Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Voordelig
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mijn ouders van 80 jaar en ouder gaan met enige regelmaat eten bij Renao, wonen op loopafstand en zijn heel erg enthousiast over het eten en worden als familie ontvangen.
Ik ben ook meerdere keren meegeweest en ik ben het geheel met ze eens. Wat een gastvrijheid, heerlijk, mooi verfijnde gerechtjes worden geserveerd en prima prijs kwaliteitverhouding. Chapeau!
John G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Echt top met vriendelijke ontvangst en leuke inrichting. Het eten was geweldig.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat een prachtige plek!
Heerlijk gegeten met bij elk gerecht uitleg van de bediening, die in waren voor een praatje.
Chinese gerechten in een verrassend nieuw jasje!
Een van de betere restaurants van Arnhem, aanrader!
Cher D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben met z'n 4 ren heerlijk gedineerd,mooie ambiance,gezellige professionele bediening,
Eten: voortreffelijke smaken bijeen gebracht ,mooi geschikt op het bord.we namen het verrassing menu.4 gangen.
het enige min punt vinden wij de prijzen van het water(5,50 per fles!) en voor de andere dranken. aan de hoge kant dat mag wel iets minder prijzig zijn.
maar zeker een aanrader om te gaan eten/alles was even lekker,van de 4 personen gaven er 3 een 8 en een een 7. het dessert was een plaatje en heerlijk van smaak.
Ria V.
mooie open schone keuken
top locatie
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wát een fantastisch restaurant! Prima ambiance en doordachte inrichting, waardoor je ook bij veel gasten toch samen een goed gesprek kan voeren.
Het verrassingsmenu was zeer gevarieerd en ontzettend lekker. Alles supervers.

De bediening heb ik zelden zo oprecht hartelijk meegemaakt.
Wij komen hier zéker terug, maar dan met de hele familie!
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Het duurde alleen soms lang voordat de volgende gang met bijbehorende wijn werd geserveerd. De gekozen wijn bij de eerste gang vonden wij ook wat minder passend. Maar het kan zijn dat het te maken heeft met voorkeuren. Het was een zoete witte wijn bij zalm en ik hou persoonlijk niet zo van zoete witte wijn.
Bjorn B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Renao. Het verrassingsmenu was niet zozeer verrassend in gekozen gerechten/combinaties maar wel lekker en vers. De service was top: erg netjes én spontaan. Decor was gewoon prima en comfortabel.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten bij Renao. De ontvangst was zeer vriendelijk en de bediening was de hele avond persoonlijk en correct. Maar beslist niet stijfjes.

We moesten even wennen aan het concept. Maar ons werd verzekerd dat met een vooraf, twee hoofdgerechtjes en een bijgerecht het wel voldoende was. En dat was zeker zo. Ik had een erg lekkere wan tan soep, mijn vrouw garnalen in gefrituurde flensjes. Zeer lekker. Het hoofdgerecht (ik inktvis en mijn vrouw zeebaars) was echt geweldig! Wat een mooie smaken. De bediening moedigt aan om van elkaar te proeven. En terecht.

Bij het tweede hoofdgerecht hadden we een beetje dom gedaan. We hadden namelijk beiden de pekingeend genomen. Je kunt beter iets verschillends nemen en dat delen. Maar hij was wel erg lekker. Ik besloot nog met een soort (groen) flensje met ijs erin. Ben geen echte toetjesliefhebber, maar hiervoor maak ik een uitzondering. Smaakvol en niet te zoet.

Alle lof voor de bediening. De aankleding is wel wat oubollig. Veel groen, maar niet erg fris. Maar we komen zeker terug.
Marianklom .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De ontvangst en de bediening waren zeer goed, vriendelijk en behulpzaam. Zelfs bij het afscheid werden wij met een persoonlijke handdruk bedankt. Het eten was heerlijk. Mijn dochter en schoonzoon zijn beiden afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool en zijn dus wel wat gewend en ook zij waren enthousiast. Wij bestelden alle drie het 4 gangenmenu en alles was lekker en prima verzorgd. Compliment.
Ambroos .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten was smaakvol en uitstekend van kwaliteit.
Bediening: stijlvol, maar was er vaak niet altijd alert als je wat wilde bestellen of vragen.
H Van S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De laatste maanden meerdere keren gegeten. Uitstekend uitgewerkte fusion een echte aanrader. Zowel prive als zakelijk. Goede bediening, uitstekend eten
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Een mooie, ruime zaak aan de rand van Arnhem. Heerlijke stoelen en genoeg afstand tot de andere tafels. En dan het eten: shared dining, leuk concept. Je kunt je eten delen en gewoon gerechtjes bestellen in je eigen tempo.

Het was geen drukke avond en de bediening nam de tijd om aan tafel uitleg te geven. Soms duurde het wel even voordat het lukte om de bediening bij ons te krijgen.

De pekingeendflensjes waren heerlijk en werden aan tafel gemaakt. Ook de Kantonese gamba's waren smakelijk en de black angus-spies is een aanrader!
De wijn was okay, niet heel bijzonder.
Hilco T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We zijn daar op 1-5-2016 wezen eten met 5 man.
Me oom en 2 vertegenwoordigers waar hij altijd via besteld.
Na even buiten gewacht te hebben tot we compleet waren.
Zijn we naar binnen gegaan.

Hoe het er van buiten uit zag ziet het er totaal binnen niet uit.
van buiten lijkt het op een traditionele Chinees, maar van binnen is het strak en modern met een mooie open keuken midden in het restaurant.

Als kok vind ik shared dining super leuk omdat je zo veel gerechtjes kan proeven.
Toen we aan tafel zaten werd er ons gevraagd of er nog allergieën waren of andere wensen ( we hadden 2 keer geen varkensvlees vanwege geloofs overtuigingen daarom namen we ook geen wijn).
We hadden het chefs menu een proeferij van 3 gangen.

Als eerste gang, kregen we een zeebaars op de huid gebakken gelakt met sojasaus.
Persoonlijk vond ik hem iets te ver en was de huid niet lekker krokant gebakken. Maar verder was de smaak prima.

Als tweede gang, kregen we 2 ossenstaart reepjes die super mals waren.
Als je goed inkoopt heeft het ook weinig nodig.
Deze was mooi gekruid maar lied de ossenhaas wel de hoofdrol spelen.

Als deerde gang, begon dan echt het shined dining iedereen kreeg zijn eigen bakje gebakken rijst mooi gekruid en paste prima bij elk gerechtje.
Verder werd er op tafel gezet:
Kipdijfilet met bloempepers met paprika en courgette ( dit was echt mijn favoriet een mooi pittig gerechtje door de szechuan pepers maar niet te overheersend zodat je de rest niet meer proefde),
Authentieke Pekingeend mooi krokante huid met een saus van pruimen mooie smaakcombinantie,
de op Thaise wijze gestoofde rundvlees vond ik minder prima op smaak maar weinig diepgang,
De Black angus spies was ook weer mooi gekruid maar wel de Black angus weer prima in zijn waarde gelaten,
De kipdijfilet spies was ook weer super mooi met een niet te zware soja saus
De zoet zure komkommer was lekker fris en niet te zoet,

Het shired. Dining is hier prima toe gepast mooie kleine gerechtjes en diverse smaken
De service is hier ook prima in orde elke gange werd prima uitgelegd en bij weghalen keurig gevraagd of alles na wens was

het dessert bestond uit ijs van passievrucht krokante van kletskop mohs van chocolade en een chocoladechaletje mooie lichte afsluiting met frisse smaken.
Gijs83 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het eten was heerlijk. Het verassingsmenu kon naar wens worden samengesteld. De ontvangst en bediening hartelijk en servicegericht. Maar men was 'overvallen' door veel late boekingen en de mensen die niet terecht konden gingen afhalen. Daardoor was de keuken overbelast en duurde het echt te lang. De aansluiting voor en hoofdgerecht was er niet. Men vertelde wel eerlijk hoe dit kwam en een extra drankje werd op kosten van het huis aangeboden.
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
4-gangen verrassingsmenu via social deal. Overtrof onze verwachtingen als liefhebbers van de Aziatische keuken.
Voorgerecht zeebaars, zo mals en puur heb ik hem nog nooit gegeten.
Tussengerecht flensje met pekingeend en het hoofdgerecht kregen we allemaal kleine schaaltjes met smaakvolle gerechten, rijst, nasi goreng, groente, saté, runderspiesjes, rendang... Alles was heerlijk! Zelfs ds kinderen willen terug!
Toetje ook super. Sfeer en inrichting is top. Tot snel weer!!
Caty B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We aten met vrienden een soort verrassings menu, wat me het beste is bijgebleven is de heerlijke gebakken vis als voorgerecht, puur! De hoofdgerechten met vele verschillende vleesjes vind ikzelf altijd wat veel, liever heb ik de keuze uit een of twee verschillende soorten. Het toetje werd zeer verrassen opgediend, met zijn tweëen een mooi opgemaakt bordje delen met ijs en aardbeien.Maar prima plek om met vrienden niet al te kostbaar uit te eten.
Daniel N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteravond via een Social Deal actie kennis gemaakt met Renao. Wat een top tent! Bij binnenkomst meteen enthousiast ontvangen door de gastheer Nyls. We kregen een hoge tweepersoons tafel met uitzicht op de open keuken. Later toen het wat rustiger was werd ons nog gevraagd of we wilden verhuizen naar een grotere tafel: helemaal top! De bediening was erg goed, enthousiast en betrokken. Ondanks de drukte hadden ze toch steeds tijd voor een praatje. Het 5 gangen menu van de chef was (vooral de garnalen) heerlijk! Het toetje viel los van het passievrucht ijs verder een beetje tegen maar dit is ook persoonlijke smaak denk ik. Er is een kleine maar erg goede wijnkaart waar we de volgende keer zeker weer van gaan proeven. Bedankt voor een gezellige avond en tot snel!
Margarasing .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisteravond met 7 personen bij Renao gegeten en het was heerlijk!
We kregen verassende gerechtjes, vers bereid en heerlijk op smaak. De gerechten waren niet zout of te pittig, zodat je de smaak niet meer goed proeft. Kortom;
We hebben een erg gezellige avond gehad en vonden allen het eten heerlijk. Top!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Renao snapt het en doet het. De service is net zo goed als de inktvis. Ontspannen sfeer, verassende smaken, fijne mensen.