Red’s Tapas Grill & Bar

Museumplein 3 6711 NA Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
was prima, waren al een aantal keren eerder geweest en komen vast nog wel een keer terug en bevelen de Taps liefhebber dit zeker aan
Shannon M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Hier al eens eerder gegeten, leuk restaurant met een leuke sfeer, bediening is altijd opgewekt, goede prijs en veel keuze qua tapas gerechtjes (minder 'standaard' tapas dan wat je ziet in de tapasketens). Ik kreeg het idee dat ze het druk(ker) hadden vandaag, hierdoor duurde de bediening wat langer en was het eten iets minder heet dan gewend maar alsnog heel lekker en fijn gegeten hier!!
maaikechris .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Super bediening! Door de lieve serveerster werd onze avond extra leuk! De nieuwe variant op de slush puppy zowel de sangria als de ijskoffie zijn echte aanrader en een goede toevoeging.
sandraRose .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was heel gezellig, de eerste ronde werd snel gebracht, de volgende ronde's duurde lang, dat was jammer. Het personeel was eerst heel aardig, sommige werden later op de avond toch wat minder aardig, ook dat was heel jammer ben ik ook niet gewent van RED's. Ook was het ontzettend warm binnen het zweet liep gewoon langs je gezicht naar beneden.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
we zitten altijd graag bij jullie maar laatste keer was wacht tijd wel heel erg lang.
we hebben niet alle rondes kunnen doen omdat we met kleine kinderen zaten.
met de vierde rondes zaten we al drie uur .
na vier gezeten te hebben en nog niet alles ontvangen te hebben hebben we maar ijs bestel\d en zijn erna gegaan.
ik hoef niet meer met me familie daar bij jullie te gaan zitten ze willen niet meer .
jammer ...
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ze mogen wel vaker komen vragen of we nog drinken willen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten en veel toetjes om uit te kiezen. Bediening was goed. Het was gezellig en niet mega druk. Gerechten kwamen mooi op tijd.
J.B.N. H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Perfect. was zeer lekker en heel uitgebreid. Aan te raden voor iedereen die hier wil gaan eten!
Wij hadden de tapas onbeperkt eten en dit was echt een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, de tafel waar we aan kwamen te zitten was smerig met etensresten en mieren, dit werd wel vrij snel op onze vraag hierom schoon gemaakt. Eten was heerlijk in een mooi tempo, bediening was vriendelijk maar met serveren wel veel fouten. Te denken aan gerechten aan verkeerde tafel en het steeds missen van delen van de bestelling. Enerzijds omdat het nog niet klaar was, maar dat konden we zien, anderzijds gewoon best veel vergeten. We kijken terug op een fijne avond.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijke tapas lunch!! Jammer van het weer, hadden graag op het terras willen zitten. Maar helaas de enige middag in die week met regen
Laurette S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten is vers en van goede kwaliteit. Een nadeel dat soms niet alle 3de gerechten tegelijk worden geleverd. M'n ossenhaas heb ik helemaal niet gehad.
Een tip nog: het is echt wel een aanrader om erheen te gaan, maar mocht je dieet wensen hebben, laat dan vooraf bevestigen of er wel of niet aan kan worden voldaan of bel van tevoren. Ik had gevraagd bij de schriftelijke reservering of er rekening kan worden gehouden met kruiden ivm borstvoeding. Nadat ons drankje geserveerd was, werd me gezegd dat dit niet kan en dat we evt a le carte kunnen eten. Niet echt netjes, eerst je klant binnen hengelen en dan dit mede delen. Had ik dit geweten,waren we naar de wok ofso gegaan.
Voor de rest vriendelijk personeel en leuke tent!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goede kwaliteit van het eten. Het smaakte allemaal heerlijk. Vriendelijke bediening. Er werd een keer een verkeerd tapasgerecht gebracht maar dat werd zonder problemen opgelost.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, erg veel keuze in vele tapas gerechtjes.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik heb hier eerder gegeten, toen waren ze wat sneller met de bediening dan nu. We zaten zeker een uur te wachten tot we aan onze eerste ronde (tapas) konden beginnen. Nou moet ik zeggen dat we met een groep van 9 personen waren, dus daar kan het ook aan liggen. Maar als het eten er eenmaal was, kreeg eerst de linkerhelft van de groep het eten en als zij bijna klaar waren kreeg de rechterhelft eindelijk. Ook hebben we twee keer gehad dat ze met een schaaltje tapas kwamen wat wij niet besteld hadden. Voor het eten krijgen ze van mij een dikke 10, want dat was net als de vorige keer weer overheerlijk!
Lucille B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ondanks dat het niet heel erg druk was, moesten we vaak erg lang wachten op een bestelling. Ontvangst en drankje ging vrij snel, maar voordat ze kwamen met de kaart duurde erg lang. Er werden best veel fouten gemaakt door bestelde gerechten niet te serveren en niet bestelde gerechten wel te serveren. Andere tafels hebben dan mijns inziens hetzelfde. Maar ze lossen het wel allemaal goed op en personeel is heel aardig.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten! Deze keer een lunch, in de zon op het terras.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Red's is een leuk en gezellig restaurant met een uitgebreide westerse tapaskaar en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, veel keuze! Zou leuk zijn als drinken inclusief zou zijn;) Muziek mag zachter, deur tocht als er mensen binnekomen.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!!