Rembrandt

Meer informatie over restaurant Rembrandt

Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rembrandt

Anne O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Rosalie L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Gekozen voor het 3-Gangendiner van €26,75. Vooraf kregen we een mandje stokbrood met kruidenboter. Onze voorgerechten zagen er mooi uit en smaakten goed. Ook de hoofdgerechten waren erg lekker, deze werden geserveerd met frietjes en een salade. De nagerechten vielen wat tegen: de crème brûlée was te lang gebrand en daardoor erg donker aan de bovenkant, de witte chocolademousse was een beetje lauw. Verder heerlijk gegeten, prima porties en goede bediening!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Wij hebben hier met vieren gegeten, wat later op de avond. Service is prima. Wat jonge (soms onervaren bediening), maar altijd vriendelijk en erg attent. Ze hebben een grote kaart, met 2 verschillende menu's. Het eten is goed, maar vrij simpel en niet erg bijzonder. Het decor is druk, maar past wel bij de sfeer. Prijs van het duurdere menu is wat aan de hoge kant.