Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Renao

Maayke C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Op basis van de goede reviews gekozen voor Renao. Erg lekker gegeten en heel vriendelijke bediening. We hadden het verrassingsmenu, welke precies voldoende was voor een goed gevulde buik.
Prijs - kwaliteit prima!
Dennis Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten. Iets te donker binnen
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Weer erg genoten. Mooie keuken en goed van kwaliteit/prijs verhouding. Zeer vriendelijk en betrokken personeel ,Enige verbetering: iets meer rijst/bami ?
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met z'n drieën het chef menu genomen met een wijnarrangement. Mooie, gevarieerde wijnen en heerlijke gerechten. Er werd ook prima rekening gehouden met het feit dat een van de drie geen vis- of andere zeeproducten wilde eten; daarvoor werden erg lekkere vervangende gerechten geserveerd.
Alles bij elkaar wederom een uitstekende ervaring met een onovertroffen prijs-kwaliteitsverhouding.
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De afzuiging werkt daar niet naar behoren. Je kleren stinken na afloop zodanig dat je na het eten eerst om moet kleden als je nog ergens heen moet.
Beste Michel,

Allereerst bedankt voor je bezoek! Hopelijk heb je wel lekker gegeten en was de service ook naar wens! Dat de afzuiging niet naar behoren werkt klopt inderdaad, mijn excuses, wij hebben dan ook meteen gisteren *maandag 6 november, actie ondernomen, onze installatie zal naar planning maandag 13 november weer helemaal operationeel zijn.

Met vriendelijke groet,
Nyls Renao
fijn-uit-eten R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten. Zelfs de kids, 2 pubers. Voor herhaling vatbaar!!
pablo S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Voortreffelijk drie gangen keuzemenu voor een faire prijs in een uitnodigende en aangename ambiance. De bediening van ons wat grotere gezelschap van 9 personen was geen enkel probleem.
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een dikke 10 voor Renao! Alles precies goed.
Gastvrije ontvangst. Vriendelijk en vlot personeel. Hier wordt je jas nog aangenomen en je bij het weggaan een fijne voortzetting van de avond gewenst, zonder dat het stijfjes of vormelijk voelt.
Het menu van chef ad €29,- genomen. Heerlijke gerechten, prachtige combinatie van smaken, een feestje voor de smaakpapillen.
Een onvergetelijke avond met mijn dochters gehad.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Plezierig en gastvrij ontvangen en lekker gegeten,
moerbei V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel prettig, rustig, sfeervol ingericht. Lekkere stoelen en vriendelijke bediening. Heerlijk eten.
Buikspek erg zout.
Bartje S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was bijzonder smakelijk en mooi geserveerd!
EW D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend!!
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten in een mooi restaurant! Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu, hierbij hebben we aangegeven dat we niks uit de zee wilden. Dit was geen probleem. Erg tevreden en uiteindelijk voor €40 pp gegeten.
Bjorn B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geweldig gegeten.
J.J. M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Verrassend . Mooie Aziatische keuken.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We zijn niet voor niets voor de 3e keer terug gekomen .... Wat hebben we weer gesmuld!
En de bediening is top, ondanks het feit dat het restaurant vol zat! Geweldig, tot ziens!!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker eten aardige bediening goede prijs oké
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verassingsmenu is inderdaad een verassing. In negatieve zin wel te verstaan helaas. Erg weinig voor 2 personen ivt de prijs die je ervoor betaalt 7 a 8 gerechtjes voor 2 personen rond de 29 euro..voor die prijs kun je all you can eat eten bij de grotere ketens. Veel gerechtjes vonden we exact het zelfde smaken. Wij zullen dit restaurant dan ook niet aanraden bij anderen.
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met ons 5-en gegeten. Bij het bekijken van het menu zagen we zoveel lekkere gerechten en konden moeilijk beslissen. Daarom kozen wij voor het verrassingsmenu. Geen spijt van gehad. Zalm, garnalen, black angus, ossenhaas, kippendij, courgette, komkommer en nog veel meer.
Eén van de serveersters ontdekte, dat ik jarig was. Bij het dessert toegezongen door het personeel.
Al met al, een zeer geslaagde avond. Komen zeer zeker terug.
Peggy H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Verrassingsmenu was heerlijk, divers, mooi opgediend en met een verfijnde smaak. Wij komen vaker! (Renao is niet het restaurant van het bowlingcentrum, maar was voorheen de Chinese Muur)