Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Renao

Alet D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Radek K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben vaker gegeten bij Renao. Gisteren viel het echter tegen. De service was ver te zoeken - we werden in een hoekje neergezet met als resultaat dat ik zelf moest vragen of ik iets mag bestellen, iemand zoeken toen ik wilde betalen, enz. Voordat we iets hadden besteld waren we een half uur verder. De bediende nam onze bestelling op, maar was eigenlijk met iets anders bezig. Dat kwam zeer ongeïnteresseerd over.
De gerechten waren erg lekker al moet ik zeggen dat chef's menu geen verrassing was - alle gerechten stonden ook gewoon op de kaart. Had er meer van verwacht.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heel gezellig en intiem zitten , heten is superlekker zeker een aanrader zeker de schaaldieren en de witte chardonnay paste er perfect bij .. we gaan zeker nog terug bedankt the fork
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit, fijne stoelen alles wat een fantastische avond nodig heeft!
Curd V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was erg goed en verzorgd
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zeer voortreffelijk gegeten met een prima bediening.
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk eten, goede en attente service. Zeker een aanrader voor omgeving Arnhem.
P.E. T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hadden een 5 gangen menu besteld. In onze beleving duurde de opdiening van de gerechten vrij lang.
Tussen elke gang hebben we een gemiddeld een half uur gewacht, terwijl wij de kleine gerechten in 5 minuten op hadden, behalve de 4e gang het hoofdgerecht.
Het was overigens heerlijke gerechten!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Zoals altijd top drukte, maar zeer correcte en nette service. Fantastisch lekker eten, een avond uit waarbij je volledig in de watten wordt gelegd! Blijft een aanrader.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant is dit! Knusse inrichting met rustige achtergrondmuziek, heerlijk zittende stoelen en aardig personeel. De wc's waren schoon en er lagen gastendoekjes om je handen af te drogen. Na ons bezoekje aan Burgers Zoo hier met de familie gegeten, we hadden een 3 gangen-diner waarbij er rekening gehouden werd met vlees-/vis en vegetarische liefhebbers. De gamba's vooraf waren heerlijk in een licht pittig sausje, als tussengerecht zeebaars op de huid gebakken (ook erg lekker) en als hoofdgerecht werden er div. schaaltjes op tafels gezet: voor ieder wat wils. Er werd ook goede wijn geschonken en er was voldoende aandacht van het personeel. Het zat er behoorlijk vol voor op een zondagavond, dus reserveren lijkt gewenst!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Echt super! Kwaliteit van het eten was perfect, hoeveelheid was goed, personeel erg aardig, ontspannen sfeer maar vooral gewoon erg goed eten!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt heel lekker eten! Op zaterdagavond zit de zaak helemaal vol. Iets te massaal voor ons, maar gelukkig is de inrichting zo dat het anders overkomt.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mijn vrouw had een vier gangen menu, Ik vijf gangen. Alle gerechten waren heerlijk. De crispy ossenhaas was goddelijk.
Echt genoten.
Maiky D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Vanwege de ligging, vlakbij het openluchtmuseum, vorige week vrijdag 'per ongeluk' hier beland. Niet wetende wat te verwachten (ik kijk nooit op recensie-pagina's), toch maar de gok gewaagd en besloten om er een wat te gaan te eten. Bij ieder hapje, oa de black angus teriyaki was goddelijk mmmmm, keken mijn tafelgenoot en ik elkaar verrast en gelukzalig aan. En dat toetje, ohhhhhh, jammie. Zo lekker en op prima plek gesitueerd dat ik gister met een ex-collega weer bij Renao heb afgesproken. Andere gerechten en het was weer heerlijk (maar de black angus blijft favoriet). Fijne bediening, lekkere wijn en prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben fan!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Restaurant waar je je welkom voelt, fijne bruisende sfeer, niet te druk. Ook terras.
Eten is Aziatisch georiënteerd met brede keuze, voor elk wat wils, vers en heerlijk!
Makkelijk om op eigen terrein te kunnen parkeren, veel soepeler aanrijden dan in binnenstad.
Belinda J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Was weer super. We waren een tijd niet geweest, ze kennen je nog en weten nog hoe je het hebben wil.
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Veel te lang moeten wachten op het eten we zaten er bijna 2 uur voor dat de volgende gerechtjes werden gebracht en dan waren ze ook nog koud en de rekening klopte ook niet stond een fles wijn te veel op,jammer voor dat geld verwacht je wel wat anders ,hier ga ik dus niet meer heen
Beste Gerda, fijn dat u ondanks uw gevoel toch lekker bij ons hebt gegeten! Onze gasten hebben op zaterdag vanwege de drukte, inderdaad langer moeten wachten dan zij normaal van ons gewend zijn. Deze 40 minuten probeerden wij bij jullie met lekker eten goed te maken.

Ik ben op deze avond 3 keer bij u, aan uw ronde tafel met 6 personen langs geweest om te vragen of alles naar wens is. Hier werd elke keer volmondig "ja" op geantwoord, u maakt het ons wel makkelijker om iets op te lossen als u dat de volgende keer aangeeft.

Mijn jonge collega-heer met blonde krullen heeft bij de kassa zijn excuses aan meneer aangeboden dat hij in plaats van een glas wijn, een fles wijn heeft aangeslagen. Naderhand hebben wij deze bon meteen aangepast en dachten wij dat alles naar wens was. Wellicht had ik beter op moeten letten en dit glas van de rekening af moeten laten halen. Helaas had ik dit niet door en daarvoor ook mijn excuses.

Ik wens u nog veel lekker eten en genot toe in vervolg,

Met vriendelijke groet,
Nyls
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Met mijn familie allemaal een verrassingsmenu van de chef gegeten. Het was heerlijk! Ook de vega variant. Ondanks dat we door omstandigheden halverwege weg moesten, hebben we genoten. Super bediening, mooie aankleding en zeer verrassende keuken!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ons laten verrassen met een 4-gangen menu. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Er gingen wat kleine dingen mis. Maar deze werden keurig opgelost. Echt de moeite waard om hier te gaan eten.
De tafel van Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wederom heerlijk diner, met fijne service. Een geweldige avond, al weer.
Louk B.
Niet alleen zeer goed , maar het eten is ook overheerlijk