Rembrandt Corner

31-203200180

Meer informatie over restaurant Rembrandt Corner

Day S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Lekker maar niet bijzonder gebakje met slagroom en warme chocolademelk op een regenachtige dag maar manman wat er nare vieze tent. Ik zou willen dat ik eerst gebruik had gemaakt van het toilet voordat ik iets bestelde. Vieze toiletten (kapotte wc-bril, lekkende stort bak, plas op de grond maandverband op de grond en dan de geur). In het restaurant afval in zicht, de tafel werdt nooit schoongemaakt. En personeel was vooral druk met elkaar. Bah! Nooit meer!
Guusenmarja .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Voor een bezoek aan de opera heb ik Penne de Polo gegeten. Het duurde even voor ik de beloofde champignons tegenkwam maar toen waren ze er wel in voldoende mate. De stukjes kip waren smakelijk en goed herkenbaar als kip. De algemene smaak was goed en het gerecht werd goed doorgewarmd opgediend. Vooral pasta wil heel snel afkoelen. Deze pasta bleef warm tot de laatste hap. Hulde daarvoor. Het biertje en de koffie waren goed. De zaak oogt een beetje rommelig mede door de bediening gebruikte spullen; een grijze afruimbak had een prominente plaats in het restaurant, het toilet werd gebarricadeerd door een aantal kratten. Desondanks een plek waar ik voor het eten terug kom!
Chilipalmer80 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Verschrikkelijke tent, een echte 'tourist trap'. Bediening staat er enkel om toeristen naar binnen te 'lokken'. We hadden een plek op het terras naast een grote vuilnisbak van het restaurant die enorm stonk. Niet zo handig om die midden om het terras te zetten.

Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog wat wilden drinken, terwijl er toch duidelijk allemaal lege glazen stonden. Het eten was niet slecht maar slechts een 'toeristenhap' met friet die volgens mij uit de fabriek kwam en niet aangemaakte salade.

Verder morste de serveerster een bord met saus op de broek van een van ons.

Toen ik ging afrekenen had de serveerster het lef om te vragen of ik een fooi wilde geven. Dat moest ze zeggen van haar baas. Kon het arme kind niks aan doen maar de uitbater moet zich diep gaan schamen.

Jammer dat de toeristen IENS niet lezen want dit is een zeer slecht visitekaartje voor Amsterdam.