Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Renao

Bartje S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was bijzonder smakelijk en mooi geserveerd!
EW D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend!!
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten in een mooi restaurant! Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu, hierbij hebben we aangegeven dat we niks uit de zee wilden. Dit was geen probleem. Erg tevreden en uiteindelijk voor €40 pp gegeten.
Bjorn B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geweldig gegeten.
J.J. M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Verrassend . Mooie Aziatische keuken.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We zijn niet voor niets voor de 3e keer terug gekomen .... Wat hebben we weer gesmuld!
En de bediening is top, ondanks het feit dat het restaurant vol zat! Geweldig, tot ziens!!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker eten aardige bediening goede prijs oké
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verassingsmenu is inderdaad een verassing. In negatieve zin wel te verstaan helaas. Erg weinig voor 2 personen ivt de prijs die je ervoor betaalt 7 a 8 gerechtjes voor 2 personen rond de 29 euro..voor die prijs kun je all you can eat eten bij de grotere ketens. Veel gerechtjes vonden we exact het zelfde smaken. Wij zullen dit restaurant dan ook niet aanraden bij anderen.
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met ons 5-en gegeten. Bij het bekijken van het menu zagen we zoveel lekkere gerechten en konden moeilijk beslissen. Daarom kozen wij voor het verrassingsmenu. Geen spijt van gehad. Zalm, garnalen, black angus, ossenhaas, kippendij, courgette, komkommer en nog veel meer.
Eén van de serveersters ontdekte, dat ik jarig was. Bij het dessert toegezongen door het personeel.
Al met al, een zeer geslaagde avond. Komen zeer zeker terug.
Peggy H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Verrassingsmenu was heerlijk, divers, mooi opgediend en met een verfijnde smaak. Wij komen vaker! (Renao is niet het restaurant van het bowlingcentrum, maar was voorheen de Chinese Muur)
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Complimenten voor het totale plaatje. Heerlijk gegeten en uitstekend vriendelijk en deskundig bediend. Aanrader.
EW D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met 20 personen het 3-gangendiner genoten. Sommigen hadden "nog nooit zo lekker gegeten"
Alleen jammer dat er voor een fles water meer dan € 5,00 wordt gerekend.
Joep L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Toen ons verrassingsmenu voor ons grote eters niet helemaal genoeg was kwam er nog een verrukkelijke schotel.
Chapeau!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima restaurant, erg gastvrij en netjes. Heerlijk gegeten. De menukaart werd uitgelegd door de eigenaar in het Chinees en Nederlands. Onze aziatische gasten vonden het ook een erg goed restaurant. Aanrader!
boro P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het is een goed restaurant met goede services en een mooi concept je kan eten wat je wil en hoeveel
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een ontdekking! Heerlijk gegeten, verre van standaard Aziatisch: namelijk écht Aziatisch. Je proeft dat het familierecepten zijn. Geen standaardsausjes maar echt lekkere fijne smaken. De bediening is zeer vriendelijk, gastvrij en heeft veel aandacht voor de gasten. Je voelt je echt welkom en verzorgd.
marian K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wat een leuke ontvangst. Heerlijk gegeten. Ontzettend aardig personeel. We komen zeker terug.
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Opvallend vriendelijke bediening die je echt welkom heet en uitleg geeft van de kaart. Die bestaat uit heel veel kleinere gerechten als shared dining, dwz je bestelt er een aantal en deelt die met je tafelgenoten. Omdat we de eerste keer hier waren, de kok de vrije hand gegeven. Begonnen met een stukje gegrilde zeebaars, heerlijk maar niet echt chinees, daarna garnalen in zoetzure saus. Saus zoals die hoort. Het hoofdgerecht waren een stuk of 10 kleinere gerechten, zoals stoofvlees, pekingeend, curry met witvis, krokant vietnamees buikspek, gebakken rijst, broccoli in oestersaus en nog het een en ander. Vers bereid, pittig maar niet te pittig, verrassende smaakcombinaties. Het nagerecht was een bolletje ijs, witte en donkere chocomousse, vers fruit en opgemaakt als een plaatje. Verreweg het beste dessert wat ik ooit bij een chinees restaurant heb gehad. Met z'n vieren waren we met wijn, borrel en koffie net geen 170 euro kwijt. Dat is zeker niet duur. Kortom, ik kom terug.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Verassend, volgende keer zullen we anders bestellen, want het is een shared dining restaurant.
Dus meer gerechten en niet allebei hetzelfde.