Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Renao

Belinda J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker gegeten en het is echt een avondje uit. Zeer vriendelijk personeel.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ziet er gezellig uit en het eten is niet slecht maar de bediening laat te wensen over. Geen uitleg over de kaart, geen hulp bij keuzes. Een van de bestelde gerechten werd niet geserveerd : reactie was : o sorry vergeten. We konden het alsnog bestellen maar als nagerecht was dat niet meer aan de orde.
Een tweede glas wijn hadden we erg gewaardeerd maar er werd niet naar gevraagd. Kortom we waren niet voldaan en hadden op z’n minst een andere reactie verwacht op onze opmerkingen.
Beste, allereerst fijn om te lezen dat onze gerechten bij u in smaak is gevallen.

Ik heb uw recensie uitgebreid met ons team besproken; zij gaven aan dat u aangaf dat uw bezoek niet uw eerste keer was, waaruit zij een conclusie trokken dat u geen uitleg nodig had. Een jongeman heeft uw bestelling opgenomen en herhaald, die u bevestigde. Op zijn vraag of u nog een glas wijn lustte, zei u "nee wij zijn goed". Dezelfde jongeman vroeg na afloop of het u gesmaakt heeft "ja het heeft gesmaakt", ook wenste u geen koffie of dessert meer. Wellicht vergistten mijn collega's zich.

In uw recensie beschrijft u een ervaring die ik niet herken in onze bedrijfsvoering. Vandaar dat ik graag mijn excuses aanbied, dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Over het algemeen zijn gasten in ons restaurant erg tevreden over de kwaliteit van onze keuken en bediening, iets waar wij dag en nacht mee bezig zijn. Wellicht tot een volgende keer voor een herkansing!

Met vriendelijke groet,
Nyls Renao
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Superlekker gegeten bij Renao. Gekozen voor het verrassingsmenu en dat smaakte verrassend lekker. Mooi opgediend ook. Dat tesamen met de vriendelijke bediening maakte de avond tot een perfecte avond. Een echte aanrader!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Renao. Uiterst vriendelijke ontvangst en de gerechten zijn heel uitgebalanceerd en smaakvol. Ook onze dochters vonden de gerechten heel lekker. Mooie mix van gerechten van de Japanse grillplaat, klassiekers uit de tijd dat het nog de Chinese Muur heette en nieuwe specialiteiten. We komen hier zeker terug.
Bep D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Hoge kwaliteit voor inrichting, bediening, sociaal contact, netheid.
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Op uitnodiging van onze buurvrouw hebben we hier gegeten. Erg leuke ontvangst en bediening. Hartelijk en met humor, maar niet opdringerig. Lekkere witte wijn. Het eten is absoluut een aanrader! Verrassende smaken en er is werk gemaakt van het uiterlijk van de gerechten. Verfijnd eten. Leuk om op deze manier van alles te proeven in plaats van één gerecht te bestellen zoals in een traditioneel restaurant. Naar een minpuntje moet je echt zoeken. In de categorie "muggenziften": ik vond het niet zo prettig om de hapjes met je eigen vork van de schaal te halen. Over de prijs kan ik niet oordelen, we werden getrakteerd en een kaart hebben we niet gezien. Dat was ook overbodig, je kan hier gerust alles bestellen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Geweldig lekker gegeten, vriendelijke bediening echt een aanrader
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was allemaal erg lekker. Leuk vlot personeel en een hele gezellige sfeer. We gaan hier zeker vaker eten.
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer attente en goede bediening.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Uitstekend gegeten bij Renao, prima gerechten via het chef's menu. Dessert was minder interessant, ik zou de volgende keer dan liever voor koffie gaan.
Enig nadeel is dat het vrij donker is op onze plaats, zou mijns inziens een klein lampje kunnen gebruiken, verder niets dan lof.
Maayke C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Op basis van de goede reviews gekozen voor Renao. Erg lekker gegeten en heel vriendelijke bediening. We hadden het verrassingsmenu, welke precies voldoende was voor een goed gevulde buik.
Prijs - kwaliteit prima!
Dennis Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten. Iets te donker binnen
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Weer erg genoten. Mooie keuken en goed van kwaliteit/prijs verhouding. Zeer vriendelijk en betrokken personeel ,Enige verbetering: iets meer rijst/bami ?
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met z'n drieën het chef menu genomen met een wijnarrangement. Mooie, gevarieerde wijnen en heerlijke gerechten. Er werd ook prima rekening gehouden met het feit dat een van de drie geen vis- of andere zeeproducten wilde eten; daarvoor werden erg lekkere vervangende gerechten geserveerd.
Alles bij elkaar wederom een uitstekende ervaring met een onovertroffen prijs-kwaliteitsverhouding.
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De afzuiging werkt daar niet naar behoren. Je kleren stinken na afloop zodanig dat je na het eten eerst om moet kleden als je nog ergens heen moet.
Beste Michel,

Allereerst bedankt voor je bezoek! Hopelijk heb je wel lekker gegeten en was de service ook naar wens! Dat de afzuiging niet naar behoren werkt klopt inderdaad, mijn excuses, wij hebben dan ook meteen gisteren *maandag 6 november, actie ondernomen, onze installatie zal naar planning maandag 13 november weer helemaal operationeel zijn.

Met vriendelijke groet,
Nyls Renao
fijn-uit-eten R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten. Zelfs de kids, 2 pubers. Voor herhaling vatbaar!!
pablo S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Voortreffelijk drie gangen keuzemenu voor een faire prijs in een uitnodigende en aangename ambiance. De bediening van ons wat grotere gezelschap van 9 personen was geen enkel probleem.
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een dikke 10 voor Renao! Alles precies goed.
Gastvrije ontvangst. Vriendelijk en vlot personeel. Hier wordt je jas nog aangenomen en je bij het weggaan een fijne voortzetting van de avond gewenst, zonder dat het stijfjes of vormelijk voelt.
Het menu van chef ad €29,- genomen. Heerlijke gerechten, prachtige combinatie van smaken, een feestje voor de smaakpapillen.
Een onvergetelijke avond met mijn dochters gehad.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Plezierig en gastvrij ontvangen en lekker gegeten,
moerbei V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel prettig, rustig, sfeervol ingericht. Lekkere stoelen en vriendelijke bediening. Heerlijk eten.
Buikspek erg zout.