Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Onwijs lekker gegeten! Heel leuk ingericht restaurant, veel keuze qua soorten tapas en kwaliteit is top.
Hier komen we zeker terug.
Tips: menukaart op de tafel laten zodat je tijdens het wachten lekker kunt snuffelen. Prijzen vermelden van de drankjes en een drankjes kaart (dus anders dan alcohol)
Timon S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De Veentjes ..
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Vandaag hier gegeten.
Behoorlijke teleurstelling, dit was geen tapas....
Hapjes gemaskerd met sla/saus/kaas.
Garnalen opgewarmd ipv gebakken.
Smaken waren maar vlak.
Chipolata worst smaakte naar Smack uit blik. Persoonlijk vonden we die erg vies.
Enkel de olijven en de kaas waren echt lekker.

Service was goed. Vlot bediend en optijd drinken bijgeschonken.
Maar kreeg wel pepsi ipv de cola waar ik om vroeg.

Prima plek voor een ieder die af en toe buiten de deur kan eten, maar voor de fijnproever geen aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, voor de warme en koude tapas is een uitgebreide kaart.
Wat betreft de toetjes zou er voor mij wat meer keus mogen zijn.
Bediening was gemiddeld, niet super vriendelijk maar ook niet onvriendelijk.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tapas gegeten met 4 personen, veel verschillende tapas op. Niets bijzonders en vrij vlak van smaak positieve uitschieter de chorizo kroketten negatieve uitschieter de gort droge pizza punten.
biancaver64 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Geweldig restaurant heerlijk eten, zeer gastvrij, zelfs mijn hondje is er van harte welkom, goede vriendelijke bediening
Seb V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekkere tapas gegeten, ruime keuze en ondanks dat het druk was vlotte bediening die ook zelf de glazen in de gaten hielden. Prima
ff F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. De gerechten uit de enorme keuze wereld-tapas waren stuk voor stuk erg lekker en vaak verrassend. Zeer aanbevollen en zeker een nieuw bezoek waard.
Tamara E.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super verse tapas, complimenten aan de keuken én bediening. We rijden hier graag zo'n 50km voor. Tot de volgende x Red's
Lynsey V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De tapas waren heerlijk. Er was heel veel keuze in de tapas.
Ook in de drankkaart was heel veel keuze. Wij houden van Belgische bieren en daar was hier volop keuze.
Ook de verrassingscocktail viel in goede aarde!
Dit restaurant raad ik iedereen aan.
We gaan hier zeker vaker eten!!
jolandajs .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De bovenverdieping was net opgeknapt daardoor rook je nog wel een verfluchtje. Maar we hebben heerlijk gegeten (tapa's) en het personeel is erg aardig!
Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben met onze 2 kinderen gegeten bij Red's. We zijn in totaal 3,5 uur daar geweest en hebben heerlijk gegeten en ons goed vermaakt.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met een vriendelijk bediening die je hartelijk welkom heten en ook keurig netjes afscheid namen.
Echt een gelegenheid waar je je welkom voelt en een avondje uit gaat
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lekker gegeten met volwassen kinderen en partners vanwege een feestelijk moment. Omdat we slechts 5 kwartier hadden en dit vooraf werd besproken met de bediening werd hier vlot op geanticipeerd en was dit mogelijk. Dit kan niet in combinatie met onbeperkt tapas eten. We hebben de kaart bijna geheel doorgenomen met als positieve uitschieters de saté, geitenkaas met spek en spare-ribjes. De quiche was niet goed warm en de gamba's een relatief kleine portie, maar alles bijeen een zeer geslaagde plek om gezellig te tafelen. Ondanks een erg gezellige kerstsfeer krijgt de beoordeling redelijk, omdat er een koude trek was midden in de ruimte waar wij zaten.
Laurette S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het personeel is erg vriendelijk en de gerechten zijn echt goed. De inrichting met al die kerstbomen vond ik erg leuk. Jammer dat de tafels en stoelen erg dicht op elkaar zijn. Ik moest heel goed aanschuiven bij de tafel om degene achter mij de ruimte te geven om van tafel te kunnen. Wij waren er al om 17.00, dus er was ruimte genoeg om mensen wat verspreider te laten zitten. Voor de rest hebben we wel kunnen genieten
S. L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e Kerstavond hier gegeten, was TOP!
Restaurant was volgeboekt, maar dit was niet te merken.
Gezellige aankleding, net ontvangst en goede bediening.
Echt voor herhaling vatbaar!
Nesta R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De avond begon niet best, hoewel we om zes uur hadden gereserveerd waren wij en met ons nog een flink aantal andere mensen iets eerder. Stonden voor een gesloten deur die stipt om zes werd geopend. Geeft een rare onwelkome indruk. Eenmaal binnen werden we netjes ontvangen en de rest van de avond was de bediening prima. Ondanks de drukte zeker niet lang op onze gerechten en drankjes hoeven wachten. Alle bestelde gerechtjes kwamen per ronde netjes tegelijk wat wij erg prettig vonden. Smaak en kwaliteit vonden we prima, alles smaakte ons goed. Wat erg leuk is...ook de nagerechtjes waren in tapas vorm en hoorden gewoon bij het onbeperkte concept. Al met al dus zeker een aanrader!
Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was aardig en zeer snel ondanks de drukte. Dit keer zaten we boven in plaats van beneden, daar is het ook fijn om te zitten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gezellig ingericht restaurant ! Zeer vriendelijk personeel . ben er nu een paar keer geweest met de ah restaurant
actie ! Je mag ondanks deze actie zelf een tafeltje vragen die je fijn vind .
annemiekherremans .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Helaas waren de tapas lauw en niet echt vers. De kroketjes en geitenkaasballetjes waren wel lekker. Bediening was vriendelijk. Ik ga hier waarschijnlijk niet snel meer eten.