Remise

Grotestraat 267 5151 BM Drunen Nederland Kaart

Over restaurant Remise

Elke avond is een feest

Kom ongedwongen genieten in restaurant en partycentrum Remise. Hier zorgt het team er voor dat elke avond een waar feest is! Op de kaart staan heerlijke gerechten, geïnspireerd op de klassiek Hollandse keuken. Een goed glas wijn en goed gezelschap erbij en de avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Remise

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Ada L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heermom .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Oudere_gast .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het Albert Heijn menu gegeten, €35 voor 2 personen. De vissalade was rijk gevuld, de bruschetta ook een ruime portie. Daarna allebei wildzwijnfilet gegeten met gesmoorde groenten. Dat was lekker, en ook weer een meer dan voldoende hoeveelheid. Koffie/thee met vier verschillende zoetigheden, alles zelfgemaakt. Heerlijk!
Anjamesman18@hotmail.com M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ze hebben bij de Remise een goede chef kok de gerechten zijn perfect op smaak en de porties zijn goed.
De borden zien er culinair uit.
Het bedienend personeel is uitermate vriendelijk. Wij hebben weer een fijne avond gehad.
Tot de volgende keer
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was heel goed , gezellige sfeer . Heel vriendelijk personeel , super schoon , heel veel ruimte om je heen , De Remise is echt een aanrader om gezellig ,sfeer vol te eten ,
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren hier voor de 3e keer in korte tijd. Wederom zagen de gerechten er verzorgd uit en waren erg lekker met een vriendelijke bediening.
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een super gezellige avond met heerlijk eten, hulde voor de kok en bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
De Remise staat er om bekent dat je er lekker kunt eten, en dat is zeker terecht.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn tevreden. Super hoe er rekening is gehouden met het dieet van ons zoontje. Hij heeft nergens last van gehad dus dan is er keurig gewerkt in de keuken! Bediening was prettig!
Co K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
3 gangenmenu van uitstekende kwaliteit (Rundercarpaccio-Gegrild speenvarken en Hopjes roomijs) met een vriendelijke bediening in een rustige sfeer. een aanrader!!!
Bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We aten bij de remise met 6 volwassen en 2 kinderen. We wisselden onze AH-vouchers in en de kids namen het kindermenu.
Als voorgerecht de keuze voor soep of vissalade. De soep viel tegen, maar de salade was echt smakelijk. Dan door naar het hoofdgerecht: de keuze was of speenvarken of een biefstukje. Saus apart voor een van de tafelgenoten? Geen probleem! Biefstukje was iets te veel door en dat was echt jammer. Als dessert een plateau vol heerlijkheden óf haagse hopjesijs... Alles ging ook hier weer schoon op! Ondertussen hadden de kinderen aangegeven dat ze de tomatensoep en de frites op hadden maar geen zin hadden in ijs. Op mijn vraag of we dan niet wat appeltaart konden krijgen, werd snel gehandeld: natuurlijk! Al met al een prima indruk overgehouden van dit restaurant, dat op een of andere manier toch iets wat kil aandoet, maar dat heeft niets maar dan ook helemaal niets te doen met de gastvrijheid en de bediening!
Gerritenria.debruin .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij bebben heerlijk gegeten.
Voorgerecht vis was goed gevuld met vis, je hoefde niet te zoeken naar vis.
hoofdgerecht gegrild speenvarken smaakte prima en was goed opgemaakt.
nagerecht hopjesijs met koffiesaus heerlijk.
Rvleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Voor de AH aktie was een driegangen menu samengesteld met meerdere keuzes.
We vonden het een gezellig restaurant met goede en behulpzame bediening. Het was ouderwets genieten van goede en met liefde gemaakte gerechten.
Henkmuskens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijk ontvangen en vriendelijke bediening.
Wel raar dat je bij Albert Heijn moet sparen, maar dat Albert Heijn niet bijdraagt aan het restaurant?
Ww1509 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hadden een vissalade rijkelijk gevuld met verschillende soorten vis. Het speenvarken was hoofdgerecht en was prima. Het geheel werd afgesloten met haagsehopjes ijs met slagroom en koffiesaus. Al met al smaakte het heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Lekker gegeten, ruim voldoende. Ruime keuze binnen het 3 gangenmenu. De door ons gekozen kabeljouw was voortreffelijk. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
FransLangen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een prima diner met 3 keuzemogelijkheden voor- , hoofd en nagerecht. Het was de prijs € 35,00 voor twee personen volledig waard.
Gino-talamini .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het vlees was heerlijk mals en we konden zonder problemen een andere saus erbij kiezen.
De bediening was zeer goed en erg vriendelijk.
We hebben erg genoten van het heerlijke eten.
Majaversteeg .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Alles wat we hebben gegeten was voortreffelijk goed,niets mis mee.
Jammer alleen dat we uit 3 voor 3 hoofd en 3 nagrechten konden keizen doe uitstekkend waren,maar ze hadden ook mosselen op de eigen kaaart staan,en er stond buiten een groot bord op gesteld met mosselen op de kaart en daar konden wij niet uitkiezen en daar had ik nu net zin in.
Dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren zeer verrast v.w.b. ambiance en vriendelijkheid. Het aangeboden menu was in keuze gevarieerd met een goede prijs/qualiteit verhouding. We hebben zeer genoten.