Redjeki

• Af te huren
Lang
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zálig gegeten. We namen de rijsttafel Redjeki. Alles aanwezig, van zoet tot pittig. Heerlijk vers, goed op smaak. Ik werd er heel blij van. Lang geleden dat ik zo zalig Indonesisch at.
Prima huiswijn. Prijs/kwaliteit in orde.
De dames in de bediening zijn super attent en zeer aardig, erg klantgericht.
De akoestiek is wat aan de rumoerige kant, kan beter. Het was nu vrij rustig, maar ik kan me voorstellen als de zaak vol zit, dat het herrie-achtig is.
Eén minpuntje: we hebben vrij lang moeten wachten voor alles op tafel kwam.
Gráág tot ooit!
Sloot65 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De tweede keer gegeten bij Redjeki! Deze keer rijsttafel sate genomen.Sate kambing smaakte uitstekend! De bediening zeer vriendelijk. Echte authentiek Indonesisch Restaurant. Wij komen zeker weer terug.Zeker een aanrader!!!
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij redjeki.. We hadden een redjeki rijsttafel waarbij we veel verschillende gerechtjes kregen. Deze smaakte heerlijk! De bediening was zeer vriendelijk, we hebben een fijne avond gehad! We komen hier zeker nog terug
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Was fantastisch restaurant , samen met mijn vriendin een heerlijke rijstafel de daging smoor en rendang smaakte uitstekend, wat sfeer betreft lijkt het of je op bali zit . We komen zeker terug, Zeker een aanrader!
Bep S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten een volledige rijsttafel, echt een aanrader . Personeel vriendelijk en het eten is voortreffelijk. Volgende keer ga ik weer
TouTou .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De gerechten waren te zoet, te flauw van smaak, te veel gebruik van ve-tsin en te weinig echt Indonesisch. De Rendang bevatte minuscule stukjes vlees, de sambal kon zelfs ik (NL) puur eten. We hadden de mini-rijsttafel en dat was erg mini waar je toch € 20 per persoon voor betaald. Jammer.
Er zijn betere Indonesische restaurants!
Katrin T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Verschillende lekkere gerechten bij rijstafel redjeki.
Mijn favoriet is rendang en garnalen sate.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Bediening vriendelijk en entourage gezellig. Vooraf Pangsit, een afknapper! Gebakken in oude olie, de vulling was nog net niet bedorven. Nasi Rames was ok. Voor ons geen restaurant om terug t e komen.
Ikzelfdus .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Op zaterdagavond even na zessen dit restaurant bezocht. nadat de bestelling was opgenomen kwam een half uur later de bediening doodleuk vertellen dat de bestelde voorgerechten op waren. Sterker nog er waren helemaal geen voorgerechten beschikbaar. De bediening gaf aan dat er nog wel kippensoep was. op zaterdagavond dus voor 19:00 uur al door de voorgerechten heen en dit ook niet kenbaar maken aan klanten als ze binnenkomen.. Na ruim een half uur kwamen hoofdgerechten die niet bijzonder waren. vrij vlak van smaak. Voor ons de laatste keer Redjeki..
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Het eten is op een redelijk niveau( ik ken betere indische restaurants). De sate gambing is van lamsvlees! De Gado gado is wel goed zo ook de sate van garnalen.
Het restaurant heeft een nieuwe inrichting en dat geeft een leuke intieme uitstraling.
Tommywalker .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Hier komen we regelmatig. Lekker in de binnenstad, en uitstekend eten. Zéér ruime keus, voor een normale prijs. Als studenten kunnen komen wij hier altijd vandaan met een volle buik, en geld over voor een bezoekje aan een café de bedienin is attent, maar slecht te verstaan,en de zaak is shoon, en modern doch indonesisch ingericht..
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Wij zijn hiervoor al een aantal keer geweest. De kwaliteit van het eten was voldoende om hier terug te komen, maar het was zeker geen uitschieter. Ik was dan ook verbaasd door de zeer hoge cijfers. Dat was de reden om dit restaurant weer een kans te geven; echter ook na deze keer blijf ik bij mijn constatering dat het een middelmatig Indonesisch restaurant is, het eten is niet wat ik verwacht van een goed Indonesisch restaurant en de bediening is wel vriendelijk, maar geeft niet het idee dat ze echt geïnteresseerd zijn in het eten. Collega-proevers, wie kan mij beschrijven waarom het eten wel een 8+ verdiend ?
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
De saté rijsttafel was erg goed (4 soorten met garnalen, geit, varken en kip). De bediening is vriendelijk. Het reserveringssysteem via internet is erg klantvriendelijk en je krijgt direct een terugmelding van je reservering. En tenslotte ook redelijk geprijsd.
Ruml .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Heerlijk gegeten bij dit Indonesische restaurant. De smaak van de gerechten zijn echt precies naar mijn smaak. Ik had dus geluk :) Aanrader!!
Jessie-veggie .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Gelukkig was er op de menukaart ook een leuk lijstje voor vegetariers, dus ik heb de tofu omelet op, en dat was lekker. De bediening had geen spirit en was niet erg attent, maar het zag er wel erg sfeervol uit binnen, ik zou hier wel terugkomen. We waren voor 2p 35euro kwijt.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Redjeki is de beste Indonesische restaurant van Delft. Het decor is flinke vooruitgang met vroeger. Knus en klein en het eten is gewoon goed. Ook afhalen naast de het restaurant is iets waar ik regelmatig van geniet. Er zijn zeker verbeter punten te noemen maar het is goed.