Restaurant 1910

Willemstraat 43A 5611 HC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 1910

Kunstwerkjes van gerechten met échte smaak

Bij dit restaurant in het gezellige Eindhoven wordt geen gebruik gemaakt van smaakversterkers. Dat betekent dat je hier voor een eerlijke lunch of diner aan het juiste adres bent. De producten worden bij voorkeur uit de regio gehaald en worden op een pure wijze bereid. En dat proef je. In een sfeervol decor geniet je hier van culinaire perfectie!

Meer informatie over restaurant Restaurant 1910

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 1910

Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
7 augustus in dit restaurant geweest. We hebben gekozen voor een Club 1910. Een gerecht wat de naam van het restaurant draagt moet toch goed zijn. Het gerecht zag er prima uit. Eerst heb ik de bovenste toast van beide clubs gegeten, ja het lekkerste bewaar ik altijd tot het laatst. Toen ik vervolgens aan de club vlees begon had ik een stuk cellofaan aan mijn mes(een restant van een scheidings velletje wat gebruikt wordt bij verpakkingen waarin voorgesneden Serranoham verkocht wordt bij de groothandel). Ik heb de bediening erop geattendeerd en mijn bord werd mee genomen naar de keuken met de mededeling dat er een nieuwe gemaakt zou worden. Voorn de duidelijkheid, op mijn bord lag nog een groot deel van de bijlagen en de beide onderste toast met het beleg van de ham en de zalm met garnalen. Wie schertst mijn verbazing dat de bediening terugkomt met een kaal wit bordje met daarop een club vlees. Wat s er met mijn club vis etc. gebeurd? Ik maak de bediening erop attent dat ik de club vis mis. Niet al te vriendelijk ging de bediening terug naar de keuken en kwam weer met een kaal wit bord terug, nu met de club vis. Mijn tafelgenoot bestelde nog een soep van de dag, Soto Ajam. Deze Indonesische soep werd als special van de dag aangeprezen als een soep met verse groenten en kip. Het bordje dat werd opgediend was gevuld met heldere bouillon waarin de groenten gezocht moest worden en de kip was er blijkbaar overheen gevlogen. Wat een enorme teleurstelling. Het verbaasd mij dat er bij een fout van de keuken het probleem zo enorm onprofessioneel opgelost wordt en dat een special van de dag niet beantwoord aan de beschrijving van de bediening. Verder moet mij nog van het hart dat ik regelmatig in een simpel eetcafe een ciabatta bestel belegd met o.a. Serranoham en deze ham wordt altijd vers gesneden. Dat zou ik bij 1910 op zijn minst verwachten.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Recent heeft mijn vrouw hier gegeten en is hier schofterig en schandalig behandeld door de eigenaar Hij stond ook niet open voor feedback hierover. Daarnaast stond hij in het openbaar ruzie met zijn vrouw te maken.
Nooit meer
Beste Henri,
om eerlijk te zijn kan ik me maar 1 voorval herinneren in de afgelopen 12 jaar zijn dat u hier bedoeld.
Mocht het dit voorval zijn, uw vrouw was met haar dochter.
Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik het echt niet weten en zou ik het ontzettend vervelend vinden.a
In beide gevallen zou ik het graag ophelderen, mijn intentie is nooit en te nimmer een ander het gevoel te geven dat ik haar/hem schofterig behandel.
Ik zou het zeer op prijs stellen als we dit persoonlijk zouden kunnen oplossen vandaar dat ik u mijn directe nr geef en de bal in deze bij u leg. 0626554010. mocht u hier geen gebruik van maken dan bied ik in ieder geval bij deze mijn welgemeende excuses aan dat ik iemand gekwetst heb
Bas Strijbosch
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Gegeten met partner en moeder. Eten is erg erg goed. Bediening attent en enorm vriendelijk. Sfeer is informeel en tafels staan voldoende uit elkaar. De timing van het uitserveren is op persoonlijke wens toegesneden. Top!
Ronaldh86 H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Een erg leuke avond gehad bij dit restaurant. Het 5-gangen verrassingsmenu geprobeerd met bijpassende wijnen. De kwaliteit van de gerechten en de opmaak van de borden was erg goed. Goede pure smaken en goede producten. Ook erg lekkere bijpassende wijnen daarbij gedronken. De bediening was erg gastvrij en behulpzaam.

Kleine kanttekening hierbij is de prijs in relatie tot de algehele kwaliteit. Onder aan de streep scheelt de prijs niet zo heel veel met een sterren restaurant, terwijl de algehele kwaliteit toch wel aardig afwijkt.

Ondanks de kritische noot is 1910 absoluut een aanrader.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geweldig. Heerlijk gegeten. Goeie sfeer top bediening en bijzondere gerechten. Echt een aanrader! Het 6 gangen diner was heel goed. Mooie kleine gerechten die, met passie voor het eten, door het personeel werden gepresenteerd.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Perfecte kwaliteit van het eten en een zeer leuke en jonge bediening die een uitstekende kennis van zaken hebben! Kortom een top avond en een zekere aanrader ????????
Gerco V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prachtig restaurant aan het Wilhelminaplein. Mooie inrichting en door de indeling heerst er een rustige sfeer in het restaurant. De bediening is jong en heeft kennis van zaken. De gerechten smaken heerlijk en worden mooi opgediend. De wijnkaart biedt een ruime keuze aan zowel wijnen per glas als per fles. Er staan een paar mooie pareltjes op. Wij vonden de prijzen aan de hoge kant maar de smaken en de ambiance maakten een hoop goed.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere uitgesproken smaken. Zeer prettige bediening, goede timing. Leuke sfeer. Al met al erg genoten!
mieke581 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
prettige bediening en heerlijk eten wij komen hier zeker nog eens terug
mijn kleindochter van 7 voelde zich ook op haar gemak er werd op een leuke manier rekening gehouden met haar wensen
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We komen hier met enige regelmaat terug en dat heeft natuurlijk een reden. Prettige bediening, uitstekende gerechten en prima wijnen. Deze zaak blijft dan ook zeker op ons favorieten lijstje staan.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Een juweeltje!

De bediening was buitengewoon attent, en ook voor mijn vader werd perfect gezorgd (rolstoel, speciale bereiding nodig).

Als dan ook het eten nog voortreffelijk smaakt en prijs alleszins redelijk is, verdien je niets anders dan 5 sterren. Zelden zo overtuigd geweest van 5 sterren!
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Al vaak gaan eten bij 1910 en inmiddels mijn favoriete restaurant in Eindhoven. Het eten is erg goed en wordt leuk gepresenteerd, gezellige sfeer en top bediening.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We zitten nu nog op terras, zeer charmante bediening met kennis van zaken. Voorgerecht van lam had iets meer volume mogen hebben, maar qua smaak top! ( net als de wijn trouwens) hfd heerlijk, na vraag of er salade bij mocht, geen enkel probleem!
Kaasplank ook heerlijk.
Jammer dat doutzen niet goed valt, (maar dat be grijpt de bediening wel)
Al met al, bedankt team 1910! Mocht ik weer komen vanuit Groningen....jullue 1e keus!

Rinat E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was een fijne avond. We hebben heerlijk gegeten en we werden heel enthousiast geholpen met veel kennis van zaken. Het is zeker voor herhalings vatbaar.
Errol D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met mijn twee dochters van 18 en 15 een 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Kortom, geweldig. Fijne bediening, deze jonge mensen kennen de menu's en wijnen. Compliment aan de gezellige eigenaar. Echt een aanrader ! Ik kom hier met mijn partner zeker terug vanuit Alkmaar !
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Eerste keer bij 1910, daar het 5-gangen menu gekozen. Vanwege het goede weer buiten op het terras gegeten. Het buiten zitten was heerlijk, het (straat-)omgevingsgeluid en de weinige plek op het terras deed geen recht aan het eten. De gerechten hadden alle een eigen smaakbeleving, waarbij de 2 vis voorgerechten weinig van de vis lieten proeven helaas. Omdat de afwerking met smaakjes wel goed was toch een ´9´ voor het eten gegeven. Het lamsvlees van het tussengerecht was zo mals dat de karakteristieke ´hardere´ smaak hier niet aan zat. De heel smaakvolle muntsaus was daardoor overheersend (daarom apart van elkaar gegeten).

Bediening was netjes, ok voor dit niveau op een terras maar had wat vriendelijker gemogen. Entourage binnen zag er netjes uit, dat zal echt meer recht doen aan het eten dan op het terras dicht bij het verkeer. Vandaag echter te heet daarvoor. De moeite waard om daarvoor nog eens terug te komen.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op een zaterdagavond hier heerlijk gegeten, buiten op het terras. Het was een van de mooie avonden deze zomer. Wat hebben wij genoten, van het heerlijke eten en de geweldige wijn! Het was voor ons de eerste kennismaking hier bij 1910 maar wij zullen hier vanaf nu vaker komen. Wat een ontzettend leuke plek in Eindhoven!
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Smakelijk gegeten, prettige service met goede adviezen. Redelijk wat groentes die lekker knapperig
bereid waren. Bediening was vriendelijk.
ProefKoning040 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een geweldig resteaurant! De service is geweldig, toen ik mijn vlees iets te taai vond kreeg ik gewoon een nieuw lekker stukje diamanhaas voorgeschoteld! Het verrassings menu is zeer aan te raden, zo probeer je altijd wat nieuws. Als je een keer in Eindhoven bent is dit resteaurant zeker een bezoekje waard.
ProefKoning040
HWP .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
fantastische service, gastvrije ontvangst, goede bediening, er werd tijdens voor- en gerecht meermaals vers brood geserveerd, moderne aankleding, fijne ambiance, heerlijk eten, diner fraai opgemaakt, lekker aardappeltaartje en mals vlees bij hoofdgerecht, frambozen toetje met chocolademousse en citroen/munt gelei heerlijk, leuk ingespeeld op concert Guus Meeuwis