Red Pepper

Groenendaal 45F 3011 SM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Red Pepper

Authentieke Chinese smaken

Een uniek restaurant met als specialisatie de pittige Chinese Sichuan-keuken. Hier geen aanpassingen aan het Nederlandse palet, maar authentieke smaken in elk gerecht. Maak indruk op je tafelgenoten tijdens een uitgebreide lunch of diner. Benieuwd naar echt Chinees eten? Dan zit je bij Red Pepper helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Red Pepper

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Red Pepper

Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Aangenaam verrast. Zeer vriendelijke bediening en niks is teveel. Eten was voortreffelijk. In tijden niet zo lekker gegeten en ook niet zo geweldig bediend.
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Qua smaak de beste Chinees van Rotterdam die ik ken. Wij hadden gekozen voor vega en dat was erg geslaagd, lekker en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De zoet-zure aubergine was helemaal goed, goed op smaak qua pittigheid en zowel een zuurtje als een zoetje. Ook de paksoi met sichuan-pepers was erg goed. Inrichting is prima, netjes en verzorgd. Bij binnenkomst kregen we het gevoel dat we in een spa waren. Wij komen zeker terug om de vlees- en visgerechten te proberen.
Luzmerry J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
voor de menu van AH actie gegaan,ten eerste je hebt geen keuzes menu het is een menu en daar moet je het maar mee doen,en het was walgelijk echt niet te vreten veels te veel olie op de gerechtjes die je kreeg,het is ook heel duur voor wat wat je als gerecht krijgt toegediend,ook was het met de AH actie,het is echt niet voor een herhaling vatbaar!verander die menu AUB!!!
Jasper M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Mijn vriendin en ik waren hier met de AH Restaurantactie dus we kregen een vast menu. Heerlijk gegeten! Het werd ook nog eens een gratis viergangenmenu door een extra ossenstaartsoep. Onze vaste serveerster was daarnaast goed genoeg om in een Michelinsterrenrestaurant te werken. Briljant!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooi restaurant met lekker pittig eten
Isabel G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Voor 2e keer naar restaurant geweest. Lekker eten, vriendelijk personeel, kortom zeker de moeite waard.
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
MaartenvdP .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Attente en vriendelijke bediening met oog voor detail. Verrassend menu tegen een goede prijs. Leuke avond gehad. Een aanrader!
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zeer matige hotpot gegeten, erg smaakloos. Ook de vis, vlees en vega waren niet bijzonder, de vlees combinaties waren niet lekker. De bediening was verder prima, kwamen wat extra kruiden brengen voor de bouillon.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, vriendelijke bediening en goed prijs/ kwaliteitverhouding. Nodigt uit tot een keer eten a la carte.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Ik ben een regelmatige bezoeker aan Sichuan en kan met alle zekerheid zeggen dat Red Pepper werkelijk waar een klein Chinees pareltje in Rotterdam is. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed, verse producten met zorg bereid; en dit proef je. Het gastheerschap is hier nog een vak en van ontvangst tot het vertrek voel je de vriendelijkheid van de bediening welke altijd correct en beleefd is. De wijnkaart is alles behalve beperkt met vele mooie flessen waarbij weer de prijs-kwaliteit meer dan prima is. Ik hoop hier nog vele jaren fijne avonden te beleven!
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Mooi interieur. Aparte beleving; eten in een pannetje zelf koken. De aanwijzingen zijn wat rommelig en verwarrend, maar met deze ervaringen gewoon lekker mee laten gaan. Het was voor ons op zich een nieuwe leuke ervaring. Het vlees, garnalen en dergelijke die uiteindelijk in een kommetje kwamen halen het qua smaak niet met supermarkt-kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk, maar met het duidelijk aankruisen van bv. het aantal loempia's kwamen ze enkele keren met meer kleinere loempia's: door de voorraad heen? Op zich een fijne avond gehad, maar qua prijs/prestatie verhouding en zeker de smaak kan dit veel beter.
Sofie T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten en hele vriendelijke bediening! We komen zelf niet uit de buurt en waren nog niet bekend met dit restaurant, dankzij de ah actie nu wel!
irenehb .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie zaak, verrassend strak en mooi ingericht. Min punt voor de toilet een deur kon niet op slot van de dames toilet.
Hoofd gerecht was super lekker , rundvlees gevraagd minder hot . was prima. ook het dessert was heerlijk bijzondere smaak van het ijs. Voorgerecht erg pittig Hoofd en nagerecht een 10 voorgerecht een 7
Het was de laatste dag van het AH actie.
MarleenWillemijn .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Er werd eten gebracht wat we niet hadden besteld. Meteen de opmerking dat het niet kon worden teruggenomen. Heet eten is goed voor je huid, zei de serveerster. Wat overbleef was een gepeperde rekening met nog meer zaken die niet waren besteld.
Kwaliteit van de keuken is op zich goed. De bediening maakt er echter een zooitje van.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eerste ervaring met Sichuanese keuken. Goede uitleg over gerechten. Alle drie gangen prima van smaak. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer! Komen nog een keer terug om andere gerechten te proberen!
a-kes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fijn gegeten in dit gezellige restaurant ..
Voor ons (matig gewend met pittig eten) was het net aan te doen, gelukkig '!!' kun je vragen de gerechten iets milder te krijgen, zodat je niet wegbrandt, er zijn categorien, van 1 ster tot 3 oplopend in pikantheid.
Bij het hoofdgerecht is groente niet inclusief. Voor 7,50 kun je een bakje met broccoli of sperziebonen erbij krijgen, dat is toch wel erg prijzig, de smaak is wel in orde, maar ... wat Duur!!
We hebben dat gedaan, wij hadden het AH-Iens-menu (2=1), en kwamen toch uit op 58 Euro.
29,95 Euro kostte een 3-gangenmenu, nu voor twee dus, maar de prijs loopt dus snel op.
Een fles Spa, die al op tafel staat, dus kamertemperatuur, kost 5,95 als je deze opent, leerde ik na navragen.
We kregen wat 'korting?', .. bij het hoofdmenu is rijst gratis, maar is er een meerprijs van 1,50 voor nasi ..
Omdat dit ons niet was verteld, was deze upgrade dus nu gratis ..
Ook ons toetje, dat prima smaakte, 2 bolletjes ijs, was incl., bij het menu dus, maar als je cheese-cake wilde, kostte dit een extra 3, 00 Euro.
Er is heel veel goed, absoluut, het eten, de service, de locatie, de aankleding, de gezelligheid, van alles, maar .... waarom moet dit alles voor zulke prijzen?? Verder verdient het toilet een upgrade, de deuren, en hang- en sluitwerk rammelen wat. Een vrouw zat opgesloten, dus een slot weigerde dienst .. Ik heb een medewerkster gewaarschuwd, Toen was de deur snel open ..
We hebben absoluut een leuke tijd gehad, de bediening is absoluut dik in orde, vriendelijk o.a., snel met service, maar vanwege de pikantheid en de prijzen, en nog zoveel andere restaurants die er te ontdekken zijn, zal het even duren, voor ik weer eens hier van de smakelijke Oosterse keuken kom proeven.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Na alle prima recensies was ik heel erg benieuwd naar dit restaurant. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij. Voor wat betreft het AH-keuzemenu: een subliem voorgerecht van gevulde varkensvleesrolletjes met pittige sausjes. Voor wat betreft het hoofdrecht koos mijn tafelgenote voor rundvlees en ik voor de vegetarische schotel. Kwalitatief prima in orde, al hadden de schaaltjes toch wel iets groter mogen zijn; het was allemaal wat karig. De bediening gaf dit ook aan en adviseerde ons om een extra groenteschotel in de vorm van sperziebonen (a raison van 7,50 euro) bij te bestellen. Hiervoor kregen wij een klein schaaltje met boontjes. Voor 7,50 euro mag dit toch wel iets uitgebreider zijn. Voor het toetje kozen wij voor de cheesecake (Koekela). Hiervoor moesten wij 3 euro extra betalen.
Hoewel de kwaliteit van het eten dik in orde is, vind ik het de 10,50 euro per persoon die wij extra moesten betalen toch wel wat aan de forse kant. Ik wil het nog wel een tweede kans geven maar raad het restaurant aan toch op een andere manier met het AH-menu om te gaan.
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Er bleek een apart AH- menu te zijn (los van de normale kaart). Dat gaf weinig keus. Een vleesgerecht zonder groente. Voor een bakje broccoli moest 7,50 Euro bijbetaald worden. Voor gebakken rijst i.p.v. witte rijst moest 1,50 bijbetaald worden. Te weinig personeel voor zo'n grote zaak. Daarom vergaten ze wel eens wat. Sfeer goed, vriendelijk personeel, alles heel netjes (toiletten!) Wel een ontspannen avond gehad. Voor herhaling vatbaar, maar dan van de gewone kaart!
Tereda .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik ken alleen Chinees Kantonees gerechten en geen Seshouan. De gerechten vind ik vlak van smaak en pittig.
Op verzoek kan het ook minder pittig. Het restaurant is strak van inrichting en heeft een afdeling waar men kan loungen en afdeling voor de hot pot. Hiervoor wil ik graag nog een keer terug komen.
De bediening zeer vriendelijk en legde ons uit betreft de gerechten.
bertieroos R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit was de laatste keer dat ik met een dergelijke actie meedoe. Er was alleen een mogelijkheid voor een speciaal menu met veel toeslagen voor supplementen (7,50 euro voor een klein schaaltje broccoli) 3 euro voor een stukje taart. Kortom een actie van niks!