. 10 verschillende ingrediënten, hou het simpel en zorg voor goed vlees een goede dressing en betere sla.
Tomatensoep: Volgens mij afkomstig uit de groothandel, matige/saaie soep.
Sla met Zalm: vooral heel veel sla opgediend in een enorme kom, smaakloze zalm.

Hoofdgerecht:
Spareribs, overduidelijk gekookt en zeker niet gegrild, beetje flauw. (Wel heel veel)
Tournedos: (Enorme stukken vlees) Besteld was medium/rare het werd saignant. Flauwe/melige stroganoffsaus.

Nagerecht:
IJs met advocaat/chocolade, echter zonder chocolade, wel drie enorme bollen ijs.
Sorbet: Vooral veel en groot, niet bijzonder.
Kaasplankje: Wonderlijke combi van een paar kaasjes, worst en niet smaakvol (overigens overdreven opgediend met allerlei groen/tuinkers ed.)

Irish coffee was slap en het likeurtje met slagroom was een "verrassende" combinatie bij de versemuntthee.

Service: De bediening heeft desondanks erg haar best gedaan.

Decor: Uiteraard smaakgevoelig.
Buiten/terras: Leuk gedaan met tafels/parasols en loungebanken
Binnen: Zou niet misstaan in een huis van lichte zeden.

Enfin: Bijna € 250,- armer (een ervaring rijker en (de 3 zussen) een klant kwijt)
Tip: "Less is More"
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We hadden begrepen dat het restaurant vernieuwd was, dus op naar Meteren. De entree geeft je het idee dat je een hotel met (conferentie) zalen binnenstapt. De inrichting zou hip moeten zijn, maar is eerder goedkoop en neigt naar het ordinaire door de zwarte muren, witte (nep)lederen stoelen en het paarse licht.
Ik had vooraf de mosterdsoep; deze was lekker maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht zalmfilet met asperges en krieltjes. Dit was niet lekker. De asperges hadden weinig smaak en roken niet fris. De zalm was gegratineerd met oa olijven en dit was geen lekkere combi. Het werd geserveerd met een koud, in parten gesneden gekookt ei en hollandaise saus die ondertussen was afgekoeld waardoor er een vel op zat. Het gehele gerecht werd ook te koud geserveerd. Dit gold overigens ook voor één van de tafelgenoten die speenvarken had besteld; dit was ook niet warm genoeg meer. Twee van ons hadden het 4 gangen verassingsmenu besteld. Ook dit was niet verrassend in smaak en / of fantasie. De opmaak van de borden deed ook eerder aan een eetcafé denken dan een restaurant. Naast de wijn hadden we een karafje water besteld. Ik vind het dan uiterst teleurstellend als dit kraanwater terug te vinden is op de rekening, zeker als je per persoon € 50 hebt uitgegeven! Ook de koffie verkeerd na afloop was niet lekker; deze was te slap.
We hebben gedurende de avond minstens 4 verschillende mensen gehad die ons bedienden, waarvan de kundigheid en kennis nogal verschilde. Tip aan het restaurant: laat diegene uitserveren die weten wat ze op tafel zetten!
Hetgeen wel positief was in dit restaurant is de mogelijkheid om een aperitief of digestief te nemen in het loungegedeelte.
Kortom; prijs kwaliteit verhouding is niet goed en al met al voor ons geen reden om terug te komen.
Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Tip: wat minder geld aan de aankleding besteden (die is prachtig) en wat meer aan de kwaliteit. Die is er sinds de naamverandering (nieuwe eigenaar??) absoluut niet op vooruit gegaan.
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Ons favoriete restaurant is overgenomen en is hernoemd naar de 3-zussen. De gezellige ouderwetse boerderij is geheel ge-restyled, de kaart en de keuken ook.
Dus met z'n vijven maar eens kijken of het er beter op is geworden.

De gereserveerde tafel was niet gereserveerd. De 1e drankjes kwamen redelijk snel maar daarna ging het bergafwaarts.
De amuse was een smakeloos groen kwakje met een garnaal erop.
Drie kwartier later konden we beginnen.
Het voorgerecht was een Italiaanse gebonden tomaten crème soep die helaas ook geen enkele smaak had.
Het scheurbrood was wel lekker, alleen jammer dat ze geen bruin brood serveerden. De bij het scheurbrood geleverde aioli smaakte naar gewoon met water aangelengde mayonaise zonder knoflook. Ook kruidenboter oid ontbrak. Het begin was dus een trieste start.

Daarna, na wederom 3 kwartier, het hoofdgerecht.
De maaltijdsalade was een teleurstelling; wederom smakeloos.
De Huisgemaakte groenten lasagne , volgens de kaart een hoofdgerecht was wel lekker maar absurd weinig (een bakje rond 15cm met een laagje van 1 cm lasagne!). Zelfs als het een voorgerecht was geweest was het nog weinig geweest en voor 15,95 was het helemaal een aanfluiting.
De beef in de surf&turf moest rood zijn en was helaas medium de soja-oestersaus was wel lekker..
De Gegratineerde zalm was wel redelijk en niet te droog.

Het dessert was een Mascarpone mousse; Het bolletje abrikoos mascarpone ijs was prima op smaak de rest was matig. dus 7.95 voor 1 bolletje lekker ijs is wel wat overdreven.

Kortom, gezien de vreselijke bonkmuziek, de koude uitstraling van het interieur (zwart-witte aankleding met paars licht!!!) , de laaannnggggzaaameeee keuken, de minieme lasagne en de zeer smakeloze soep,sla en aioli, en de slechte prijs/kwaliteitsverhouding was dit voor ons allemaal voorlopig de laatste keer in dit restaurant.

Snel op zoek naar een restaurant waar ze wel proeven wat de keuken uitkomt.
Tip voor de koks:
Proeven,proeven,proeven
Tip voor het management:
Probeer niet modern en Hip te zijn maar gezellig en gastvrij
Doe een blind-pricing onderzoek. Zet die lasagne neer en vraag wat hij zou mogen kosten;
Je zult versteld staan over de gap tussen wat je zelf er van vindt en wat de klant er van vindt.
Tips voor de bediening;
Reserveer een gereserveerde tafel!
Als je tafel lang moet wachten ga dan naar de keuken en vraag waar de XXXX de tafel blijft in plaats van lijdzaam wachten.
Vraag niet 'heeft het gesmaakt' maar vraag eens 'Welk gerecht zouden we nog kunnen verbeteren?'
Mensen zijn namelijk vaak te beleefd om hun kritiek aan een ander te geven.
Een klant die zo gehoord wordt komt vaker terug dan een klant die alleen maar beleefd wil zijn en dus niks zegt.