Restaurant 3 Carels

31-206222080

Meer informatie over restaurant Restaurant 3 Carels

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Bij binnenkomst was het eetcafé aardig leeg; erg druk zou het niet worden deze avond. Lekker gegeten (spareribs), de bijgeleverde patat was een beetje lauw. Wel erg veel patat, daar moet je van houden.
In alles is dit een echt eetcafé: veel (simpele) gerechten voor een schappelijke prijs; een aantal dagmenu's; redelijk vriendelijk personeel en een simpel doch gezellig decor.
Phlipper .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Alvorens naar uitvoering Concertgebouw te gaan ...eten we met regelmaat en gemoedelijk in dit gezellig restaurant. Kwamen om 1730 zaak binnen en verwonderden ons dat alles reeds vol zat... In weekend normaal gesproken loopt de zaak pas rond deze tijd gezellig vol. Reden was dat bij Pakhuis ernaast (van zelfde eigenaar) rond 1630 de stroom was uitgevallen. Werden door "vast gezicht serveersters" verwezen naar plek aan de bar waar we alvast bestelden.
Was eigenlijk extreem hectisch en kregen vanaf de bar goed beeld van drukte bij keukenbrigade en vingen op hoe leidend bedienend personeel met alle inzet en .... deskundigheid, perfect overzicht hield.
Zij delegeerden daarbij hun collega's die bij waren gesprongen vanuit...het nu donkere Pakhuis.
Na kwartiertje werden we naar een tafeltje verwezen waar we zoals gebruikelijk lekker aten.
Chapeau voor koks en "senior- serveersters....!!!!"
Edwin1989 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Gezellig restaurant om tegen een lage prijs goed te eten. Saté en spareribs zijn erg lekker. Bediening let soms niet goed op waardoor het lang kan duren voordat je extra drinken kunt bestellen, maar over het algemeen prima. Het eten en de locatie zijn goed en dat zorgt ervoor dat ik hier vaak terugkom.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Gezellig restaurant met goede sfeer. Leuk interieur en echt een beetje dat knusse gevoel. Dit komt ook omdat hier werkelijk altijd wel redelijk druk is dus de gezelligheid spat ervan af. Het eten is gewoon goed, ik had de saté genomen. Deze was erg lekker en concurrerend geprijsd. Ook zat er standaard patat en salade bij die ook goed bereid zijn. De bediening is vlug en vriendelijk.
MsParis .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Afgelopen weekend hier met een grote groep gaan eten. Het restaurant zat bij binnenkomst bomvol, maar het was niet chaotisch. De bediening is vriendelijk, snel, hulpvaardig en efficiënt. Niets op aan te merken. Karaffen water wordt niet moeilijk over gedaan. Hier krijg je waar voor je geld. De porties zijn groot en de ingrediënten niet van de hoogste kwaliteit maar wel vers. Als groente en visliefhebber, heb ik de zalmfilet gegeten met een extra portie groente (net te lang gekookte broccoli met kaas, beetje jammer) en dit was goed te doen. De vlees-/burgerliefhebber is hier op het juiste adres. Die zien er prachtig uit en mijn tafelgenoten hadden er geen opmerkingen over. Helaas is de wijn die wordt geschonken niet lekker. Dit restaurant is zeer geschikt om met een grote groep gezellig te eten. Een afrader voor een romantisch diner à deux.
Rebecca_21 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Hier gegeten met wat vrienden en het was heerlijk. De prijzen zijn heel goed, zeker voor wat je ervoor krijgt. Ik bestelde de biefstuk Carel's 3, dat is een biefstuk met spekjes, champignons en uitjes. De biefstuk was perfect bereid en werd geserveerd met heel veel spekjes, champignons en uitjes. Daarnaast werd elk gerecht nog geserveerd met voldoende friet en een kleine salade. De gerechten werden in een mum van tijd op tafel gezet.

Het interieur is misschien niet het mooiste van Amsterdam, maar prima voor een eetcafé en wel lekker gezellig. Heerlijk gegeten en zeker een aanrader.
Alwin K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Voor de gezelligheid hoef je niet naar deze eetschuur toe, wel voor de spare ribs. Uitzonderlijk goed tegen een acceptabele prijs. Zeer mals - vlees valt van het bot af - en goed gemarineerd. Bediening is snel en vriendelijk.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Ik heb hier met een grote groep (+10 man) gegeten en de service was daarvoor prima. Het was wel erg rumoerig in het restaurant, omdat er veel grote groepen studenten komen eten. Geschikt eten voor als je met veel bent, maar voor een diner met 2 of 4 personen, zou ik ergens anders heen gaan.
Ariantine V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
We hadden kaartjes voor Paradiso en waren aan de late kant. We vroegen of we binnen t uur weg konden zijn en dat was geen probleem. We hebben heerlijk gegeten en mijn biefstuk was heel mals. Ik vond de bediening vriendelijk en flexibel. We hadden zelfs nog tijd over. Ik vond het een aanrader. Het enige puntje vond ik dat het een beetje donker was, maar ik raad het zeker aan.