Restaria het Hof

Boschdijk 1035 5626 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaria het Hof

Brabantse gastvrijheid

Een gastvrij familiebedrijf dat al meer dan 80 jaar actief is. Op het menu vind je heerlijke klassiekers waar iedereen gek op is. Dus, heb je zin in een gezellig avondje uit? Dan moet je bij Hof van Brabant zijn!

Meer informatie over restaurant Restaria het Hof

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 17:30 - 23:00

Dory V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wás lekker eten goede bediening en gezellig restaurant
W S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het bestek, de bakjes en de borden waren niet universeel. De vorken waren erg krom en niet helemaal zuiver. De bediening was vrij amateuristisch voor een restaurant en kwam gehaast over. De muziek stond aan de harde kant, het scheelde dat we niet recht onder de box zaten. Verder was de portie voor een doorsnee restaurant niet heel groot. Normaal zou ik hier geen 32,50 euro voor over hebben, maar door de AH restaurantactie was de prijs acceptabel geworden. Het eten was prima van smaak. Wel lag er bij de zalm een kleine kreeft, wat helemaal niet past bij de gewone Brabantse sfeer in het restaurant.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goede gerechten voor een vriendelijk tarief en Brabantse ongedwongenheid op de koop toe. Er was voldoende vriendelijk personeel om, ondanks de goede bezetting, je tot dienst te zijn. Een fijn restaurant om een goede maaltijd te gebruiken.
eerenbeemd .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zijn met tweeën gaan eten op vrijdagavond en de tent was goed gevuld vanwege de AH actie. Porties eten was goed, maar zeker niet bijzonder. De prijsstelling is erg hoog in verhouding tot wat je krijgt geserveerd. De AH actie maakt het nog draaglijk maar als fit normaal is zou ik niet snel gaan eten hier.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Alles was in orde, zelfs het toetje werd omgeruild toen er chocolade saus opzat terwijl ik dat niet lust. Goede tent zeker een aanrader!
1mdb1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige sfeer, fijne en nette bediening. Eten van goede kwaliteit en voldoende. Wij waren met acht personen en het eten werd aansluitend opgediend zodat we ook samen konden eten.
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geen spijt van ons bezoek aan Hof van Brabant. Gezellig druk en waar het om ging, de kwaliteit van het 3 gangen diner, niets op aan te merken. Ondanks de drukte redelijk snel en vriendelijk bediend. Het altijd weer waagstuk "Biefstuk" was prima. Kortom bedankt HVB.
Colinda U.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima eten, mooie gelegenheid en vriendelijke man!
Lekker achtergrond muziekje, goed voor een ontspannen avondje en ff lekker bijkketsen onder het genot van lekker eten!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten, gastheer zonder pretenties. Prettige avond gehad. Eten was prima, al was de combinatie zalm met rode kool wellicht niet de meest voor de hand liggende. Er wordt een lekkere flinke borrel geschonken bij de koffie.
margo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
ik ben met een goede vriendin gaan eten . en het is ons uitstekend bevallen . zeker om nog eens daar te gaan eten met vrienden of fam of een feestje het kan allemaal . het was in een woord supergoed
r.maas677 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben super lekker gegeten. De carpaccio was heel smaakvol. Verder hadden wen biefstuk en zalmfilet. Beiden van goede kwaliteit en voldoende v formaat. Bij t toetje kon je ook thee kiezen. Hele symathieke man in de bediening. Kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Muziek in de zaak was niet onze smaak , maar dat is n kleinigheidje. Bij t afrekenen kwamen we erachter dat we de verkeerde AH kaart bij ons hadden (korting voor uitje ipv restaurant). De eigenaar deed niet moeilijk en we kregen alsnog de korting. Super bedankt.
wponk .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier geweest met 5 pers
Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was heerlijk, en natuurlijk de heerlijk ijscoupe! !!!
Goede vriendelijke bediening.
Zeker de moeite waard om weer terug gaan.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar. Het was ode eerste keer dat we hier waren
Het eten was goed en genoeg.
Het enige minpuntje is de parkeergelegenheid
Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heb tijdens de restaurantactie van AH hier mijn verjaardag gevierd en het is ons heel goed bevallen. De inrichting is eenvoudig maar netjes en schoon. De gerechten waren met zorg klaargemaakt en opgediend en er werd rekening gehouden met alle wensen zoals een zoutloos menu. De bediening was erg attent en had zelfs nog een feestelijke verrassing als toetje, wij waren helemaal tevreden.
wponk .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Complimenten aan de kok, en uiteraard aan bediening.
Nu er een andere kok is zijn de g rechten smaakvoller.,Vooral biefstuk was botermals.
l.m.dekkers .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gastvrij, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. De porties zijn groot genoeg. We waren vroeg en het was nog rustig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een beperkt menu speciaal voor de albert heijn gasten, dit hoeft niet slecht te zijn, maar hier is er duidelijk alles aan gedaan om toch er nog extra geld uit te halen door extra kosten in rekening te brengen voor tafelwater en brood vooraf, zonder dat deze kosten duidelijk op het menu worden vermeld. Uiteindelijk even veel kwijt geweest als bij een willekeurig ander restaurant zonder bonnen. Service en ontvangst was vriendelijk, maar kwam niet overeen met de verwachtingen na de beschrijving op de AH website. Eten was teleurstellend, het is lang geleden dat ik eten heb laten staan in een restaurant omdat het vreemd smaakte.
w.velden13 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten en service was goed. Het decor was vrij sober. De prijs van het menu was aan de hoge kant. Volgens mij was de prijs aangepast i.v.m. de korting.
Rieky V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben de keuze gemaakt om met de A.H.-restaurantactie
bij Hof van Brabant in Acht te gaan eten en dit is dus een perfecte
keuze geweest, want het was er werkelijk héél goed! De inrichting
van de zaak was echt mooi én netjes ingedeeld. De keuze van het
A.H.-menu was zeker meer dan voldoende. Het eten werd netjes
geserveerd aan tafel en het lag erg mooi opgediend op de borden!
Wat je ook had besteld, het was allemaal even mals en goed van smaak.
De bediening was prima én de sfeer GEWELDIG!!!! Complimenten aan
de kok!!!!
Als iemand niet tevreden zou zijn over deze zaak, zeg ik dat het aan die
mensen “zelf” ligt.
Wij komen er in ieder geval zeker nog een keer terug!
j-m-h1969 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was zeer goed, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. zeer tevreden geen poespas en voldoende om goed vol te geraken. 1 minpuntje de parkeergelegenheid is tamelijk slecht.