Remise47

Bellamyplein 47 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208208675

Over het restaurant Remise47

Een rustpunt in Amsterdam

Op steenworp afstand van de upcoming buurt De Baarsjes in Amsterdam, vind je dit mooie rustpunt voor lunch, brunch en diner. Een authentieke tramremise met een lekker terras voor de zonnige dagen. De basis in de keuken is Frans-internationaal en dit levert creatieve kunstwerkjes op. Kunst om op te eten welteverstaan, want wow wat is het lekker!

Meer informatie over restaurant Remise47

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
- Bar 12:00 - 01:00

Lara L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik, als soms echt arme student, die van heeeel lekker eten houdt voor een goede prijs was hier helemaal in mijn element. Service was snel, erg alert, vriendelijk en netjes. We kwamen met de AH actie kaart en het menu verraste ons: duidelijke kaart met genoeg afwisseling. Buiten de AH kaart om hadden we oesters besteld die smaakte ook erg goed. Het enige minpuntje is dat het in een oude tram remise is, wat juist een extra sfeer zou horen te geven, maar het daarom erg hoog is en iets niet lekker loopt met de akoestiek . Wij hadden het idee dat onze buren mee konden luisteren met ons gesprek. Het interieur is hip en mooi, maar iets te stijf naar mijn idee. Maar dat zou al minder zo voelen als er iets aan het geluid gedaan was. Des al niet te min, wij hebben een goeie avond gehad en raden het ook zeker aan.
Christian T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Fraaie locatie met mooie inrichting. Het eten was goed, maar de bediening was helaas rommelig en niet attent. Gedoe met menukaarten, drankjes vergeten, weinig aandacht, fouten bij planning gerechten (verschillende gangen door elkaar; 45 minuten wachten op dessert). Jammer!
ahm.van.schie .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
met mijn dochter heb ik gisterenavond heerlijk gegeten. Gebruik gemaakt van de AH dinercheque.
Ik vond de ontvangst en de bediening gastvrij en vriendelijk. De locatie prima.
Het eten was lekker, goed verzorgd en exclusief.
Zeker een aanrader!
Beste mevrouw van Schie,

Dank voor uw super leuke review over Remise47.

Op alle fronten hebben we goed gescoord, dus ik zal uw lovende woorden overbrengen aan het gehele team.

Nogmaals dankl en tot snel.

Annet S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ongeveer vier keer ging onze bestelling eerst naar een andere tafel... service was niet accuraat. Eten niet heel goed voor prijs
Beste Annet,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad bij ons. Ik ga dit intern oppakken met de betreffende collega's van deze avond. Dit is hoe dan ook een incident geweest, dus excuses hiervoor.

marianne.oorthuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bediening was vorige keer beter dan deze keer. Moest erg lang wachten op nagerecht en moest zelf nog weer vragen om de kan water die we zouden krijgen. Gerechten waren overigens heerlijk!! Kom hier weer terug en zal het zeker aan een ander aanraden.
Dank voor uw 3 tienen voor Remise47.

De aandachtspunten zal ik meenemen en met het team overleggen, maar vooral uw positiviteit zal ik doorgeven aan iedereen.

Nogmaals dank en graag tot ziens.

r.sluyzer .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
heerlijk gegeten , prima ontvangst en goede uitleg bij de gerechten.
prijs kwaliteit verhouding uitstekend, ambiance zeer goed.
Dank voor uw super recensie over Remise47.

Vanzelfsprekend zien we u graag snel weer terug en wellicht op ons heerlijke terras.

Steinie D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We lunchten buiten vanwege het mooie weer. Erg rumoerig vanwege wegwerkzaamheden etc.
Eten lekker, maar een beetje karig. Ik had iets meer waar voor het geld verwacht. Het is dat we met de Albert Heijn restaurantbonnen aten..... Meerdere fouten op de bon na afloop.
Beste mevrouw de Vries,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat vervelend dat u last had van de werkzaamheden aan de straat naast het hotel. Helaas hebben we geen grip op werkzaamheden van de gemeente.
De portionering zal ik met onze chef bespreken, maar dit heeft in ieder geval niets met de Albert Heijn deal te maken.
De foutjes op de rekening zal ik ook intern bespreken met de betreffende collega's.

We zien u uiteraard evengoed snel een keer terug.

LaFlamma .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben echt een super avond gehad, lekker eten en top service voor een mooie prijs! Wij zullen hier zeker vaker komen.
Beste mevrouw/ meneer,

Dank voor uw super review over Remise47.

Uw mooie woorden zal ik dan ook aan het gehele team delen.

We hopen u vanzelfsprekend snel weer terug te zien.

Loek P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het buitenterras is een beetje een windvangen. De ruimere omgeving was milder van temperatuur dan het op dat moment frisse terras. Binnen werd niet geserveerd.
Beste meneer Polack,

Dank voor uw review over Remise47.

Het terras ligt op een mooie open plek, dus helaas kan daar zo nu en dan wel eens wind staan. Op deze zeer hete dagen focussen wij ons volledig op het terras om de juiste service te verlenen.
Mocht u een keer terug willen komen om bij ons binnen te dineren dan is dat uiteraard mogelijk.

Onno B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gisterenavond bij Remise47 gegeten. We konden buiten zitten en daar zat je prima. Een prachtige plek.
Helaas viel het eten een beetje tegen. Niet dat het slecht was maar het was niet erg bijzonder. Bovendien moest je er wel erg veel geld voor neertellen. Ik denk niet dat ik er nog een keer ga eten.
Beste meneer Bos,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Bedankt voor het compliment over ons mooie terras. Vervelend om te horen dat de gerechten niet helemaal naar uw wens waren.
Wellicht kunt u weer een keer langs komen als we onze kaart weer eens vernieuwen.

Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was erg lekker en goed verzorgd. Op zich een hele mooie locatie, wij kwamen er voor de lunch. Het was jammer dat we bijna de enige klanten waren. De bediening is vriendelijk en de gelegenheid heeft naar mijn inzien alles in zich om een drukke gezellige stek te zijn.
Beste mevrouw Mess,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Wat jammer dat de lunch deze keer niet zo druk bezocht was. Wellicht heeft u ook een keer tijd om voor diner langs te komen, zodat u de avond ook eens kan ervaren.

We hopen u hoe dan ook snel weer eens terug te zien!

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel mooi restaurant in oude tram remise waarvan de authentieke details nog zichtbaar zijn. Oud en nieuw komt prachtig samen. Er is daarnaast een ruim terras. Vriendelijk personeel en voortreffelijk eten met maandelijks wisselend menu. We hebben een gezellige avond gehad.
Beste mevrouw van Duin,

Dank voor uw super recensie over Remise47.

Nu de zomer voor de deur staat zien we u graag snel een keer terug op ons zonnige terras.

Nogmaals dank en tot snel!

Kristian Saelman
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met het eten was niets mis mee, maar de bediening was heel slecht.
We hebben geen brood vooraf gekregen terwijl we naar later begrepen dat wel de bedoeling was.
Nadat het voorgerecht al opgediend was, moesten we zelf om de wijn vragen die we besteld hadden.
Na enige tijd kwam de ober aan met de wijn in een koeler die aan tafel werd opengemaakt zonder de fles aan ons te tonen.
Het hoofdgerecht werd opgediend, maar er lag geen bestek op tafel. Na enige tijd ben ik zelf maar van tafel opgestaan om te vragen waar het bestek bleef.
Helaas voor ons de eerste en waarschijnlijk ook de laaste keer.
Beste meneer Houben,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Wat vervelend om te horen dat u de avond zo heeft ervaren. Excuses hiervoor. De details zal ik direct intern bespreken.
Uiteraard hoop ik u toch weer een keer terug te zien in de nabije toekomst.

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, eten was mooi op tijd! Zowel buiten als binnen kan je leuk zitten. Vriendelijke bediening , topavond gehad:)
Beste mevrouw van Netburg,

Dank voor uw lovende woorden over Remise47.
We hopen dat het mooie weer er weer snel aankomt, zodat we u weer kunnen verwelkomen op ons zonnige terras.

Marjet G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De jongen die bediende was aardig genoeg. Maar tussen voorgerecht en hoofdgerecht een uur moeten wachten is echt te veel. Een paar keer moesten we er om vragen. Aan het eind kregen we eerst koffie en na een hele tijd pas het dessert. In de keuken stonden 2 mensen, die konden de vele gasten duidelijk niet aan. Jammer.
De prijs vind ik in verhouding tot wat je krijgt ook te hoog, 37 euro voor een menu. Het vlees was lauw. De porties klein. De locatie vind ik erg leuk.
Beste mevrouw Gunning,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Door onverwachte onderbezetting van personeel konden wij de drukte helaas niet goed aan. Excuses voor de vervelende ervaring.

Toch hoop ik u wel weer een keer terug te zien om het tegendeel te bewijzen.

Stefan Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een mooi ingericht, stijlvol restaurant met zeer gastvrije bediening. Het eten was goed bereid en was mooi opgemaakt, maar ik had liever meer groente of aardappels erbij willen zien.

Beste meneer Zuurbier,

Dank voor uw lovende woorden over Remise47.
Mocht u weer een keer langs komen, dan adviseer ik u om ook naar onze bijgerechten te kijken. Hier hebben we aardappel en groente garnituren tussen staan.
Verder zal ik uw mooie woorden aan het gehele team overbrengen.

Nogmaals dank en graag tot ziens bij Remise47.

saskiavermeer .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
smaakte goed en zag er leuk uit. teveel saus bij de asperges en zalm voorgerecht was karig. asperge voorgerecht daarntegen wel goed geproportioneerd. chocoladetaart als toetje is goddelijk alleen 1 stuk meer dan genoeg voor twee personen. extra vorkje is geen probleem. bediening aardig!

Beste mevrouw Vermeer,

Dank voor uw recensie over Remise47.

Fijn om te horen dat het grootste gedeelte allemaal naar uw wens is geweest.
De punten die u noemt over de gerechten zal ik intern bespreken met onze chef. Dank hiervoor.

We zien u uiteraard graag snel weer een keer terug bij Remise47.

Stef D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Hoofdgerecht (kalfsribeye) was erg vet. Daarnaast kwamen het voorgerecht en het hoofdgerecht veel te dicht na elkaar. Na 50 minuten hadden wij het voorgerecht en het hoofdgerecht al gehad en dat is niet echt gezellig tafelen..... Ik raad dit restaurant daarom niet aan bij mijn vrienden.
Description
Answer right : Remise47 - UID 253389
rate ID : 12772271
feniX rate link: https://fenix.lafourchette.com/avis/display/moderationNotice/12772271
Answer requested :
Beste meneer de Reeder,

Dank voor uw recensie over Remise47.
Wat vervelend dat de avond zo voor u is verlopen.
Kalfsribeye is een stuk vlees dat altijd vet heeft en hierdoor blijft het vlees mooi sappig. Helaas vond u 50 minuten voor het voorgerecht en hoofdgerecht wat snel.

Mocht u in de toekomst toch nog van mening veranderen, dan bent u uiteraard van harte welkom.

Iris B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor en hoofdgerecht was lekker en mooi. Wel erg kleine porties. Scroppino was lekker fris, maar wel iets te waterig en was meer een cocktail. Personeel zeer vriendelijk!
Best mevrouw Bakker,

Dank voor uw leuke recensie over Remise47.
We hopen u, ondanks de wat kleine porties, toch weer snel terug te zien!

Vriendelijek groet,

Ron C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was goed. De kaart was onvolledig in de omschrijving. Asperge soep zat ham in en in de cesar salade zat vis. Dit moesten wij helaas terugsturen vanwege allergien. Bediening was vriendelijk maar erg langzaam.

Dank voor uw recensie over Remise47.
U noemt dat onze kaart onvolledig in omschrijving is, maar de door u genoemde punten staan echter wel vernoemd op onze kaart. Wat vervelend dat het voor u toch is overgekomen alsof dit niet zo was.
Uw punt over de service zal ik intern bespreken, dus dank hiervoor.
Hopelijk zien we u toch een keer terug voor een herhaling om het tegendeel te bewijzen.