Remise47

Bellamyplein 47 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208208675

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm met een salade van dungesneden venkel, sinaasappel en waterkers
      Steak tartaar met een gepocheerd eitje, truffelmayonaise, kruidensla en pecorino
      Avocado met quinoa, lente-ui, tomaat en basilicum (V)
  • Hoofdgerechten
    • Corvina met roergebakken spinazie en Sc. Viergesaus
      Steak met seizoensgroentes en rode wijnsaus
      Tagliatelle met huisgemaake pesto, Parmezaan, pecorino en olijfolie (V)
  • Nagerecht
    • Planeet van chocolade, als mousse, bol en knetter met saus van aardbeien
      Panna cotta met pistache, hazelnoot en kokosijs
      Kaasbordje met kletzenbrood, appelstroop en druiven

Over het restaurant Remise47

Een rustpunt in Amsterdam

Op steenworp afstand van de upcoming buurt De Baarsjes in Amsterdam, vind je dit mooie rustpunt voor lunch, brunch en diner. Een authentieke tramremise met een lekker terras voor de zonnige dagen. De basis in de keuken is Frans-internationaal en dit levert creatieve kunstwerkjes op. Kunst om op te eten welteverstaan, want wow wat is het lekker!

Meer informatie over restaurant Remise47

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
- Bar 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Remise47

Peter E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
was erg leuk om in dit restaurant op deze locatie te eten . de bediening was goed op de hoogte van de ingrediënten van het eten. het wijn advies was ook goed
Pien M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Prettige plek
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk AH actie menu gegeten met 15 dames. Hoge kwaliteit gerechten; prettige bediening, korte doorlooptijd en aan iedereen tegelijk uitgeserveerd! Alle lof voor de volledige keukenbrigade. Remise47 kunnen wij van harte aanbevelen.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was wisselend. Voorgerecht slecht, op schaafijs gereserveerd vlees in een diep soepbord!!! Smaak was goed, maar ijskoud en niet te snijden/ Hoofdgerecht, zalm was erg lekker. Toetje redelijk, niet erg bijzonder. Wij waren met de AH actie en hadden daarom beperkte keuzes. Als ik een cijfer zou moeten geven zou dat een ""7"" zijn.
Sigi W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Harde stoel
Renee R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijke gerechtjes !
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk, alleen het wachten op de kaart en op de gerechten was aan de lange kant
K K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer geslaagd leuke locatie en aardige bediening!
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het eten was erg lekker, we hadden genoeg keuze met het AH arrangement. Een van de 3 heeft ook genoten van het wildmenu. De ober was zeer attent. De borden waren mooi opgemaakt. Wij waren er rond 7 uur en toen was het lekker rustig. Later rond 9 uur kwamen er meer gasten. De locatie is heel speciaal, onderdeel van het Hotel dat een prachtige lounge heeft waar je ook gewoon een keer kunt gaan zitten om met een vriend(in) af te spreken. Genoten van de vele aparte objecten om ons heen.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Lekker eten. Mooi gepresenteerd. Attente bediening.
Aparte inrichting.
margret D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
In een heel sfeervolle ambiance genoten van een heerlijk menu. Dit restaurant is echt een aanrader. Na een bezoek aan de studio hier de avond beeindigd met een fantastisch wildmenu. Top!
Jantina B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vooral super vriendelijke bediening!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Mooi hotel, leuke styling van interieur, vriendelijke bediening, goed eten( we waren er voor het ontbijt buffet. , al met al een fijne ervaring .
Cas B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten. De zalm was perfect gegaard. Vriendelijke en goede bediening. Leuke sfeer.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Er voor het eerst gegeten met de AH restaurantactie. Konden kiezen uit het AH-keuzemenu zal ik maar zeggen en daar konden mijn partner en ik wel wat mee. Voorgerechten en hoofdgerechten goed op elkaar afgestemd en al leek het wat weinig, ze vulden de maag en smaakten prima! Glas wijn naar verhouding duur € 4,75, maar gul geschonken. Het AH-menu kostte € 35,= en ik zag dat het wild menu van 3 gangen dezelfde prijs had, dus ik was ook tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding (met ons tweeën waren we inclusief de wijn € 47 kwijt. Bediening was netjes en attent en de ambiance (intiem, geen muziek) vond ik uitstekend.
Een aanrader wanneer je na een film in de Filmhallen lekker wilt eten.
JOS D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Onervaren (wel lief) meisje in de bediening, zonder begeleiding, nog niet klaar om zelfstandig in horeca te werken

Er wordt niet goed opgelet of tafel wil bestellen, niet alert uithalen, wijn niet laten voorproeven,

borden dwars over tafel aanreiken, kan echt niet anno 2018
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk eten
De tafel van Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
heerlijk gegeten. Prijs was, voor wat we kregen, aan de hoge kant.
Een dessert mag zoet zijn. maar in dit geval wel heel erg zoet.
Jolanda J.
Het 3-gangen menu was een wat scheef samengesteld; het gekozen voorgerecht vond ik qua hoeveelheid veel te veel t.o.v. het hoofdgerecht. Het nagerecht was (te) ruim bemeten met suiker.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het menu was goed en de bediening was goed, ik kom terug
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gonoten van een heerlijke 3 gangen maaltijd in goede sfeer, met persoonlijke aandacht.