Over het restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Internationale smaken in Ede

Bij Red’s Tapas Grill & Bar kun je onbeperkt tapas eten, iedere dag voor een vaste prijs! Ook zijn ze gespecialiseerd in Amerikaanse steaks bereidt op de grill. Met uitzicht over het plein en de relaxte inrichting met lekkere banken, kun je hier heerlijk ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant Red’s Tapas Grill & Bar

Malka L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk tapas gegeten!
Roy R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is er heerlijk eten, voor een goede prijs. De bediening is vlot en zeer net gekleed. Dus een zeer ruime voldoende. En zou het al mijn vrienden aanraden.
Ellis N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was goed, gezellige sfeer. Vooral de lunch voor dat geld zal ik aanraden! Wij waren wel alleen tijdens de lunch, maar het eten maakt het goed op mijn verjaardag. Gezellige verjaardag gehad! ;)
Manouk W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Aryan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben afgelopen zaterdagavond 11 november lekker gegeten bij Red's. Gekozen voor de tapas. Is voor herhaling vatbaar.
Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was lekker maar niet bijzonder.
Paar keer drinken besteld wat niet werd gebracht of veel later.
Ik vond het erg tochtig heb zelfs mijn jas aan moeten doen...

Het personeel was vriendelijk!
En ik vond het een gezellige plek om te zitten.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed maar duurde wel lang voor t eten kwam.zaten boven en daar was het erg koud.personeel was vriendelijk!!
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben weer zeer genoten van de prachtige tapas kaart en het lekkere drinken. De prijs is gunstig als je kijkt naar de kaart want die is zo ongelofelijk uitgebreid. Heerlijk!
Rosanne M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Diegene die ons hielp keek alsof ze graag naar huis wilde, daarnaast alle tapas legde ze aan begin van de tafel en zei:ik zet het hier,jullie kunnen het zelf doorschuiven. Er was genoeg ruimte voor haar om het in het midden te zetten. Het eten zelf viel tegen. Veel waren gerechten waren te zout. Enkele gerechten waren lekker. Mischien is hier less is more van toepassing? Minder op de kaart en zorgen dat die gerechten goed zijn. Nu is er keus uit veel waarvan ruim de helft niet echt lekker is. Jammer. Volgende keer voor tapas toch naar een ander restaurant.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Wederom uitstekend tapas gegeten. Heerlijke gerechten. Korte wachttijd tussen de gerechten. Vriendelijke bediening.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was niet top, maar het was een gezellige avond
Rejos1972 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ivm een voedselallergie vond ik mijn bezoek aan het restaurant wat spannend. Het was dan ook een zeer prettige verrassing dat er zo super met me werd meegedacht en dat ik geen enkele last heb gehad van verkeerde voeding. Super! En dat met de AH-bon. Zeer tevreden!
Henrianne T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wanneer je er binnenloopt word je er met open armen ontvangen. Het personeel staat altijd paraat en weet de klant zich zo te laten voelen alsof het thuis is. Het eten is ook top, netjes verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Je wordt prettig ontvangen en door de bediening naar je tafel gebracht.Daarna uitleg wat men wil.verder loopt daarna alles gesmeerd door.Regelmatig de vraag of alles naar wens is.Had weer een leuke en gezellige avond.
koen S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
service was niet echt netjes, kwam gehaast over maar wel vriendelijk. eten was lekker maar niet super.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was leuke ontvangst door Joyce, ruime keus en prima eten. Leuk concept!
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij komen hier graag, is echt ons favoriete plekje. Zeer uitgebreide keuze tapas, allemaal even lekker. Personeel hordt alles goed in de gaten, vlotte bediening. klasse!
Jarst V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk restaurant, veel opties voor tapas. Eten over het algemeen wel vrij zout. Cocktails (pina colada's) ben ik anders gewend, maar alsnog niet verkeerd an sich.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke tapasgerechten, heel goed van smaak. Goede en snelle bediening. Voldoende keuze. Alleen de temperatuur aan de frisse kant.