Red’s Tapas Grill & Bar

Museumplein 3 6711 NA Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Red's is een prachtige grote zaak met een mooi terras. de tapas die we voorgeschoteld kregen waren echter gewoon niet goed. Aardappelsalade van rauwe aardappels. Champions in bierbeslag veel te zout, crostini's waren keihard wit stokbrood besmeerd met wat tomatenpuree uit de oven, biefstukreepjes zeer flauw. Het enige lekkere was de meloen met ham. Daar kan je ook weinig fout aan doen. Dit was de laatste keer Red's voor mij.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk eten in een huiselijke setting met een super gastvrije ontvangst,ondanks de uit eten actie van de AH, Top avond gehad komen zeker nog een keer terug.
loenhaan .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel!
Carpacio,champignons in bierbeslag,ham met meloen, biefstukreepjes,fruitsalade!
M.g.vandam .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Helaas kunnen wij niet hoger dan een 1 geven voor het eten aangezien wij naar 45 minuten nog niet de mogelijkheid hadden om wat te bestellen. Als het nu heel drk was zou ik dat begrijpen. Maar in dit geval waren er maar een paar tafeltje bezet en hing het personeel lekker aan de bar. Dus service kunnen we dus ook niet een hoger cijfer dan een 1 geven. Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit.
Ons eerste avondje met z'n tweeen uit in lange tijd begin dus helaas niet aangenaam.
Gelukkig konden we bij TAPASIA te recht en daar was het eten en de service zoals altijd super!!!
Yorn V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Lekker gegeten. Kaart vol? Geen probleem. Glutenvrij gewoon even aangeven, krijgen apparte kaart. Goeiecominicatie met de kok. Erg vriendelijk personeel.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Erg sfeer vol restaurant. De bediening ia vriendelijke en flexibele als je van tafel wil wisselen. Er is genoeg keuze maar ee onbeperkt tapas blijft toch favoriet. Gerechten worden snel geserveerd. Goede prijs en kwaliteit verhouding.
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Eten was erg vet, eigenlijk té vet. Wel veel keus. Service was ok, serveerster was vriendelijk maar verderop schoot een andere serveerster uit haar slof tegen gasten (!) Zaak ziet er prima uit. Zou er niet nog eens gaan eten.
Bart-Veld .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Van de week bij Red's wezen eten. Zaten heerlijk op het terras. Hoop er snel nog een keer te mogen eten. Tapas was erg lekker. Binnen ook gezellig.
Otjes .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Vanavond tapas gegeten. Alle tapas waren heerlijk. De rondes volgde elkaar in een vlot tempo op, dit vonden we erg prettig. De medewerkers waren allemaal erg vriendelijk en goed op elkaar ingespeeld. Ook persoonlijke wensen werden serieus genomen en verzorgd.Conclusie een perfecte avond dankzij een team dat goed voorbereid is op een vol restaurant. Complimenten!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij hebben tapas gegeten. Heel veel verschillende soorten, erg lekker en leuk gepresenteerd. Het personeel is zeer vlot en vriendelijk.
Anet M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vorige week zaterdag met mijn familie wezen eten bij Red's, was echt een succes, de sfeer was gezellig en het zat er goed vol. Gelukkig zit je toch rustig en heb je geen last van de buren. Vooral champignons in bierbeslag zijn een aanrader maar ook de Italiaanse Chardonnay was heerlijk. Een tip is dat er misschien net wat minder spulletjes als aankleding en decoratie in mogen.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zaterdag jl. hier op het gezelligste plein van Ede gegeten. Het restaurant ligt pal achter het historische station van Ede, dat nu dienst doet als museum. Op één tafel na waren alle tafels buiten gereserveerd of al bezet. Gelukkig was iemand van de bediening die even snel wat eten naar binnen werkte, bereid om haar tafel aan ons af te staan. Dat was klasse! Tja, met het fraaie weer van zaterdag 18 juli was het een stoelendans om een plaatsje buiten te kunnen bemachtigen.
Natuurlijk wilden we graag eerst iets te drinken bestellen, dus ik vroeg standaard of ze ook een tripel biertje hadden. Daarop werd gevraagd of ik misschien de bierkaart wilde zien. En ooh feestje! Ze hadden La Trappe Quadrupel op de kaart staan! Mijn avond kon gelijk al niet meer stuk. Mijn lief hield het dit maal bij ijsthee.
Een blik op de kaart (hadden we natuurlijk al eerder geworpen toen we langs het restaurant liepen) leerde ons dat we daar goed mee uit de voeten konden. Mijn prinses zag sliptong op het menu staan en dan begint ze al te likkenbaarden.
Maar eerst het voorgerecht. Mijn partner prefereerde de gamba salade: heerlijk gegrilde gamba’s met een salade van sinaasappel, rode peper en laurier. Hiermee was mijn disgenote behoorlijk in haar nopjes. Ik besloot voor de geitenkaas salade te gaan. Mensen, mensen, wat een enorm grote en lekkere salade was dat zeg! En die uitmuntende hoeveelheid walnoten en gebakken champignons! De omvang van de salade was zo groot, dat ik het voorgerecht niet eens helemaal naar binnen kon stouwen. En dan moest het hoofdgerecht nog komen!
Als gezegd, mijn tafelgenote had vooraf al bepaald dat ze de sliptongetjes wilde voor het hoofdgerecht. Die bestelde ze dus ook. Ze merkte op dat niet alleen de smaak prima was, maar ook dat de visjes mooi schoon waren gemaakt. Zelf had ik voor de steak geopteerd. Dit bleek een uitstekend stuk vlees te zijn en mooi medium gebakken, waardoor het heerlijke vleessap goed bewaard was gebleven. Het supermalse vlees liet zich heel makkelijk snijden, omdat er geen taaie zenen in zaten. Gewoon top dus. Hierbij werd ook goed gebakken (en gekruid) frites en een rauwkost salade opgediend. Uiteraard had ik inmiddels nog zo’n quadrupel besteld en mijn geliefde nog een ijsthee met een bruiswater.
Op de gewone menukaart staan een aantal desserts, waaruit we eigenlijk al een keuze hadden gemaakt. Het bleek echter dat het restaurant een aparte dessertkaart had, of eigenlijk ijskaart. Een prachtige kaart vol met lokkende beelden van diverse heerlijk ogende ijscoupes. Mijn geliefde besloot voor een coupe met de naam Italiano (althans dat meen ik mij te herinneren) te gaan, terwijl mijn voorkeur uitging naar de Piña Colada (kokosijs met ananassiroop). We vonden beiden het ijs verrukkelijk, al moet ik bij mijn ijs wel opmerken dat er wat harde uitgekristalliseerde stukjes in zaten. Wellicht is dit ijs te lang diepgevroren geweest.
Normaal gesproken ronden we af met een verse munthee, maar een blik op de klok leerde ons dat we nog net de eerstkomende trein konden halen als ik direct zou afrekenen. Snel dus naar binnen getogen om te betalen voor ons diner en drankjes. Dit was voor ons een heel prettige ervaring. Uitstekend eten, magnifiek biertje en fantastisch vlot en sympathiek personeel in de bediening.
Geurt S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Het was mooi weer dus zaten we buiten op het terras waar het gezellig druk was. De bediening was vlot. Ik kan niet echt zeggen wat het lekkerste gerecht was. De hoeveelheid in de schaaltjes was voldoende voor ieder rondje.
Alles bij elkaar opgeteld: goed!!
1 klein minpuntje. Je mag onbeperkt bestellen en eten. Echter als je een bolletje ijs wil moet je betalen. Dat vind ik een beetje vreemd
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Gezellige avond gehad met lekker eten, volgens mij is het niet origineel tapas zoals tapas bedoeld is, maar was lekker en dat is het belangrijkst
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Wij hadden de tapas, op zich was het eten best lekker en de sfeer prima. We hadden heerlijk weer en zaten heerlijk buiten. Wij vonden de service minder, het personeel was best vriendelijk maar er zat geen structuur in. De tijden tussen de tapas in duurde veel te lang, waardoor je meer gaat drinken, wat wel vlot liep. We zeiden al tegen elkaar dat komt zeker omdat wij van de AH actie zijn. Na drie uur te hebben gezeten hadden we pas vier rondes gehad van drie gerechtjes p.p. Na de vierde ronde hebben wij het opgegeven, we zaten toen al drie kwartier zonder dat iemand onze richting op kwam of zonder iemand te hebben gezien van de bediening. Misschien omdat het al tien uur geweest was, geen idee. Toen ben ik maar af gaan rekenen, en heb ik mijn beklag gedaan. Duizendmaal excuses, maar wat zo leuk begon eindigde in een teleurstelling. Ik zal Reds niemand aanraden op deze manier. Ik vond ook dat ze de klacht niet goed oplosten. Ik kon een portie churro's meekrijgen voor thuis.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gekozen voor de onbeperkte tapas. Deze hapjes waren prima, zonder echte uitschieters overigens...maar voor de prijs een goede deal. De rondes kwamen ook snel genoeg door, wat ons betreft een aardig concept vooral met kinderen of groepen.

We hadden een mooie plek met uitzicht over het plein en de inrichting is gezellig (lekkere banken)
Pluspuntjes: men schenkt een lekker Belgisch biertje (van het vat!) en de bediening is vriendelijk.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Red's zit op een perfecte plek met eenzelfde gezellige sfeer. Prima voor een drankje en een borrelhapje (aanrader!), maar zeker niet voor een diner. Het is voor mij lang geleden dat ik a la carte heb geproefd, maar de tapas kan wat mij betreft veel beter. Afgelopen week hoorde ik vergelijkbare kreten, dus wellicht een tip om iets mee te doen wat betreft de tapas kwaliteit. Voor de rest; service, ambiance en locatie: niets op aan te merken!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Ha, lekker tapas eten met collega's dacht ik. Gewoon bitterballen en andere Mohra-snacks in een aardewerken schoteltje maakt het nog geen tapas. Ze serveren gewoon kleine hapjes op een schotel met een prikkertje erin, geen culinaire hoogstandjes. Wel gezellig lang tafelen op deze manier.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Eigenlijk is het met één woord gezegd: puinhoop. Het eten dat we geproefd hebben was best OK, de bediening was vriendelijk en oplettend (ze zagen dat het fout ging en probeerden het op te lossen). Daarmee hebben we het positieve dan gehad. Onbeperkt tapas eten, per ronde 3 gerechten per persoon. Klinkt goed. Bij de eerste ronde ontbreekt een gerecht. Ach, dan bestellen we die nog een keer. Een uur later komt ronde 2. Alleen niet wat we besteld hadden, maar nog een keer ronde 1. Nu wel compleet. Nog twee keer zegt het personeel dat ze het onmiddellijk op gaan lossen, maar dat was na een half uur nog niet gebeurd. We zijn opgestaan en weggegaan. Dit soort tapas eten vraagt om een goede organisatie, maar.....