Red’s Tapas Grill & Bar

Museumplein 3 6711 NA Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor ons de eerste keer dat we hier zijn geweest. We hebben heerlijk gegeten en het was in het restaurant gezellig druk. Bediening was vriendelijk! We komen zeker terug.
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het was een zwoele avond na een warme dag en we zaten heerlijk in de schaduw op het terras. De bediening was vriendelijk en er was een zeer ruime keus aan tapasgerechtjes. We waren vroeg, het was nog niet druk en de tapas werden in een prima tempo geserveerd. We hebben erg lekker gegeten.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Eten was lekker, bediening erg vriendelijk maar we moesten bijna een uur wachten voordat we onze eerste ronde tapas kregen. Gelukkig volgden daarna de rondes sneller. Al met al wel de moeite waard.
Randy S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Ik ben een vaste klant bij Red’s en was altijd tevreden. Maar het beleid lijkt veranderd: de wachttijd is absurd lang geworden: 45 minuten voor 3 gerechtjes. De volgende ronde direct besteld: wederom 45 minuten moeten wachten. Voorheen was de wachttijd een kwartier. Dit is echt heel jammer!
Marciano R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten was goed, lekkere tapas en desserts voor een goede prijs. Goede opzet met 3 tapas pp per ronde. We waren er voor de lunch. Drankjes ook prima. Wachten na het bestellen van de tapas duurde extreem lang, voor verbetering vatbaar. Prijs-kwaliteitverhouding in mijn ogen daardoor iets uit verhouding omdat je minder kan proeven.
Jeanette M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Tapas uitgekozen en bleek een goede keuze te zijn. Hele uitgebreide keuze, kwalitatief erg goed en personeel heel vriendelijk. Aanrader!!
Annelies J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Met het gezin onbeperkt tapaslunch gegeten.
Voor ieder wat wils voor een goede prijs, echt hele uitgebreide keus, ook voor vegetariërs. Zelfs de vele toetjes inbegrepen.
We vonden alles wat geserveerd werd heel smakelijk. Enige kritiekpuntje was dat de olijven en groenten in het zuur zaten, dat staat er niet bij, wij houden er niet zo van dus dat was jammer.
Er zit wel wat tijd tussen de rondes, het is dus niet geschikt voor een snelle lunch.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar tussen de tapas rondes moesten we wel erg lang wachten terwijl het niet overdreven druk was. Verder een super avond gehad en de kinderen hebben lekker gespeeld in de kinder hoek
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Weer heerlijk genoten van een tapaslunch. Een zeer uitgebreide kaart met een diversiteit aan hapjes. Bediening zeer goed en vriendelijk. Een volgende keer weer!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Soms duurde het wel even, maar we waren ook met een grote groep. Supervriendelijke bediening en ook voor kinderen top!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Is een bezoek meer dan waard, lekker eten en een vlotte bediening, is voor herhaling vatbaar. Het is met recht een restaurant voor alle leeftijden er is voor iedereen voldoende keus.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
3x moeten vragen waar iets bleef tereihl het helemaal niet druk was, dit kan beter!. Verders nette zerr vriendelijke bediening, we komen steeds weer graag terug.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben gekozen voor tapas lunch. Zeker een aanrader!! Kwaliteit van de gerechten was super. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreide keuze. Samengevat: uitstekend!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was heerlijk weer en de bediening had zelf buiten op t terras n tafel gereserveerd dat was TOP. Fijne avond gehad!!!
A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
was prima, waren al een aantal keren eerder geweest en komen vast nog wel een keer terug en bevelen de Taps liefhebber dit zeker aan
Shannon M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Hier al eens eerder gegeten, leuk restaurant met een leuke sfeer, bediening is altijd opgewekt, goede prijs en veel keuze qua tapas gerechtjes (minder 'standaard' tapas dan wat je ziet in de tapasketens). Ik kreeg het idee dat ze het druk(ker) hadden vandaag, hierdoor duurde de bediening wat langer en was het eten iets minder heet dan gewend maar alsnog heel lekker en fijn gegeten hier!!
maaikechris .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Super bediening! Door de lieve serveerster werd onze avond extra leuk! De nieuwe variant op de slush puppy zowel de sangria als de ijskoffie zijn echte aanrader en een goede toevoeging.