Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Renao

Leoni J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Veronique B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooi restaurant, fantastisch eten en vriendelijk en hardwerkend personeel. Het was wat druk en we hadden wel wat vaker personeel willen zien.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten in combinatie met goed geselecteerde wijnen en vriendelijke bediening. Toprestaurant!
Janette K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wat een heerlijk eten maken ze hier toch elke keer weer. Mooie gerechtjes heerlijk op smaak. Zeer de moeite waard om naar Arnhem te rijden.
Niels en zijn/het team maken er elke keer een feestje van. Wij komen snel terug.
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hebben hier nu een paar keer gegeten en zijn elke keer weer positief verrast. Het personeel is erg vriendelijk en attent (speciale aandacht als je iets te vieren hebt), het eten is er heerlijk en het is een mooie zaak.
Ik kom hier graag vaak terug!
Freja S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Voor ons bekend en zeer goed heerlijk gegeten.
Jürgen K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Okay
Radek K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance! Leuk concept, dat je de gerechten kunt delen.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Goede keuze, Gerechten zijn heerlijk. goede prijs/kwaliteitsverhouding.
hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima restaurant, goed parkeren, prettige en vriendelijke ontvangst. We aten via social deal en kregen heerlijke gerechten geserveerd. Voorkeur werd gevraagd en goede uitleg bij de gerechten. Super smakelijk gegeten en genoten van deze prettige plek. Voor herhaling vatbaar.
Dag heer Hendrik!

Top om uw leuke recensie te lezen, dat maakt ons allen weer blij en gemotiveerd om dag in dag uit service en kwaliteit te leveren! U geeft aan met socialdeal te hebben genoten bij ons, dat zal wel ruim een jaartje geleden zijn geweest ;-) Wij verwelkomen u graag weer!

Met vriendelijke groet,
Nyls Renao
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijl rustieg plek. Je kunt elkaar gewoon verstaan. Goede service.
René M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Superlekker eten voor een redelijke prijs. Bijzonder aardige bediening. Hopen terug te komen.
Coosvangalen .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten, uitgebreide kaart, vlotte bediening gezellige sfeer. Wij hebben hier nu twee keer gegeten enkomen zeker terug
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij zaten met zijn 4-en aan een zeer sfeervolle ronde tafel.
Lekker verfijnd Aziatisch eten.
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gerechten smaakten heerlijk. Prettige bediening in een aangename ambiance op een mooie locatie.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk personeel
René K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
na bijstelling enorm lang wachten, waardoor de overige gerechten koud waren. Werd wel excuses aangeboden. Verder werden we bediend door vele verschillenden mensen, dus niemand voelt zich verantwoordelijk...
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Om 18.00 een tafel voor 2. We kregen na ruim 10 minuten een ddrankje en de kaart. Om ca. 18.20 bestelden wij 5 gerechtjes van de a la carte kaart. Niets ingewikkelds; biefstukje; zalm; oesters; rundvlees; bakje mihoen en zure komkommertjes. Om 18.52 werd zalm en biefstuk gebracht. Even later de overige 4 gerechtjes. Dat dit zolang heeft moeten duren begrepen wij niet. Wij zagen ook andere mensen bedenkelijk kijken. Direct een 2e ronde besteld; 3 gerechtjes. Om 19.20 werd er gemeld dat de gerechtjes niet klaar waren! Het ging hier om een bakje gebakken rijst, Peking eend en iets met rund. Wij vroegen nu wat de reden was waarom het zolang duurde. Het antwoord was "door de enorme drukte bij de afhaal moeten de gasten in het restaurant langer wachten", men kon het niet aan. We hebben betaald en zijn gegaan.

Inrichting: Hoge tafel met hoge stoelen met klein zitvlak waar je zo vanaf glijdt. Ook de stoeltjes met leuningen zijn krap. Meer voor kleine mensen. Vieze groene muur met vetspetters.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fantastsich gegeten. Het was erg druk maar ondanks dat hebben ze altijd tijd voor je. Lekker eten. Super makkelijk parkeren. Echte aanrader.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer gastvrij, uitstekend eten, prettige zit.