Republiek

Meer informatie over restaurant Republiek

7,1
Kerne .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Ik weet werkelijk niet waar de mensen het hieronder over hebben! Wij zijn gisteravond bij 2 strandpaviljoens weggelopen en bij de Republiek weer zeer gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Ondanks de enorme drukte, werd alles naar wens en hoe we het besteld hadden geserveerd en dit alles met een lach en een praatje. WIJ ZIJN EN BLIJVEN FAN!
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Onze hide out voor mooie vrije zomerdagen! Altijd gastvrij en vriendelijk. Een feest van herkenning. Eten verzorgd en smakelijk. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Wij kijken uit naar de zomer van 2016.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Prachtige tent en heerlijk gegeten, maar bediening was echt verschrikkelijk. Wij waren één van de twee bezette tafels binnen en nog moesten we élke keer als we iets wilden bestellen een kwartier proberen aandacht van de bediening te krijgen. Ontzettend irritant, ze stonden maar een beetje bij de bar te praten met elkaar. Eten vond ik erg lekker!
Frankbloemendaal .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Afgelopen dinsdag perfect met zijn tweeën gegeten. Prima eten en bediening. Vanavond was het een drama. Met gezin, vier personen, gegeten en een keer gevraagd hoe het met de timing stond. Nog een keer herhaald. Op tafel kwamen, een uur na bestelling, onder andere twee steak frites (19.50 euro pers stuk) die ver voorbij medium-rare waren en frites die bij de gemiddelde snackbar stukken beter uit de verf komen. Gemeld bij de bediening en ook dat we geen zin hadden op herstel te wachten. Bij afrekenen gezegd dat we 1 steak minder betalen in plaats van de aangeboden desserts. Vervolgens kwam bij tussenbaas en baas de stoom uit de oren. Kwamen bij ons verhaal halen waar we in hemelsnaam mee bezig waren. As we snel wilden eten moeten we voortaan naar een snackbar gaan. Er zijn 200 gasten dus we hebben het te druk. We moeten in vijf dagen per jaar onze omzet halen. Geen excuus over de kwaliteit van het eten en de opstelling van de bediening, Terwijl ik met de baas afreken komt er alweer een volgende klant zijn beklag doen. Jammer, zal ik het de volgende keer op een doordeweekse dinsdag gewoon weer een keer proberen?

Mevrouwb .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Ziet er mooi uit, maar de service is echt slecht. Veel jonge mensen die met name bezig zijn hun kennissen gedag te zeggen en daarbij vergeten dat er dorstige mensen wat willen bestellen. Het was 30 graden, we hebben ruim 20 min moeten wachten op een menukaart + drinken te bestellen. Na 25 min kregen we de broodjes tonijnsalade, een baguette op een klein kaal wit bord, geen garnering oid erbij! Daarnaast een erg klein broodje voor €8,50! De Caesar salade van Mijn tafelgenoot kregen we pas veel later, toen wij al klaar waren. We hebben meerdere malen gevraagde waar het drinken bleef en de verlate Caesar, maar er wordt heel onprofessioneel op gereageerd, niet eens een excuus! Erg jammer voor toch best veel geld!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Bediening is erg arrogant, traag, onprofessioneel en niet service gericht, op de vraag bij dieetwens v mijn vriendin met lactose intolerantie werd uiteindelijk een salade met fetakaas geserveerd wij spraken de bediening hierop aan, de salade is nooit aangekomen. Ook daar werd te arrogant mee om gegaan met de opmerking u bent niet de enige op het terras!
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Vanavond voor de zoveelste keer bij Republiek gegeten, deze keer met mijn man, dochter en kleinzoon. En zoals altijd waren we heel tevreden!

Deze keer hadden we alle vier zin in een pizza. Ze waren heerijk qua smaak, flinterdun en lekker knapperig - zo uit de houtoven! Voor mij mag er alleen iets meer rucola volgende keer... maar verder prima.

Ook de bediening was heel aardig en attent en heerlijke lounge-muziek op de achtergrond.

Ter afsluiting kozen we voor de cheesecake. Zo lekker als bij Republiek vind je ze nergens! Wij komen zeker terug! :-)
Steven E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Brood met dip om te delen vooraf, veel te weinig aioli en tapenade in vergelijking met het brood. Prijzig ook. Vervolgens cote de boeuf gekozen. Erg lekker, maar weinig vlees voor twee personen en veel vetrandjes eraan. Geen extra aardappeltjes of friet ernaast.... Afsluiter, cheesecake. Erg lekker, maar niet zeer bijzonder. Deel van de bediening is onervaren maar welwillend en vriendelijk. Zo werden drankjes vergeten, lege glazen niet gezien en moesten we zelf naar de bar lopen om eten te bestellen. Verder keurig behandeld en goed gegeten.
Jerry1973 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Het eten is erg basis en liefdeloos bereid. Daarnaast zijn de prijzen te hoog voor wat je krijgt: 16,50 Euro voor een slechte, kleine hamburger met friet bijvoorbeeld.
De bediening is erbarmelijk. Het excuus was dat er de avond ervoor een feestje was geweest. Het aanwezige personeel had zelf een kater en de rest was gewoon niet komen opdagen.

Het ongeveer 4 jarige zoontje van een van de jongens mocht bestellingen uitleveren. Ongeschoren en ongeinteresseerd personeel wat drukker is met de eigen baggy pants ophijsen dan klanten een blij gevoel te geven.

Vóór dit bezoek waren we er al eens eerder geweest, en dezelfde ervaring. Een derde maal gaan we het niet proberen, hier komen we nooit meer.
BibiKorteweg .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Afgelopen vrijdag ben ik met vriendinnen uiteten geweest op het strand in Bloemendaal. Een van mijn vriendinnen is een trouwe fan van 'De Republiek' maar voor mij was het alweer een paar jaar geleden dat ik voet heb gezet op Nederlands strand. Maar toen ik de Republiek na al die jaren weer eens binnen kwam voelde ik mij meteen weer thuis. Wat een ontzettend mooie en ruime zaak! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk! Na een lange zit avond zijn we toch nog voor een mini strand wandeling gegaan (je bent tenslotte niet voor niets op het strand) de frisse lucht en stevige wind gaven ons weer even wat meer energie om de terugweg naar Amsterdam te maken. Dat is toch het enige nadeel van op het strand uiteten gaan, verder is het het allemaal dubbel en dwars waard geweest!
Culinesther .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Al jaren hebben wij goede ervaringen bij de Republiek, maar het is wel duidelijk dat dit jaar wederom aan het niveau gewerkt is. Service over het hele terras en bekwame vriendelijke bediening. Ik koos de laatste keer voor de Poulet Roti, een hele kip van de Bbq, echt super! Mooi uitzicht, relaxte sfeer en leuke mensen! de cheesecake als dessert wilden we eigenlijk in zn geheel meenemen, wat een heerlijkheid. Ons zien jullie zeker weer terug!