Remise47

Bellamyplein 47 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208208675

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm met een salade van dungesneden venkel, sinaasappel en waterkers
      Steak tartaar met een gepocheerd eitje, truffelmayonaise, kruidensla en pecorino
      Avocado met quinoa, lente-ui, tomaat en basilicum (V)
  • Hoofdgerechten
    • Corvina met roergebakken spinazie en Sc. Viergesaus
      Steak met seizoensgroentes en rode wijnsaus
      Tagliatelle met huisgemaake pesto, Parmezaan, pecorino en olijfolie (V)
  • Nagerecht
    • Planeet van chocolade, als mousse, bol en knetter met saus van aardbeien
      Panna cotta met pistache, hazelnoot en kokosijs
      Kaasbordje met kletzenbrood, appelstroop en druiven

Over het restaurant Remise47

Een rustpunt in Amsterdam

Op steenworp afstand van de upcoming buurt De Baarsjes in Amsterdam, vind je dit mooie rustpunt voor lunch, brunch en diner. Een authentieke tramremise met een lekker terras voor de zonnige dagen. De basis in de keuken is Frans-internationaal en dit levert creatieve kunstwerkjes op. Kunst om op te eten welteverstaan, want wow wat is het lekker!

Meer informatie over restaurant Remise47

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
- Bar 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Remise47

Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was lang wachten op het eerste drankje. Dat duurde ruim 25 minuten. Steak tartaar, lof salade en tonijn steak waren prima.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijke tuin, vriendelijke bediening, een aanrader
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Goed eten, mooi opgemaakte borden! Voorgerecht en nagerecht waren heerlijk, het hoofdgerecht was iets te zout naar mijn mening maar de vis was erg goed gebakken. De inrichting binnen is heel erg mooi en hip, terras buiten is gewoon prima.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Hot spot met goed terras, prettige bediening, fijne omgeving: relaxt tafelen.
Ronnie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Al het personeel was even vriendelijk. Heel goede service. Heb erge last van mijn rug daarom extra blij dat de terrasstoelen fantastisch goed zaten!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een oase van rust bij de drukke foodhallen. Bediening die het leuk vindt om contact te maken en goed voor je zorgt. Het buitenterras is heerlijk. Een parel!
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk terras en dekentjes voor als het afkoelt ...
Yvette L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Bij herhaling leek bestelling te zijn vergeten.
Duurde erg lang voordat wijn geserveerd werd, tweemaal besteld.
Vervolgens water bv zonder glazen.
Dan hoofdgerecht zonder friet.
Bij herhaling vragen.
Bediening wel erg vriendelijk
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goed gegeten vriendelijke bediening
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Altijd heerlijk op het terras leuk en rustig in de binnenstad
Bediening erg vriendelijk en goed
Marck F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Zeer slechte ervaring en te duur. We waren gegaan voor het truffel menu. De truffel was ver te zoeken, de gerechten kwamen heel laat en een was niet de juiste. Wijnen op de kaart waren niet beschikbaar bleek na 10 minuten. bediening was pas twee dagen aan het werk en wist helemaal niets van menu of gang van zaken. Geen geste voor het ongemak (ook niet na een hint). Ook na email aan directie geen enkele reactie. Grote tegenvaller, afrader...
Naomy B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vorige week hier 's avonds gegeten en ik ben bang dat we een avond met ontzettende pech hadden. Er ging werkelijk van alles mis. Het duurde minstens 20 minuten voordat we ons eerste drankje hadden, we moesten elke keer zelf roepen en om ons heen kijken om de aandacht te krijgen van het personeel. Toen ons eten werd gebracht werd mijn eten (steak tartaar) vervolgens weer terug gebracht naar keuken omdat ze dacht dat ze het verkeerde formaat serveerde, het eten van mijn vriend bleef ondertussen op tafel staan (en werd koud, dus hij was maar alvast begonnen met eten). Vervolgens kwam ze 5 minuten later terug met dezelfde steak tartaar en wat frietjes erbij (want het formaat bleek toch wel te kloppen, dus er was eigenlijk geen probleem?). Daarna duurde het weer 5 minuten voordat ze met bestek terug kwam (want dat was ze ook vergeten te brengen). Toen we al geruime tijd klaar waren met eten kwam de bediening nog met een schaaltje salade die nog bij de hamburger van mijn vriend hoorde. We zeiden toen netjes dat we inmiddels eigenlijk al uit gegeten waren, ze excuseerde zich netjes, maar het was voor ons wel al "het zoveelste" wat mis ging. Aan het einde van de avond stond er een hoofdgerecht en twee drankjes per persoon op onze rekening en hebben we er in totaal ruim 2 uur gezeten, waarvan een groot deel voornamelijk uit wachten bestond..

Erg jammer, want het eten was op zich prima en de locatie is leuk! We zagen om ons heen dat er van alles mis ging en veel mensen erg lang aan het wachten waren. We hoorden de tafels naast ons ook enigszins klagen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
prima net als de vorige keer
Don V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Geluncht bij Remise 47. Heerlijke sandwiches die goed belegd waren. Eveneens een mooi buitenterras. Aanrader!
Alessa B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Als je al binnenkomt valt je op wat een mooi hotel/restaurant het is. Ondanks dat het een oude tram remise is, is het heel mooi en warm gestyled. De corvina als voorgerecht was erg goed, de lady steak net iets te pezig. Maar dat werd weer goed gemaakt door het toetje (scropino). Ik zou het zeker aanraden om hier te gaan eten.
Amber W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Mooi terras, goede kaart. Bediening is een aanfluiting. Als buurtbewoner kom ik hier wel eens wat drinken of lunchen maar tot nu toe de bediening altijd rommelig, vergeet je, komt met verkeerde bestellingen aan verschillende tafels langs. Er mist een goede leidinggevende die alles strak begeleid. Jammer want de plek heeft zeker meer potentie.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Zeer eenvoudige kaart. Had meer gehoopt. Gebouw is prachtig!
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prachtig terras in de zon, heerlijk grote glazen kir royal, mooie gerechten (ook voor kinderen), vriendelijke bediening. Een afknapper is jammergenoeg de serveerster die alleen engels spreekt. Leuk voor de internationale (hotel)gasten. Teleurstellend voor je buurtgenoten Remise 47.
Matty B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fantastische service/bediening.
Hele mooie avond!
Mijke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening, ook erg leuke plek met kinderen
Beste mervrouw Stravers,

Wat een super leuke recensie over Remise47.

Vanzelfsprekend zien we u graag snel een keer terug met de kinderen.

Nogmaals dank en tot snel!

Vriendelijke groet,

Kristian Saelman restaurant manager