Over het restaurant Restaurant 139

Culinaire hoogstandjes

Een restaurant om heel goed in de gaten te houden. Chef-kok Alvaro Santiago Caro kookt de sterren van de hemel in deze chique, moderne zaak. Hij weet altijd te verrassen met zijn Frans-mediterrane gerechten en schitterend opgemaakte borden. Perfect voor een romantisch diner, een gezellig etentje met vrienden of een speciale gelegenheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant 139

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
hpm1606 H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker en goed eten. goede bediening accuraat en snel. niet voor de grote trek want de porties zijn klein. lange tafels heeft wel iets weg van een eetlokaal.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben gisteravond (25 maart) met z'n tweeën gegeten bij restaurant 139. Het parkeren is handig; men heeft een eigen parkeerterrein aan de overkant (even opletten met er naar toe rijden dus). Het restaurant is gezellig ingericht en we werden netjes gelijk bij binnenkomst hartelijk ontvangen en konden onze jassen afgeven. Wij kozen ervoor om in de serre te gaan zitten. De bediening was netjes en vriendelijk. Voor het eten kozen we voor een driegangen verrassingsmenu van de chef. We kregen hele verschillende gerechten 'a la tapas' die erg smaakvol waren met verrassende combinaties. Ook de bijpassende wijn was erg lekker. Als dessert kozen we voor koffie met een lekkernij. Al met al een gezellig en lekker restaurant waar we zeker nog eens terug komen. Tip; bij de patatas bravas is de saus erg smaakvol maar wellicht handiger op apart te doen; dan heeft men een keuze om het wel of niet te nemen.
Stephen W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Aardig fijne zaak, service prima, niet bijzonder. Aantal leuke gerechtjes, zaten 2 mindere tussen (proeverij verrassingsmenu), daar feedback op gegeven en de reactie was: "ok ik geef het door". Een beetje beleving was fijn geweest, maar over het algemeen een prima etablissement.
e. H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
het was een voortreffelijk tapas menu.
selena D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Verrassingsmenu: De gerechten waren, behalve de gamba's, vlak van smaak, fantasieloos en groentetapas ontbraken. Prijs-kwaliteitverhouding en prijs-kwantiteitverhouding waren onder de maat. Teleurstellend.
Arjen P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk restaurant; echt een aanrader. Leuke, ongedwongen sfeer. De bediening is vlot, vriendelijk en gastvrij. De keuken is Spaans; geen standaard tapas maar hele verfijnde gerechten in leuke porties zodat je makkelijk drie verschillende gerechtjes kunt proberen. Er is ook een verassing menu. Goede wijnen, aanrader is de Priorat. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Ik heb bij meerdere restaurants met een Michelin ster minder goed gegeten dan hier.
M.B. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten...verrassingmenu is top! Elk gericht was n feestje!
Fijne sfeer!
Complimenten voor de fijne bediening en de keuken!????
Komen zeker terug!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk eten met mooie bijpassende wijnen die goed worden geadviseerd door het personeel. Wij komen zeker nog is terug..
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer teleurstellende hele kleine gerechten. Tortilla: 3 kleine smakeloze stukjes. Calamares, dit was een gerecht wat ik nog nooit heb gekregen als ik calamares bestel. Alleen maar kleine deegstukjes, zonder calamares?! Croquetas met Iberico ham, waren smakeloos. Kortom, veel geld voor zeer matige tapas!!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
met zijn vieren hier genoten van hun verrassingsmenu. Het was heerlijk eten en we hebben een geweldige avond gehad. komen zeker nog een keer terug!
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hele fijne avond gehad, de bediening heeft gevoel voor romantiek :) Eten was bijzonder en lekker maar de sfeer nog beter.... aanrader!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor de eerste keer wezen eten in dit restaurant en zeer ik verrast! We namen het menu van de chef en alle gerechten waren uitmuntend!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mooie kaart met creatieve tapas, die ver uitstijgen boven wat er doorgaans wordt opgediend als tapas, goede wijn en een perfecte, adequate en vooral zeer vriendelijke bediening. De aankleding oogt wel wat koel, maar dat is een minor detail. Aanrader!
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden het verrassingsmenu. Kwaliteit was redelijk, maar soms erg zout.
Duidelijk was dat men van aanvang af erg gericht was op verkoop van erg dure wijn. Kraanwater mag alleen worden besteld als er wijn wordt gedronken: waardeloze instelling.
Al bij al: best redelijk gegeten, lekkere wijn maar heel erg duur!!!
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke service. Mis iets van "knowledge" in de wijnen. Maar alles hadden veel smaak, zonder toeters en bellen. Aanrader!
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, het tapas verrassingsmenu is een aanrader. Verder is de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Het enige smetje op de avond was de tijd tussen de amuse en het eerste gerecht. Dit was iets te lang. Na een opmerking hierover kwamen de gerechten hierna vlot achter elkaar. Al met al prima avond gehad en heerlijk gegeten en gedronken.
a E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De overheersende smaak was knoflook
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Bij het woord ‘tapas’ moet je in Nederland op je hoede zijn, want dat wordt nogal eens gebruikt door restaurants die in plaats van een behoorlijk menu een onsamenhangende verzameling kant-en-klaar hapjes serveren en daarmee denken je in Spaanse sferen te brengen. Nu, daar hoef je bij Restaurant 139 niet bang voor te zijn. Sterker nog: dit ís gewoon Spanje! Dat begon al bij de amuse van gazpacho. Voor een feestelijke gelegenheid die we hadden te vieren kozen we allemaal voor het tapas-verrassingsmenu van chef-kok Alvaro Santiago Caro. Een feest was deze proeverij van tapas! Speciale vermelding verdienen de wijnen: Lagar da Xestosa (100% godello), Nebla (100% verdejo) en de fluweel-kruidige Brezo Tinto (100% mencia); genieten. Ja, en na een prachtig kaasplankje wilden we bij de koffie nog een pacharan, een likeur op basis van anijs en sleedoornbessen, ons favoriete drankje als we in Spanje zijn. Nou, dat was even zoeken in de drankenkast, benauwde momenten zelfs, want de eigenares van de zaak was op vakantie. Tot de attente jonge serveerster en de vervangende bedrijfsleidster, een charmante Amerikaanse, op het idee kwamen in de koelkast te kijken. Jawel! Zo werd onze avond in deze Spaanse enclave bij het station Heemstede-Aerdenhout in een beste stemming besloten. Ik weet wel zeker dat ik hier ga terugkomen voor een (vooraf te bestellen) paella-feestje of iets anders van die bloedmooie kaart. Grote complimenten voor 139!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij 139. We namen het tapas verrassingsmenu. Echt een aanrader. We komen terug!
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Na een zeer gastvrij onthaal hebben wij genoten van het tapas verrassingsmenu, heerlijke en bijzondere gerechtjes, super lekkere wijn erbij (Mencia)!
De zeer vriendelijke en professionele bediening maakte het compleet.