Renao

Schelmseweg 50 6816 SH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Renao

Aziatisch genieten

Geniet van een een hele fijne sfeer en heerlijke Aziatische gerechtjes bij Renao in Arnhem. Maak kennis met het shared dining concept waarbij je eten en een fijne tijd met elkaar kan delen in een gezellige ambiance. De porties zijn zo gemaakt dat je alles kan proberen. Deel deze belevenis met je dierbaren en stap in de Aziatische cultuur!

Meer informatie over restaurant Renao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Renao

Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt heel lekker eten! Op zaterdagavond zit de zaak helemaal vol. Iets te massaal voor ons, maar gelukkig is de inrichting zo dat het anders overkomt.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mijn vrouw had een vier gangen menu, Ik vijf gangen. Alle gerechten waren heerlijk. De crispy ossenhaas was goddelijk.
Echt genoten.
Maiky D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Vanwege de ligging, vlakbij het openluchtmuseum, vorige week vrijdag 'per ongeluk' hier beland. Niet wetende wat te verwachten (ik kijk nooit op recensie-pagina's), toch maar de gok gewaagd en besloten om er een wat te gaan te eten. Bij ieder hapje, oa de black angus teriyaki was goddelijk mmmmm, keken mijn tafelgenoot en ik elkaar verrast en gelukzalig aan. En dat toetje, ohhhhhh, jammie. Zo lekker en op prima plek gesitueerd dat ik gister met een ex-collega weer bij Renao heb afgesproken. Andere gerechten en het was weer heerlijk (maar de black angus blijft favoriet). Fijne bediening, lekkere wijn en prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben fan!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Restaurant waar je je welkom voelt, fijne bruisende sfeer, niet te druk. Ook terras.
Eten is Aziatisch georiënteerd met brede keuze, voor elk wat wils, vers en heerlijk!
Makkelijk om op eigen terrein te kunnen parkeren, veel soepeler aanrijden dan in binnenstad.
Belinda J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Was weer super. We waren een tijd niet geweest, ze kennen je nog en weten nog hoe je het hebben wil.
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Veel te lang moeten wachten op het eten we zaten er bijna 2 uur voor dat de volgende gerechtjes werden gebracht en dan waren ze ook nog koud en de rekening klopte ook niet stond een fles wijn te veel op,jammer voor dat geld verwacht je wel wat anders ,hier ga ik dus niet meer heen
Beste Gerda, fijn dat u ondanks uw gevoel toch lekker bij ons hebt gegeten! Onze gasten hebben op zaterdag vanwege de drukte, inderdaad langer moeten wachten dan zij normaal van ons gewend zijn. Deze 40 minuten probeerden wij bij jullie met lekker eten goed te maken.

Ik ben op deze avond 3 keer bij u, aan uw ronde tafel met 6 personen langs geweest om te vragen of alles naar wens is. Hier werd elke keer volmondig "ja" op geantwoord, u maakt het ons wel makkelijker om iets op te lossen als u dat de volgende keer aangeeft.

Mijn jonge collega-heer met blonde krullen heeft bij de kassa zijn excuses aan meneer aangeboden dat hij in plaats van een glas wijn, een fles wijn heeft aangeslagen. Naderhand hebben wij deze bon meteen aangepast en dachten wij dat alles naar wens was. Wellicht had ik beter op moeten letten en dit glas van de rekening af moeten laten halen. Helaas had ik dit niet door en daarvoor ook mijn excuses.

Ik wens u nog veel lekker eten en genot toe in vervolg,

Met vriendelijke groet,
Nyls
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Met mijn familie allemaal een verrassingsmenu van de chef gegeten. Het was heerlijk! Ook de vega variant. Ondanks dat we door omstandigheden halverwege weg moesten, hebben we genoten. Super bediening, mooie aankleding en zeer verrassende keuken!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ons laten verrassen met een 4-gangen menu. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Er gingen wat kleine dingen mis. Maar deze werden keurig opgelost. Echt de moeite waard om hier te gaan eten.
De tafel van Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wederom heerlijk diner, met fijne service. Een geweldige avond, al weer.
Louk B.
Niet alleen zeer goed , maar het eten is ook overheerlijk
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Met zus en zwager weer genoten van allerlei verschillende gerechters
Was weer top

GR Jan D
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prettige sfeer en goed eten.
Sven E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prijs/kwaliteit een goed verhaal.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Jong team met veel ambitie een aanrader heerlijke gerechten met smaak en zorg bereid gastvrij echt een avond uit met Aziatische avonturen
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Geweldig eten, alerte, spontane en vriendelijke bediening.
Een echte aanrader
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Allemaal jonge mensen in de bediening; vriendelijk, vlot en vakkundig.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Verder geen opmerkingen
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wederom geweldig gegeten aanrader om de kip met tee bladeren te nemen
Lekker wijn, vriendelijke bediening prima zaterdagavond
De tafel van Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Een heerlijk avondje op terras. Met zeer fijne en attente bediening. Genieten was het, wederom.
Steven B.
Blij verrast door de zeer attente ontvangst en persoonlijke aandacht. Maar dan ook echt persoonlijk!
Dat je als gastheer/ vrouw nog op je netvlies hebt welke wijn en welk dessert wij bij het vorige bezoek hebben genuttigd! Buitengewoon goed!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We komen graag bij Renao. Uiterst vriendelijke ontvangst en de gerechten zijn heel uitgebalanceerd en smaakvol. Ook onze dochters vinden de gerechten ook heel lekker (vooral de visgerechten) en de kaart is onlangs met succes vernieuwd. Ook in groter gezelschap is Renao een aanrader.
Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De bediening is oplettend en vriendelijk. De 3de wijn die ik proefde heb ik gekozen, de fles werd niet leeg gemaakt (er zat nog een bodem in) er werd een nieuwe fles open gemaakt aan de tafel, die ik vervolgens ook eerst nog mocht proeven. We hadden het 4 gangen menu gekozen. Daarmee zijn we echt verrast, verschillende smaken, zowel vis als vlees. Echt heerlijk. Echt een aanrader!