Rendez Vous

Raadhuisplein 3 3641 EE Mijdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Rendez Vous

Elk moment van de dag

Naast het gemeentehuis in Mijdrecht kom je samen bij Rendez Vous voor een eerlijke maaltijd. De stoelen zijn van leer, de vloer zwart-wit geblokt en de bar imposant. Leuk is dat alles op de menukaart de hele dag te bestellen is. Bij de productie van biologische producten wordt rekening gehouden met het welzijn van de natuur, mens en dier. Er is wekelijks een nieuw menu, maar de vaste kaart vol met de klassiekers zal nooit vervelen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rendez Vous

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rendez Vous

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
gewoon een heerlijke gezellige toptent!
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Perfecte service en bediening! Overheerlijk gegeten, zeer aan te raden! Geen moment hoeven vragen of we nog iets konden drinken (waterkanten continue gevuld) en de inhoud van de wijnglazen werd goed in de gaten gehouden. Heerlijk en mooi eten! Dank jullie wel Team Frans!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima tent, lekker eten, volle bak, sfeervol. Ik zeg : reserveren maar !!
Janine F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heel hartelijke ontvangst, attent voor de 2 kinderen in ons gezelschap, die ook enorm genoten van de lekkere dingen van de uitgebreide kinderkaart. de 4 volwassenen genoten van 3 gangen, alles smaakte verrukkelijk. Ook de rode wijn was uitstekend. Heel aangename avond doorgebracht.
Bvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een prima restaurant goede producten. Bediening netjes. Vind de aangegeven prijs van € 43,- aan de hoge kant je hebt al een 3 gangen diner voor rond de € 35,- en er staan ook gerechten onder de onder de € 20,-. Ik vind een Biertje best prijzig € 2,95 per glas. Je kan zelf het tempo bepalen van het opdienen van de gerechten, doe je dit niet dan gaat het vrij snel.
evwattum .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk met z'n tweeën gegeten. Allebei een salade, luxe vis en geitenkaas. Ruim voldoende, mooi opgemaakt.
Leuk tafeltje aan het raam, er waren veel tafels bezet op een maandagavond, gezellig druk. Bediening vriendelijk en vlot. €55,_ inclusief drankjes, koffie en bonbons, heel schappelijk. Wat ons betreft een aanrader.
Bjørn Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Met name het ons toegewezen mannelijke personeelslid alle lof en complimenten. (Ik heb helaas geen naam...) prima service, vriendelijk en geen enkel probleem met het Engels van een onzer gasten.
Trix V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Gezellig en heerlijk eten !
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
lekker gegeten net als de vorige keer ook nu was het eten goed .de sfeer was ook oké en de bediening prima tot volgende keer
Samantha K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel fijne sfeer, gezellig druk, goede en snelle service! Ze hielden er echt rekening mee dat we voor een snelle zakenlunch kwamen. Het eten was heerlijk
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In het begin was het wat koud. De toiletten zijn deels openbaar en vind ik niet heel schoon.
Evelien G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker gegeten!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Weer super lekker gegeten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Helaas was de ervaring van de door ons genoten lunch bij Rendez Vous in Mijdrecht niet al te best.
Het eten smaakte prima. Maar de bediening etc was matig.
Voor mijn lunchgerecht , bestaande uit een kopje soep en boterhammen met kroketten, moest ik toch, ondanks vragen waar het bleef, erg lang wachten.
Toen het werd gebracht geen compleet bestek; alleen een mes erbij.
Daarna werd na vragen, in plaats van een vork, een lepel gebracht.
De interesse van de jongedames straalde er niet vanaf.
We hebben het niet getroffen.
Ook het geheel doet ongezellig aan. Zeker als het druk is. En erg kleine tafeltjes.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Goed restaurant, goede bediening en in de zomer een heerlijk zonnig terras
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten, erg leuk dat ze nu ook veganistische opties hebben en de uitvoering daarvan was super! Ik had de vegan curry als hoofdgerecht en ik heb er enorm van genoten. Ook van het vegan en glutenvrije taartje als toetje. Ik hoop dat ze deze soort keuzes op de kaart houden!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed eten. Vlotte service. Wat rumoerig als het druk is. Je zit een beetje dicht op elkaar.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
8.9
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Als altijd top!
S.K.J. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was goed bereid en een ruime keuze voor iedereen en ook voor mensen die geen vlees eten.
Je krijgt genoeg per gerecht en komt dus niks te kort. De inrichting is simpel , mooi en ze hebben warme verlichting wat voor een knusse sfeer creëert. Nadeel is wel dat je plekken hebt waar je dicht op elkaar zit en je elkaar wat minder verstaat.

Je wordt hier keurig bedient en ze komen regelmatig op de juiste tijd bij je voor een nieuwe bestelling en het serveren voor nieuw drinken.