Remise

Grotestraat 267 5151 BM Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Remise

Elke avond is een feest

Kom ongedwongen genieten in restaurant en partycentrum Remise. Hier zorgt het team er voor dat elke avond een waar feest is! Op de kaart staan heerlijke gerechten, geïnspireerd op de klassiek Hollandse keuken. Een goed glas wijn en goed gezelschap erbij en de avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Remise

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
090729 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg rumoerig. Mede door een bezetting van een fam. van ca. 12 personen die nog al luidruchtig waren.
Het eten was prima behoudens het voorgerecht. Carpaccio opgediend met geroosterd brood met kaas.
Niet mijn ding. Verder oké.
roland.paula .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, groot voorgerecht...het hoofdgerecht was een beetje klein ( 4 schijfjes vlees) en het toetje zeer verrassend ( koffie/thee met iets zoets) een aanrader...al met al voldoende gegeten en een goede kwaliteit
C.P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Prima eten!
peterbouman .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten was verrassend goed, bediening goed maar wat formeel. Ik zou dat tapijt of tapijttegels vervangen in het restaurant. Updaten in dezelfde stijl als cafégedeelte.
Dimphy G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fantastisch gegeten en mijn man is altijd zeer kieskeurig niks aan te merken ook voor het mandje brood werd niks gerekend en we kregen vooraf ook nog een lekker amuse vissalade was subliem en vlees lekker mals
voor herhaling vatbaar
arieenaria .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat ik graag anders zou zien, heb ik met de uitstekende gastvrouw besproken. De gefrituurde aardappeltjes en de koolsalade, die erg vlak was. We komen hier vast nog eens terug.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dit restaurant geeft voor 35 euro een keurig diner voor twee. Kwaliteit en de bediening zijn prima. Alleen de wijnkaart is erg beperkt en de aanbevolen wijn teleurstellend. Maar ondanks dat toch een goede aanbieding.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was prima, bediening heel aardig en attent, niets op aan te merken. Minpunt is de wijnkaart. Deze is erg beperkt en de prijs/kwaliteit verhouding van de wijn vond ik onder de maat. Jammer daar zouden ze verbetering in aan moeten brengen.
Marlene S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Overheerlijk eten Zeer goede prijs kwaliteit verhouding
Hier heb ik alles mee gezegd maar ik moet mijn aantal letters volmaken
Bedankt voor het kekkere eten
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We vonden het een hele fijne sfeer, daarnaast vast het eten uitstekend en voor een goede prijs. En de bediening was bijzonder vriendelijk! Een aanrader!!!
heermom .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
wij zijn zeer tevreden over het eten en de bediening
het was lekker en voldoende
wij hebben genoten zeker nog wel een bezoekje
Oudere_gast .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het Albert Heijn menu gegeten, €35 voor 2 personen. De vissalade was rijk gevuld, de bruschetta ook een ruime portie. Daarna allebei wildzwijnfilet gegeten met gesmoorde groenten. Dat was lekker, en ook weer een meer dan voldoende hoeveelheid. Koffie/thee met vier verschillende zoetigheden, alles zelfgemaakt. Heerlijk!
anjamesman18@hotmail.com M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ze hebben bij de Remise een goede chef kok de gerechten zijn perfect op smaak en de porties zijn goed.
De borden zien er culinair uit.
Het bedienend personeel is uitermate vriendelijk. Wij hebben weer een fijne avond gehad.
Tot de volgende keer
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was heel goed , gezellige sfeer . Heel vriendelijk personeel , super schoon , heel veel ruimte om je heen , De Remise is echt een aanrader om gezellig ,sfeer vol te eten ,
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren hier voor de 3e keer in korte tijd. Wederom zagen de gerechten er verzorgd uit en waren erg lekker met een vriendelijke bediening.
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een super gezellige avond met heerlijk eten, hulde voor de kok en bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
De Remise staat er om bekent dat je er lekker kunt eten, en dat is zeker terecht.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn tevreden. Super hoe er rekening is gehouden met het dieet van ons zoontje. Hij heeft nergens last van gehad dus dan is er keurig gewerkt in de keuken! Bediening was prettig!
Co K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
3 gangenmenu van uitstekende kwaliteit (Rundercarpaccio-Gegrild speenvarken en Hopjes roomijs) met een vriendelijke bediening in een rustige sfeer. een aanrader!!!
bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We aten bij de remise met 6 volwassen en 2 kinderen. We wisselden onze AH-vouchers in en de kids namen het kindermenu.
Als voorgerecht de keuze voor soep of vissalade. De soep viel tegen, maar de salade was echt smakelijk. Dan door naar het hoofdgerecht: de keuze was of speenvarken of een biefstukje. Saus apart voor een van de tafelgenoten? Geen probleem! Biefstukje was iets te veel door en dat was echt jammer. Als dessert een plateau vol heerlijkheden óf haagse hopjesijs... Alles ging ook hier weer schoon op! Ondertussen hadden de kinderen aangegeven dat ze de tomatensoep en de frites op hadden maar geen zin hadden in ijs. Op mijn vraag of we dan niet wat appeltaart konden krijgen, werd snel gehandeld: natuurlijk! Al met al een prima indruk overgehouden van dit restaurant, dat op een of andere manier toch iets wat kil aandoet, maar dat heeft niets maar dan ook helemaal niets te doen met de gastvrijheid en de bediening!