Restaurant 3 Zussen

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 3 Zussen

Evelyne E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Met Valentijn hier gegeten met mijn Valentijnje, écht súper lekker gegeten!! Ik heb een allergie en lust bepaalde dingen écht niet, daar is perféct rekening mee gehouden!
We hebben genoten en komen snel terug!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Dit restaurant (voorheen den Tol) is al tientallen jaren gevestigd langs de A15 in Meteren en als je zo lang bestaat in de wispelturige horecamarkt, weet je hoe je de zaken aan moet pakken. Met mijn partner heb ik er een bijzonder aangename avond doorgebracht. We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu wat bestond uit een selectie van voorgerechtjes, twee jakatori (kip) spiesjes op een salade, een selectie van vlees en vis hapjes als hoofdmenu en een uitstekend, samengesteld dessert. Een grote proeverij, zo zou je het menu het beste kunnen noemen. Bij het menu had ik een wijnarrangement besteld, mijn partner hield het bij een (uitstekende) verdejo. De keuken bij de drie zussen kun je het beste omschrijven als degelijk, maar niet persé burgerlijk. De porties zijn royaal en de kwaliteit is prima. Men gaat een klein experiment zo nu en dan ook niet uit de weg, wat de maaltijd net dat beetje extra geeft. Op onze avond waren er vooral stellen en gezinnetjes in de zaak en was de atmosfeer heerlijk rustig. De bediening is een mix van doorgewinterde krachten en jongelui, wat ons betreft gaat dat prima zo. Drie zussen is voor ons een prima adres, waar we meerdere keren per jaar langs gaan en nooit teleur worden gesteld. Ook voor de (zakelijke) lunch zeer aan te bevelen.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Via Socialdeal hier gegeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, lekker eten, fijne sfeer, ruim opgezet restaurant. Leuke avond gehad!
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Een mooie locatie vlak bij huis, leuk om gebruik te kunnen maken van een social deal, helaas was de ontvangst wat minder, het was duidelijk dat wij de social deal gasten waren, geen goedenavond maar, "Zegt u het maar?"
Nog voor we zaten werd er al gevraagd of we vis of vlees wilde, ja want voor 15 euro heeft u verder geen keus, zo werd meegedeeld.
Maar goed wij hebben uiteindelijk een gezellige avond gehad, de niet te kiezen gerechten smaakte goed, het leek wat weinig maar dat kwam door de enorme grote borden.
Bij de fles wijn werd zonder problemen ook een karaf kraanwater geserveerd, erg prettig.
Nu hopen dat het menu vaak wisselt, want dan komen we toch graag nog een keertje terug!
jmmcurtis B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor vijfgangen diner was voorgerecht veel te machtig. Voor hoofdgerecht was geen keus gemaakt tussen vlees of vis. Twee vlees en twee vissoorten op onze bordjes. Kerst ambiance was matig. Verder geen klachten of opmerkingen.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima geregeld. Erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer! Bediening was erg vriendelijk! Aanrader om hier nog een keer met klanten te gaan eten.
jannie43 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance met heel vriendelijke bediening. Willen hier zeker nog eens terug komen.
Gerechten werden ook heel leuk opgemaakt, een feest voor het oog.
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. We kozen voor het concept shared dining. Lekker van alles op tafel om te delen met elkaar. We waren met een groepje van 6, zeer aan te raden.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was een heerlijke zondagmiddag met een geweldige high tea. Echt een aanrader. Ook leuk voor een feestje of gewoon een lunch of diner. Zeker voor herhaling vatbaar.
Roelie K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Geweldige sfeer, vlotte bediening met gevoel voor humor. Het eten prima verzorgd. Komen zeker nog een keer terug. zeker een aanbeveling waard.
Janine L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
1x NOOIT weer!

Eten was matig van kwaliteit, niet heel warm en heel flauw....
Bediening zeer slecht... klanten binnen krijgen alle aandacht en degenen die buiten zitten worden "vergeten"
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hadden geluk dat er die middag net iemand had geannuleerd. Verder zat de zaak helemaal vol. Achteraf begrepen we dit ook goed. Het tapas-concept was meer dan goed. En de gerechten waren heerlijk. Alleen het geitenkaasje en de gehaktballetjes met tomatensaus vielen ietwat tegen. Maar de gamba's pilly, de brushetta, de mediterraanse champignons, de ossehaaspuntjes etc waren voortreffelijk.
De gezellige inrichting paste perfect bij het tapasconcept. En de bediening was vriendelijk en gezellig, zoals het hoort bij een avondje uit.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij raden De 3 Zussen in Meteren aan iedereen aan. De bediening was attent en oprecht behulpzaam. Het eten was van goede kwaliteit. De gerookte zalm was van goede kwaliteit netzoals het Grand Dessert. Wij vonden het wel erg donker bij onze tafel, maar dit gaf wel een gezellige en prettige sfeer in de zaak.
helien R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Tapas gedeelte, eten is zwaar onder de maat. Sangria is ranja, ossenhaas puntjes doorbakken, patatas brava geen originele saus, garnalen coctail doorweekt zacht en rare smaak, pata negra is serrano ham. De lust om nog wat te bestellen ontging ons. Bediening was laks en moest je elke keer aansturen erg vermoeiend.
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lunch met partner na een wandeling:
Het stroomhuis is in de winter dicht dus even doorgereden naar de 3 Zussen. Een groot parkeerterrein en veel grijze mannen bij de entree: op dinsdag is er een rotarygezelschap.
Er zijn Heel veel zalen waardoor we het idee kregen dat het vooral een feestlocatie is. Maar, we konden er ook samen terecht. ook blijkt er een tappasbar te zijn. We Moesten dus even de gang door naar het restaurant. Iets wat we niet meteen zagen.
We Vielen niet voor het interieur: modern, zwart/paarsig. Maar iets te kil.
Keurig toilet overige s: met rituals handzeep; kijk dat vinden we fijn!
We wilden vanwege de koude iets warms en Konden dat niet meteen vinden op de kaart. gelukkig hoorden we een meneer aan een tafel achter ons roepen: doe maar erwtensoep. Dat leek ons ook wel wat dus ook besteld.
Tip 1: zet wat er naast de kaart is ook ergens op een bord of laat het vermelden door het personeel. De erwtensoep was heerlijk; verse knapperige groente dus geen gaar gepureerde massa: een tien!!
We kregen er (dat zal standaard zijn, bruin brood en een kuipje roomboter bij). De meneer achter ons kreeg er roggebrood met spek bij.
Tip 2: laat de bediening even zeggen hoe de soep wordt geserveerd. Wij hadden er zelf geen erg in, maar zullen er in het vervolg aan denken.
Tip 3: laat die smakeloze - wel hygiënische kuipjes boter - achterwege en serveer een mooie boterkrul. Dat kan best bij een kom soep van € 6,50.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Huiswijn Chardonnay gekozen! Qua prijs/ kwaliteit zeker ok! Lunchgerecht Tunasalad ok! Lekker brood! Toma
Ten-paprikasoep ok! Bediening ok!
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met het motorclubje wezen lunchen hier, ik koos de boerenommelet. Was lekker gevuld met verse groenten en spekjes, mooi rustiek bruin brood erbij. Hoeveelheid voldoende, smaak prima. Ook de andere tafelgenoten aten smaakvolle gerechten. Was lekker op het ruime terras, goede service.
ElAntonio D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Iedereen verdient een tweede kans. Dus na het vorige diner debacle nu een keer op zaterdag proberen een diner te scoren. Het was goede du. Toch werden we goed geholpen. Het eten was prima. De tournedos een klein beetje te ver maar de asperges waren ok. Des erg was ook goed. Conclusie op zaterdag staat er voldoende personeel en weten ze in de keuken een kwalitatief goede en snelle productie te draaien. Jammer van het paarse licht op tafel het vlees zag erdoor niet best uit.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vandaag even met collega geluncht bij 3 Zussen. Hij koos voor de omelet en ik voor de geroosterde kip. Omelet werd als lekker en voldoende hoeveelheid gewaardeerd en de geroosterde kip bleek een sandwich. Kip was qua hoeveelheid voldoende, maar smaak wat vlak en het brood aan droge kant..jammer! De mayonaise moest de smaak van de sandwich wat opkrikken, maar dat lukte niet helemaal. Zaak ziet er verzorgd uit en de bediening was vriendelijk.

Keeszwart123 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Super lekker gegeten vanavond!!
Mooi stukje vlees alleen zou liever garnituur op het bord zien ipv apart!!
Tot de volgende keer