Rembrandt Corner

Jodenbreestraat 2 1011 NK Amsterdam Nederland Kaart
31-203708328

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Rembrandt Corner

• Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Rembrandt Corner

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Pal naast het Rembrandthuis ligt Rembrandt Corner, naar eigen zeggen een bistro maar die kwalificatie slaat naar mijn idee nergens op - noch op basis van de kaart noch op basis van de inrichting. De inrichting verwijst overigens op geen enkele wijze naar Rembrandt en het enige positieve is wellicht het terras langs en over de Zwanenburgwal. Ook over de service heb ik gemengde gevoelens. De ene dame was erg vriendelijk en de andere was precies het tegenovergestelde en Nederlands werd er al überhaupt niet gesproken. Mijn lunch was echter prima. Ik had de erwtensoep geserveerd met een klein stukje roggebrood met katenspek en de clubsandwich met kip en bacon. De soep smaakte uitstekend al was de portie aan de kleine kant. De clubsandwich was smaakvol bereid met krokant gebakken kipfilet, bacon en friet. Maar zowel de soep als de clubsandwich vond ik aan de dure kant.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en ook een goede veganistische optie. Alleen de inrichting is niet echt sfeervol dus daar even doorheen kijken.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Met een tussenpose van 29 jaar ben ik maar weer eens gaan eten in de Rembrandt Corner. Prima vega-burger maar er had voor mij een sausje op gemogen i.p.v. los een bakje mayonaise. Appeltaart was super, cheesecake prima. De jongedame in de bediening was nieuw en vrij bescheiden maar dat komt wel goed. Ik woon om de hoek en kom hier zeker terug.
Benedetta D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
ci siamo trovati bene! :)
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Vriendelijk en snel. Prima voor een bezoek aan een theatervoorstelling.
Giovanni S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
locale caratteristico da provare
Day S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Lekker maar niet bijzonder gebakje met slagroom en warme chocolademelk op een regenachtige dag maar manman wat er nare vieze tent. Ik zou willen dat ik eerst gebruik had gemaakt van het toilet voordat ik iets bestelde. Vieze toiletten (kapotte wc-bril, lekkende stort bak, plas op de grond maandverband op de grond en dan de geur). In het restaurant afval in zicht, de tafel werdt nooit schoongemaakt. En personeel was vooral druk met elkaar. Bah! Nooit meer!
guusenmarja .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Voor een bezoek aan de opera heb ik Penne de Polo gegeten. Het duurde even voor ik de beloofde champignons tegenkwam maar toen waren ze er wel in voldoende mate. De stukjes kip waren smakelijk en goed herkenbaar als kip. De algemene smaak was goed en het gerecht werd goed doorgewarmd opgediend. Vooral pasta wil heel snel afkoelen. Deze pasta bleef warm tot de laatste hap. Hulde daarvoor. Het biertje en de koffie waren goed. De zaak oogt een beetje rommelig mede door de bediening gebruikte spullen; een grijze afruimbak had een prominente plaats in het restaurant, het toilet werd gebarricadeerd door een aantal kratten. Desondanks een plek waar ik voor het eten terug kom!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Verschrikkelijke tent, een echte 'tourist trap'. Bediening staat er enkel om toeristen naar binnen te 'lokken'. We hadden een plek op het terras naast een grote vuilnisbak van het restaurant die enorm stonk. Niet zo handig om die midden om het terras te zetten.

Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog wat wilden drinken, terwijl er toch duidelijk allemaal lege glazen stonden. Het eten was niet slecht maar slechts een 'toeristenhap' met friet die volgens mij uit de fabriek kwam en niet aangemaakte salade.

Verder morste de serveerster een bord met saus op de broek van een van ons.

Toen ik ging afrekenen had de serveerster het lef om te vragen of ik een fooi wilde geven. Dat moest ze zeggen van haar baas. Kon het arme kind niks aan doen maar de uitbater moet zich diep gaan schamen.

Jammer dat de toeristen IENS niet lezen want dit is een zeer slecht visitekaartje voor Amsterdam.