Red apple

Van Coothplein 16 4811 NE Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Red apple

Duur
YDBV .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zaterdag 12 nov2016 gegeten bij Red Apple met 4 man.
2 minpuntjes, de kreeftensoep was lauw en in de Irish koffie zat amper whisky.
Voor de rest heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, aanrader.
1 tip kom niet om 20.00 want de keuken sluit om 22,30, is dan te weining tijd om van de kaart te genieten voor het all you can eat concept.
Reinoud H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden twijfels over de recensies hier, maar deze zijn volledig weg, onze ervaring van vanavond is totaal n andere mening, het was gewoon super heerlijk en gezellig....
Kelsey Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijke kaart, luxere all you can eat. Goede bediening. Prijs is erg aantrekkelijk. Hier gaan we zeker terug komen. New favorite!
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren met 8 mensen gegeten, heel erg slecht helaas. Aan de carpaccio zat geen smaak, in de salade zat te veel saus. Alle vlees gerechten waren taai. De speciale hete kip is gewoon gebakken kip blokjes met chili saus er overheen en een beetje taugé. De Crème brûlée hadden ze ook zo uit de koelkast gehaald en het suikerlaagje was niet vers gebrand. Ten slotte werd de wijn op kamertemperatuur geserveerd. Wel vriendelijke bediening en een mooie ruimte maar je komt voor het eten daarom is het voor ons de laatste keer!
Eten2012 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Op zaterdagavond bij Red Apple gegeten met een klein groepje. Het concept is best aardig, het eten lekker. De service daarentegen was zeer teleurstellend. Meerdere malen kwam de bediening met drankjes of eten aan de verkeerde tafel. Ook hebben we heel lang moeten wachten. Om 20.30 zaten we aan tafel, na een half uur het eerste drankje gekregen. Tegen 22.00 uur kregen we het eerste gerechtje. Op het tweede gerechtje moesten we ook een half uur wachten. Vervolgens kwamen ze melden dat de keuken eigenlijk om 22.30 uur sluit, maar ze zouden de keuken langer open houden. Nou, beter laat dan nooit, maar dit moet dus goed komen dachten wij. 10 minuten later moesten we toch wel haast maken omdat de keuken om 23.00 uur ging sluiten. Je betaalt dus 29,90 voor een onbeperkt menu en uiteindelijk zijn we nog net niet met honger naar buiten gegaan. Tafels onderling spraken over de slechte service. De eigenaresse heeft een drankje van het huis aangeboden, maar eerlijk gezegd heeft dit het niet goed gemaakt. Naar mijn mening hadden ze de keuken open moeten houden, zodat alle gasten hun diner rustig af kunnen maken. Doordat zij de drukte niet aan kunnen, hebben de gasten het diner af moet raffelen.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Het zoveelste restaurant wat een All in concept hanteerd. De bediening en de inrichting waren prima. Ook was het er gezellig druk. De gerechten waren niet allemaal even goed. Wel kwamen de gerechten allemaal tegelijk voor heel de tafel. Als ze iets meer aandacht geven aan het eten dan is het best oke. Doordat je steeds maar 1 gerecht per keer kan bestellen zit je als grote eter toch een paar uur aan tafel.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Werkelijk heel erg slecht. Tigershrimps zijn gewoon scampis. Ravioli is smaakloos en was in magnetron opgewarmd waardoor smaak als die er al was, helemaal verdwenen was. Black angus was geen Black angus maar een taai stukje rundvlees als biefstuk gebakken. Taai en smaakloos. De rib-eye was zo dun dat je er bijna doorheen kon kijken. Gegaard buikspek was 1 brok vet en echt goor. Crème brulee was van belabberd niveau. Koud en geen vers gebrand suikerlaagje. Het fruit leek wel van een paar dagen oud. Reactie was helemaal treurig. Zou kwestie van smaak zijn. Nee geen kwestie van smaak maar kwestie van slechte kwaliteit.