Résidence Groot Heideborgh (Bilderberg)

Hogesteeg 50 3886 MA Garderen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Résidence Groot Heideborgh (Bilderberg)

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
SmulPapendrecht .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Driegangenmenu gebruikt tijdens onze eerste dag van ons verblijf in dit hotel. Vooraf namen we gerookte zalm en als hoofdgerecht hadden we de lamsbiefstuk en een visschotel. De zalm was teleurstellend. Deze werd overheerst door de dressing en kruiden maar als je deze er af haalde smaakte de zalm echt nergens naar. Je proefde geen enkel vleugje zalm. De bediening waar we dit hebben gemeld hadden geen verklaring. Lamsbiefstuk was goed maar erg veel (te veel) naar mijn smaak. Visschotel was prima. Het nagerecht, crème brulee, hebben we laten vervangen door een kaas plankje. Dit was goed maar wel een beetje saai met drie kaasjes. Bediening was redelijk maar erg traag en weinig alert. Nog een opmerking over het aperitief. Hiervoor bestellenden we een rode port. Deze werd echter niet geschonken in een port glaasje maar in een behoorlijk gevuld wijnglas. Wij vonden dat wel erg veel. Dit hotel moet toch weten waar port in geschonken moet worden.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij hebben twee keer in dit restaurant gegeten, wat voor ons vrij uitzonderlijk is omdat we meestal maar één keer in een restaurant eten. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed in balans. De smaken zijn goed, het is duidelijk dat de gerechten met kwaliteit en professionaliteit worden bereid. Het is geen probleem om rekening te houden met dieetwensen. De service is erg goed; klantgericht, vriendelijk en opmerkzaam. De pompoenlasagna is mij erg bijgebleven, omdat deze een lekkere en aparte smaak had. Een aanrader om te eten!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Met drie collega's gegeten in Grand Cafe, omdat restaurant gesloten was gezien beperkte aantal gasten. Drie van ons namen de eend vooraf en de vierde de carpaccio van zwaardvis. Eend was prima van smaak, maar erg kleine hoeveelheid vonden wij. Zwaardvis werd als zeer goed beoordeeld qua smaak en portionering. Als hoofdgerecht namen drie van ons de entrecote en een de kabeljauw. Entrecote was prima gebakken en de erbij geserveerde groenten combineerden goed met de smaak van het vlees. De kabeljauw was ook goed klaar gemaakt, maar de saus waarin deze werd geserveerd was qua hoeveelheid te veel. Leek alsof de kabeljauw hierin moest zwemmen. Als toetje namen drie van ons de ananas. Zeer verrassend toetje....en goed van smaak. Zal verrassing niet prijs geven...ervaar t zelf. Bediening was keurig en enthousiast...met name de Griekse ober "Kos" maakte het gezellig. De wijnen die de gerechten begeleiden waren prima gekozen door "Kos". Werden ook bediend door een meisje die, naar later bleek, stage liep. Ook zij deed haar uiterste best het ons naar zin te maken.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Gelunched in het grand cafe. Het is een prachtig pand en het Grand cafe is knus door het houten meubilair maar chic vanwege het hoge plafond en de mooie ramen. Bijzondere maaltijdsalade gekozen met lauwwarme scholfilet, beetgrage sperziebonen en groene asperges. Heel erg lekker. We kregen er een goed passende witte wijn bij. De kok vergat de asperges maar dit werd onmiddellijk rechtgezet door de bediening en heel snel nageleverd. Prima voor elkaar.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Eerder al een recensie geplaatst van de lunch in het Grand café. Nu het diner in het restaurant. Bij ons hotelarrangement zat een driegangendiner. Er was keuze uit meerdere gerechten per gang. Wij wilden twee voorgerechten en geen dessert. Dat was geen enkel probleem. Alles smaakte heel goed en we kregen ook een goede wijn erbij geserveerd. We waren daar omdat mijn vriend en ik elkaar vijf jaar geleden voor het eerst in dit hotel hebben ontmoet. Bij de boeking had ik me dat laten ontvallen en het was verrassend toen het personeel in het restaurant dat wist en ons feliciteerde. Dat maakte dat we ons heel welkom voelden. We gaan ons 2e lustrum daar weer vieren; maar zeer waarschijnlijk komen we er eerder terug.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Eerste Paasdag gebrunched in Groot Heideborgh, toeslag op hotelovernchting voor de brunch. Kamers bleken, na sleutels te hebben gekregen, echter nog bezet om 16. oo uur (wist de receptie niets van). Na terugkomst 's avonds was een van de kamers niet schoongemaakt, diezelfde avond moeten verhuizen naar andere kamer. Paasbrunch was niet bijzonder, met name warme gerechten waren droog (te lang van tevoren klaar gemaakt?), verder erg rommelig en druk in ontbijtruimte. Wij vonden de meerprijs voor de brunch (in hotelovernachting zat al ontbijt inbegrepen) niet in verhouding staan tot de kwaliteit. Bij vertrek bleken op de rekening allerlei drankjes/borrelhapjes ('gasten'die langer in onze kamer bleven?) op de rekening te staan. Werd gecorrigeerd na opmerking van ons. Viel deze keer t.o.v. andere keren wat tegen.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Heel vriendelijke bediening. Zeer gastvrij. Eten in dit hotel is goed. Het gaat hier wel om de combinatie van eten, overnachten en de bosrijke omgeving verkennen.