Residence Rhenen - De Rotisserie

Veenendaalsestraatweg 50 3921 EC Elst (Utrecht) Nederland Kaart

Over restaurant Residence Rhenen - De Rotisserie

Eigentijds genieten

In de voormalige Oranjerie is à la carte Restaurant de Rotisserie ondergebracht. Dit eigentijdse restaurant heeft een prachtige open keuken, waar de gerechten onder toeziend oog van de gasten worden bereid. Zomers kun je buiten op het prachtige terras genieten van de lunch, het diner of gewoon een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Residence Rhenen - De Rotisserie

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Martina S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en mooi geserveerd. Uitstekende bediening, goede uitleg en keuze in wijn. Fantastisch, wij zijn van plan nog een keer terug te komen
Jilly8 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zondag ,lekker buiten gegeten.Ik heb Asperges als vooraf,Tournedos als hoofd en een lekkere Aardbeien toetje. Bediening vriendelijk met goed wijnkennis.Leuke te kijken in het buiten keuken.
Mooie rustige omgeving in bos,wij hebben echte genoten!
Tbik .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Verjaardagseten bij de Rotisserie. Leuk verrassings menu met telkens drie aparte gerechtjes, mooi opgediend. Feest voor oog, tong en maag. Gezellige sfeer, prettige bediening.
Kay N.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Vier gangen. Zowel vlees als vis prachtig op het bord en goed van smaak. Bijzondere combinaties. Gastheren en gastvrouwen waren vriendelijk en weten waar ze het over hebben. We hebben echt een fijne avond gehad.
bert wassen .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heerlijk genoten van het verrassingsmenu. Hierin is ook een keuze, vis of vlees of aan te geven wat je beslist niet lust. Vooral het voorgerecht was zeer smaakvol. Ontvangst en begeleiding tijdens het eten was uiterst hartelijk. De rode Spaanse huiswijn paste prima bij het hoofdgerecht.
Cervantes .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Recentelijke met 10 personen gegeten op een zondagavond,
Ontvangst was hartelijk (met echte obers) en de bediening gewoon goed incl. damast tafellinnen.
Ondanks dat de meesten kozen voor het 3 x trilogie menu was het geen probleem om voor enkelen een alternatief te bereiden.
Ook voor de 2 kinderen in ons gezelschap serveerde de keuken zonder problemen een perfecte hamburger en een goede tomatensoep .
Op de gerechten was niets aan te merken alhoewel het niet buitengewoon was.
De vooraf gevraagde intervallen (ca 20 min.) tussen de gangen werd correct gehonoreerd.
Gezien de diversiteit van wensen werd gekozen voor huiswijnen die die niet bijzonder waren.
Klein probleempje ontstond wel bij de koffie waar b.v. de cappuccino matig op smaak was en er als likeur zonder probleem een 43 werd besteld/genoteerd wat echter niet klopte met een afwijkende en geserveerde (te droge) likeur.
Enig commentaar hierop werd afgedaan als inkoopbeleid van de eigenaar.
Daarnaast liep tegen 21.00 uur de animo bij zowel de keuken als het bedienend personeel
beduidend terug. (was wel zondagavond).
Alles overwegende is de prijs/kwaliteit kritisch.
Desalniettemin een plezierige avond en aan te bevelen voor een ontzorgend etentje.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Nu eens een keer zomaar bij de Residence gegeten, dus niet via de Heerlijk 10-daagse o.i.d.
Maar ook nu weer voortreffelijk. De ontvangst, de wijn, het eten allemaal geweldig.
Een menukaart met volop keus en wij vonden de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.
Hier komen we vaker.
Y B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Mooie locatie, hartelijke ontvangst, Iens diner met vis was lekker klaargemaakt. Mijn partner had de vleesvariant, het vlees was prima van smaak, maar niet warm genoeg opgediend.
Koffie is prima, De cappuccino wordt niet goed klaargemaakt, moet bestaan uit gelijke delen melkschuim, gestoomde melk en espresso, ipv
gewone Koffie met een klein schuimlaagje, zeker een verbeterpunt!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Zeker is dit een restaurant uit mijn Top 5 aller tijden. Heerlijke entourage (we zaten op het terras), kundige bediening en mooie omgeving. Het eten was echt buitengewoon goed. Het trilogie-menu is een aanrader. 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechtjes. Alles even smaakvol en op de juiste manier bereid. Ook complimenten voor de heerlijke huiswijnen. Aanrader!
Frank0124 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Drie gangen lunch genoten. Géén amuse, welgeteld één (lekker) broodje, dat geserveerd wordt als het voorgerecht al op tafel staat.
De kalfstartaar smaakt redelijk, wel wat vettig. Rare druppels op het bord, fel groen en roze, voegen geen smaak toe.
Het lam is redelijk mals, maar heeft weinig smaak en had een korreltje zout kunnen gebruiken.
Nagerecht ambachtelijk ijs, niet schokkend.
John N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Hemelvaartsdag heerlijk buiten gegeten. Na een prettig ontvangst een tafel in de zon uitgekozen en een betaalbaar 3 gangen (te bestellen tot 17.00) begonnen we met een heerlijk zachte zalm tartaar gevolgd door een mals stukje kalf in een voortreffelijke jus aangevuld alles met voldoende smaakvolle garnituur. Als afsluiter een simpel maar doeltreffend aardbeien dessert dit alles met leuke wijntjes en een correcte bediening maakte onze namiddag betaalbaar geslaagd !
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Vanwege training al regelmatig geluncht hier. Kwaliteit is goed, maar wel altijd hetzelfde, meer variatie voor gasten (groepen) die vaker komen zou welkom zijn.
Vanavond ook het diner genoten a la carte. kleine kaart, maar met lekkere keuzes en kwalitatief op echt goed niveau. Door de open keuken kun je de bereiding volgen, leuk.
Inrichting is open maar voor mij een tikje kil. Locatie is prachtig gelegen tussen het groen, daardoor de eerste keer wel lastig te vinden. Het enige bord bij de weg zie je zo maar over 't hoofd. Het komt een beetje "eenzaam" over soms hier.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gisteren met familie bij de Residence gegeten. We kozen allemaal voor de Trilogie-3 gerechtjes per gang. Prima gerechten,goede hoeveelheden. Smaken zijn niet enorm uitgesproken,daarom geen 8, maar een 7. Vriendelijke gastheer. Fijn uitgekozen flessen wijn voor bij de gerechten. Een leuke avond gehad. Kwalitatief prima,geen grote verrassingen.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Smaakvol menu, paddestoelcremesoep of witte tonijn, zonder meerprijs!, schelvis ohertensteak met hertensucade en een lekker dessert! Enig minpuntje: door de hoogte van het restaurant is het rumoerig
Sjwj .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2e kerstdag hier heerlijk gegeten! Ben bij restaurants geweest met een waardering van michelin die het minder voor elkaar hadden. Bediening was goed en een open keuken doet het altijd goed! Kom hier zeker terug.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Volgend jaar verhuizen we naar het oosten. En op de een of ander manier wordt je restaurantkeuze daar ook door beïnvloed. Partner had een zakelijke afspraak deze week in de Rotisserie en vond het er zo lekker ruiken....al om 10 uur in de ochtend!
Daarom geboekt voor zondagavond. Gekozen voor drie keer drie: drie gangen met een proeve van bekwaamheid uit de keuken. Voorzien van die keer drie mini glazen wijn. Wat een feest...alle gerechten op smaak en temperatuur. Mooie bijpassende wijnen. Bediening als een knipmes, een historische orangerie, lounge muziek op de achtergrond...waarom hebben we dit niet eerder ontdekt!
We hebben drie keer drie gegeten. Residence Rhenen krijgt van mij drie keer 10; voor het eerst in mijn Iens-historie. Kon er dan niets beter? Nee, vanavond niet.
Vinia .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Met vier personen gegeten tijdens de Heerlijk10daagse. Mooie ligging, ondanks dat je er op een donkere winteravond niet erg veel van ziet. Restaurant sfeervol. Aan de gerechten veel aandacht besteed. Amuse was een "bitterbal" op een stokje. Leuk idee, maar de smaakpapillen werden er niet echt door geactiveerd. Vanzelfsprekend is het broodje met gezouten boter, maar de erbij geserveerde Italiaanse kruiden en olijfolie waren heerlijk. Voorgerecht niet echt bijgebleven, wel de heerlijk Elzasser Burgunder. Hoofdgerecht hertenbiefstuk (boterzacht) + sukade was heerlijk. Nagerecht crème cake met bolletje ijs, leuk opgemaakt en ook smakelijk. Het wijnarrangement was goed gekozen, geen succes was de "hollandse" likeur.
Nog te vermelden is dat 1 persoon een andere keuze geserveerd kreeg als hoofdgerecht.
Kon onmiddellijk het juiste gerecht krijgen, maar daar werd geen gebruik van gemaakt. Leuk opgelost is dat het oorspronkelijk gewenste hoofdgerecht in een mini versie even later op tafel gezet werd en ook nog de bijbehorende wijn. Pluspunt. Dit maakt dat de 8,5 voor service opgewaardeerd wordt naar 9.
Kortom voor het scherpe bedrag van de Heerlijk10daagse heerlijk gegeten. Een vegetarisch menu werd creatief en smaakvol geserveerd.
Twee tips voor de restaurateur: breng verlichting aan op de weg vanaf provinciale weg naar het restaurant, een toilet voor heren en een toilet voor dames is wel weinig, zeker op momenten halverwege de avond.
Wilmars .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Hadden er donderdag even kort maar super gegeten daarom terug op zaterdag voor het wildmenu. Geweldige gerechten met bijpassende wijn. En, zoals altijd, bediening met goed advies en echte aandacht. Dit restaurant staat voor ons echt op nummer 1 in elk seizoen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Mijn man ik ik komen er regelmatig, hebben ons 25 jarig huwelijks feest gevierd en komen regelmatig met vrienden en laten wij ons verwennen met de lekkerste gerechten bij Residence Rhenen. Regelmatig ook met vriendinnen een high tea genuttigd, erg lekker! Door omstandigheden zit ik nu aan een dieet vast, maar dat was totaal geen probleem, en er werd een High tea gemaakt waar ik geheel veilig van mee kon eten.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Op een zonnige middag in september met een vriendin wezen lunchen. Wat was dit heerlijk en wat een prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening/gastheer! Genoten van de heerlijke wijn, de zon en het terras. De salade met biefstuk was erg lekker!
Wij komen zeker terug!