Remise47

Bellamyplein 47 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208208675

Over het restaurant Remise47

Een rustpunt in Amsterdam

Op steenworp afstand van de upcoming buurt De Baarsjes in Amsterdam, vind je dit mooie rustpunt voor lunch, brunch en diner. Een authentieke tramremise met een lekker terras voor de zonnige dagen. De basis in de keuken is Frans-internationaal en dit levert creatieve kunstwerkjes op. Kunst om op te eten welteverstaan, want wow wat is het lekker!

Meer informatie over restaurant Remise47

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
- Bar 12:00 - 01:00

jmvanvught1 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
kees K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Klonk leuk maar eten erg matig. Adequaat als je honger hebt maar in de buurt veel betere gelegenheden. Inrichting wel aardig
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Laat deze halte maar passeren. Mooie ruimte, correct en vriendelijk personeel maar keuken niet goed genoeg. Aspergesoep zonder smaak met groene asperges (waar is het witte goud??) , goede ceasar salad, maar tegenvallend hoofdgerecht (sakade) waar geen smaak aanzat.
Beste meneer Ragers,

Dank voor uw rencensie over Remise47.
Het betreurt mij om te horen dat de gerechten niet naar uw wens waren. Wij hebben ervoor gekozen om vanaf 1 mei te starten met ons aspergemenu. U bent uiteraard van harte welkom om deze evengoed nog een keer te komen proeven.
Ik zal dit voorval intern oppakken om dit alles in de toekomst te voorkomen.

Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Netjes jassen weggehangen. Gezellig eten in deze, denk ik, vrij nieuwe lokatie in een voorheen tram- of busremise? Een hippe menukaart, maar niet voor ons allemaal een geschikte kaart. Tafeltjes staan redelijk dicht bij elkaar. Wel lekker gegeten. Prijs/kwaliteit klopte wel.
Beste mevrouw Riddersma,

Dank voor uw recensie over Remise47.
We zitten hier sinds 2014 en het is inderdaad een oude tramremise.
Gelukkig heeft u allen uiteindelijk lekker gegeten en wellicht kunnen we u weer eens verwelkomen op ons mooie terras.

Vriendelijke groeten,

Harrie L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijke gerechten met een professionele bediening. De porties mogen iets royaler. Een klein punt van aandacht is dat als je een fles wijn bestelt dat je die wel moet laten proeven; dat gebeurde niet. Verder waren sommige prijzen aan de hoge kant. Een tonic voor € 3,50 is echt te veel.
Beste meneer Leijtens,

Dank voor uw leuke review over Remise47.

De puntjes van kritiek gaan we intern nog even doornemen, dus dank u wel hiervoor.
Gelukkig was de bediening wel naar uw wens en we hopen u daarom weer snel terug te zien bij Remise47.
<br />

t M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
eindeloos zitten wachten. van te voren gezegd dat we naar de film moesten en nog niet vooruit te branden. uiteindelijk alles naar binnen zitten proppen om nog op tijd bij de film te zijn. wijn op de kaart was op. diep teleurstellend. en schamend voor de mensen die ik had uitgenodigd. diep onder de maat.
Beste meneer Maathuis,

Dank voor uw review over Remise47.

Het betreurt mij zeer om te horen dat uw ervaring niet zo is geweest, zoals deze voorheen wel is geweest.
Ik kan u verzekeren dat dit een incident is geweest en toch hoop ik u wel weer een keer terug te zien, zodat we het tegendeel kunnen bewijzen.

Nogmaals excuses voor de mindere ervaring.

Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Aantal weken geleden hier gegeten met vriendinnen, heerlijk gegeten. Erg goede service en een prachtig restaurant! Zeker de moeite waard om vaker terug te komen!
Beste mevrouw Saelman,

Dank voor uw super leuke review over Remise47.
Uiteraard zal ik dit met het team delen en we hopen u snel weer eens terug te zien.

Jeanine G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Paar weken geleden hier onwijs lekker gegeten met een aantal vriendinnen! Service was god, erg vriendelijk en hielpen ook goed met de keuze van een lekkere bijpassende wijn bij ons hoofdgerecht.

Zeker een aarader en we komen hopenlijk snel nog een keer eten!!
Beste mevrouw Ganser,

Dank voor uw lovende woorden over Remise47.
Ik zal het direct aan het team doorgeven en we zien u graag weer een keer terug.

Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We werden zeer correct ontvangen en bediend; bij het proeven van een glas wijn die wat teleurstellend was werd deze zonder pardon gelijk omgeruild;
Heerlijk gegeten, verfijnde gerechten.
Beste mevrouw Weenink,

Dank voor uw super leuke review.

Wij hopen u dan ook snel weer eens te verwelkomen en wellicht op ons mooie terras in de zomer. Uw positieve woorden zal ik ook zeker overbrengen naar het gehele team.

Annemieke E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer teleurstellend om op zondagavond 18.30 uur te horen dat van de 6 hoofdgerechten er 3 niet meer verkrijgbaar waren omdat "het een zeer druk weekend was geweest".....!!! "Heeft u een keuze kunnen maken?" was de vraag met neutraal gezicht van de serveerster. Tja.... Niet voor herhaling vatbaar, hoewel de locatie en sfeer prettig zijn.
Beste mevrouw Elling,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Remise47.

Uw feedback is uiterst belangrijk voor ons.

Het spijt mij zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Wij werken met verse producten op basis van beschikbaarheid, waardoor we destijds niet alle hoofdgerecht konden serveren naar onze kwaliteitsnorm.

Hier staan wij uiteraard niet achter, ik zal dit punt zeker meenemen voor verbetering in de toekomst.

Desondanks wil ik u alsnog uitnodigen voor een lunch of diner bij Remise47, waarbij ik u en uw tafelgenoten graag een hoofdfgerecht naar keuze wil aanbieden. Hiermee hoop ik u, met mijn team een prettigere ervaring te kunnen bieden.

Mocht u geïnteresseerd zijn in dit aanbod, dan kunt u via een telefonische of online reservering vermelden dat u dit aangeboden heeft gekregen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kristian Saelman

Food & Beverage Manager Remise47
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag een mooie avond bij Remise 47 beleefd. We waren met een groep van 14 en begonnen met een borreltje aan de bar. Dit gaf de gelegenheid om het erg mooie en toch wel imposante pand eens rustig te bekijken.
Omdat we toch moesten wachten totdat we compleet waren bestelde we alvast wat fingerfood. Lekker een aantal porties crunchy chicken en natuurlijk bitterballen, welke goed in de smaak vielen.
Nadat we compleet waren begeleide de kanjer van de bediening ons naar de tafel. Met wat breekbrood op tafel kregen we een aangepast keuze menu. Ik had gekozen voor de steak tartaar als voorgerecht en de entrecote als hoofdgerecht. Beide erg lekker, de bearnaisesaus bij de entrecote maakte het helemaal af. Dit alles ging gepaard met een paar goede flessen rode wijn. Als afsluiter een goed kopje koffie en mijn avond was compleet.
Gezelligheid, lekker eten, goede entourage, en prettige bediening zo zou ik de avond omschrijven!
Beste Kevin,

Heel erg bedankt voor je super leuke review.

Fijn dat het allemaal zo naar wens is geweest en ook goed dat je de review zo uitgebreid hebt gedaan.

Ik zal het allemaal persoonlijk doorgeven aan het team.

Hopelijk tot snel en nogmaals dank.

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Remise47 is het restaurant van Hotel Hallen, en ligt in een hoek van de uitgestrekte ruimte op de begane grond. Ambiance heeft een wat zakelijk karakter daardoor. Het was er ook niet heel warm op een vriezende winteravond (valt ook niet mee in die hoge hallen).
We hadden drie hoofdgerechten: burger van Angus beef, vis van de dag, eendenborst plus nog een extra portie friet en groenten. Alledrie goed bereid met lekkere smaakjes eromheen. Groente zag er gewoontjes uit maar beviel ook goed. De huiswijnen waren doorsnee.
Beste meneer Kools,

Dank voor uw review over Remise47.

Ik waardeer uw uitgebreide review en ik zal hier zeker een paar punten van meenemen voor in de toekomst. Helaas zitten we inderdaad in een hoog gebouw en afhankelijk waar u zit kan het wat kouder zijn. Fijn dat de gerechten u goed hebben gesmaakt verder.

We hopen u wellicht in de zomer weer een keer te ontvangen op ons terras.

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk restaurant aan de buitenkant van het prachtige Hallen-complex. Prettige bediening en prima eten voor een redelijke prijs. Mijn disgenoot had een kleine salade als voorgerecht die echt al flink groot was. Daarop was het geen probleem om haar keuze voor het hoofdgerecht alsnog aan te passen naar iets kleins. Prettige, service-minded bediening. Aanrader!
Beste meneer Heemskerk,

Dank voor uw mooie woorden over Remise47.

Fijn om te horen dat het allemaal naar wens Is geweest en dat de sfeer u ook aansprak.
We hopen u snel weer terug te zien bij Remise47 om u wederom een mooie avond te laten beleven.

Rick R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten, het eten is van goede kwaliteit en de service was ook erg aangenaam. Ik raad Remise47 zeker aan bij vrienden.
Beste meneer Rijkhoff,

Dank u wel voor uw super leuke review.

We hopen u snel weer een keer terug te zien.

Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Leuke plek om zakelijk te lunchen, leuke gerechten op de lunchkaart en zeer vriendelijke bediening, ga er zeker nog een keer lunchen
Beste mevrouw Rijkers,

Dank voor uw rencensie over Remise47.

Goed om te horen dat wij een plek zijn waar u weer terug zal komen.

Tot snel!

Herman K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Donderdag 8 december na een bezoek aan de Hallen heerlijk gegeten bij Remise 47. Hele mooie rustige locatie met vriendelijk en vakbekwaam personeel. Gevarieerde kaart en heerlijke open wijnen. Hebben gekozen voor de vis van de dag (Dorade) en Eendenborst, beide een lust voor het oog en de maag. Kaasplank is een aanrader en één portie ruim voldoende voor twee personen. Uitstekende port bij gedronken. Totaal inclusief koffie € 88,50.
Beste meneer Korver,

Dank voor uw super leuke recensie.

Leuk om terug te lezen dat alle onderdelen voor u klopte.

Graag tot snel.

Kristian Saelman
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
wij hadden een high tea besteld maar die bleek alleen voor groepen van meer dan 8 personen en van tevoren te bestellen. teleurstelling dus. maar vervolgens heeft de chef ons een vervangende high tea geserveerd die boven alle lof verheven was. wat ons betreft: een dikke 10!
Beste meneer Boer,

Wat een leuke recensie!

Gelukkig hebben we evengoed aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Wij hebben hier weer van geleerd en u komt hopelijk spoedig weer een keer terug bij Remise47.

Nogmaals dank.

MarioV .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteravond was het tijd om bij Remise47 de temperatuur op te nemen. Een goede ervaring aan het begin van dit jaar werd aan het einde van de zomer helaas gevolgd door een minder goede. Daarom nu een bezoek om vast te stellen of de brigade onder leiding van restaurantmanager Kristian Saelman de lijn naar boven weer heeft weten te vinden. Tot mijn plezier kan ik melden dat dat het geval is.
Wij openden onze maaltijd met een prachtig opgemaakte en uiterst smaakvolle vitello tonnato. Als hoofdgerecht kwamen een mooie rode runderentrecote met garnituur resp. een op de huid gebakken snoekbaarsfilet met een groenterisotto door. De runderentrecote was goed gerijpt en daardoor mals en vol van smaak. Ook de snoekbaars was mals en sappig. Een eenvoudige Chianti begeleidde het geheel. De 5 mooie kaasjes van Abraham Kef als dessert verdienen echter een betere en mooiere, lees oude port, dan de basic kwaliteit van Kopke. Al met al kijken we terug op een geslaagde, gezellige avond met een goede service. We wensen het huis een grotere aanloop toe, want die viel wat tegen. De bouwput voor de deur zal daar debet aan zijn. Wat ons betreft heeft het team zich gerevancheerd en komen we zeker terug bij Remise47.
Beste meneer van Ent,

We zijn erg blij om te horen dat het u deze keer wel weer is bevallen. De adviezen die u ons geeft zijn erg nuttig en nemen we zeker weer mee voor in de toekomst.

We zien u graag snel weer terug bij Remise47.

Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Remise47 vind je bij de Hallen in West, een populaire en zeer centrale locatie. Het bevind zich in Hotel de Hallen, gelegen aan de achterzijde, dus in alle rust en ruimte kan je genieten van het heerlijke eten en de industriële en kleurrijke internationale sfeer. De bediening is erg service gericht en aardig, glazen worden royaal bijgevuld en de gerechten worden duidelijk aan tafel uitgelegd. Wij hadden het verrassingsmenu van de chef besteld van de net nieuwe kaart. Spannende en mooie gerechten die goed passen bij de herfst. Onze favo's: de pompoen- oerwortel soep (heel leuk geserveerd!) en de tamme eendenborst (speculaaskruiden in verwerkt!). Echt een aanrader voor een avondje uit.
Beste Miranda,

Dank voor uw super uitgebreide en leuke recensie.

We hopen u snel weer een keer te verwelkomen bij Remise47.

Huib V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Huib v.I.
Op donderdag 3 november hebben wij gereserveerd voor 7 mensen omdat wij onze gasten wilden bedanken voor de hulp van afgelopen zomer. De ambiance hadden we al eerder bezocht tijdens de lunch , maar nog nooit s'avonds. Er was net gestart met een nieuwe kaart die er goed uitziet. De ober stelde voor om te kiezen voor het verrassingsmenu. Wij hebben hier geen spijt van gehad. Alles zag er zeer verzorgt uit. De kwaliteit en de verzorging was uitstekend. Ook werden de gerechten aan tafel goed uitgelegd door de bediening. In de komende tijd is het verrassingsmenu een aanrader.
Wij gingen zeer tevreden naar huis met onze gasten. We hebben genoten van de ambiance, het heerlijke eten , en de prima bediening.
Tot de volgende keer!
Beste meneer van Iwaarden,

Dank voor uw lovende woorden over Remise47.

We hopen u snel weer te verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,