Rekko

• Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Hjcm P. 1e beoordeling (1 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We aten met 4 personen mosselen wat ons zeer slecht bevallen is. Geur en smaak waren ronduit vies. Alleen de vliegen die in grote getale op het eten afkwamen konden ze waarderen. Klagen bij ober en kok haalde niets uit. Volgens hen waren ze allemaal vers. Hier zien ze ons nooit meer. Als je gezondheid je lief is loop dan deze eettent voorbij.
Miek B. 1e beoordeling (1 recensie) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
de bediening was niet geinteresseerd. we hadden mosselen besteld zonder iets te zien hadden we de mossels al geroken! Na de deksel te hebben verwijderd werden we belaagd door zoveel dikke vliegen dat we van het terras naar binnen vluchten waar nog andere klanten met hetzelfde probleem zagen zitten en knikte al begrijpen naar ons. We waren met z'n vieren en wilde de pret niet drukken waardoor we met goede moed aan de mossels begonnen, het was 'n galgenmaal, Na enkele minuten hebben we de handdoek in de ring gegooid en de ober op de hoogte gesteld. Het enige antwoord wat hij gaf was dat ze natuurlijk vers waren. Jammer genoeg was mijn reactie om de sfeer niet te bederven te laat gemeld. Het is een schande dat ze zo iets durven voor te zetten aan klanten. Mijn moeder is een vrouw van 86 die gelukkig het niet aandurfde om ook maar één mossel naar binnen te werken, ik denk dat dat ook niet goed zou zijn afgelopen. Een schande en totaal geen respect voor de mens en de natuur.
Xlarissaa01 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Top locatie en super service! Het personeel is erg gezellig in de omgang, veel aandacht aan tafel! Ik had een old dutch 3 gangen menu, dit is zeker een aanrader. De carpaccio was rijk belegd en de biefstuk was perfect gebakken met een heerlijke zelf gemaakte stroganoff saus. Dit is zeker een aanrader. En zoals het personeel zegt veel gezelligheid aan tafel, dit is zeker waar!
Marjolijn T. Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hebben als Maastrichtenaren nog nooit bij Rekko/Old Dutch gegeten. Vanavond hebben we het driegangenmenu genomen. Carpaccio prima, tournedos en zalm heerlijk en dessert soesje met slagroom, roomijs en chocoladesaus heerlijk. En dat voor maar 19,50! Goede aardige bediening. Konden bepalen wanneer het hoofdgerecht kon komen. Was fijne avond, gaan zeker terug!! Goede kwaliteit voor weinig geld!
Ron_1 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op 17-07-2016 hadden mijn vrouw en ik restaurantkaarten voor Andre Rieu bij Rekko a €80 p.p. Wij waren met vier (4) vrienden. Er was ons toegezegd dat wij bij elkaar konden zitten, dus een tafel voor zes (6). Daar aangekomen bleek het tegendeel waar, onze vrienden hadden een tafel vooraan het terras en mijn vrouw en ik werden aan een tafel gezet bij vreemde, overigens aardige, mensen. Diverse keren hebben onze vrienden en ondergetekende verzocht ons bij elkaar te zetten, niets kon, er werd geen enkele moeite gedaan, men was ronduit onbeschoft op dit punt. Het uitzicht op het podium werd belemmerd door grote ingeklapte parasols, het uitzicht op de geplaatste lcd schermen werd eveneens verpest door de grote ingeklapte parasols. We hebben alleen de muziek goed kunnen horen, maar vrijwel niets gezien. Ik zal deze tent nooit meer bezoeken. Ze krijgen van mij een dikke onvoldoende voor de gepresenteerde klantonvriendelijkheid.
Sjaak G. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
De recenties hieronder gelezen. Ik herken hier niets van. We zijn nu in januari en februari hier wezen dineren (3 gangen) het maand menu was uitstekend erg vriendelijke bediening waarbij wij zelf bepaalden de pauze.s tussen de gerechten. Ik herken niets in de vele reacties van de onderstaande gasten.
JoeskaPrevosth . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gisteravond gegeten bij Rekko. We kwamen vrij laat binnen, maar het was geen enkel probleem om nog een hapje te eten. Gezellig eetcafe met een leuke sfeer. Heerlijk gegeten en aardige bediening. Zeker een aanrader.
Rick H. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gisteren aan het eind van een druilerig dagje Maastricht met onze 2 zoons (10 en 12) lekker gegeten. De jongens waren dik tevreden over de XXL schnitzel met heerlijke friet. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de spareribs. Kleine kluifjes, veel vlees in een voortreffelijke marinade. Het korstje was lekker knapperig en bruin, het vlees zo mals dat het van de ribjes afviel. Kortom topribs. De bediening was uitermate vriendelijk en zeer vlot. Eenmaal binnen hadden we echt niet het gevoel dat we op een drukke uitgaanslocatie zaten. Ook de prijs was zeer vriendelijk....
Alkmaar001 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
wij zijn op 23 december komen eten het eten was heerlijk mijn vrouw had spare ribs die waren lekker mals en ik had de 200gram biefstuk van de haas die ook lekker mals was
vervolgens nog een lekkere creme brulee gegeten je proeft dat die echt zelf gemaakt is dat is een plus punt
verder rest de bediening was wel vriendelijk als we nog eens in maastricht zijn kom ik hier zeker weer terug
Monicalouisa . Fijnproever (5 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Gisteravond gegeten bij Rekko. Het plensde van de regen en de hele zaak zat vol. Nog net een tafeltje voor ons drieën. Gekozen voor het dagmenu. De rundercarpaccio kwam redelijk snel, zag er mooi uit een smaakte prima. Toen zijn ze ons vergeten. Na 50 minuten wachten maar eens gevraagd waar ons hoofgerecht bleef (andere tafels die na ons binnen waren gekomen hadden al wel het hoofdgerecht) . Het werd nagevraagd. Geen excuses of uitleg en ze zouden er nu aan beginnen. Na 10 minuten kwam het hoofdgerecht. De biefstuk was prima, de zalm was ook prima, misschien een beetje te donker gegrild en de groenten en saus waren lekker. De appel-kruimel als dessert was te hard om met een lepel in stukjes te krijgen, maar met het ijs en karamelsaus wel lekker. De prijs-kwaliteit verhouding was prima. Heerlijk gegeten. Het eetcafé oogde gezellig, zoals een eetcafé hoort te zijn.
Jurgen V. Gastronoom (19 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Afgelopen vrijdag gegeten bij Rekko. Zelf had ik zuurvlees en mijn vriendin een salade valdieu. Zuurvlees was prima, net als de frites. Jammer was wel de plasticverpakking waar de majo in zat. Komt erg snackbar achtig over. De salade was ook lekker. Geen klachten over de bediening, snel, correct. Verder is het wel een beetje een uitgewoond eetcafé, mag wel eens gerenoveerd worden. Toiletten waren ook niet echt schoon.
NN2 . Gastronoom (25 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Zalm voor en biefstuk pepersaus als hoofdgerecht was redelijk, niet slecht. Wat wel beneden peil was, was de bediening: niet behulpzaam, ongeïnteresseerd als gemeld wordt dat gemaakte essentiële afspraken niet worden nagekomen, vervolgens daar ook geen enkele moeite voor doen, en te weinig mankracht op een drukke avond. Dit terwijl we van tevoren hadden gereserveerd voor meer dan 10 personen en hadden verteld wat de bedoeling was. Het personeel wist van niets. Het eerste drankje kwam na drie kwartier. Veel te veel onprofessioneel gerommel. E.e.a. heeft een slechte indruk gemaakt op de buitenlandse gasten. Jammer; had hier meer van verwacht.
Tijdens de avond vlogen drie-viermaal de kaarsstandaards in brand. Dit hebben we zelf maar gedoofd.
Smikkelaar101 . 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Vriendelijke en behulpzame bediening, het eten was echt niet om over naar huis te schrijven. Het voorgerecht, verse asperge-roomsoep was erg waterig en vrij zout. Daarna had ik de gegrilde zalm met kreeften saus, die naar mijn mening half gefrituurd was en de textuur had gekregen van doorgebakken kipfilet. De groenten die daar onderlagen leken of uit de magnetron of ze leken van gister, en de kreeften saus miste de smaak van kreeft in elk opzicht. Het dessert, chocoladebrownie met vanille ijs en kersen was erg droog en miste de intense chocolade smaak die men verwachte bij zo'n toetje. De huiswijn scoort ook flink onder de maat, deze mist smaak, body en geur. Al met al geen aanrader, laat u nirt verlijden door de smakelijk ogende menukaart.
Met vriendelijke groeten,
Een ontevreden restaurant gast
Trudie K. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
We zijn met een groep van 12 55+ ers dinsdag bij Rekko geweest. Eerst 's middags op het terras genoten van koffie met Limburgse vlaai en ' s avonds heerlijk gedineerd. Hoewel het menu niet erg uitgebreid is (je bent hier nu eenmaal in een eetcafé en niet in een 3sterren restaurant) heeft iedereen een gerecht naar zijn smaak kunnen uitzoeken.
We hadden aangegeven dat we vóór een bepaalde tijd klaar wilde zijn omdat we met de bus zouden worden opgehaald. Hier hebben ze keurig rekening mee gehouden.
Het personeel was uitermate gastvrij en reageerden erg leuk op onze kwinkslagen.
Het eetcafé ziet er erg gastvrij en gezellig uit. Netjes schoon. Een héél groot pluspunt is wel het feit dat ze een invalidetoilet op de begane grond hebben. In de meeste restaurants en eetcafé's wordt er weinig rekening gehouden met de mindervalide medemens. Bij Rekko dus wel.
Al met al een groot compliment voor het Rekko-team

Xandraparker . Bourgondiër (3 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Erg druk, maar nog geen reden om de menukaarten neer te leggen ipv aan te geven en de drankjes midden op tafel te zetten om 't ons zelf verder te laten verdelen..
De saté's en de patat waren goed, maar het limburgs stoofpotje smaakte niet. Bovendien was de combinatie met patat geen goede!
Geert D. Gastronoom (10 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Na een flinke treinreis ingecheckt in ons hotel en op zoek naar een leuk restaurant. Het dagmenu van dit restaurant sprak ons aan en we besloten hier te gaan eten. Helaas, wat een tegenvaller. De Antipasti met vis zat vol graatjes, en de groenten waren overgoten met een sloot azijn. Het hoofdgerecht bestond uit een taaie, veel te snel gebakken biefstuk met groenten die volgens ons uit de vriezer moesten komen. Het nagerecht, de tiramisu was erg lekker.