Red’s Tapas Grill & Bar

Museumplein 3 6711 NA Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Eigenlijk is het met één woord gezegd: puinhoop. Het eten dat we geproefd hebben was best OK, de bediening was vriendelijk en oplettend (ze zagen dat het fout ging en probeerden het op te lossen). Daarmee hebben we het positieve dan gehad. Onbeperkt tapas eten, per ronde 3 gerechten per persoon. Klinkt goed. Bij de eerste ronde ontbreekt een gerecht. Ach, dan bestellen we die nog een keer. Een uur later komt ronde 2. Alleen niet wat we besteld hadden, maar nog een keer ronde 1. Nu wel compleet. Nog twee keer zegt het personeel dat ze het onmiddellijk op gaan lossen, maar dat was na een half uur nog niet gebeurd. We zijn opgestaan en weggegaan. Dit soort tapas eten vraagt om een goede organisatie, maar.....