Restaraunt Ida

Donderdag t/m zaterdag 11.30 – 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaraunt Ida

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg lekker eten en vlotte en vriendelijke bediening! Wel door drukte wat verwarring in welke drankjes (alleen de 1e ronde drankjes) we moesten hebben, maar dat kan gebeuren en mag de pret niet drukken!
R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het koude sushi gedeelte was heel goed. De waren gerechten slecht. Ik heb 2 gerechten met kip gehad en die was nog rauw en de smaak viel ook erg tegen. Vandaar dat ik redelijk heb ingevoerd. Maar de sushi sahimi maki enz. Was top. Alleen al voor het koude gedeelte kom ik terug. Ook de witte wijn Sauvignon blanc was erg lekker.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Was super gezellige avond, wel wat rumoerige mensen, bediening super vriendelijk en snel. Het was er wel een beetje fris maar we zaten boven bij het raam.. Aanrader!
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg jammer dat de levering van het eten nog steeds niet goed gaat als het drukker word.
Regelmatig vergeten ze een gerecht of krijg je iets anders.
Deswin U.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Rijst van de sushi was warm en smaakte apart. Dit maakte de sushi niet echt lekker. De rest was heerlijk en het personeel was klantvriendelijk, het drinken duurde alleen wat lang. Inrichting was top!
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Mijn moeder en zus meegenomen om te eten bij Ida in Almere. Assortiment aan "andere" gerechten dan sushi aangeboden bij Ida is groot, wat erg fijn was voor mijn moeder die een paar sushi's wel genoeg vindt op één avond. De sushi's die hier aangeboden worden zijn divers en uitgebreid. De vis is goed te proeven en de combinatie die zij maken met kruiden is heerlijk! Service was netjes en personeel was vriendelijk! Alle bestelde gerechten zijn geserveerd en worden ook leuk gepresenteerd. Begin van de week zit Ida al goed vol.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Maandag 15 januari all-you-can-eat sushi gegeten met mijn zusje. Uitgebreide keuze aan diverse sushi's en andere gerechten, vis is duidelijk te proeven in de sushi en goede combinaties met kruiden. Gerechten werden leuk geserveerd, niet alle aangekruiste gerechten zijn geserveerd maar personeel was vriendelijk en ging er achteraan. Restaurant zat gehele avond vol en lang hebben wij niet hoeven te wachten op de gerechten.
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
-haar in de sushi
- kregen een fles water zonder glazen
- onduidelijke menukaart
- idee dat de medewerkers niet goed samenwerkte waardoor soms 3 keer gevraagd werd of we drinken wouden nadat dit net was opgenomen.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De beste sushi die we tot nu toe gehad hebben!
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De sushi bij IDA is vers en goed klaar gemaakt. Service (wij waren in het begin van de avond) was snel. Wel was de ruimte erg rumoerig en druk.
Bertina A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
All you can eat, dus verwacht niet teveel qua ambiance en sfeer. Daarentegen is het eten goed en de bediening vriendelijk en oplettend.
N03n .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bij binnenkomst was mn naam al doorgestreept. We werden verwezen naar een tafel waar maar twee bordjes stonden in plaats van drie. Vervolgens kwam er niemand ons om drinken vragen, de menukaarten waren vies en we hadden geen wasabi, gember en sojasaus. De belichting aan onze tafel was ook erg fe. Zonde van al die slordigheden, want het eten is goed.
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
het eten is erg lekker. helaas moesten wij gemiddeld elke keer 35 minuten wachten voordat onze bestelkaart opgehaald werd. hierdoor duurde het erg lang voordat je je bestelling kreeg. dit geld ook voor het drinken bestellen. Ik was hier om mijn verjaardag te vieren maar hierdoor werd de sfeer wel iets minder. Als wij nog een keer het willen proberen hopen wij dat de service een stuk beter is.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Vol verwachting klopte ons hart, het was van meerdere kanten verzekerd dat dit hier de beste sushi werd geserveerd in heel Almere. En inderdaad we hebben hier enorm gesmuld. Wat een enorme variëteit in het menu! Enige "smetje" op de avond was de afrekening. Daar stonden verkeerde bedragen op, teveel mensen en dat terwijl we daar met een groot gezelschap waren en met de bestelling van meerdere wijnen en champagne toch aardig in de omzet hebben bijgedragen. Ja de serveerster die ons bediende was al naar huis, tjonge jonge zo'n rare opmerking heb ik nog nooit gehoord. De manager was in geen velden of wegen te bekennen, wel toen bijna iedereen vertrokken was en hij ter verontschuldiging een kopje koffie aanbod. Niet handig, had ie eerder moeten doen. Dus IDA beter met je personeel omgaan en trainen, want dit kan echt niet. Ik ben zelden met zo'n kater uit een restaurant weggegaan!
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zeer zeer slechte service. We moesten 4 keer vragen om een SCHONE kaart: ze waren allemaal smerig van het (natte en verse) vet, Niet om aan te raken. We hebben 20 minuten bij de ingang moeten staan (groep van 8 personen) voordat we een tafel aangeboden kregen, terwijl we hadden gereserveerd. We waren 20 minuten eerder aanwezig en werden gewoon weer naar buiten gestuurd. Er is geen garderobe dus het is een geworstel met jassen en tassen. Na een half uur was onze eerste bestelling nog niet opgehaald. En toen was de avond nog maar net begonnen. Wat mij betreft krijgen ze nul sterren. Hier komen wij nooit meer terug.
Maurits N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Mini sushi's. Matig opgeleid personeel. Het gaat helaas nooit vlekkeloos. Er wordt geen kraanwater geserveerd. Eten is best lekker.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
lekkerste sushi restaurant van Almere! Vaak druk dus reserveren is aan te raden. Jammer dat het alleen "all you can eat" concept is en je niet bv alleen een grote schaal sushi kan bestellen.
Sjuf .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Ik kom af en toe in Almere, omdat daar een oud studievriend van mij woont. Van de horecagelegenheden in het centrum van Almere, heeft Ida mijn voorkeur. Toen ik mijn studievriend in september weer na lange tijd bezocht, onthulde hij (na mijn voorstel om bij Ida te eten) niet kapot te zijn van vis. Er ging een streep door Ida en we besloten naar de Chinees te gaan. Omdat ik vroeg thuis wilde zijn, besloten we wat vroeg te dineren. De Chinees bleek echter op maandag gesloten en we hadden geen plan C. Omdat Ida behalve vis, ook vlees serveert en mijn studievriend welwillend wilde zijn tegen mij, werd het uiteindelijk toch Ida. Zo schoven mijn tafelheer en ik rond kwart over 3 in de middag aan tafel bij een haast uitgestorven Ida. Toen wij in de namiddag kwamen was het dus helemaal niet druk en dat zou het ook niet worden in de vroege avond toen wij vertrokken. Ondanks dat het niet druk was op het tijdstip van onze bezoek, werden mijn tafelheer en ik niet vlot bediend. Mijn tafelheer en ik hadden namelijk de nodige moeite moeten doen om de aandacht van de bediening te trekken om onze bestellingen door te kunnen geven. Nou hadden wij geen haast op die rustige dag en mochten wij (na vragen naar de maximale duur van de shift) langer blijven zitten dan de gebruikelijke 2,5 uur, dus vonden wij het op die dag niet heel erg dat de bediening er relatief lang overdeed om het bestelformuliertje van onze tafel op te halen. Voor een "all-you-can-eat" vond k de prijs-kwaliteitsverhouding van de bestelde gerechten goed. Zelfs mijn niet-vis-minnende studievriend kon de vis waarderen. Bij hem ging zelfs nigiri met zalm erin, dus sushi met rauwe vis waar ik bepaald geen fan van ben.
Drop V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Blijft één van de lekkerste sushi restaurants in almere ! Alle sushi's super vers bereid en smaakvol. Minpuntje vind ik dat de gyu teppanyaki (wat ossenhaas hoort te zijn) erg taai was, bijna niet weg te krijgen. Dit was niet de eerste keer dus hebben ze jammer genoeg niets gedaan met mijn aan/opmerking. Verbeterpuntje toch nog wel is de bediening : vrij lang moeten wachten op de sushi en het drinken; ze mogen echt sneller de kaart ophalen en vragen of we nog iets willen drinken. We kwamen in 2 1/2 uur maar tot 4 rondes. En bovenin graag airco en betere zonwering , dit was echt niet fijn. Maar desondanks blijven ze de lekkerste sushi hebben dus dat houdt mij als klant maar graag de verbeter punten serieus nemen : dan gaan de cijfers ook weer omhoog!
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijke sushi, een van de beste. Prachtig opgediend aardig personeel. Drankjes wel relatief prijzig. Personeel zeer vriendelijk.