Rembrandt

Meer informatie over restaurant Rembrandt

Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rembrandt

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We zijn de eerste keer bij het restaurant Rembrandt geweest, bediening, eten alles was uitmuntend. Mooi kaart. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Is voor herhaling vatbaar,
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wegens mijn top ervaring eerder mbt tapas ging ik met hele hoge verwachtingen naar binnen voor een a la carte menu. Verrast door het feit dat de bon die we hadden toch ook geldig was op tappas (terwijl anders vermeld) toch voor de kaart gekozen. We kregen de vrijheid te kijken, te overleggen en de bediening kwam zeker niet opdringerig over. Ikzelf vond helaas de geitenkaas het minst lekkere ingrediënt van de geitenkaas salade omdat ik er smaak vond ontbreken. Verder smolt de doorbakken varkenshaas op de tong en was deze ondanks de cuisine niet uitgedroogd. Het dessert mochten we later doorgeven en dat werd voor ons de dame blance. Een niet al te grote portie maar wel lekker. De saus had dan net wat warmer gemogen maar oke. Kortom goed eten voor een aardige prijs.
Rosalie L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Gekozen voor het 3-Gangendiner van €26,75. Vooraf kregen we een mandje stokbrood met kruidenboter. Onze voorgerechten zagen er mooi uit en smaakten goed. Ook de hoofdgerechten waren erg lekker, deze werden geserveerd met frietjes en een salade. De nagerechten vielen wat tegen: de crème brûlée was te lang gebrand en daardoor erg donker aan de bovenkant, de witte chocolademousse was een beetje lauw. Verder heerlijk gegeten, prima porties en goede bediening!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Wij hebben hier met vieren gegeten, wat later op de avond. Service is prima. Wat jonge (soms onervaren bediening), maar altijd vriendelijk en erg attent. Ze hebben een grote kaart, met 2 verschillende menu's. Het eten is goed, maar vrij simpel en niet erg bijzonder. Het decor is druk, maar past wel bij de sfeer. Prijs van het duurdere menu is wat aan de hoge kant.