Remise

Grotestraat 267 5151 BM Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Remise

Elke avond is een feest

Kom ongedwongen genieten in restaurant en partycentrum Remise. Hier zorgt het team er voor dat elke avond een waar feest is! Op de kaart staan heerlijke gerechten, geïnspireerd op de klassiek Hollandse keuken. Een goed glas wijn en goed gezelschap erbij en de avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Remise

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Remise

broshuis-claas .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer terug.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het AH-menu was prima van kwaliteit en de bediening was uitstekend. Jammer dat de 2 persoonstafeltjes te dicht bij elkaar staan. hierdoor heb je, bij het verschuiven/verplaatsen van een stoel, last van je achterbuurman/vrouw.
heermom .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
wij hebben er van genoten het was lekker en voldoende
zeker een aanrader
we zullen er zeker nog wel meer naar toe gaan
het kan ook met kinderen best goed
vriendelijk en zeker goed eten
G V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Juist bereid en bediening ook perfect
JonkvrouwCarla .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gewoon lekker gegeten, vriendelijk en netjes, enig min puntje is de snelheid vanuitserveren.
Het mandje brood staat er nog niet of het voorgerecht is er al, dat is jammer ook omdat ze het eigenlijk heel snel weer willen meenemen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het was niet de eerste keer dat we dit restaurant hebben bezocht en opnieuw heeft het restaurant bewezen een goede keuze te zijn geweest. kwaliteit en bediening en atmosfeer zijn prima. Genoeg redenen om nog eens terug te gaan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voor de tweede keer daar gegeten en weer verraste het ons, omdat het goed was en goede bediening. gaan er zeker weer eens eten...
René L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
de gerechten waren met zorg klaargemaakt en erg lekker. Zeker gezien de prijs kan ik iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zowel het voorafje, het hoofdgerecht als het toetje waren van prima kwaliteit en smaakte voortreffelijk. De biefstuk van mijn echtgenote had malser gekund.
mariaheijmans1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Remise. Heel vriendelijke bediening en erg begripvol. De inrichting vonden we niet zo gezellig, beetje koud. Maar dat is een kwestie van smaak.
Al met al een aanrader
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant!
Het eten vonden wij erg lekkerk!!!!
De zaal naast ons was behoorlijk rumoerig maar dat mocht de pret niet drukken! Echt wel een aanrader!!!
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker en gezellig gegeten bij Remise. Bediening vonden we ontspannen en betrokken, een gemoedelijke sfeer met uitstekend eten!
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het AH menu kostte 36 euro voor twee personen wat nauwelijks een korting genoemd kan worden gezien de kwaliteit. Varkenshaas was te droog. De klacht werd goed gehoord maar de nieuw bezorgde was nauwelijks beter. Personeel is uiterst vriendelijk. Toen ik er gisteravond met mijn zakelijk partner zat moest ik denken aan de wegrestaurants van 30 jaar geleden. We hebben het gezellig gehad maar ik zal er niet meer terug komen, Zelfs met de actie was het aan de prijzige kant.
Marijan M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben er weer heerlijk gegeten. En een hele gezellige avond gehad samen met mijn partner. Zeker tot een volgende keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben nu voor de 3e keer bij de Remise gegeten met de AH restaurant actie en wederom was de keuze en het eten voortreffelijk, het personeel is zeer vriendelijk en heeft genoeg tijd voor persoonlijke aandacht. Ik vind de Remise een echte aanrader
C. K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel goede bediening,er was een feest in een zaal binnen,dat was veel geroezemoes.
We zaten in de overdekte serre buiten,hadden we niet zoveel last van binnen ,de buitendeur werd dicht gedaan en zaten wij niet meer op de tocht.
Het eten was heerlijk,we hebben alles opgegeten.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij,mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over het eten en de bediening.Wij zijn al verschillende keren met de A.H.bon bij jullie wezen eten,en dat was ook voortreffelijk. Ga zo door.Vr.Gr. F.Cozijnsen.
fam V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke, rustige plaats om te eten. Goed verzorgd, We hadden gereserveerd om 18:15. Was wat rustig maar met een 14 tal klanten net druk genoeg. Eten was goed. Ah menu heeft een goede balans zelfs voor lastige eters.
Afwijken van het menu is niet aangeboden maar was ook niet nodig. Voor 50,= uit eten met 2 incl 4 consumpties.
Kortom een aanrader. Parkeerplaats voldoende. We gaan hier zeker een keer terug zelf zonder AH kaart.
rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij (mijn partner en ik) , hebben hier heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant.
Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Beperkte keuze met AH bonnen,maar wel hele lekkere,verse gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.