Restaria Bocholtz

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Juffie12 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Soep uit een broodje, de soep smaakte wel.
Daarna de grillspies van 18,95: 6 kleine taaie stukjes vlees aan een spies. Helaas koud geworden. Gegarneerd met gemengde groenten (uit de diepvries?) en aardappelkroketjes. De laatsten waren het rnige warme op het bord. Frites zoveel je wilt en salade. De salade was wel lekker.
Andere gasten hadden de vegetsrische pannenkoek en de mixed grill. Zij waren wel tevreden over de smaak. Maar het eten bleef te lauw.
Sengevat: lang moeten wachten, duur betaald, slecht gegeten
Herman1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
In de review over het bezoek op 5 december had ik al aangekondigd, er naar uit te zien Restaria opnieuw te bezoeken. Die keer was dus gisteren, op nieuwjaarsdag. Samen met twee andere gezinnen ging het vol vreugde richting Bocholtz. Lang duurde die vreugde helaas niet: werden we de vorige keer uiterst correct door een jonger meisje bediend, nu was het door een wat oudere dame, die kennelijk geen zin had en ook niet al te veel ervaring. Op het botte af, met de mond en hoe spullen op tafel werden gekwakt. Toen mevrouw de bestelling kwam opnemen, meteen maar gevraagd op per gezin de rekening opgesteld kon worden. Dat ging dus niet. Voor 10 mensen de bestelling opschrijven was toch al een hele klus bij deze persoon, zo liet ze al hevig zuchtend blijken.

Toen de menukaarten uitgedeeld werden, bleek dat deze enorm stonken.

Eten en drinken uitserveren kon mevrouw ook niet: de glazen werden allemaal van boven aangepakt in plaats van onderen en zo ook met het eten: een schaaltje met 3 schaaltjes majo werd gewoon ergens neer gekwakt in plaats van over onze 3 tafels te verdelen. En nog bij de friet, nog bij de salade werden opscheplepels bijgevoegd.

De hoofdgerechten waren op zijn zachtst gezegd een fiasco: spareribs waren verbrand, een gerecht dat zonder bacon besteld was, had toch bacon, de varkenshaassaté was rauw, de saus voor de schnitzel was nog niet voldoende voor een halve schnitzel en er zat een lange haar in de salade. Verder had één persoon een wildgerecht besteld. Toen dat geserveerd werd, werd er gezegd dat de stoofpeertjes op waren. Zoiets zeg je vooraf en niet achteraf. De saus voor de schnitzel, champignon roomsaus, was zo dik dat het meer ragout was dan saus. En de frieten: uitermate droog, omdat ze te lang gebakken waren. Dus unaniem niet tevreden over het eten, en dat terwijl de prijzen nu niet bepaald klantvriendelijk zijn.

Toen de bediening vroeg, of alles in orde was en wij nee zeiden, liep mevrouw in eerste instantie weg. Zoiets behoor je niet te doen, vraag dan niets. Toen wij lieten blijken, er niet van gediend te zijn, dat mevrouw wegliep, kwam ze terug. De rauwe varkenshaas laten zien, waarop even later aangeboden werd de varkenshaas (met satésaus er aan) nog even te bakken.

In het restaurant was het overigens zeer koud.

Bij het afrekenen ging het helemaal mis. Nadat het eerste gezin afgerekend had, waren de kassagegevens van onze tafel helemaal weg. Hebben we daar minsten een kwartier gestaan en de bediening maar rekenen. Een woord van sorry kon er niet vanaf.

Het viel ons al direct op, dat het restaurant voor nieuwjaarsdag zo leeg was: nog niet de helft van de tafels waren bezet. Nu begrijpen we dat. Een volgende keer Restaria Bocholtz zit er voor ons niet meer in. Waardeloos, de prijs absoluut niet waard, klantonvriendelijk en de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Amateurs eerste klas, voor ons nooit meer Restaria Bocholtz.
Maestro1 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Bij de naam restaria heb je niet te hoge verwachtingen, maar de entourage is zeker in orde, net als de bediening. Eten is ok.

We zijn met z'n tweeën wezen eten bij dit etablissement dat een restaurant en een cafetaria huisvest. Beide voor het 3 gangen menu gegaan met als voorgerecht een proeverij van alles wat. Opmaak is prima, gerechtjes simpel en doet meer aan als wat borrelhapjes. Hier kan je niet veel aan verknallen.

Als hoofdgerecht een spies met varkenshaas en ossenhaas en mijn partner biefstuk. Ook hier niet echt bijzonder, porties zijn wel ruim en je kan gratis patat bij bestellen mocht je nog honger hebben. Er wordt zowel warme als koude groenten geserveerd. Ook hier is de opmaak prima.

De desserts smaakten als voor gefabriceerde producten en daar wordt je niet echt blij van. Voor deze prijs verwacht je toch echt wel wat beters.

Al met al kan je hier ok eten, verwacht niet teveel van de kwaliteit en het is een tikkeltje aan de prijs. De kok maakt dat echter deels goed met de aandacht voor de opmaak en ook de bediening is prima in orde.
Chefke166 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Heerlijk gegeten de voor gerechten werden op orginele wijze gepresenteerd en een zeer vriendelijke bediening zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar