Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Janita J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Service en inrichting was goed. Wel erg vele lamp boven onze tafel.
Het eten daar in tegen niet!
Niet goed op smaak, gerechten waren koud. Niet 1x maar de Hele avond.
Duurt 30 min voor dat je tapas geserveerd werd. Dat duurde veelste lang.. en dan komt het.. voldoed het niet aan de eisen.. erg jammer.. 38 euro armer p.p..
We komen er nooit meer terug!
Daniëlla V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten! En de cocktail purple rain was ook erg lekker.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We konden geen andere plaats krijgen en zaten nu bij de ingang, koude tocht. Service was verder goed en tapas was heerlijk en veel!
ingeborgvv .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de 2e keer bij Red's gegeten en alweer fantastisch! Wat een heerlijke tapas, echt genieten. Vorige keer een gezellige avond met mijn ouders en nu met onze vrienden. Gezellige sfeer en zeer vlotte, vriendelijke bediening. En niet te vergeten de vrolijke gastvrouw die heel attent en zeer vriendelijk is. Helemaal top!
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten. De tijden tussen de tapas rondes waren perfect. Alleen werd er later op de avond vergeten dat we een drankje hadden besteld, maar dat werd dan snel opgelost.
Judit L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben tapas gegeten. Het eten was lekker. De koude tapas vonden wij lekkerder dan de warme tapas. Toetje ook super! De reservering van IENS ging helaas mis, maar het restaurant heeft het goed opgelost.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
alles perfect geweest heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk tapas gegeten. Meer dan genoeg keuze. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader!! We komen zeker nog een keer terug.
Jonathan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechtjes bij de onbeperkt tapas, snelle service. Al vaker gegeten, nu met nieuwe tapaskaart, en die bevalt heel goed. We komen terug.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede kwaliteit eten tegen schappelijke prijs. Leuke inrichting en bediening heel attent en vriendelijk. Zou het aanbevelen.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gegeten met Ah actie, 2e tapas gratis hierdoor prijs gunstig. Gerechten niet bijzonder maar smaakte goed en ruim keuze, ook internationale gerechten. Leuke sfeer en aankleding, Wel duidelijk verschil tussen ervaren en onervaren bediening medewerkers. Leuke avond gehad en lekker gegeten.
Phenix .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zeer lekker en prettig gegeten.
Tapas zijn eenvoudig en erg lekker, voor iedereen voldoende keus.
Bediening is erg vriendelijk, gastvrij en niets is te veel.
Sfeer is erg prettige en we voelden ons echt "te gast".
Jullie hebben voor een prima avond gezorgd.

Note: ik vind het vreemd dat er geen "9" meer gegeven kan worden!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Weet niet hoeveelste keer het is dat ik hier ben wezen eten, maar wederom erg smaakvol. Gezellige ambiance. Volgens mij nieuwe bediening, maar die deden het prima. Attent op drinken en op de lijst.
TheodeMan .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met zijn 3en super lekker gegeten,de portie's zijn voldoende en afwisselend van smaak,1x waren de usa spiesjes bijna koud maar verder was het echt perfect..
Service was zeker uitmuntend te noemen, vanaf binnenkomst snel aan tafel geholpen en de werking van de rondes werd duidelijk uitgelegd.
De wachttijden tussen de rondes door was perfect dus geweldige getimed door het zeer aardige personeel wat regelmatig vroeg of het naar wens was.
Dochter was jarig deze dag en ze werd tijdens het dessert verrast met ijs soesjes en vuurwerk dus super leuke service van Red tapas.
Hier gaan we zeker vaker naar toe want niets is fijner dan eten in een vriendelijke en ongedwongen en warme sfeer.
dwh86 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wederom met de ah restaurantactie bij Red's gegeten. Het was wederom erg lekker. Vriendelijke bediening. Eigenlijk geen op- of aanmerkingen!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Onwijs lekker gegeten! Heel leuk ingericht restaurant, veel keuze qua soorten tapas en kwaliteit is top.
Hier komen we zeker terug.
Tips: menukaart op de tafel laten zodat je tijdens het wachten lekker kunt snuffelen. Prijzen vermelden van de drankjes en een drankjes kaart (dus anders dan alcohol)
Timon S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bijna alle tapas vielen goed in de smaak. Attente bediening. Ook hebben ze een zeer goede bierkaart met voor iedere bierliefhebber genoeg heerlijke opties.
De Veentjes ..
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Vandaag hier gegeten.
Behoorlijke teleurstelling, dit was geen tapas....
Hapjes gemaskerd met sla/saus/kaas.
Garnalen opgewarmd ipv gebakken.
Smaken waren maar vlak.
Chipolata worst smaakte naar Smack uit blik. Persoonlijk vonden we die erg vies.
Enkel de olijven en de kaas waren echt lekker.

Service was goed. Vlot bediend en optijd drinken bijgeschonken.
Maar kreeg wel pepsi ipv de cola waar ik om vroeg.

Prima plek voor een ieder die af en toe buiten de deur kan eten, maar voor de fijnproever geen aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, voor de warme en koude tapas is een uitgebreide kaart.
Wat betreft de toetjes zou er voor mij wat meer keus mogen zijn.
Bediening was gemiddeld, niet super vriendelijk maar ook niet onvriendelijk.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tapas gegeten met 4 personen, veel verschillende tapas op. Niets bijzonders en vrij vlak van smaak positieve uitschieter de chorizo kroketten negatieve uitschieter de gort droge pizza punten.