Red Orchids

Zandvoortselaan 145 2106 CM Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Red Orchids

Restaurant Red Orchids is gevestigd aan de wel bekende Zandvoortselaan 145 in Heemstede. In het voormalige pand van Restaurant Pula. Restaurant Red Orchids is een modern en trendy restaurant met een Moderne Aziatische Keuken.
Bij Restaurant Red Orchids worden combinaties gemaakt tussen verschillende eetculturen. Zowel de geheimen van de Oosterse keuken als de Westerse keuken. Restaurant Red Orchids heeft een keuken waarin kwaliteit en versheid centraal staat, waarbij de puurste ingrediënten worden gebruikt om de lekkerste gerechten te bereiden. Zo kunt u rijke belevingen uit Thailand, Indonesië, China en Japan verwachten.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Red Orchids

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Voor de eerste keer bij Red Orchids gegeten het is een “feestje”, gezellig restaurant, leuke bediening en de gerechten zijn héérlijk en mooi gepresenteerd! Kom zeker terug :)
Rens T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Na vijf bezoeken binnen één jaar ben ik nu wat uitgekeken. Met name de toetjeskaart is vrij standaard,. Wel lekker maar niet bijzonder. Iets dat je hier wel verwacht.
Margie W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Nog steeds zeer enthousiast na al diverse keren hier gedineerd te hebben. Neem steeds weer andere vrienden mee om ze kennis te laten maken met dit verukkelijke eten.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, we waren zeer verrast door de kwaliteit van het eten en door de prachtig opgemaakte borden.
tannasluyter .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Top restaurant, heerlijk gegeten, goede wijn die perfect bij de gerechten passen, , vriendelijk personeel en het menu “ delen is lief” is echt een aanrader.
Afra B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Fantastisch eten,een vriendelijke goede service ,een goede uitleg van de gerechten met andere woorden een echte aanrader
barend.wijtman .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was een eerste kennismaking maar een zeer aangename: prettige bediening (kon voor ons iets sneller), heerlijke en smakelijke gerechten, subtiele en smaakvolle inrichting en ambiance, kortom een aanwinst voor onze buurt en regio (en kennelijk nog ver daarbuiten. Veel succes en ga zo door!.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
eet hier altijd fantastisch.
bediening goed, prijs-kwaliteit prima.
heerlijke gerechten en prachtige wijnen.
gaat zo door!
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer vriendelijk en flexibel personeel. We hadden onze reservering niet volledig gedaan maar binnen een paar minuten was er een goed alternatief. Ze zijn trots op hun bedrijf en willen daarom extra zorg besteden aan hun klanten.
Reinier W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij namen het surpisemenu. Amuse was smaakloos. Voorgerecht was ok, maar niet bijzonder. Tussengerecht en hoofdgrecht waren kwalitatief prima, maar niet verrassend. In plaats dessert, waar we niet zo van houden, bestelden we een tussengerecht dat qua smaak goed was, maar helaas merkbaar opgewarmd. Bij elkaar 2x kip en 2x zalm in 5 gangen en amuse. Kortom, vanwege de BIB gourmand hadden we best hoge verwachtingen die helaas niet uitkwamen.
Grete K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
De sfeer is prima, het eten verrukkelijk en de bediening uitstekend. Ook de wijn krijgt van ons een compliment en parkeren is geen probleem. Wel jammer dat als je bij de wijn een glaasje platwater bestelt er een hele fles wordt neer gezet waar je best een flink bedrag voor mag betalen.
Haas67 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zalige gerechten met aandacht voor de presentatie. De service was prima qua vriendelijkheid en uitleg van de gerechten echter wel lang wachten tot het opnemen van de drankjes, gerechten en het uitserveren van de gerechten.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met zn vieren aten we het ‘delen is lief’ menu. Mijn man wilde eigenlijk liever iets anders maar omdat dat menu per tafel gaat deed hij met ons mee. En wat een fijne service dat de gerechten die mijn man wilde speciaal voor ons in het menu verwerkt werden. Heel tof! Alles was heerlijk van smaak, lekker vers en een paar gerechten waren echt super zoals de tom kha kai soep en de pekingeend. Aanrader.
RJ W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, geen klachten.
Ik heb geen 120 tekens nodig om te zeggen dat ik zeeeeeer tevreden ben!!!!!!!!!!!!!! Ben ik nu nog niet aan de 120, ik vind deze verzoeken om recencies zooooo irritant!!!!! Een 10 is de enige manier om waardering uit te drukken, 9,8 en 7 zijn al heel negatief voor een restaurant, dus als je de zaak enigszins waardeert moet je kritiek of tips nooit via dit soort onderzoeken doen maar gewoon direct aan iemand in de zaak vertellen.
Tenzij je dus echt een nare avond hebt gehad moet je altijd iedereen een 10 geven!!!!!!
Elaise K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten! (voor de zesde keer) Aangegeven dat onze dochter jarig was en bij haar nagerecht kwam een mooi vuurwerkje. Het eten is erg lekker en gevarieerd, de prijs ligt aan de hoge kant maar dan krijg je ook kwaliteit! Wij zijn fan!
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Houdt u vooral dit niveau van kwaliteit en vriendelijkheid. Tegenwoordig een zeldzaam goed geworden.
Advies: zorg ook voor wijnen met een nog iets lager alcohol-percentage. Die zijn, als ze goed zijn, wat duurder, maar dat is per saldo beter.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Verrassend gebeuren - jonge enthousiaste crew - heerlijke gerechten op een aparte manier bereid - gratis parkeren voor de deur - aanrader
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten, prima bediening
Anne-Marie D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor ons de eerste ervaring met Red Orchids. Wat een aanwinst! Heerlijk eten, attente en goede bediening en een sfeervolle ruimte.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Reserveren via internet prima geregeld direct bevestiging. Fijne avond gehad leuke bediening eigenlijk hebben wij geen enkel minpunt gezien.komen vaker terug!