Over het restaurant Red

Zin in kreeft of tournedos? Naast deze specialiteiten staat er ook kaviaar, champagne en zalm op de kaart. Dit is een plek om je koning en koningin te voelen! De inrichting, in brasserie-stijl en in varianten van groen, veel rozen (op de kussens), spiegels in zwarte houten lijsten, doet Parijsachtig aan. Met theaters om de hoek maak je de avond compleet. Fijn detail: de keuken is tot laat open.

Meer informatie over restaurant Red

Tram 16 - Halte Keizersgracht (Vijzelstraat)

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 23:30

Kan beter
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Super lekker gegeten, aardige bediening, lekkere wijntjes! Hier komen we graag terug. We hadden om 18.30 uur gereserveerd tot 20.00 uur maar konden nog iets langer een toetje blijven eten. Ik vraag me alleen af hoe je via internet iets langer kan reserveren? Vorige keer had ik alleen de kreeft, volgende keer ga ik voor de surf en turf!
Elisabetha78 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Prima restaurant. Vriendelijke bediening en mooie ambiance.
Had hoge verwachtingen van de kreeft, gezien het 1 van de enige 2 dishes zijn maar helaas niet zoals verwacht. Erg flauw van smaak. Het vlees was wel heerlijk mals! Die raad ik zeker aan.
BetteEmilie .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Ik kom al een aantal jaar bij Red en ik ben nog geen een keer teleurgesteld. Het vlees is echt heerlijk en ook zeer betaalbaar, vooral vergeleken met standaard cafés die nog meer vragen voor een stuk vlees van mindere kwaliteit. De wijnen zijn ook lekker en de sfeer is altijd fijn. Het enige wat ik jammer vind, aangezien ik al een lange tijd om de week kom eten, is dat mij nog steeds elke keer wordt gevraagd: "Bent u bekend met de kaart?". Nou mevrouw, deze kan ik inmiddels wel dromen. Dit is overigens niet moeilijk door de eenvoud, maar jammer dat ik nog steeds niet herkend word als vaste gast.. Vanavond nog eens proberen!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Het eten hier is lekker. Dat is niet vreemd want op de kaart staat slechts ossenhaas en kreeft. Professionele bediening. Keuken is tot laat open en de sfeer is, hoewel vrij netjes, toch ook geschikt voor mensen die nog niet om 23:00 naar Pauw en Witteman willen kijken.
proeverw .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heel mooi restaurant met goede sfeer. Bediening ook zeer vriendelijk en correct. het eten daarentegen vond ik wat tegenvallen. gekozen voor surf en turf. Kreeft was ronduit flauw van smaak. biefstuk was heel mals maar ook niet fantastisch. Uiteindelijk prima gegeten maar had er meer van verwacht
Daniel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2012
We komen regelmatig bij Red en het eten is altijd erg goed. De surf en turf is zeker aan te raden. Het decor is zeer mooi en warm, waardoor er altijd een goede sfeer is. Ik vind het ook erg leuk dat de serveersters allemaal hetzelfde jurkje aan hebben. Alleen de dessert kaart vind ik iedere keer weer teleurstellend, dit mogen ze wel een keer veranderen. Ik mis er toch iets lekkers op. Al met al zeker een aanrader.
Maartb .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2012
Afgelopen zomer op een zondagavond bij Red gaan eten, vooraf een reservering gemaakt om 18uur. Toen ik tien minuten voor de tijd van reservering voor de deur stond, met een 81jarige oma die zich niet goed voelde, werden wij vriendelijk verzocht het restaurant weer te verlaten. Wij hadden immers pas om 18uur gereserveerd. Ik legde het meisje uit dat ik een oma bij me had die echt even moest zitten aangezien zij zich echt niet goed voelde. Daar was geen begrip voor, we moesten maar ergens in de straat op zoek gaan naar een bankje. De reden 'wij zijn nog voorbereidingen aan het treffen voordat wij open kunnen gaan en hebben dus nog geen tijd u van een drankje te voorzien en u op de manier te verwelkomen zoals wij dat willen' begrijp ik. Ik heb aangegeven genoegen te nemen met enkel een stoel en heb meteen gezegd dat zij uiteraard verder kunnen gaan met voorbereiden en wij verder nog geen service verwachten. Pas na lang aandringen werd dit met een zucht goed bevonden. Toen vervolgens de volgende tafel 2 minuten voor 18uur binnenkwam werden zij er ook op gewezen dat zij echt nog te vroeg waren. Toen brak mijn klomp.
Eten was wel goed. Inrichting is leuk.