Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Maandag t/m donderdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Adri S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We maakten gebruik van de AH restaurantactie. Ik was samen met een vriendin. Alles was naar wens. We hebben een top avond gehad.
Seynaeve_eddy S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima restaurant waarbij aandacht word geschonken aan de klanten. Vriendelijk en open.
Eten is prima zowel in prijs als kwaliteit
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellige sfeervolle locatie. Lekker eten en meer dan je op kan....
Marjon O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Reds! Een paar keer zijn de gerechtjes niet of de verkeerde bezorgd, maar dat doet niet af aan de gehele Reds- ervaring!
Toppers!
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en veel keuze wat betreft de tapas. Leuk dat de menukaart is veranderd, er zitten veel goede en originele hapjes tussen!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker eten, goede en vriendelijke bediening. Niet lang hoeven wachten. Zeker een aanrader! In de toekomst nog een keer hier eten.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede restaurants hrrbfbfjfjfbfbfjfjfjfhdjfjfjfbdbdjfjfbfbfbfbfjfbfbfjfjddjdjdndndndndjjdjdjdjdjdjdjdjdjdjfjdjfjfjfjfjfjfjf
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg lekker gegeten, super gezellige sfeer en fantastische en vriendelijke bediening. Eten is lekker, hebben voor de tapas gekozen
Gijs T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lang wachten, veel te grote kaart, vriendelijk personeel, een kok die zonder creativiteit kookt, droog vlees, sardines uit blik, zeer slechte kwaliteit
Karyn D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker gegeten, al meerdere malen. Soms wel verschil in kwaliteit van de gerechten. (Vandaag was de kruidenboter bij het brood extreem zout)
Ik kan het iedereen aanraden. Alle keren dat ik er heb gegeten heb ik de tapas gedaan.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met zeer prettige bediening. De gerechten waren ook erg lekker en goed verzorgd (tapas). Red's is een aanrader
Maya S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig buiten gezeten, prima bediening.
Heel leuk was het versierde toetje, omdat we voor een speciale gelegenheid daar gingen eten
Heetkaej .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten een aanrader. De gerechten zouden soms iets warm kunnen zijn. Wachttijden werden langer bij de volgende gangen.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mooie ambiance. Goede service die alles in de gaten houden, van nieuwe drankjes tot het tijdig ophalen van de bestelling. Heerlijk gegeten.
Enige minpuntje was dat ik om een rustig hoekje vroeg en wij dicht bij kwamen te zitten bij een grote groep mensen. Verder perfect.
loenhaan .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, moeilijk om te kiezen met zoveel verschillende gerechten. 1 woord super! We komen hier zeker snel terug.
AdB1975 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide kaart met vele leuke afwisselende gerechten. We hebben niet alle rondes kunnen volmaken omdat de kleine gerechtjes niet zo klein zijn als je zou verwachten. Opeens ben je toch vol en dan zijn er nog vele onontdekte gerechten.

Hele vriendelijke bediening en werkelijk alles is mogelijk. Aanrader!
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk met 4 personen gegeten!
Roely V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was prima, dacht via de AH bon gereserveerd te hebben maar dat was niet bekent daar. Sta je daar met je kaart en deze werd niet geaccepteerd . Geen enkele tegemoetkoming van hun kant. Zeer teleurgesteld.
Nesta R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We eten regelmatig hij Reds en zijn altijd tevreden. Wat deze keer opviel was dat een aantal gerechtjes bijna koud op tafel werden gezet. Te lang op de uitserveerbalie blijven staan waarschijnlijk. Maar toch een prima avond en lekker gegeten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wederom ontzettend lekker gegeten, vriendelijke bediening korte wachttijd op de gerechtjes. Jullie zien mij snel terug