Red Orchids

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Red Orchids

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Reserveren via internet prima geregeld direct bevestiging. Fijne avond gehad leuke bediening eigenlijk hebben wij geen enkel minpunt gezien.komen vaker terug!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met de antwoorden van de wachttijd kan ik niet uit de voeten. De wachtijd was goed.

Lekker gegeten, vriendelijke bediening in fijne ambiance.
Toch nog een verbeterpunt. Iets meer kennis van de verschillende wijnen zou de avond naar een nog hoger niveau tillen.
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijke diverse kleiner gerechten gegeten (creatief opgediend) en super vriendelijke en flexibele en gastvrije bediening!!
Grete K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prima gegeten, fijne sfeer en bediening.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende
combinaties en fantastische smaken. Uitermate vriendelijke bediening en een prettige sfeer.
BaSoVer .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten viel erg tegen. Het was te vet. En het leuk of het eten ter lang van te voren was voorbereid. Hierdoor waren gerechtjes plakkerig of zelfs taai.
Zo, geen aanrader.
G. l. G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met z'n vieren het 5-gangen verassingsmenu gegeten. Alle gangen waren heerlijk en wereden met het juiste tempo opgediend. Vriendelijk personeel en gunstige prijskwaliteitsverhouding. Prima restaurant. Zullen we zeker nog vele male terugkomen.
Victor B.
was een verrassing!
Prima Oosters maaltje gehad. Hulde aan de koks!!
We gaan zeker terug.
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer fijne keuken, ook voor het glutenvrij dieet werd een heerlijk 3 gangen menu geserveerd. Vriendelijke bediening, maar wegens de drukte wel een uur gewacht op de hoofdmaaltijd.
Wel een aanrader!
Machteld M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Renzo S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Red Orchids is een restaurant met een gezellige sfeer en een mooie decoratie.

Wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu genuttigd en dit was geweldig! tijdens elke gang werd er met een glimlag keurig uitgelegd wat er voor ons lag. De bediening geeft een rustgevende maar vrolijke sfeer aan het geheel.

Mijn ouders waren 23 jaar getrouwd en voor aanvang belde ik nog even op of er iets leuks voor hun kon worden geregeld tijdens het diner en dat was zeker te zien tijdens het dessert dat als shared plate werd geserveerd met gefeliciteerd er op geschreven in chocolade saus. Dit maakten de geslaagde avond nog een tikje bijzonderder.

Kortom is er een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit met een bediening die uitstraalt het vak leuk te vinden. wij zullen zeker terug komen!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zaterdag 4 februari in dit sfeervolle restaurant gegeten met een Social Deal, hetgeen een 5-gangen keuzemenu behelsde. Onze jassen en paraplu werden keurig aangenomen en we kregen een tafeltje dicht bij het raam toegewezen. We waren hier eerder geweest, dus wisten we zo ongeveer wat we konden verwachten. Veel soorten hang- en wandlampen geven dit pand een evenwichtig en zacht licht. Tussen de tafels is voldoende ruimte om een conversatie met de partner te voeren. Prettig dus.
Op de vraag wat we wilden drinken, antwoordde mijn lief een zoete witte wijn en een fles bruiswater. Zelf kon ik kiezen uit een aantal Aziatische lagersoorten. Hiervan koos ik Singha, mijn favoriete Thaise bier.
Mijn tafelgenote en ik kozen beiden hetzelfde voorgerecht: flensjes met geroosterde Pekingeend met hoisinsaus, julienne-gesneden wortel, komkommer en lente-ui. De Pekingeend was weer verrukkelijk, maar het vlees was een beetje lauw. Had een stuk warmer gemogen, wat mij betreft. We kregen stokjes om het vlees en de groenten op te pakken en op de flensjes te leggen. Altijd weer een spannend avontuur dat gehannes met stokjes. In het verleden vaak met stokjes gegeten, maar de juiste techniek om de stokjes vast te houden, ben ik vergeten. Wijlen mijn vrouw heeft me dat ooit goed aangeleerd, maar ik ben het kwijt.
Hierna volgde het eerste tussengerecht: volgens de kaart een Thaise tom yum van pompoen (fák). Nu kenmerkt een tom yum zich door helderheid en een zure smaak. Hoewel de soep prima smaakte en ook licht pittig was, is het dus naar mijn idee geen tom yum, want pompoensoep is niet helder en ook niet zuur.
Het tweede tussengerecht was voor ons beiden dim sum. Dit zijn gestoomde en gefrituurde hapjes. Hierbij moesten mijn geliefde en ik aan een uitruil doen, want zij mag geen varkensvlees eten en ik lust geen garnalen. Na deze uitwisseling genoten we beiden van de hapjes, smaakvol en goed op temperatuur.
Inmiddels had ik nog een flesje Singha besteld.
Toen was het tijd voor het hoofdgerecht. Mijn prinses liet haar keuze vallen op pepesan zalm en ik liet me verwennen door stukjes hertenbiefstuk op een soort grote chip met een Koreaanse bulgogi saus. Maar terwijl ik genoot van mijn gerecht (de biefstuk heerlijk mals en sappig), zag ik dat mijn disgenote haar gerecht liet staan. De reden: ze ontdekte een blonde haar in het gerecht, waardoor bij haar iedere lust om aan de zalm te beginnen, verdwenen was. Natuurlijk hebben we het personeel hierop aandachtig gemaakt. Er werd aangeboden om het gerecht opnieuw te maken, maar mijn lief vond dat het dan te lang zou gaan duren. Later werd door een dame in de bediening de haar naar de keuken gebracht, waarna ze terugkwam met de mededeling dat het zou gaan om een haar van bananenblad. Bovendien had iedereen in de keuken zwart haar. Huh?! In mijn leven heb ik aardig wat bananenbladeren gezien, maar een haar heb ik nooit kunnen ontdekken. Bovendien heb ik kortstondig iemand uit de keuken bij de deur zien staan en die is in mijn herinnering wel degelijk blond. Enfin, laat ik de keuken het voordeel van de twijfel geven.
Het dessert tenslotte was een verrassing van de chef. Het was een heel smeuïge chocoladetaart van een heel goede textuur met vanille-ijs gegarneerd met mango, appel, mandarijn en blauwe bessen. Een heerlijke afsluiter die fraai was opgemaakt.
Afronden deden we uiteindelijk met een verse muntthee.
Het bedienend personeel was zeer alert en buitengewoon vriendelijk. Alleen die haar zit me toch nog niet helemaal lekker.
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
In dit restaurant ben je echt uit eten. ! Vriendelijke bediening. Wij waren daar met in totaal 7 personen en waren allemaal zeer tevreden.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor de tweede keer gegeten met familie. Dit keer in de uitgebouwde serre, minder sfeervol in de winter, wel rustig. Restaurant stroomde vol. Op verzoek, snel bediend, keurig. Allemaal drie-gangenmenu gekozen, alle disgenoten, inclusief ik zelf waren zeer tevreden met de kwaliteit. We komen vast weer terug.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Fantastisch eten, chinees met een knipoog naar de buurlanden. Oogstrelend opgemaakte gerechten. Het dessert gewoon europees , maar nog nooit zo n heerlijke creme brulee geproefd. de akoestiek is helaas afgrijselijk
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Meestal vol, dit sympathieke restaurant, en wij begrijpen wel waarom. Wij eten het driegangenmenu en zien achtereenvolgens langskomen crispy Peking duck (bouwpakketje, zelf rolletjes van maken), gestoomde oesters en angus beef in een scherpe zwartebonensaus. Op basis van hoogwaardige ingrediënten maakt de keuken deze gerechten tot intensieve en soms zelfs overweldigende smaakexplosies. Zeer attente bediening, verzorgde ambiance. Niet goedkoop, wel goed!
H V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
heerlijk avondje uit Je wordt super opgevangen door het personeel. Eerst gezellig wat aan de bar gedronken toen naar het restaurant. Heerlijk gegeten.
W V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Een sfeervolle ambiance, goede bediening en plaatjes van maaltijden die ook zeer smakelijk zijn. Het is echt genieten.
Sophia V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Lekker gegeten in een leuk ingericht restaurant. Helaas was de wachttijd voor ons eten erg lang. Dit hebben we ook teruggekoppeld en het restaurant zou er op letten. De prijs kwaliteit verhouding tov het eten is zeer goed.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk en smaakvol gegeten, prima bediening, top avond! Zeker aan te bevelen!