Remise

Grotestraat 267 5151 BM Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Remise

Elke avond is een feest

Kom ongedwongen genieten in restaurant en partycentrum Remise. Hier zorgt het team er voor dat elke avond een waar feest is! Op de kaart staan heerlijke gerechten, geïnspireerd op de klassiek Hollandse keuken. Een goed glas wijn en goed gezelschap erbij en de avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Remise

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Remise

rina V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie gelegenheid. Mooie tafelschikking. Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Mooie uitgebalanceerde gerechten. Plezierige bediening.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben met 2 vrienden gegeten gisteren en dat beviel heel goed.
Goede sfeer en geweldig eten! Wij aten alle 4 ossenhaas en die smaakte ferfekt!
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij,mijn vrouw en ik zijn uiterst tevreden over het eten dat we afgelopen Woensdag 25-10 bij jullie hebben gehad. Ik was de AH kaart vergeten, maar daar werd niet moeilijk over gedaan.De bediening was Perfect en snel. Het is voor anderen gasten een aanrader om rustig en gezellig te dineren tegen een gunstige prijs.M.V.G. Frans Cozijnsen.
L.H. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prettige ontvangst, gezellige bediening en goed eten ( ook voor de AH-actie ).
Een restaurant waar je nóg een keer naar toe gaat.
gerla1951 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prettig restaurant en goede sfeer , vriendelijke bediening en goed gegeten met de A H bon . Keuze uit 3 voorgerechten hoofd gerechten en nagerechten . Dit restaurant kunnen we aanbevelen .
marijke_post .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een goed en zeer gastvrij restaurant. Vooral voor kleine kinderen zijn ze erg attent en meedenkend over de gerechtjes die ze kunnen eten. Ze mogen zelfs presentjes uitzoeken. Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
herman K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Voor ons een bekend restaurant waar in een vriendelijke ontspannen sfeer lekker eten gepresenteerd wordt.
Dirrie B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Waren hier voor de eerste keer.
Heerlijk gegeten van de AH kaart.
Bediening was top!
Een aanrader! Als we wat dichter bij zouden wonen gingen we zeker
Ammerzoden04 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten nav. Actie AH.
Mooie keuze uit het samengesteld menu voor deze actie. Hopelijk doen ze volgend jaar weer mee.
Personeel is zeer vriendelijk.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De Remise is voor ons een "thuiswedstrijd" we komen er vaker. Het was minder druk dan ik had verwacht...we waren er zondag j.l. te 19.00 u. We kregen een 2-pers. tafel aan het raam. We hadden ieder een ander voorgerecht. Zowel de Seranoham als het Trio van de Zee waren prima van smaak. De vissoep in het kleine pannetje was superlekker. Het pannetje had van mij groter mogen zijn. Als hoofdgerecht de Ossenhaas. Mooi opgediend - medium gebakken - en zo mals als boter. De halvemaan-frietjes...niet mijn voorkeur, maar de smaak was goed...lekkere rauwkostsalade er bij, al bij al een prima hoofdgerecht. De nagerechten waren ook erg lekker. We hadden Casata en de Koffielekkernijen. De Remise scoort wat ons betreft een dikke 8 met dit AH-menu.
broshuis-claas .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
prima restaurant ben daar al vaker geweest en ga daar zeker terugkomen.
Ik hoop dat ze de volgende weer mee zullen doen aan de actie van AH en zal zeker ook in de loop van het jaar nog eens bij hen gaan eten
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer terug.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het AH-menu was prima van kwaliteit en de bediening was uitstekend. Jammer dat de 2 persoonstafeltjes te dicht bij elkaar staan. hierdoor heb je, bij het verschuiven/verplaatsen van een stoel, last van je achterbuurman/vrouw.
heermom .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
wij hebben er van genoten het was lekker en voldoende
zeker een aanrader
we zullen er zeker nog wel meer naar toe gaan
het kan ook met kinderen best goed
vriendelijk en zeker goed eten
G V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Juist bereid en bediening ook perfect
JonkvrouwCarla .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gewoon lekker gegeten, vriendelijk en netjes, enig min puntje is de snelheid vanuitserveren.
Het mandje brood staat er nog niet of het voorgerecht is er al, dat is jammer ook omdat ze het eigenlijk heel snel weer willen meenemen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het was niet de eerste keer dat we dit restaurant hebben bezocht en opnieuw heeft het restaurant bewezen een goede keuze te zijn geweest. kwaliteit en bediening en atmosfeer zijn prima. Genoeg redenen om nog eens terug te gaan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voor de tweede keer daar gegeten en weer verraste het ons, omdat het goed was en goede bediening. gaan er zeker weer eens eten...
René L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
de gerechten waren met zorg klaargemaakt en erg lekker. Zeker gezien de prijs kan ik iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zowel het voorafje, het hoofdgerecht als het toetje waren van prima kwaliteit en smaakte voortreffelijk. De biefstuk van mijn echtgenote had malser gekund.