Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Renao

Elky E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
De gamba’s waren aan de buitenkant koud dus ik denk dat het te vroeg op de borden zat of te laat geserveerd.. verder prima en gezellige sfeer.
Gerlin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk eten, mooie inrichting en super vriendelijke en opgewekte bediening! Zijn hier al een paar keer geweest, maar het wordt alleen maar beter!
C. S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Op 25 oktober 2018 met het Archeologisch Depot Arnhem ( met 15 man gegeten ) Het menu was fantastisch samen gesteld en met elkaar was het heel gezellig. Het personeel heeft het uiterste gedaan om ons zeer vlot te bedienen. Zeer geslaagde avond was het.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Een van mijn favoriete restaurants aller tijden! Gewoon gaan, de hele experience is geweldig, en laat je vooral verrassen met het eten!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk eten, prima service. Een diner parel in Arnhem.
We komen snel weer terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Erg lekker gegeten. Was niet onder de indruk van de bediening. Beetje zuinig met het vullen van de wijnglazen.
Wij waren er om 18:30 uur maar om 20:30 uur gingen er al veel mensen weg waardoor wij bijna alleen in het restaurant zaten. Was daardoor minder gezellig. Wel hele leuke formule maar dient betere uitleg bij binnenkomst.
Hoeco W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Absolute top, heerlijk eten en het personeel is zeer deskundig en heel vriendelijk.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Kwaliteit van de gerechten en bediening zeer goed. Afbreuk is dat ik voor een fles water, Sourcy, € 5,70 moet betalen!. Prijs/Kwaliteit zou voor het management een aandachtspunt moeten zijn!
Mecheline B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten bij Renao bediening top!
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
De reservering via Iens werkt niet echt. 1 dag vertraagde communicatie waardoor het restaurant onze reservering niet had ontvangen.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een heerlijk kerstmenu met mooie afwisselende gerechten.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We zullen zeker een keer terug komen.
DCM B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Geweldig restaurant, erg lekker eten en fijn personeel, aanrader !
Mylotte B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Vriendelijk ontvangst. Heerlijk 4-gangen verrassingsmenu van de chef.
Met zwangerschap werd rekening gehouden met producten. Er werd op tijd gevraagd of we nog iets wilden drinken. Gerechten volgden elkaar op juiste snelheid op. Kortom, heerlijk avondvullend programma
Mevrouw V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima
Tamim G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer goede en vooral ervaren bediening.
Inspecteur78 H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Opeens kroop er een vlieg uit mijn eten....nieuwe schotel gehad maar geen compensatie voor het ongemak, weer 20 minuten moeten wachten terwijl mijn partner al klaar was....een gratis koffie of toetje was op zijn plaats geweest...
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Echt heel lekker gegeten. Gerechten waren heerlijk! Een heel klein minpuntje; in 1 van de gerechten kwam een vlieg uitgekropen. Uiteraard excuses en daar wil ik verder ook geen punt van maken, maar hetzelfde gerecht dat ter vervanging kwam was wellicht te snel bereidt waardoor de smaak van de kip niet doordrongen was van de saus en de saus, waterig was ipv ingedikt.
Het zou de directie gesierd hebben wanneer dit gerecht niet was gerekend.
Alet D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Een restaurant waar ik graag kom. De maaltijden zijn heerlijk en de ontvangst vriendelijk
Radek K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben vaker gegeten bij Renao. Gisteren viel het echter tegen. De service was ver te zoeken - we werden in een hoekje neergezet met als resultaat dat ik zelf moest vragen of ik iets mag bestellen, iemand zoeken toen ik wilde betalen, enz. Voordat we iets hadden besteld waren we een half uur verder. De bediende nam onze bestelling op, maar was eigenlijk met iets anders bezig. Dat kwam zeer ongeïnteresseerd over.
De gerechten waren erg lekker al moet ik zeggen dat chef's menu geen verrassing was - alle gerechten stonden ook gewoon op de kaart. Had er meer van verwacht.