Remise

Grotestraat 267 5151 BM Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Remise

Elke avond is een feest

Kom ongedwongen genieten in restaurant en partycentrum Remise. Hier zorgt het team er voor dat elke avond een waar feest is! Op de kaart staan heerlijke gerechten, geïnspireerd op de klassiek Hollandse keuken. Een goed glas wijn en goed gezelschap erbij en de avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Remise

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
f.stelt .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn bekend met "de Remise" en weten dat je daar altijd lekker kunt eten voor een mooie prijs. Ook nu weer was het prima verzorgd. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten...dat heb je niet overal met dit soort acties. Het voorgerecht van rosbiefrolletjes met salade was superlekker, het hoofdgerecht...wij kozen de Ossenhaas, was heerlijk klaar gemaakt met groentemix en rauwkostsalade er bij en als afsluiting namen wij de koffie met zoete lekkernijen. Een goede keuze vonden wij achteraf met een aangename en snelle bediening. Bravo voor "de Remise".
e J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De bediening is zeer goed, je wordt er zeer vriendelijk ontvangen. het eten was voortreffelijk!! We hebben een zeer fijne avond gehad!!
jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten,personeel heel vriendelijk lekkere amuse vooraf, en de tijd tussen voor en hoofdgerecht was perfect.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
zeer vriendelijk personeel zeer goed eten met een goede pauze tussen de gerechten
complimenten aan de kok
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het tempo van serveren was precies goed, de kwaliteit van de gerechten hoog en vriendelijke bediening. Hoeveelheden perfect, alsook de samenstelling van de gerechten. Heerlijke rode huiswijn!
090729 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg rumoerig. Mede door een bezetting van een fam. van ca. 12 personen die nog al luidruchtig waren.
Het eten was prima behoudens het voorgerecht. Carpaccio opgediend met geroosterd brood met kaas.
Niet mijn ding. Verder oké.
roland.paula .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, groot voorgerecht...het hoofdgerecht was een beetje klein ( 4 schijfjes vlees) en het toetje zeer verrassend ( koffie/thee met iets zoets) een aanrader...al met al voldoende gegeten en een goede kwaliteit
C.P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Prima eten!
peterbouman .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten was verrassend goed, bediening goed maar wat formeel. Ik zou dat tapijt of tapijttegels vervangen in het restaurant. Updaten in dezelfde stijl als cafégedeelte.
Dimphy G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fantastisch gegeten en mijn man is altijd zeer kieskeurig niks aan te merken ook voor het mandje brood werd niks gerekend en we kregen vooraf ook nog een lekker amuse vissalade was subliem en vlees lekker mals
voor herhaling vatbaar
arieenaria .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat ik graag anders zou zien, heb ik met de uitstekende gastvrouw besproken. De gefrituurde aardappeltjes en de koolsalade, die erg vlak was. We komen hier vast nog eens terug.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dit restaurant geeft voor 35 euro een keurig diner voor twee. Kwaliteit en de bediening zijn prima. Alleen de wijnkaart is erg beperkt en de aanbevolen wijn teleurstellend. Maar ondanks dat toch een goede aanbieding.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was prima, bediening heel aardig en attent, niets op aan te merken. Minpunt is de wijnkaart. Deze is erg beperkt en de prijs/kwaliteit verhouding van de wijn vond ik onder de maat. Jammer daar zouden ze verbetering in aan moeten brengen.
Marlene S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Overheerlijk eten Zeer goede prijs kwaliteit verhouding
Hier heb ik alles mee gezegd maar ik moet mijn aantal letters volmaken
Bedankt voor het kekkere eten
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We vonden het een hele fijne sfeer, daarnaast vast het eten uitstekend en voor een goede prijs. En de bediening was bijzonder vriendelijk! Een aanrader!!!
heermom .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
wij zijn zeer tevreden over het eten en de bediening
het was lekker en voldoende
wij hebben genoten zeker nog wel een bezoekje
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het Albert Heijn menu gegeten, €35 voor 2 personen. De vissalade was rijk gevuld, de bruschetta ook een ruime portie. Daarna allebei wildzwijnfilet gegeten met gesmoorde groenten. Dat was lekker, en ook weer een meer dan voldoende hoeveelheid. Koffie/thee met vier verschillende zoetigheden, alles zelfgemaakt. Heerlijk!
anjamesman18@hotmail.com M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ze hebben bij de Remise een goede chef kok de gerechten zijn perfect op smaak en de porties zijn goed.
De borden zien er culinair uit.
Het bedienend personeel is uitermate vriendelijk. Wij hebben weer een fijne avond gehad.
Tot de volgende keer
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was heel goed , gezellige sfeer . Heel vriendelijk personeel , super schoon , heel veel ruimte om je heen , De Remise is echt een aanrader om gezellig ,sfeer vol te eten ,
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening.