Republic Moto

Goudsesingel 340A 3011 KL Rotterdam Nederland Kaart
31-108209636

Over het restaurant Republic Moto

Het voormalige ABN AMRO kantoor aan de Goudsesingel is sinds begin 2017 dé nieuwe hotspot voor motor-minded Rotterdam en omstreken. Er is niet alleen een fantastische boutique gevestigd, maar het ruime pand biedt ook plek aan ruim 70 gasten, die welkom zijn voor ontbijt, lunch en diner, een verwarmd terras, een imposante bar en een goedgevulde leestafel.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Republic Moto

15 minuten lopen van Centraal Station, 5 minuten van Station Hofplein. Tramlijn 7 stopt vrijwel voor de deur
  • : Goudsesingel, Meenthof, Meent, Jonker Fransstraat

Maandag t/m dinsdag: Gesloten
Woensdag t/m zondag: 10:00 - 23:00 uur

Uitmuntend
9,2
9,3
Denis A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima restaurant met een aparte maar toffe inrichting. De inrichting is een fusion tussen een net restaurant met een hier en daar motor invloeden. Het is dus geen ruig motor café maar heeft een beetje invloeden van.

Het restaurant ziet er netjes uit en heeft een open sfeer. De bediening is vriendelijk en gaf goede uitleg over de kaart. Er stonden vegetarische gerechten op die nieuw voor ons waren en daarbij werden we goed geholpen. De bediening was ook snel en konden we aangeven hoe laat we ongeveer ons hoofdgerecht wilde hebben.

Het eten was van zeer goede kwaliteit. Zelf had ik hamburger met huisgemaakte friet. De burger was goed sappig en goed op smaak gebracht met andere ingrediënten. Mijn verloofde had de Boa Buns met pulled Jackfruit. Dit is een vegetarisch gerecht maar de smaak neigt naar vlees. Een bijzonder gerecht maar heel smaakvol. De chef kwam ook nog even langs om te vragen of alles naar wens was en dat geeft toch altijd een persoonlijk tintje aan een diner.

Tevreden en zeker een aanrader!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ik heb hier vanochtend ontbeten, super vriendelijk personeel. Glutenvrij is geen probleem, lactose intolerant ook niet. Het hele menu wordt aangepast. Fijne gemoedelijke sfeer, leuke tijdschriften en je kunt lekker buiten zitten en naar mensen kijken op het terras. Motor liefhebbers kunnen hun hart ophalen er zit ook nog een motor shop bij. Heel origineel en lekker stoer! Ik ga er zeker vaker langs.
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een mooie nieuwe zaak. Deze zaak is motor gerelateerd, maar toegankelijk voor iedereen.
Heerlijk eten en goede service.
Een extraatje voor de motorsport fans, alle motogp en world superbike wedstrijden worden uitgezonden op een grootscherm en tv-schermen door de hele zaak heen.
Tevens zijn er veel evenementen en aan de achterkant van de zaak kan je motorkleding kopen.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prachtige locatie, geweldig idee, hippe motorzaak en trendy restaurant. Heel aardige bediening! Leuke kleine kaart met voor elk wat wils. Het bezoek meer dan waard!
J.h. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat leuk, dat je als niet motorrijder je thuis kan voelen in een restaurant met winkel voor motorrijders.
Prijs kwaliteit een dikke voldoende.
Mike Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer mooi en nieuw restaurant. Alles ziet er prachtig en modern uit. In het restaurant hangen verschillende foto's van motorbekendheden. Het eten is heerlijk en de bediening zeer goed. In het restaurant zit ook een motorzaak, wat dit tot een bijzondere ervaring maakt. Ik zou zeker nog een keer terugkomen.
Siepje V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met mijn man en kinderen overheerlijk gegeten. Vooraf hadden we brood met lekkere smeersels. De hamburger was top volgens mijn man. Mijn oudste zoon had buikspek, die vond hij echt overheerlijk. Mijn jongste zoon heeft genoten van de fish 'n chips. En ikzelf had superlekkere vongole. De porties waren voor ons allemaal heel goed en helaas hadden we geen gaatje meer voor een desert. Wij komen hier zeker terug!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellige locatie (bar/restaurant) waar ze iets (naar onze beleving) unieks doen! Of je nou van bent van alles wat met motoren te maken heeft, of gewoon een hapje en/of een drankje wilt doen in een sfeervol ingericht bar/restaurant, Republic Moto verraste ons in beide opzichten zeer positief. Geen grote kaart, maar zeer te spreken over de kwaliteit en hoeveelheid van het eten. Bediening is erg prettig ervaren en de keuken heeft duidelijk oog voor detail! Aangenaam verrast over deze jonge onderneming!
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij hebben gister heerlijk gegeten bij Republic Moto voor de verjaardag van mijn man. Na eerst een mooi cadeau te hebben gekocht in de shop waar we uitgebreid werden geïnformeerd namen wij plaats aan ons tafeltje waar wij de rest van de avond erg vriendelijk zijn geholpen met een speciaal felicitatie toetje als afsluiter! Wij komen hier zeker nog eens terug. Dankjewel voor de fijne avond!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Van de 'motorzaak' had ik wat meer vernieuwing verwacht. Ik miste aansluiting van de caféracers/Deus Ex Machina motoren en de kleding. Een leuk concept doch.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond met 7 personen gegeten bij Republic Moto. Restaurant is gloednieuw en mooi ingericht. De aangrenzende motorkledingwinkel is een leuk extratje, maar verder is het een normaal restaurant.
Eten was prima in orde, hamburgers en fish&chips smaakten goed in ons gezelschap. Ook de toetjes waren uitstekend.
Service was ook goed, misschien hier en daar nog een beetje onwennig, maar dat is niet vreemd aangezien ze zeer recent zijn geopend.
Kortom, goed gegeten tegen een zeer redelijke priis in een leuke ambiance, we komen hier zeker nog eens terug!
Kunny B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Verrassende en verfrissende nieuwe eetzaak . Leuke kaart, n iet het geijkte.
Aanrader!