Rendez Vous

Raadhuisplein 3 3641 EE Mijdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Rendez Vous

Elk moment van de dag

Naast het gemeentehuis in Mijdrecht kom je samen bij Rendez Vous voor een eerlijke maaltijd. De stoelen zijn van leer, de vloer zwart-wit geblokt en de bar imposant. Leuk is dat alles op de menukaart de hele dag te bestellen is. Bij de productie van biologische producten wordt rekening gehouden met het welzijn van de natuur, mens en dier. Er is wekelijks een nieuw menu, maar de vaste kaart vol met de klassiekers zal nooit vervelen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rendez Vous

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
en weer was het raak, afgelopen vrijdag wederom een uitstekende lunch gehad, perfecte witte huiswijn en de bittergarnituren zijn helemaal oké
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Erg lekker eten, waarbij de prijs-kwaliteit verhouding goed is.
Eten is goed van smaak en er is erg veel op de kaart te vinden. De lunchkaart is daarnaast ook erg uitgebreid.
De service is goed, erg vriendelijk personeel.
CathyB B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Hier geluncht, maar niet bijzonder. Prijs kwaliteit is goed. Het is een restaurant waar men elkaar zakelijk en privé treft en naar mijn idee een beetje gezien wil worden.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Mag ik ook 3 x een " 11 " geven ? Gisteren hier even geluncht met Freek-&-de-mannen en het was wederom een absolute verademing. Wat een leuke tent, want een bijzonder hartelijke, professionele en gezellige bediening. En van een broodje Ossenworst (dit was het broodje van de dag) wordt dus een "klein feestje" gemaakt. En vraag je om een bittergarnituur.....dan krijg je ook wat. Goed op temperatuur, de juiste sausjes erbij en voldoende. De huiswijn heeft het feestje compleet gemaakt. Ga zo door !
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het begint een bijna jaarlijks terugkerend bezoek te worden…samen even lekker lunchen bij RV in Mijdrecht. Dus nu ook weer neergestreken, sinds april 2014. Jammer dat we het net iets te winderig vonden op het terras, want dat is daar zo fantastisch. Dus toch maar binnen…ook prima hoor. Mijn man koos een club sandwich met rosbief en andere heerlijkheden en ik een maaltijdsalade krokante kip met wat brood erbij, echt prima. Dus als vanouds weer een goede keus kunnen maken van de kaart bij Rendez Vous. Ik had bepaald geen spijt van mijn keuze want alle vorige keren bleef ik aldoor 'hangen' bij het niet te versmaden 12-uurtje, maar wilde nu echt toch eens een andere keus maken. Geen spijt hoor. Het was dus allemaal dik in orde.
Of toch niet…? Mag als kritisch punt gelden dat op de vraag van mijn man (of de 7-up in een flesje zat) bevestigend werd beantwoord door de jongeman van de bediening. Hij hecht daar nu eenmaal veel waarde aan, vindt de frisdranken die 'zo' uit de tap komen, gewoon niet lekker en vaak slap. Als dan alleen glas met inhoud wordt gebracht, zonder flesje, weet je gewoon dat dit niet het geval is, dus in dit geval dubbel flauw, zou ik willen zeggen! Daarom dan ook slechts het cijfer 6(je) voor de bediening. Maar dat terras….die kaart…allebei weer een compliment waard.
Eva118 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond hier gegeten. Ik vroeg, omdat ik een gastric bypass heb, een kleinere portie. Zonder vragen waarom, kreeg ik het antwoord. Ja hoor mevrouw, geen probleem. De portie was precies goed. Voor mij nog net teveel, maar niet veel te veel.

Heerlijk gegeten en de prijs werd er nog op aangepast ook. Super service dus, en wij komen dus nog zeker een keer terug!

robbert B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Geen wonder dat het hier alle dagen goed bezet is: gastvrije service, een interessante kaart en mooie wijnen, ook per glas. Kraanwater komt direct op tafel. Eerlijke gerechten waarvan diverse met biologische ingrediënten. IJzersterke formule waar we graag komen.
Dominique N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
We hebben hier onlangs geluncht. Mijn club sandwich was heerlijk, precies zoals ik gehoopt had. Het luxe twaalf uurtje van mijn tafelgenoot viel een beetje tegen, deze was een beetje karig, hij had spijt dat hij niet voor de heerlijk uitziende salades was gegaan. Bediening niet erg aanwezig, maar prima.
BPieters .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Met 2 personen heerlijk genoten van uitstekende saladeschotel (zonder tonijn) en 1 maal weekspecialiteit (aanrader).
Bediening en sfeer ondanks de maandagavond dus niet vol, was uitstekend.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vanmiddag geluncht bij Rendez Vous. We kwamen hier toevallig, omdat we een klus hadden in Mijdrecht terecht. Erg leuk ingerichte zaak, waar bij binnenkomst bleek dat de meeste tafels gereserveerd waren. Het leek onwaarschijnlijk, maar inderdaad, na een half uur zaten alle tafeltjes vol. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, Ik had een, met liefde gemaakte uitsmijter, zoals je zelf nooit voor elkaar krijgt en mijn collega een fantastisch vegetarisch 12-uurtje. Met soepje, breekbrood, heerlijke salade en vegetarische kroketjes. Alles zag er zeer verzorgd uit en snel geserveerd. Absoluut een goed adres voor een heerlijke lunch! Aanrader!
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op zaterdagavond met 2 personen het Valentijns menu genomen: wat een verrassing! De etagere met diverse hapjes zag er uitnodigend uit. Het hoofdgerecht was gamba's, biefstuk (de biefstuk was erg mals) met een salade en zelfgemaakte friet. Het enige minpunt was een onderdeel van het toetje: de zelfgemaakte twix reep was erg hard. De bediening was erg attent en behulpzaam. De sfeer was goed en de zaak zat vol (een goed teken!). Wij komen graag terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Prima bediening, tikkeltje popie jopie soms, maar vooruit beter zo dan chagerijnig. 4 van de 6 hadden het valentijnsmenu. Goede keuze. vlees uitstekend. ietwat kleine porties. Leuk zakje met friet, maar te weinig. Vervolgens bij moeten betalen , 3 euro , voor een schaaltje friet is niet van deze tijd. op een rekening van eur 250,- zou ik dat niet in mijn hoofd halen. Zeer positief, kraanwater op tafel. Vlees en vis zijn van uitstekende kwaliteit. Eigenaar gaat alleen de tafels langs van de vaste gasten en negeert de " onbekende " gasten, terwijl we daar toch vrij regelmatig komen. Ik zou zeggen, maak geen onderscheid daarin!
Gilletti .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Na regelmatig bij Rendez-Vous van de lunch te hebben genoten ben ik gisteren samen met mijn vrouw spontaan binnengevallen voor het diner.
Het was gezellig druk maar we hadden een leuk tafeltje aan het raam.
Eerst op ons gemak wat geborreld en het personeel was daarbij alert en vriendelijk.

De kaart is volgens mij vernieuwd (maar dat weet ik niet zeker) want de gerechten leken allemaal wat "luxer" dan voorheen. De klassieke "Raadhuissaté" is echter gelukkig ook nog steeds verkrijgbaar.

Het was moeilijk kiezen maar uiteindelijk hebben we een heerlijke ossenhaas en hertenfilet gegeten.
Ik was absoluut positief verrast over de kwaliteit. Wat mij betreft een aanrader!
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Heerlijk geluncht had een Wrap met carpaccio, Parmezaan en pijnboompitten voor €8,50 echt een aanrader! Personeel is vriendelijk !
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
We hebben hier gegeten met onze kinderen (6 en 8). De kinderkaart is zeer uitgebreid en bestaat uit meer dan friet met kroket. Ze serveren ook een hamburger met couscous of pasta met gamba's. Een aanrader dus! De gewone kaart is ook afwisselend en uitgebreid. De hertenbiefstuk met spruitjes smaakte erg goed en datzelfde gold voor de Indiase roerbakschotel van mijn echtgenoot.
De bediening is vriendelijk en na de verbouwing ziet het interieur er ook echt beter uit.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
een aantal keren per jaar mag ik hier lunchen met een stel collega's. en elke keer weer is het een feestje. wat een goede bediening, wat een leuke bediening en alle dames stralen een portie vrolijkheid uit waar " je U tegen zegt ".

de lunch.....een club-sandwich-vlees en een goed glas wijn. de clubsandwich is ouderwets goed, ouderwets gevuld en ouderwets van smaak, dus daar valt echt niets op af te dingen. de huiswijn wisselt met regelmaat, maar ze hebben er wel een neus voor, want het is altijd een prima wijn. zelf niet zo'n liefhebber van merlot, maar dat doet niets af aan de kwaliteit.

het decor....tafels, entree, toilet etc etc....is prima.

een aanrader dus !
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Mooi restaurant met goed eten. Zowel voor de lunch als voor het diner erg goed.

Bediening kan soms beter, soms word je voorbij gelopen terwijl je een leeg glas hebt.

Sfeer is wel erg goed. Mooi restaurant, ongeveer een jaar geleden helemaal vernieuwd. 'S zomers ook een groot terras waar je voor een lekkere bittergarnituur terecht kunt. Kaart is helaas niet heel vaak vernieuwd.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Vandaag met een vriend geluncht bij Rendez Vous. We hadden beiden een zgn. twaalfuurtje dat keurig in orde was: een bordje met een klein kopje tomatensoep, twee kleine kalfskroketjes, twee kleine garnalenkroketjes, een beetje zalm en een beetje rosbief, twee kleine broodjes en boter en aioli. Heel smakelijk en voldoende voor een goede lunch.
Kortom: een fijn lunchadres. Wel mag de bediening ietsje scherper zijn: het duurde even voor we konden afrekenen, maar ik ga er graag vanuit dat dat een incidentje is.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Voor het eerst hier afgesproken met een vriendin om een hapje te eten; als voorgerecht de proeverij voor 2 personen genomen. Deze zal er mooi uit: tomatensoepje, grote gamba's carpaccio etc. Daarna namen we de scholfilet en de luxe vissalade en hebben we afgesloten met een trio raw food en een proeverij op 1 bord. Daarna koffie en thee toe. Volgens mijn tafeldame is dit ' the place to be in Mijdrecht" - zij komt er vrij regelmatig, maar het is zeker voor herhaling vatbaar!
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Op het terras van Rendez Vous is het altijd gezellig druk. Zo ook afgelopen zondagavond, toen ik even eenvoudig en snel een diner wilde nuttigen, zonder voor en nagerecht. Ik bestelde een Ossenhaas van de vermaarde Boerderij Lindenhof uit Baambrugge. Deze was echt vootreffelijk klaargemaakt, mijn complimenten voor de kok! Zo proef je ze zelden. In plaats van de risotto wilde ik graag frites, dit was ook geen enkel probleem. De bediening is vriendelijk en correct, maar kan soms iets allerter. Na de vraag om af te rekenen bijvoorbeeld moest ik te lang wachten (10 minuten) , daarna twee keer gewenkt maar door de bediening gezien. Uiteindelijk maar naar de bediening toegelopen om te betalen. Maar, dit kan ook een incident zijn.