Ree7

Donderdag en Vrijdag 08:00 - 23:00
Zaterdag 09:00 - 23:00
Silvia .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuk lunchtentje in de 9 straatjes. Ik heb hier nu 2 keer gegeten. Zowel de quinoa salade met geitenkaas en vijgen, en de linzensalade met manchego waren smaakvol. Geserveerd op een pastel bord, waardoor de kleuren van het gerecht er af spatten. Het oog wil ook wat. Een nadeel: de prijzen zijn wel aan de hoge kant.
Dutchy81 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk geluncht bij Ree7. Ik vind het een gezellig, sfeervol zaakje en heb heerlijk gegeten. Wij hadden een broodje geitenkaas (7,50Euro) en een broodje carpaccio (8,50Euro) en die waren erg lekker. Bediening is vriendelijk. Qua prijs is het niet goedkoop, maar wel vergelijkbaar met andere lunchtentjes in centrum Amsterdam. Smoothie van de dag kostte 4,50Euro, maar wel een redelijke hoeveelheid en erg lekker. Ingrediënten waren allemaal goed vers. Ik ga hier zeker wel weer een keer een broodje eten.
Radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Prima bediening maar hele slechte clubsandwich gegeten. Slap getoast brood met hard uitgebakken spek, veel saus en.. cheddar?? Geen idee waarom hiervoor is gekozen, smaakt nergens naar en moddervet. Zonde, met een beetje meer aandacht voor de producten zit er veel meer potentie in!
Antonia .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Op zich prima geluncht. Wel ok broodje krokante kip, en een wat beter broodje gegrilde groente. De porties zijn helaas niet erg groot. Bediening wel vriendelijk, leuk zaakje om te zien.
Prijs/kwaliteit verhouding kan beter.
Steve P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Restaurant ziet er leuk uit maar dat is helaas het enige complimentje dat ik kan geven. Het service niveau is werkelijk beneden peil. Weinig aandacht, vriendelijkheid en kennis. Daar kom je tegenwoordig echt niet meer mee weg. De clubsandwich viel erg tegen ... zeker voor de prijs die ervoor berekend werd. Ook de dranken waren erg duur ... ik schrok ervan bij het zien van de rekening. Vind de Negen Straatjes een leuk gebied, maar bij Ree 7 zal ik niet meer terugkomen. Veel te duur en wat je ervoor krijgt is onvoldiende.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gezellig met m'n vriendin lunchen, maar het viel vies tegen. Veelste rauwe burger die koud van binnen was en de clubsandwich die mijn vrouw had zat geen kerrie mayo op en het brood was veelste droog een trieste ervaring.!! Mij ziet u hier nooit meer terug :(
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
ontzettend leuk lunchtentje in de 9 Straatjes. Hier al meerdere keren gegeten en nooit tegengevallen. Je proeft dat ze werken met verse producten. Ook de homemade taarten zijn aan te raden (wel iets minder voor de lijn)!
Interieur is leuk gedaan, je hebt eigenlijk 3 "etages" waar je kan zitten. Ook leuk dat er aan de achterkant ramen zijn waardoor het allemaal net iets opener wordt.
Bediening bestond uit jonge, gemotiveerde meiden. Elke keer als ik weer eens in de 9 Straatjes ben is dit toch wel een vaste stop!
KimIndigo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Heerlijk geluncht in dit sfeervolle zaakje in een super buurt. Het interieur is flink aangepakt en het resultaat mag er zijn! Als je hier toevallig in de buurt bent is het zeker de moeite waard om even een kopje koffie te drinken, of mee te nemen want dat kan hier ook! Spicy Chicken met avocado, tipje! Dit is een blijvertje..
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Nieuw, dus leuk om te proberen. Als je van lekker, gezellig en goede service houdt, moet je hier wegblijven. Je betaalt nu veel voor weinig. Ik had meer trek toen ik er vertrok dan toen ik er binnenkwam. De prijzen zijn sinds de vorige eigenaar flink gestegen. Vriendelijke bediening, maar ze kijken niet naar de tafeltjes. Het duurt ook vrij lang voordat je je gerecht krijgt, dus een snelle lunch is er niet bij. Een speciale Ree7-salade voor EUR 12,50 beloofde veel, maar er kwam een klein gerecht in een onhandig diep bord. Mijn conclusie: gericht op toeristen. Die komen toch nooit twee keer naar dezelfde plek. Jammer. Zoeken we wat anders in de buurt voortaan.