Red’s Tapas Grill & Bar

Museumplein 3 6711 NA Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten en veel toetjes om uit te kiezen. Bediening was goed. Het was gezellig en niet mega druk. Gerechten kwamen mooi op tijd.
J.B.N. H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Perfect. was zeer lekker en heel uitgebreid. Aan te raden voor iedereen die hier wil gaan eten!
Wij hadden de tapas onbeperkt eten en dit was echt een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, de tafel waar we aan kwamen te zitten was smerig met etensresten en mieren, dit werd wel vrij snel op onze vraag hierom schoon gemaakt. Eten was heerlijk in een mooi tempo, bediening was vriendelijk maar met serveren wel veel fouten. Te denken aan gerechten aan verkeerde tafel en het steeds missen van delen van de bestelling. Enerzijds omdat het nog niet klaar was, maar dat konden we zien, anderzijds gewoon best veel vergeten. We kijken terug op een fijne avond.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijke tapas lunch!! Jammer van het weer, hadden graag op het terras willen zitten. Maar helaas de enige middag in die week met regen
Laurette S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten is vers en van goede kwaliteit. Een nadeel dat soms niet alle 3de gerechten tegelijk worden geleverd. M'n ossenhaas heb ik helemaal niet gehad.
Een tip nog: het is echt wel een aanrader om erheen te gaan, maar mocht je dieet wensen hebben, laat dan vooraf bevestigen of er wel of niet aan kan worden voldaan of bel van tevoren. Ik had gevraagd bij de schriftelijke reservering of er rekening kan worden gehouden met kruiden ivm borstvoeding. Nadat ons drankje geserveerd was, werd me gezegd dat dit niet kan en dat we evt a le carte kunnen eten. Niet echt netjes, eerst je klant binnen hengelen en dan dit mede delen. Had ik dit geweten,waren we naar de wok ofso gegaan.
Voor de rest vriendelijk personeel en leuke tent!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goede kwaliteit van het eten. Het smaakte allemaal heerlijk. Vriendelijke bediening. Er werd een keer een verkeerd tapasgerecht gebracht maar dat werd zonder problemen opgelost.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, erg veel keuze in vele tapas gerechtjes.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik heb hier eerder gegeten, toen waren ze wat sneller met de bediening dan nu. We zaten zeker een uur te wachten tot we aan onze eerste ronde (tapas) konden beginnen. Nou moet ik zeggen dat we met een groep van 9 personen waren, dus daar kan het ook aan liggen. Maar als het eten er eenmaal was, kreeg eerst de linkerhelft van de groep het eten en als zij bijna klaar waren kreeg de rechterhelft eindelijk. Ook hebben we twee keer gehad dat ze met een schaaltje tapas kwamen wat wij niet besteld hadden. Voor het eten krijgen ze van mij een dikke 10, want dat was net als de vorige keer weer overheerlijk!
Lucille B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ondanks dat het niet heel erg druk was, moesten we vaak erg lang wachten op een bestelling. Ontvangst en drankje ging vrij snel, maar voordat ze kwamen met de kaart duurde erg lang. Er werden best veel fouten gemaakt door bestelde gerechten niet te serveren en niet bestelde gerechten wel te serveren. Andere tafels hebben dan mijns inziens hetzelfde. Maar ze lossen het wel allemaal goed op en personeel is heel aardig.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten! Deze keer een lunch, in de zon op het terras.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Red's is een leuk en gezellig restaurant met een uitgebreide westerse tapaskaar en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, veel keuze! Zou leuk zijn als drinken inclusief zou zijn;) Muziek mag zachter, deur tocht als er mensen binnekomen.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
eerste keer bij reds maar zeker niet de laatste keer. uitgebreide kaart, vlotte bediening, lekker eten en een gezellige sfeer.
Christopher V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten!! Goede sfeer en aardig personeel! Kom er zeker terug!.................................................
Cock M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
gezellig restaurant met veel goede tapas gerechten. het personeel doet zijn best om het je naar de zin te maken. Aanrader !
nicole H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten alleen wel lang wachten tot de gerechtjes uit de keuken kwamen. Bediening goed en vriendelijk. Gaan zeker nog een keer.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We waren met een groep van 9 mensen. Drinken en eten waren goed! Niemand kwam iets te kort. Er hadden gebeld omdat ik zelf niet ver kan lopen dat we met een rolstoel kwamen achteraf niet meegenomen maar was wel rekening mee gehouden . Top! Ook nog even over gebeld door Red’s om dit kort te sluiten. Aardig personeel ook.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Tapas zijn vers bereid, proef je in alles. Wat een verschil met de grote tapas ketens! Ideaal om met kinderen te gaan eten, wordt goed voor ze gezorgd en zeer vriendelijke medewerkers die met je meedenken. Aanrader!