Remise47

Bellamyplein 47 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208208675

Over het restaurant Remise47

Een rustpunt in Amsterdam

Op steenworp afstand van de upcoming buurt De Baarsjes in Amsterdam, vind je dit mooie rustpunt voor lunch, brunch en diner. Een authentieke tramremise met een lekker terras voor de zonnige dagen. De basis in de keuken is Frans-internationaal en dit levert creatieve kunstwerkjes op. Kunst om op te eten welteverstaan, want wow wat is het lekker!

Meer informatie over restaurant Remise47

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
- Bar 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Remise47

Noortje O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Geen oog voor hun gasten, alleen bezig met eigen belang. Lopen met z'n 5en maar wat te doen. Geen manager te zien op de vloer. Tafels die niet werden opgeruimd naast je en van sfeer was er geen sprake, niet een leuk muziekje of gezellige hostess. Je moest telkens zelf achter een nieuw drankje aan of als je iets wou bestellen, erg slechte service. Jullie hebben geluk dat IENS dit als 6,5 beoordeeld voor mij persoonlijk was het een 2.
Beste mevrouw Ossewaarde,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet zo geweest is zoals deze had moeten zijn.
Intern zal worden uitgezocht wat hier precies is fout gegaan.
Ik ben wel blij dat het eten naar uw wens is geweest.

Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
goede kwaliteit eten en prima/attente bediening
Beste meneer Bakker,

Dank voor uw lovende recensie over Remise47.

Uw mooie woorden zullen uiteraard gedeeld worden met het gehele team.

Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een verrassing dit restaurant. Mooie plek en leuke sfeer en heerlijk eten. Onze kinderen (en ik) waren erg blij met het ‘zakje chocolade’ als dessert.
Beste mevrouw Lindebom,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Wat fijn dat het allemaal zo naar uw wens is geweest. Leuk dat het zakje chocolade een geslaagde dessert optie was.

Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een keer eerder heerlijk gegeten, daarom teruggegaan. Wederom was het eten heerlijk. De bediening is heel vriendelijk en het restaurant is heel gezellig. Ik kom graag nog eens terug!
Beste mevrouw van Grevenstein,

Veel dank voor uw super recensie over Remise47.

Wat fijn dat u bent teruggekomen, omdat het de vorige keer zo goed is bevallen. Uiteraard ben ik ook erg blij dat het deze keer weer net zo goed was.

We zien u vanzelfsprekend graag weer een keer terug.

Fijne jaarwisseling.

K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hebben genoten van de gezellige sfeer, het heerlijke eten en de aardige bediening.
Alleen begrijp ik niet dat we in het Engels werden geholpen , het was een heel aardig meisje daar niet van.
Hoewel het op dat tijdstip heel rustig was, deed dat niet aan de gezelligheid af.
Het was een huiskamer gevoel ,heel prettig.
Beste meneer of mevrouw Korver,

Dank voor uw mooie recensie over Remise47.

Fijn dat het allemaal zo naar uw wens is geweest. Ook goed om te horen dat het toch sfeervol was ondanks een wat rustigere avond.
In de internationale hotelwereld is het zeer gebruikelijk om ook buitenlandse werknemers in dienst te hebben. Mocht u dit als niet prettig ervaren, dan zijn er altijd Nederlands sprekende werknemers aanwezig.

We hopen u vanzelfsprekend snel weer eens terug te zien.

koosvangeest .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Uitermate vriendelijke en behulpzame bediening. Hadden er zichtbaar zin in en dat zorgt voor een plezierige gastvrije sfeer.
Beste meneer van Geest,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Uw mooie woorden zullen met iedereen gedeeld worden.

Vriendlijke groet,

Cor H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuke locatie, gezellige inrichting en een parkeergarage onder het gebouw. Eten was prima voor de prijs, bediening/service zeer vriendelijk en oplettend.
Beste meneer Hartjes,

Veel dank voor uw super recensie over Remise47.

Uw mooie woorden zullen met iedereen worden gedeeld.

LJA .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Om een hoofdgerecht compleet te maken, moet je er een garnituur bij bestellen, zoals groente of frietjes. Deze zijn behoorlijk aan de prijs en maken het gerecht daardoor duur. De kwaliteit is goed, ook de bediening en vriendelijkheid. Een prima restaurant na een bezoek aan de Hallen Studio.
Beste mevrouw/ meneer,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Onze hoofdgerechten bevatten altijd een garnituur op bord, zoals groenten en/of aardappelen. Wij vragen de gast altijd of ze hierbij nog een extra garnituur wensen. Uiteraard is het aan de gast om het wel of niet te bestellen.

We hopen u snel weer een keer terug te zien bij Remise47.

riaschreurs .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prachtige omgeving, heerlijk eten, mooi geserveerd, vriendelijke bediening, veel te zien en toch rustig, voldoende afstand tot andere tafels en kraanwater, wat extra vriendelijk over komt. Ga zo door. Infomatie over getoonde kunst toegankelijk ( er) maken, zou ik op prijs stellen.
Beste mevrouw Schreurs,

Dank voor uw lovende woorden over Remise47.

Fijn dat u zo specifiek bent over uw bezoek aan ons restaurant en hotel.
Informatie over onze kunst kunt u altijd opvragen bij de receptie van ons hotel.

We hopen u snel weer een keer te verwelkomen.

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Keuze uit 3 gerechten bij voor-, hoofd- en nagerecht. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuke gerechten en bijzonder goed bereid.
Beste mevrouw Bolhuis,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Uw mooie woorden zal ik persoonlijk aan het hele team overbrengen.

We hopen u vanzelfsprekend snel een keer terug te zien.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Remise47 behoort tot hotel De Hallen in de voormalige tramremise in Amsterdam Oud-West. Naast het hotel biedt het hele complex, ook weer De Hallen geheten, een bioscoop, restaurants, studio's, de Foodhallen en nog veel meer. Al met al is de voormalige remise een fantastische plek om wat vrije uurtjes door te brengen en als het om eten gaat is Remise47 een prima plek. De inrichting is smaakvol, de service is zoals het een restaurant van een hotel betaamt, en de gerechten worden met veel zorg bereid. Ik had de pastinaaksoep met gepofte pastinaak en kervel en geserveerd met brood en de sandwich met brie, rozijnen en rodekool uit de oven. Beide gerechten smaakten uitstekend al hadden de porties iets groter mogen zijn.
Beste meneer Stroeken,

Dank voor uw mooie en uitgebreide recensie over Remise47.

Ik kan niets anders zeggen dan veel dank en met uw feedback gaan we zeker aan de slag.

Vanzelfsprekend hopen we u snel weer een keer terug te zien.

henk K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlotte ruimte met perspectief, vriendelijk en serieus personeel en uitgebalanceerde gerechten.Een gelegenheid voor iedere omstandigheid zakelijk dan wel privé.
Best meneer Kuhlmann,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Ik zal het team persoonlijk op de hoogte stellen van uw mooie woorden.

Nogmaals dank en we hopen u snel weer eens te verwelkomen.

hanshaarlem32 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
leuke actie met AH, jammer dat de lunchkaart beperkt is. De vissoep was heerlijk je proeft wel dat alles vers wordt gemaakt
Beste Hans,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat fijn om te horen dat de vissoep naar uw wens was.
Uw feedback nemen we zeer serieus en zullen we in onze evaluatie meenemen.

Nogmaals dank en graag tot ziens.

Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We waren met het AH menu erheen. Ik had vooraf een rundertartaar die niet heel erg smaakvol was. Hoofdgerecht was een entrecote met paarse aardappel en groene asperges. Het vlees had weinig smaak en in een hap samen met de aardappel, viel de smaak al helemaal weg. Toetje van een trio van chocola was ok.
Voor een menu van 37,50 had ik meer verwacht. Ik zou er niet meer terug gaan, vond het echt heel erg jammer. Ga vaak Frans uit eten.
Beste mevrouw Kaldenbach,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest.

Tijdens het diner van onze gasten vragen wij altijd of alles naar wens is. Dit doen wij, omdat we dan direct in kunnen spelen op de wensen van de gast. Helaas hebben we het niet op de avond zelf voor u op kunnen lossen. Dat vind ik erg jammer.

Nogmaals dank voor uw feedback en ik zal dit zeker intern oppakken.

Irene F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten en ontzettend vriendelijke bediening. Een creatieve en warme inrichting waar echt werk van is gemaakt. Hele leuke avond gehad, samen met de kinderen.
Zeker een aanrader! Wij komen terug.
Beste mevrouw Fiedler,

Dank voor uw mooie woorden over Remise47.

Uw mooie woorden zal ik uiteraard aan het gehele team doorgeven.
We hopen u vanzelfsprekend snel weer eens terug te zien.

toki .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We, vier vriendinnen, aten voor het eerst in dit restaurant, voorafgaand aan een vroege film in de aangrenzende Filmhallen. Attente bediening, die goede notie had genomen van onze opmerking bij de reservering dat we korte tijd hadden. We aten vier verschillende hoofdgerechten, proefden van elkaars bord en het smaakte allemaal heerlijk, vers, en goed in balans. Een aanrader, we komen zeker terug.
Beste mevrouw Toki,

Dank voor uw mooie recensie over Remise47.

We hopen u en uw drie vriendinnen snel weer een keer terug te zien. Wellicht een keer voor een avond wanneer u wat langer kan natafelen.

Nogmaals dank.

Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
leuke locatie in voormalige tramremise bij de kinkerstraat, zeer vriendelijk en attent personeel,snelle klantvriendelijke service, eten was goed,zeker voor herhaling vatbaar, kan remise 47 van harte aanbevelen
Beste meneer de Getrouwe,

Dank voor uw super mooie recensie over Remise47.

Wij horen graag dat u Remise47 van harte aanbeveelt en we hopen u dan ook snel een keer terug te zien.

Stijn R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk wildmenu gegeten bij Remise47 in een rustige omgeving met goede bediening. Fijn dat onze vraag over de herkomst van het hert (Nieuw Zeeland) adequaat beantwoord werd!
Beste meneer Roes,

Wat een super mooie recensie!! Dank daarvoor!

Ik zal uw mooie woorden uiteraard delen met het gehele team.

We zien u graag snel weer een keer terug.

Kristian Saelman
ajemail .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een leuke locatie. Heel verrassend. Eten niet zo standaard en echt lekker. En heel prettig personeel. Maar ik heb één kritisch puntje: onze jassen waren niet opgehangen maar op de stoel 'gekwakt'. Dat merkten toen we weggingen en het personeel vergeten was aan te bieden onze jassen te halen. Dat hebben we toen zelf maar even gedaan.
Beste mevrouw/ meneer,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Wat goed om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Uw woorden worden uiteraard gedeeld met het team.
Uw jassen hadden absoluut niet op een stoel moeten liggen. Zoals u misschien gezien heeft zijn er meer dan genoeg hangers om deze aan op te hangen. Excuses dat dit is voorgevallen en ik zal dit oppakken met de betreffende collega's.

We zien u graag snel een keer terug.

Nuttert O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gegeten met AH bon. Superleuke omgeving. Onoplettende bediening. Wijn te laat, borden niet uithalen maar wel heel druk met tafels dekken. Gepofte knolselderij was saai en had weinig smaak, waterige smakeloze schol met een maizena sausje.
Beste meneer Oosting,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat vervelend dat u niet de ervaring heeft gehad zoals wij deze gewend zijn aan onze gasten te geven. Uiteraard staat de gast altijd centraal bij ons en zou u niet het gevoel moeten krijgen dat wij meer met andere dingen bezig zijn. Daarvoor excuses.
Jammer dat de gerechten niet naar uw smaak waren. Wellicht had u dit aan kunnen geven op de avond zelf, zodat wij op dat moment een oplossing hadden kunnen zoeken.

Uiteraard nemen we uw woorden zeer serieus en zal ik dit intern op gaan pakken.

Nogmaals dank voor uw recensie.