Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Hilde G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker eten, leuk personeel en sfeervolle inrichting! Echt een aanrader . Je kunt lekker lang zitten, dat maakt het erg gezellig.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Héérlijk gegeten zoals gewoonlijk, echt een aanrader! Wat een uitgebreide kaart is er tegenwoordig en ook de cocktails zijn aan te raden!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima locatie, eten en prettige bediening. Was prachtig weer dus lekker buiten gezeten. Toen het wat frisser werd, gingen we voor het nagerecht naar binnen, stond al klaar toen we daar arriveerden, fijn medewerkers.
Madita D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk buiten kunnen eten.
Aardig personeel.
Het eten kwam elke keer allemaal bij elkaar, dat is.
Verhouding eten en prijs is perfect
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was gewoon goed en relaxed zeker aan te raden aan anderen. Wij hadden het tapas menu en 6 rondes is meer dan genoeg. Lekker buiten gezeten
Nolien M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, een groot pluspunt vind ik dat de AH actie ook écht het tweede menu gratis is. Geen aangepaste kaart of prijs. Veel keuze in tapashapjes, de vernieuwde kaart is een aanrader. Bediening en service zijn top, Een dik verdiende 10.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij gaan dit restaurant zeker aanbevelen! Tapas dreef niet in de olie, maar was wb de groentes nog lekker beetgaar. Kortom, heerlijk gegeten en prettige bediening.
Roswitha L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
leuk restaurant, hapjes worden snel geserveerd en bordjes op tijd weer afgeruimd. vriendelijk personeel.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een heerlijke avond gehad bij Red's wederom was het eten lekker en het personeel vriendelijk!
Bij thuiskomst kwamen we erachter dat we de AH spaarkaarten waren vergeten in te leveren, ik heb even gebeld en het uitgelegd, helemaal geen probleem ik mag alsnog met kassabon en spaarkaarten langskomen en dan krijg ik alsnog de korting. Top...wij komen graag terug!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wij hebben op het terras gezeten vanwege de warmte. Het eten was gewoon goed. Het bedienend personeel was vriendelijk en attent. Het eten werd snel gebracht en was van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.
Veerle1985 V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijke en prachtige cocktails gedronken op het gezellige terras met lekkere banken,
en ons tonnetje rond gegeten aan alle lekkere Tapas!
Gaan we zeker nog eens heen!
Vriendelijk personeel ook, was gezellig!
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We aten tapas. Sommige hapjes waren niet vers genoeg meer. Carpaccio die aan het bord bleef plakken. Lauwe patat.( was wel lekker gekruid)
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel leuk restaurant om te bezoeken. Het eten is prima, het personeel uiterst vriendelijk en gezellig. De ambiance is gezellig / romantisch, zowel binnen als buiten..
Mijn complimenten gaan uit naar het personeel... (bediening)
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De bediening was erg klantvriendelijk, zoals het hoort!! Eten was prima. Het enige minpunt was dat we best lang moesten wachten,
Asha V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Er was redelijk wat verschil in portie grootte. Toen wij net binnenkwamen kregen wij een tafel toegewezen, zijn gaan zitten, maar duurde het best wel lang voor iemand kwam. Uiteindelijk kwam er iemand wat drinken opnemen, en toen hebben we wel weer even zitten wachten voordat iemand ons uit kwam leggen wat de bedoeling was. Uiteindelijk meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, het eten was er redelijk snel (was ook niet heel druk) en uiteindelijk een prima avond gehad. Weet alleen niet of ik het eten goed/lekker genoeg vond om nog eens heen te gaan.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer, vlees soms iets te doorbakken maar voor de rest zeker een aanrader. Kom er zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was gezellig en Goed. De sfeer in het restaurant was prima. Was onze eerste keer. Maar was voor herhaling vatbaar
SabKvD .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Op vrijdagavond met partner daar onbeperkt tapas gegeten, goed eten voor goede prijs. Redelijke wachttijd tussen de rondes door, had iets sneller gemogen maar het was druk, bijna alle tafels bezet.
Kevin F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De kruidenboter is te zout en de overige sausjes wat flauw. De meeste warme tapas missen smaak. Soms duurt het wachten tussen de gerechten door lang, zelfs als we een paar koude tapas besteld hadden. Hoofdbedienster was aardig. We komen hier helaas niet terug, dit komt puur door het eten, wat in mijn ervaring onder de maat is vergeleken met andere tapas restaurants.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten van de uitgebreide kaart, alles goed op smaak en goede ingrediënten.
Ze zijn niet de goedkoopste maar de kwaliteit en de service maakt meer dan waard.
De speelhoek maakt het eten van Tapas met kleine kinderen een uitkomst.
Bij het reserveren al aangegeven 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Hier kon dan bij de tafelindeling al rekening mee gehouden worden.