Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een ontdekking! Heerlijk gegeten, verre van standaard Aziatisch: namelijk écht Aziatisch. Je proeft dat het familierecepten zijn. Geen standaardsausjes maar echt lekkere fijne smaken. De bediening is zeer vriendelijk, gastvrij en heeft veel aandacht voor de gasten. Je voelt je echt welkom en verzorgd.
marian K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wat een leuke ontvangst. Heerlijk gegeten. Ontzettend aardig personeel. We komen zeker terug.
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Opvallend vriendelijke bediening die je echt welkom heet en uitleg geeft van de kaart. Die bestaat uit heel veel kleinere gerechten als shared dining, dwz je bestelt er een aantal en deelt die met je tafelgenoten. Omdat we de eerste keer hier waren, de kok de vrije hand gegeven. Begonnen met een stukje gegrilde zeebaars, heerlijk maar niet echt chinees, daarna garnalen in zoetzure saus. Saus zoals die hoort. Het hoofdgerecht waren een stuk of 10 kleinere gerechten, zoals stoofvlees, pekingeend, curry met witvis, krokant vietnamees buikspek, gebakken rijst, broccoli in oestersaus en nog het een en ander. Vers bereid, pittig maar niet te pittig, verrassende smaakcombinaties. Het nagerecht was een bolletje ijs, witte en donkere chocomousse, vers fruit en opgemaakt als een plaatje. Verreweg het beste dessert wat ik ooit bij een chinees restaurant heb gehad. Met z'n vieren waren we met wijn, borrel en koffie net geen 170 euro kwijt. Dat is zeker niet duur. Kortom, ik kom terug.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Verassend, volgende keer zullen we anders bestellen, want het is een shared dining restaurant.
Dus meer gerechten en niet allebei hetzelfde.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant. Met vrienden hier voor het eerste gegeten en wat was het lekker. Leuke, vlotte bediening. Chef's menu aangevuld met enkele bijgerechten was voortreffelijk. Prima sfeer en goed prijs/kwaliteits verhouding. Wanneer ik weer in de buurt ben (woon in Den Haag) ga ik hier zeker nog een keer eten.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Weer heel gezellig en lekker gegeten. Verrassingsmenu is altijd top!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We waren toevallig in de buurt en zochten iets om snel even wat te eten. Had elk willekeurig restaurant kunnen zijn geweest, maar het was Renao. Absoluut een beleving, met veel enthousiasme en gastvrijheid.
De gerechtjes waren heerlijk, we gingen voor kleine bites. De bediening was vriendelijk maar een beetje te amicaal (je moet gasten niet zoveel aanraken). Maar het eten en de gastvrijheid was top. Niet heel goedkoop overigens (100 euro voor twee personen).

Akoestiek was ook erg goed. Aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mijn ouders van 80 jaar en ouder gaan met enige regelmaat eten bij Renao, wonen op loopafstand en zijn heel erg enthousiast over het eten en worden als familie ontvangen.
Ik ben ook meerdere keren meegeweest en ik ben het geheel met ze eens. Wat een gastvrijheid, heerlijk, mooi verfijnde gerechtjes worden geserveerd en prima prijs kwaliteitverhouding. Chapeau!
John G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Echt top met vriendelijke ontvangst en leuke inrichting. Het eten was geweldig.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat een prachtige plek!
Heerlijk gegeten met bij elk gerecht uitleg van de bediening, die in waren voor een praatje.
Chinese gerechten in een verrassend nieuw jasje!
Een van de betere restaurants van Arnhem, aanrader!
Cher D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben met z'n 4 ren heerlijk gedineerd,mooie ambiance,gezellige professionele bediening,
Eten: voortreffelijke smaken bijeen gebracht ,mooi geschikt op het bord.we namen het verrassing menu.4 gangen.
het enige min punt vinden wij de prijzen van het water(5,50 per fles!) en voor de andere dranken. aan de hoge kant dat mag wel iets minder prijzig zijn.
maar zeker een aanrader om te gaan eten/alles was even lekker,van de 4 personen gaven er 3 een 8 en een een 7. het dessert was een plaatje en heerlijk van smaak.
Ria V.
mooie open schone keuken
top locatie
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wát een fantastisch restaurant! Prima ambiance en doordachte inrichting, waardoor je ook bij veel gasten toch samen een goed gesprek kan voeren.
Het verrassingsmenu was zeer gevarieerd en ontzettend lekker. Alles supervers.

De bediening heb ik zelden zo oprecht hartelijk meegemaakt.
Wij komen hier zéker terug, maar dan met de hele familie!
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Het duurde alleen soms lang voordat de volgende gang met bijbehorende wijn werd geserveerd. De gekozen wijn bij de eerste gang vonden wij ook wat minder passend. Maar het kan zijn dat het te maken heeft met voorkeuren. Het was een zoete witte wijn bij zalm en ik hou persoonlijk niet zo van zoete witte wijn.
Bjorn B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Renao. Het verrassingsmenu was niet zozeer verrassend in gekozen gerechten/combinaties maar wel lekker en vers. De service was top: erg netjes én spontaan. Decor was gewoon prima en comfortabel.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten bij Renao. De ontvangst was zeer vriendelijk en de bediening was de hele avond persoonlijk en correct. Maar beslist niet stijfjes.

We moesten even wennen aan het concept. Maar ons werd verzekerd dat met een vooraf, twee hoofdgerechtjes en een bijgerecht het wel voldoende was. En dat was zeker zo. Ik had een erg lekkere wan tan soep, mijn vrouw garnalen in gefrituurde flensjes. Zeer lekker. Het hoofdgerecht (ik inktvis en mijn vrouw zeebaars) was echt geweldig! Wat een mooie smaken. De bediening moedigt aan om van elkaar te proeven. En terecht.

Bij het tweede hoofdgerecht hadden we een beetje dom gedaan. We hadden namelijk beiden de pekingeend genomen. Je kunt beter iets verschillends nemen en dat delen. Maar hij was wel erg lekker. Ik besloot nog met een soort (groen) flensje met ijs erin. Ben geen echte toetjesliefhebber, maar hiervoor maak ik een uitzondering. Smaakvol en niet te zoet.

Alle lof voor de bediening. De aankleding is wel wat oubollig. Veel groen, maar niet erg fris. Maar we komen zeker terug.
marian K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De ontvangst en de bediening waren zeer goed, vriendelijk en behulpzaam. Zelfs bij het afscheid werden wij met een persoonlijke handdruk bedankt. Het eten was heerlijk. Mijn dochter en schoonzoon zijn beiden afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool en zijn dus wel wat gewend en ook zij waren enthousiast. Wij bestelden alle drie het 4 gangenmenu en alles was lekker en prima verzorgd. Compliment.
Ambroos .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten was smaakvol en uitstekend van kwaliteit.
Bediening: stijlvol, maar was er vaak niet altijd alert als je wat wilde bestellen of vragen.
H van S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De laatste maanden meerdere keren gegeten. Uitstekend uitgewerkte fusion een echte aanrader. Zowel prive als zakelijk. Goede bediening, uitstekend eten