Red Orchids

Zandvoortselaan 145 2106 CM Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Red Orchids

Restaurant Red Orchids is gevestigd aan de wel bekende Zandvoortselaan 145 in Heemstede. In het voormalige pand van Restaurant Pula. Restaurant Red Orchids is een modern en trendy restaurant met een Moderne Aziatische Keuken.
Bij Restaurant Red Orchids worden combinaties gemaakt tussen verschillende eetculturen. Zowel de geheimen van de Oosterse keuken als de Westerse keuken. Restaurant Red Orchids heeft een keuken waarin kwaliteit en versheid centraal staat, waarbij de puurste ingrediënten worden gebruikt om de lekkerste gerechten te bereiden. Zo kunt u rijke belevingen uit Thailand, Indonesië, China en Japan verwachten.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Red Orchids

S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
voor ons bekend restaurant; altijd prima; vooral ook prettig dat bedienend personeel echt weet wat op je bord ligt als ze het komen toelichten....
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten altijd op en top ! Verfijnde Aziatische keuken met zeer goed gebruik van verse producten en heerlijke kruiden. Bediening uiterst vriendelijk.
henriette S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een paar weken geleden was ik voor het eerst bij Red Orchids. Mijn gast en ik hebben toen een prima avond gehad. Heerlijk gegeten. Prettige sfeer. Over mijn tweede bezoek, afgelopen week, kan ik weer zeggen: Heerlijk gegeten,
Prettige sfeer.
P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
red orchids is een zeer rumoerig restaurant, praten met elkaar haast niet mogelijk, waar het eten matig is, in onze bestelling zaten meerdere fouten, wacht tijd lang. personeel vriendelijk, en waar op zaterdagavond de wijn om 9 uur op is???
nee eens maar nooit weer
Naut L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hebben een prima diner gehad bij Red Orchids. De gerechten zijn mooi van smaak, maar de porties zijn niet heel groot. De bediening is informeel en vriendelijk. De wachttijd bij binnenkomst (op de kaart en eerste service) had wel iets korter gekund.
Fransje R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Delen is lief is een verwennerij..... om blij van te worden.
Elk gerecht is met zorg bereid en wordt met enthousiasme aan je tafel uitgelegd. De smaken zijn puur en zuiver.
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk en gevarieerd gegeten. Samen met vrienden shared dining menu gisteren gegeten. Daarna vier verschillende desserts welke als een grand desert werd opgediend. Zag er fantastisch uit en was de kers op de taart van een hele mooie avond uit eten. Komen zeker een keer terug.
Tanya N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
4-gangen verrassingsmenu was uitstekend. Alle gangen waren bijzonder van smaak. Met name het langzaam gegaarde buikspek was een lekkernij en blijkbaar voor het eerst op de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar. Inmiddels een keer of vijf hier gegeten, inclusief met kerst, en nog nimmer teleurgesteld.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg fijn restaurant met lekkere gerechten. De bediening was prima en vrij attent. We gingen voor het shared-dining / delen is lief concept. Het was allemaal erg smaakvol en mooi opgemaakt. We hadden alleen verwacht dat er wat meer te delen zou zijn. Bij een aantal gangen hadden we onze eigen portie, waardoor het meer op een normaal verrassingsmenu leek.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Met 4 personen bij Red Orchis gedineerd
Niet om te juichen
Kippensoep erg pittig, terwijl gezegd was dat het mild was.
Daarentegen de tonijncarparcio was prima.
Eend een beetje taai
Enige verwarring bij het opmaken van de rekening
Raphael V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Op een zondagavond een heerlijke plaats om aangenaam te dineren. De Aziatische keuken wordt alle eer aangedaan. Ons proevertjes menu van 36 euro was werkelijk een bib gourmand waard. Proficiat zowel aan de chef als aan de zeer attente en aangename bediening.
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker eten, erg origineel en leuk recepten, verschillende en leuke manieren om te eten (deel menu, 3 gangen met of zonder toetje, of sushi) en ze konden ook erg goed met allergieën omgaan. Eerlijk gezegd was er beetje te veel zout/soy voor mijn smaak (al hou ik er meestal van) - soms wat overheersend over de gerecht zelf. Jammer. Serveerders waren allemaal super! Wel moesten we erg lang wachten. 3 gangen van 19-:30-22:30. Ik zou het wel aanraden.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gekozen voor een 4 gangen menu. Pekingeend vooraf, was goed van smaak maar heb ik beter, krokanter gegeten. Daarna krokante gamba's, die waren heerlijk, evenals het hoofdgerecht van ossenhaas. Als nagerecht had ik citroen merengue. Was een citroentaartje, had niets met merengue te maken. De bijpassende wijnen waren prima! Fijne avond gehad.
maaike H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Samen met 2 vriendinnen een leuke avond gehad. Met z'n drieen gekozen voor het "delen is lief"menu. Veel kleine gerechtjes, allemaal even lekker. Gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening!
tom V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Prima! De eerste, maar zeker niet de laatste keer! Waardering 9,3
N.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het eten is voortreffelijk, de bediening heel professioneel maar ongedwongen en de eigenaar maakt ook even tijd vrij voor een gezellig gesprek.
Wij hebben heerlijk genoten en de prijs viel ons zo ontzettend mee, absoluut een aanrader!

3.5 uur zijn voorbij gevlogen!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol en gezellig ingericht. Bediening vriendelijk en vlot.Kaart voor ons te veel vis-gericht.Echter toch goede keus kunnen uit de vleesgerechten.
Merijn T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gekozen voor het verrassingsmenu, wat ons erg beviel. De verschillende gerechten, van vis tot vlees passeerden de revue. Allen erg smaakvol en met een Aziatische twist. Wij komen zeer zeker terug om ook het "delen is lief"-menu te proberen.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Erg lekker gegeten maar anderhalf uur wachten op het voorgerecht is te lang. Het hoofdgerecht kwam vervolgens na 3 kwartier dus al met al was het een hele zit.
Sunita K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was verrukkelijk!
Wat een smaaksensaties!
Alhoewel we voor drie gangen gingen, werden het uiteindelijk vier gangen!