Red Pepper

Groenendaal 45F 3011 SM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Red Pepper

Authentieke Chinese smaken

Een uniek restaurant met als specialisatie de pittige Chinese Sichuan-keuken. Hier geen aanpassingen aan het Nederlandse palet, maar authentieke smaken in elk gerecht. Maak indruk op je tafelgenoten tijdens een uitgebreide lunch of diner. Benieuwd naar echt Chinees eten? Dan zit je bij Red Pepper helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Red Pepper

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag

Ming W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hot pot menu was zeer uitgebreid. Daarnaast was er redelijk veel keuze om extra dingen te kiezen. De bouillion was goed op smaak. Verder was het een zeer rustige avond wat niet bevordelijk was voor de sfeer.
marco-boonstra .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag heb ik gegeten bij Red Pepper een restaurant met veel keuze Als warm voorgerecht nam ik pekingeend. Het was een van de lekkerste pekingeend die ik tot nu gegeten heb. Het personeel wist precies alle gerechten uitteleggen en te vertellen wat er allemaal in zit. Als hoofdgerecht nam ik Krokant rundvlees met zoetzure saus. Ik hoefde niet lang te wachten op mijn eten en alles was heerlijk vers. Als nagerecht nam ik een cheese cake ook die was erg lekker. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
1 menu voor ah gasten. Ik heb de indruk dat men met supplementen á 7 en 3 euro de prijs probeert op te schroeven. Geschonken wijn ver onder de maat na klacht kregen we en glas van het huis om te compenseren. De zaak kaal en groot. Vieze stoffige en uitgebloeide planten in de vensterbank
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uiterst nare ervaring bij dit restaurant met AH menu. Nauwelijks keuze en de keuze die er was bevatte zeer allergene bestanddelen die niet tevoren waren gemeld, zoals in dit geval pinda's. Na melding dat dit gerecht voor mij niet te consumeren was, duurde het 15 minuten eer een vervangend gerecht werd aangeboden. In de tussentijd was de rijst koud geworden. Nieuw bakje rijst duurde weer 15 minuten : hoofdgerecht weer koud.
Verzoek om iemand te mogen spreken werd genegeerd. Na meer dan 10 minuten zelf maar initiatief genomen. Leidinggevende begon met aan te geven dat er wel gewaarschuwd was voor allergenen. Pas nadat menu er bij was gepakt, bleek dit niet zo te zijn. Vervolgens werd er door de leidinggevende veel op en neer gelopen zonder dat er iets van een oplossing werd geboden. Uiteindelijk heb ik zelf maar een voorstel gedaan en ben weggegaan nadat dit was geaccepteerd. Een ernstige afrader.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Voor een maandagavond een restaurant vinden in Rotterdam viel nog best tegen. Mijn keuze viel op Red Pepper vanwege mijn voorkeuren voor zowel (authentiek) Chinees als pikant eten. Het eten zelf was niet bijzonder, mijn eigen voorgerecht (Sichuanese wantan in rode peper olie) zelfs ronduit onsmakelijk. Goede bediening, extra puntjes omdat de ober de eigenaar van een auto met felle koplampen voor het raam ging aanspreken, en vooral voor het zeer gewaardeerde verjaardagextraatje bij het dessert.
Aivie S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vandaag na hele lange tijd in een zeer goed restaurant gegeten❤ in de mooie stad Rotterdam????

Alles klopte???? Mooi restaurant in een moderne ambiance, ruim opgezet. Het restaurant heeft een hotpot gedeelte en het Szechuan gedeelte.

Het wemelt er van de Chinezen consumenten. Dat is een goed teken ????
Bediening is prettig en de gerechten waren stuk voor stuk overheerlijk.
De prijzen liggen wat hoger dan de gemiddelde chinese restaurants, maar het eten is voortreffelijk????????????
Een ware aanrader als je van de pittige Chinese keuken houdt. En de pittigheid in deze keuken is een hele andere dan o.a. de Indiase, Surinaamse, Thaise keuken. ????
Aivie S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag na hele lange tijd in een zeer goed restaurant gegeten❤

Het wemelt er van de Chinezen consumenten. Dat is een goed teken ????
Bediening is prettig en de gerechten waren stuk voor stuk overheerlijk.
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ging wat "te" snel in een goed uurtje weer binnen en buiten voor 3 gangen. Maar kwaliteit goed, service uitstekend. Zeer scherpe prijsstelling. Wel een grap met AH restaurant actie! Normaal 3-gangen diner a 19,95 (bijna identiek aan AH menu dat ineens 29,95 kost! Maw 2* 19,95 = 40 ero versus de 29,95! Geen 19,95 voordeel maar, helaas maar 10 euro.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie. Weinig keuze in het menu met twee opties, waarbij er toch een sterke voorkeur naar een keuze ging bij iedere gang. Ook was er een bijgerecht beschikbaar dat erg aangeraden werd, omdat er anders bijna geen groente bij zou zitten. En €7,50 is best wat geld voor 15 á 20 bonen.

Service was wat vrij, maar wel vriendelijk en goed. Jammer genoeg zat er op deze dag ook een hele grote groep een verjaardag(?) te vieren met allerlei spellen, waardoor je tafelpartner verstaan bijna onmogelijk werd. Hier werd in onze zitting geen actie op ondernomen door de staf.

Het eten was niet spannend of vol verassingen, maar wel erg smakelijk en goed gegaard. Ook waren de gerechten niet te pittig, waar we nog ietwat bang voor waren. De wat ongebruikelijke cheesecake als desert was goed van textuur en smaak.

Wel zin om terug te komen, de hotpot die aangeboden wordt rook goed. Hopelijk dan ook meer geluk met de andere gasten.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, van de bediening genoten en onze ogen uitgekeken. Er staan veel gerechten op de kaart die wij nog niet kenden en dat maakte het nog specialer. Niets was een extra moeite en de gerechten waren om te smullen. Leuk om met vrienden te eten (aan een ronde tafel). We komen terug voor de hot pot. Daar zijn we benieuwd naar.
Katie D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Buitengewoon goed ! Ik heb zelden in mijn leven zo lekker gegeten ! De gerechten zijn erg smaakvol en verder een mooi concept! Complimeten voor de keuken !
Katie D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Buitengewoon goed ! Ik heb zelden in mijn leven zo lekker gegeten ! De gerechten zijn erg smaakvol en verder een mooi concept! Complimenten voor de keuken !
René R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een mooie strakke inrichting, gelukkig niet het tradionele 'echt Chinese' interieur. Vriendelijke, gastvrije en vakkundige bediening. Verrassende, heerlijke gerechten, prachtig opgediend. Een perfect passend wijnarrangement. Deze avond op 4 december was een geweldige 'surprise'! Absoluut voor hehaling vatbaar.
Bernice V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was goed, voor een aantal gerechten (bijv. Groenten bij het eten) moest je alleen wel bijbetalen. Leuke sfeer, prima bediening.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voor de AH restaurant actie is er keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten, wij hebben ze alle 2 geprobeerd. Het voorgerecht van zwarte zwammensalade met diverse pepers waren 3 schaaltjes met verschillende marinades: verse, geroosterde en met koriander, de rolletjes dun gesneden varkensvlees met knoflook in soja saus werd ook geserveerd in 3 kommetjes waarin 2 rolletjes. Het hoofdgerecht drooggebakken rundvleesblokjes en de Ma Po tafoe hebben we nog aangevuld met een extra gerecht van sichuanese drooggebakken sperzieboontjes. De tafoe zou extra pittig zijn, er werd ook nog gevraagd of we liever iets milder wilden, we hebben voor de pittige versie gekozen en wij vonden dat erg lekker, maar niet heel heet. Daar de cheese cake niet voorradig was konden we voor een granddessert kiezen, wat bestaat uit citroenijs met (zwarte)kroepoek en diverse proeverijen van Koekela. Waarvoor wel bijbetaald moest worden. Wedeom weer lekker gegeten hier.
Isabel G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goed restaurant, lekker gegeten. Vers ook.. Wel heel pittig, je moet dat wel kunnen verdragen..
Personeel was heel vriendelijk, dacht ook echt met ons mee qua alternatieven qua eten..
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het AH Iens menu is niet geschikt voor meer dan 2 personen. Dan is er er te weinig te kiezen, terwijl het in dit restaurant juist zo leuk is om van elkaars gerechten mee te eten. De kwaliteit van het eten is echt goed, voor een prima prijs. De keuken lijkt overbelast, want dit is nu de tweede keer op zaterdag dat het heel lang duurt voordat je iets krijgt. Daarbij gaan dan ook nog allerlei dingen mis. Het bedienend personeel mist de ervaring om daarmee om te gaan (hebben bijv. niet in de gaten dat je na anderhalf uur wachten wel wat kroepoek zou lusten...). Met een efficiënte crew zou dit een top restaurant zijn.
nicokruiswijk .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer beperkte menukaart, keuze uit 2, geldt voor voorgerecht en hoofdgerecht, nagerecht keuze uit één of bijbetaling, vriendelijk personeel maar wel erg laks, regelmatig drankjes besteld maar regelmatig in de vergetelheid
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Tijdens een eerder bezoek viel vooral de afwijkende pittigheid van de gerechten op. Hoewel er deze keer ook niet op de kruiden was bezuinigd, waren de smaken die we kregen voorgeschoteld, in het kader van de AH restaurant actie, deze keer bekender.
Zowel het vegetarische- als het vleeshoofdgerecht was pikant. Wat ons betreft had dat wel iets pikanter gemogen. Ruime keus uit ijs-smaken (ook de wat minder bekende zoals sesam) bij het nagerecht, helaas moet er voor een cheesecake worden bijbetaald.
Dankzij de actie was de prijs kwaliteit verhouding redelijk, de groenten bijgerechten van 7.50 euro per persoon. om de maaltijd compleet te maken, kwamen, net zoals 3 euro voor de cheesecake. bovenop de menu prijs.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vanavond een verrassende HotPot gegeten (via Groupon). Heerlijke mild pittige bouillon waar je een verrassende keur aan vlees, vis en vega kan koken. Sausjes naar keuze. Lekker zelf kokkerellen in een gezellige omgeving. Fijne vriendelijke bediening, niet opdringerig. Goeie prijs kwaliteit verhouding.