Remise

Grotestraat 267 5151 BM Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Remise

Elke avond is een feest

Kom ongedwongen genieten in restaurant en partycentrum Remise. Hier zorgt het team er voor dat elke avond een waar feest is! Op de kaart staan heerlijke gerechten, geïnspireerd op de klassiek Hollandse keuken. Een goed glas wijn en goed gezelschap erbij en de avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Remise

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant!
Het eten vonden wij erg lekkerk!!!!
De zaal naast ons was behoorlijk rumoerig maar dat mocht de pret niet drukken! Echt wel een aanrader!!!
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker en gezellig gegeten bij Remise. Bediening vonden we ontspannen en betrokken, een gemoedelijke sfeer met uitstekend eten!
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het AH menu kostte 36 euro voor twee personen wat nauwelijks een korting genoemd kan worden gezien de kwaliteit. Varkenshaas was te droog. De klacht werd goed gehoord maar de nieuw bezorgde was nauwelijks beter. Personeel is uiterst vriendelijk. Toen ik er gisteravond met mijn zakelijk partner zat moest ik denken aan de wegrestaurants van 30 jaar geleden. We hebben het gezellig gehad maar ik zal er niet meer terug komen, Zelfs met de actie was het aan de prijzige kant.
Marijan M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben er weer heerlijk gegeten. En een hele gezellige avond gehad samen met mijn partner. Zeker tot een volgende keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben nu voor de 3e keer bij de Remise gegeten met de AH restaurant actie en wederom was de keuze en het eten voortreffelijk, het personeel is zeer vriendelijk en heeft genoeg tijd voor persoonlijke aandacht. Ik vind de Remise een echte aanrader
C. K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel goede bediening,er was een feest in een zaal binnen,dat was veel geroezemoes.
We zaten in de overdekte serre buiten,hadden we niet zoveel last van binnen ,de buitendeur werd dicht gedaan en zaten wij niet meer op de tocht.
Het eten was heerlijk,we hebben alles opgegeten.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij,mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over het eten en de bediening.Wij zijn al verschillende keren met de A.H.bon bij jullie wezen eten,en dat was ook voortreffelijk. Ga zo door.Vr.Gr. F.Cozijnsen.
fam V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke, rustige plaats om te eten. Goed verzorgd, We hadden gereserveerd om 18:15. Was wat rustig maar met een 14 tal klanten net druk genoeg. Eten was goed. Ah menu heeft een goede balans zelfs voor lastige eters.
Afwijken van het menu is niet aangeboden maar was ook niet nodig. Voor 50,= uit eten met 2 incl 4 consumpties.
Kortom een aanrader. Parkeerplaats voldoende. We gaan hier zeker een keer terug zelf zonder AH kaart.
rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij (mijn partner en ik) , hebben hier heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant.
Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Beperkte keuze met AH bonnen,maar wel hele lekkere,verse gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
cdegeus .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Via de AH actie hier terecht gekomen. Wat een leuk restaurant! De begroeting was heel gastvrij. Ruime menukeuze, attente bediening en het eten was heerlijk. Kortom een hele fijne avond. Aanrader.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goed tempo qua uitserveren. Vriendelijke bediening. Inrichting niet erg trendy. AH keuze menu wisselt tijdens actie periode
Hannie G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Men is zeer vriendelijk. Er heerst een rustige en gemoedelijke sfeer. Heerlijk gegeten. De asperges waren voortreffelijk. Ga zeker weer een keer terug.
tijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor de 3e maal via A.H actie daar gegeten. Alle 3e maakt deze brasserie een uitstekende indruk met een uitstekende bediening en uitstekend klaar gemaakt eten. Een compliment aan de keuken.
Dinant B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De maaltijd was prima, de bediening was erg prettig en er werd goed advies gegeven. De inrichting is rustiek te noemen hetgeen een warme en gezellige uitstraling geeft. Wij zullen de Remise zeker verder aanbevelen.
f.stelt .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn bekend met "de Remise" en weten dat je daar altijd lekker kunt eten voor een mooie prijs. Ook nu weer was het prima verzorgd. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten...dat heb je niet overal met dit soort acties. Het voorgerecht van rosbiefrolletjes met salade was superlekker, het hoofdgerecht...wij kozen de Ossenhaas, was heerlijk klaar gemaakt met groentemix en rauwkostsalade er bij en als afsluiting namen wij de koffie met zoete lekkernijen. Een goede keuze vonden wij achteraf met een aangename en snelle bediening. Bravo voor "de Remise".
e J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De bediening is zeer goed, je wordt er zeer vriendelijk ontvangen. het eten was voortreffelijk!! We hebben een zeer fijne avond gehad!!
jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten,personeel heel vriendelijk lekkere amuse vooraf, en de tijd tussen voor en hoofdgerecht was perfect.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
zeer vriendelijk personeel zeer goed eten met een goede pauze tussen de gerechten
complimenten aan de kok
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het tempo van serveren was precies goed, de kwaliteit van de gerechten hoog en vriendelijke bediening. Hoeveelheden perfect, alsook de samenstelling van de gerechten. Heerlijke rode huiswijn!
090729 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg rumoerig. Mede door een bezetting van een fam. van ca. 12 personen die nog al luidruchtig waren.
Het eten was prima behoudens het voorgerecht. Carpaccio opgediend met geroosterd brood met kaas.
Niet mijn ding. Verder oké.