Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Veerle1985 V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijke en prachtige cocktails gedronken op het gezellige terras met lekkere banken,
en ons tonnetje rond gegeten aan alle lekkere Tapas!
Gaan we zeker nog eens heen!
Vriendelijk personeel ook, was gezellig!
P L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We aten tapas. Sommige hapjes waren niet vers genoeg meer. Carpaccio die aan het bord bleef plakken. Lauwe patat.( was wel lekker gekruid)
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel leuk restaurant om te bezoeken. Het eten is prima, het personeel uiterst vriendelijk en gezellig. De ambiance is gezellig / romantisch, zowel binnen als buiten..
Mijn complimenten gaan uit naar het personeel... (bediening)
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De bediening was erg klantvriendelijk, zoals het hoort!! Eten was prima. Het enige minpunt was dat we best lang moesten wachten,
Asha V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Er was redelijk wat verschil in portie grootte. Toen wij net binnenkwamen kregen wij een tafel toegewezen, zijn gaan zitten, maar duurde het best wel lang voor iemand kwam. Uiteindelijk kwam er iemand wat drinken opnemen, en toen hebben we wel weer even zitten wachten voordat iemand ons uit kwam leggen wat de bedoeling was. Uiteindelijk meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, het eten was er redelijk snel (was ook niet heel druk) en uiteindelijk een prima avond gehad. Weet alleen niet of ik het eten goed/lekker genoeg vond om nog eens heen te gaan.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer, vlees soms iets te doorbakken maar voor de rest zeker een aanrader. Kom er zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was gezellig en Goed. De sfeer in het restaurant was prima. Was onze eerste keer. Maar was voor herhaling vatbaar
SabKvD .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Op vrijdagavond met partner daar onbeperkt tapas gegeten, goed eten voor goede prijs. Redelijke wachttijd tussen de rondes door, had iets sneller gemogen maar het was druk, bijna alle tafels bezet.
Kevin F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De kruidenboter is te zout en de overige sausjes wat flauw. De meeste warme tapas missen smaak. Soms duurt het wachten tussen de gerechten door lang, zelfs als we een paar koude tapas besteld hadden. Hoofdbedienster was aardig. We komen hier helaas niet terug, dit komt puur door het eten, wat in mijn ervaring onder de maat is vergeleken met andere tapas restaurants.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten van de uitgebreide kaart, alles goed op smaak en goede ingrediënten.
Ze zijn niet de goedkoopste maar de kwaliteit en de service maakt meer dan waard.
De speelhoek maakt het eten van Tapas met kleine kinderen een uitkomst.
Bij het reserveren al aangegeven 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Hier kon dan bij de tafelindeling al rekening mee gehouden worden.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteravond gegeten met een stel vrienden. Er was ook een feestje aan de gang in het zaaltje bovenin het restaurant. De boom-boom muziek kon je wel horen in het restaurant. Wel heerlijk gegeten en veel!
Leuk concept
benjamin P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten, leuke bediening, veel variatie en alles wat je besteld komt tegelijkertijd aan tafel. Kortom een puik restaurant voor niet veel geld!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was redelijk maar ik vind de indeling erg krap en de uitstraling van het pand matig en benauwt laag plafond donkere kleuren
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Nieuwe kaart (nu mét toetjes), voldoende variatie en goede kwaliteit. Vriendelijke bediening, uitgebreide drankenkaart, en een prima prijs.
sannejorna .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een super restaurant!, de aankleding past helemaal bij de naam en soort restaurant....en de tapas top top, wat enorm veel keus...1 ding vindt ik wat jammer, had graag de prijs van de drankjes willen zien....
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
heerlijk eten veel keus en hele vriendelijke bediening.was voor ons de eerste keer bij Red,s maarkomen terugnom de rest van de kaart te proeven
Rieneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima restaurant,heerlijk gegeten en vriendelijk personeel,komen graag nog eens terug.