Red’s Tapas Grill & Bar

Museumplein 3 6711 NA Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
eerste keer bij reds maar zeker niet de laatste keer. uitgebreide kaart, vlotte bediening, lekker eten en een gezellige sfeer.
Christopher V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten!! Goede sfeer en aardig personeel! Kom er zeker terug!.................................................
Cock M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
gezellig restaurant met veel goede tapas gerechten. het personeel doet zijn best om het je naar de zin te maken. Aanrader !
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten alleen wel lang wachten tot de gerechtjes uit de keuken kwamen. Bediening goed en vriendelijk. Gaan zeker nog een keer.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We waren met een groep van 9 mensen. Drinken en eten waren goed! Niemand kwam iets te kort. Er hadden gebeld omdat ik zelf niet ver kan lopen dat we met een rolstoel kwamen achteraf niet meegenomen maar was wel rekening mee gehouden . Top! Ook nog even over gebeld door Red’s om dit kort te sluiten. Aardig personeel ook.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Tapas zijn vers bereid, proef je in alles. Wat een verschil met de grote tapas ketens! Ideaal om met kinderen te gaan eten, wordt goed voor ze gezorgd en zeer vriendelijke medewerkers die met je meedenken. Aanrader!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Pas na 45 min hadden wij de eerste ronde tapas op tafel staan.
Bij iedere ronde misten we producten en moesten hier meermalen om vragen.
Bieding kijkt je niet aan en smijten het eten gewoon op tafel
Whitney M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij zijn nog nooit zo teleurgesteld een restaurant uit gelopen. Het eten was niet gekruid, niks was op smaak gemaakt en de presentatie was ook erg van het minste. Na het aangeven van dat het eten niet lekker was en de runder stoofpot van binnen nog koud was, ook over de rest waren wij niet te spreken en van alle tapas gerechten hebben wij bijna alles weer terug mee gegeven zelf de toetjes waren onder de maat, de chocolade moes was waterig en korrelig. Dit werd in een porseleinen bakje gedaan en versiert met hagelslag, het zag er niet uit, zo kan je mensen dit niet voorschotelen. Bij het afrekenen hebben wij geen compensatie gekregen of iemand kwam ons vragen wat er dan mis was omdat wij zo ontevreden waren. Dat had op zijn mist tijdens het eten moeten gebeuren, Jammer!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten duurt erg lang.. 2 uur gezeten en maar net 3 rondes gehad. Dit terwijl er hooguit 8 tafels zaten. Erg teleurstellend dit. Ben altijd erg tevrede geweest.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Goed ontvangst. Werden de hele avond snel en goed geholpen. Toetjes waren soms aan de iets bevroren kant. Verder het eten super!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ik had redelijke verwachtingen voorafgaand aan mijn bezoek aan Red's in Ede. Er stond een gezellig personeelsdiner op de planning. De foto's op de website en de recensies zien er veelbelovend uit wat betreft het eten, drinken en gastvrijheid. Echter is het gehele bezoek aan dit restaurant erg tegen gevallen.

Ondanks dat je als groep drie uur de tijd hebt om gezellig te zitten en te eten, is dit onvoldoende om vier fatsoenlijke rondjes tapas te eten. We hebben elke ronde bijna een uur zitten wachten op vervolgens koud en zeer onsmakelijk eten. Op de site pronken ze met hun "hoogste kwaliteit", waar ze echter in het restaurant helaas niets van waar maken. Ook waren de 'dagverse' en 'huisgemaakte' gerechten ver te zoeken. Er is een TE ruime keuze aan gerechten waardoor de kwaliteit niet gewaarborgd kan worden. Echt jammer dat de gebakken champignons eruit zagen alsof ze al twee dagen onder een warmhoudlamp stonden en de pasta doorgekookt was tot puree. Op een enkel gerecht na vielen echt alle gerechten zwaar tegen.

Uiteindelijk waren we allemaal zo flabbergasted van het zwaar tegenvallende eten dat we er met zijn alle maar wat grapjes over hebben gemaakt en hier heel hard om hebben gelachen..
Germa V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten was veelal lauw en tussen de rondes door zat ruim een half uur wachttijd. Verdeling van de gerechten klopte niet helemaal, zo krijg je hele kleine porties van het ene en van het andere super veel.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten was erg simpel en het meeste was lauw. De spareribs waren niet gaar, de gebakken aardappels en friet erg hard. Met de brownie zou je iemand kunnen verwonden, zo hard en droog. Wij gaan hier niet nog eens naar toe...
Ina P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heel erg genoten van de tapaskaart. Er was heel veel keus en de smaken waren erg goed.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Tara V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten, zeer veel keuze en vriendelijke service. Enige nadeel is dat het soms wat langer kan duren voordat het eten uit de keuken komt.
Tanya D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Liepen te weinig mensen in de bediening, waardoor het soms lang duurde om de bestelling door te geven en te ontvangen (tapas)
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Medewerkers vriendelijk. We hadden gekozen voor de tapas, voor een all you can eat concept vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant. Veel keus, kwaliteit van de gerechtjes wisselend, sommige heel lekker, sommige minder (buikspek was half zwart geblakerd, varkenshaas stukjes erg groot en te rood van binnen, tomatensoep was erg dik had ook voor spaghettisaus kunnen doorgaan). Op 1 gang hebben we lang moeten wachten, andere 3 gangen gingen vlot.
E K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Eten prima gezellige sfeer veel keus soms bij drukte moet je tijdje wachten op je bestelling Maar dat is bij elk rest ik kom hier graag
Lucille B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker eten voor een goede prijs (all you can eat Tapas). Heerlijk dat hierbij ook het toetje is inbegrepen. Erg veel keus! Soms duurt het wel lang voordat je bestelling wordt geserveerd.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik vind het concept met het kiezen van tapas erg leuk, alleen vond ik dat we dit keer wel erg lang (+/- een uur) moesten wachten voor we de volgende ronde kregen. Verder was het eten goed en het personeel ook erg gezellig zoals altijd.