Red Orchids

Zandvoortselaan 145 2106 CM Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Red Orchids

Restaurant Red Orchids is gevestigd aan de wel bekende Zandvoortselaan 145 in Heemstede. In het voormalige pand van Restaurant Pula. Restaurant Red Orchids is een modern en trendy restaurant met een Moderne Aziatische Keuken.
Bij Restaurant Red Orchids worden combinaties gemaakt tussen verschillende eetculturen. Zowel de geheimen van de Oosterse keuken als de Westerse keuken. Restaurant Red Orchids heeft een keuken waarin kwaliteit en versheid centraal staat, waarbij de puurste ingrediënten worden gebruikt om de lekkerste gerechten te bereiden. Zo kunt u rijke belevingen uit Thailand, Indonesië, China en Japan verwachten.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Red Orchids

Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
In kader van restaurantweek gegeten bij Red Orchids. Wat een verrassend goed restaurant op de niet meest glamoureuze straat van Haarlem/ Heemstede. Menu (op verzoek vis/ vegetarisch) was uiteraard al vastgesteld. Kleine gerechten, maar zeker voldoende in totaal. Dessert zat niet inbegrepen, maar dat was absoluut kers op de taart van culinaire topavond. Een combi van een snicker en een brownie. Maar dan wat chiquer : ) Ook attent en vriendelijk personeel.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ik wilde op 27 juni jl het lezersdiner reserveren maar dat kon niet omdat het maximale aantal verkochte diners al bereikt was, ondanks het feit dat de actie tot 1 juli duurde. Belachelijk argument en zeer klantonvriendelijk. Mij zal je er niet zien.
Ir I.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prachtige zaak met gemotiveerd
Gastvrije en vriendelijke bediening .
De maaltijden waren voortreffelijk.
Uitmuntend.
Een perfect avondje uit
Pure verwenning puur sang.
Komen zeer zeker terug !
Ing. Harm K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voor ons een bijzondere dag ter herinnering aan onze Ria Putters die ons drie jaar geleden ontvallen is. Maar wij houden haar in ere met een feestelijk tintje en een diepe traan.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, attente en vriendelijke bediening, echt een restaurant om naar terug te gaan. Dat gaan we dan ook beslist doen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben genoten van een 5 gangen verrassingsmenu. Elk gerecht was heerlijk en de opbouw van de gerechten naar een hoogtepunt voortreffelijk. De bediening was erg vriendelijk en de tijd tussen de gerechten was prima.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
met 4 personen lezersmenu genomen.
Dit was geweldig ( unaniem).
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar
Opama .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We aten hier een behoorlijk aziatisch 5 gangendiner voor een zeer aantrekkelijk bedrag (lezersaanbieding). Echte toppers beleefden we evenwel niet; het tempo was helaas ook dit keer traag, zelfs na een opmerking hierover slecht even beter.
De tafel van Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vriendelijke bediening, mooie gerechten, bijzonder smakelijk. Voor herhaling vatbaar!
Feiko F.
Uitstekend!
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij namen een 4 gangen verrasingsmenu en het was geweldig,de sfeer was goed de bediening was goed. met die 120 tekens ben ik het niet eens.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Alrijd weer super lekker en n heerlijke avond!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
De liefde voor het vak straalt af van de eigenaar. Hij en zijn medewerkers maken het de gasten echt naar de zin en vinden het ook leuk om feedback te krijgen en een praatje te maken. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken meer dan verrukkelijk. Er worden prima wijnen geschonken en je krijgt er goed advies bij. Een absolute top zaak. Dit was de derde keer dat we er aten maar zeker niet de laatste!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ik vind het een feestje om daar te zijn. Ben er ook met mijn kinderen geweest en we waren allemaal erg tevreden. Daarna nog een keer met een vriendin en nu weer met een vriendin.
henny B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Bijzonder vriendelijk personeel
Madelon W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super atent een roos net moederdag
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
we hadden iets om te delen, diverse gerechten van heerlijke kwaliteit, goede uitleg. echt een aan te bevelen belevenis. we hadden de ronde tafel bij binnenkomst. genoeg ruimte om lekker te kunnen tafelen.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige sfeer!
Aardige bediening!
Om tot rust te komen, of een goed gesprek!
Het eten was zo lekker en mooi verzorgd!
Wij met onze gasten hebben genoten.
Vriendelijke groet
De Heer en Mevrouw van Rijn.
Cruquius.
Leontien H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Altijd goede ervaringen met Red Orchid, maar gisteravond was het een beetje rommelig. Duidelijk jong en onervaren personeel en lange wachttijden (er ging van alles mis in de keuken, werd gemeld). Bovendien werd er een glas gebroken aan tafel door een serveerster waar in eerste instantie niet adequaat op werd gereageerd. Het eten was zoals altijd erg goed.
Cardi V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Eten was goed. Pittige kipsate en kabeljauw curry echte aanraders. Helaas duurde alles erg lang: eerst een kwartier voordat we de menukaart kregen. Na het bestellen duurde het nog ruim een uur voordat we het eerste gerecht kregen. Geen kleine hapjes vooraf. En geen excuses achteraf.
Joanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Teleurstellende ervaring; het eten was lekker maar een kille ontvangst, we werden in een koude tuinkamer gezet moesten 15 min.wachten voor we drinken konden bestellen, wachttijd tussen de gangen 35 minuten, een afstandelijke bediening. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!