Restaraunt Ida

Donderdag t/m zaterdag 11.30 – 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaraunt Ida

Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Door de drukte konden ze de bestellingen niet aan. de tablets om mee te bestellen liepen vast. pas na een uur werd er weer eten bezorgd. aan het einde werd er pas een excuses aangeboden. Ik vroeg nog netjes of ze een potje voor onze kleine meid op konden warmen, nee dat moest ik maar aan de buren vragen. nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. als je zoveel sushi restaurants als concurrent hebt moeten ze wel op gaan letten.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prijs kwaliteitsverhouding is erg goed. Men heeft erg veel zorg aan het eten en de inrichting. Wat voor verbetering zal moeten zorgen is de bediening in relatie tot een duidelijke leiding.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Enige kritiek wat ik kan bedenken Is, dat de deur open stond waardoor we iets op de tocht zaten. Verder een hele leuke avond gehad!
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Nieuwe manier van werken met tablet verloopt nog niet soepel. Deel van het eten nooit gehad en lang moeten wacht op drinken.
rob R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
heerlijk gegeten in een rustige sfeer.
de soep waar we mee startten was lauw maar dat maakte de rest van het eten meer dan goed
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Afgelopen vrijdag, 30 maart 2018, bij Ida gegeten met mijn tweelingzussen. Voor mij was het de eerste keer met het tabletconcept, wat mij wel goed beviel. Het eten was weer uitstekend, erg fan van de geflambeerde paling!
E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima systeem met de nieuwe tablets, het eten is er snel! Soms moet je wel lang op drankjes of de rekening wachten. Het eten is altijd lekker, ga er elke maand heen.
Çiğdem Ü.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk eten mooie plaats en super vriendelijk personeel
Giovanna P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Vriendelijke bediening maar wat een lawaaierige ruimte zeg. Als het druk wordt kan je niet meer gewoon praten. Echt een minpunt.
Walter R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
3 x moeten vragen om oefen stokjes. Na de laatste ronde, duurde het zeker 20 a 30 minuten, voordat wij zelf iemand moesten "wenken" om onze desserts op te nemen.
Helaas moesten wij, na 15 min, zelf ook weer vragen of onze desserts nog gemaakt moesten worden? Was de bestelling niet door gekomen en moest het opnieuw.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk eten, goeie sfeer en leuk personeel. Gerechten waren er in no-time. Personeel liep te dolle met elkaar wat voor een leuke sfeer zorgde. Heerlijk gegeten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg lekker eten en vlotte en vriendelijke bediening! Wel door drukte wat verwarring in welke drankjes (alleen de 1e ronde drankjes) we moesten hebben, maar dat kan gebeuren en mag de pret niet drukken!
R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het koude sushi gedeelte was heel goed. De waren gerechten slecht. Ik heb 2 gerechten met kip gehad en die was nog rauw en de smaak viel ook erg tegen. Vandaar dat ik redelijk heb ingevoerd. Maar de sushi sahimi maki enz. Was top. Alleen al voor het koude gedeelte kom ik terug. Ook de witte wijn Sauvignon blanc was erg lekker.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Was super gezellige avond, wel wat rumoerige mensen, bediening super vriendelijk en snel. Het was er wel een beetje fris maar we zaten boven bij het raam.. Aanrader!
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg jammer dat de levering van het eten nog steeds niet goed gaat als het drukker word.
Regelmatig vergeten ze een gerecht of krijg je iets anders.
Deswin U.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Rijst van de sushi was warm en smaakte apart. Dit maakte de sushi niet echt lekker. De rest was heerlijk en het personeel was klantvriendelijk, het drinken duurde alleen wat lang. Inrichting was top!
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Mijn moeder en zus meegenomen om te eten bij Ida in Almere. Assortiment aan "andere" gerechten dan sushi aangeboden bij Ida is groot, wat erg fijn was voor mijn moeder die een paar sushi's wel genoeg vindt op één avond. De sushi's die hier aangeboden worden zijn divers en uitgebreid. De vis is goed te proeven en de combinatie die zij maken met kruiden is heerlijk! Service was netjes en personeel was vriendelijk! Alle bestelde gerechten zijn geserveerd en worden ook leuk gepresenteerd. Begin van de week zit Ida al goed vol.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Maandag 15 januari all-you-can-eat sushi gegeten met mijn zusje. Uitgebreide keuze aan diverse sushi's en andere gerechten, vis is duidelijk te proeven in de sushi en goede combinaties met kruiden. Gerechten werden leuk geserveerd, niet alle aangekruiste gerechten zijn geserveerd maar personeel was vriendelijk en ging er achteraan. Restaurant zat gehele avond vol en lang hebben wij niet hoeven te wachten op de gerechten.
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
-haar in de sushi
- kregen een fles water zonder glazen
- onduidelijke menukaart
- idee dat de medewerkers niet goed samenwerkte waardoor soms 3 keer gevraagd werd of we drinken wouden nadat dit net was opgenomen.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De beste sushi die we tot nu toe gehad hebben!