Red apple

Van Coothplein 16 4811 NE Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Red apple

7,1

Jouw recensie over het restaurant Red apple

Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Hier met een vriendin voor het eerst geweest. De sfeer is goed en wij hadden ook een hele leuke ober. Het eten was redelijk. Maar wat ons echt tegenviel was dat toen wij toe waren aan het nagerecht er gezegd werd dat de keuken gesloten was. Er was ons niet verteld dat wij al toe waren aan het laatste rondje wat ik wel zo netjes had gevonden. Toen wij hier ons beklag over deden kwam de eigenaresse op hoge poten naar ons toe. Ze zei dat ons vooraf was medegedeeld tot hoe laat de keuken open was en ze beweerde ook dat er wel gezegd was dat wij nog een laatste keer konden bestellen. Ik gaf aan dat dit niet gezegd was maar zij bleef herhalen dat dit wel zo was. Ik heb mevrouw toen netjes verteld dat ik dit absoluut geen service vond en dat als ik als klant zeg dat dit niet vooraf gezegd is zij daar niet met mij over in discussie moet gaan. Ik werd gewoon uitgemaakt voor leugenaar. Uiteindelijk kregen wij nog wel een nagerecht maar hier zat voor ons een nare bijsmaak aan. Wij komen hier nooit meer terug.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten niet op smaak gebracht, absoluut geen waar voor je geld. De sushi was lekker, maar die was eind vd avond op. Ik ga zeker niet terug naar dit restaurant
dieleman .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Met kerstmis hier gaan eten, zaak zat helemaal vol.Bij binnenkomst werden de jassen aangenomen. De bediening was perfect, kwamen geregeld vragen of we iets wilden drinken. Eten was heerlijk, alle gerechtjes met zorg bereid, niet alleen lekker om te eten maar ook mooi om te zien. Hier kan je ook de hele avond blijven zitten, geen twee shifts per tafel. Je hebt ook wel heel de avond nodig hier. Bij het weggaan werden de jassen weer aangegeven. Geen punt van kritiek?? jawel, het is er vreselijk warm en het enige wat niet lekker was was de kreeft. maar verder een heerlijke avond gehad.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Met zijn vijven gegeten van 18.00 uur tot 22.30. Heerlijke gerechten maar wel goed om er zo vroeg te zijn. Ik kan begrijpen dat als je hier om 19.30 / 20.00 binnen komt lopen dat je met honger naar buiten loopt want soms duurt het wel even voor je weer een gerechtje krijgt. De kwaliteit ervan is wel een stuk beter als bij de vreetschuren a la sumo of la cubanita
berta353 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een all toch can eat concept, waarbij je steeds 1 gerechtje per ronde mag bestellen. Het eten was er matig. Sommige gerechten waren fantasieloos. Zo hadden we witvis, krokant gebakken met sesamzaadjes besteld. Dit was gewoon een variatie op vissticks. De biefstuk was te ver doorbakken. De tagliatelle was smaakloos.
De bediening was erg jong en onervaren. Geen kennis over de gerechten. De prijs-kwaliteitsverhouding was heel slecht. Voor 35 euro p.p. verwacht ik meer. Wij komen hier niet meer terug
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Hier met collega's gaan eten. Leuk concept waar je kan kiezen uit 50+ verschillende gerechten, zo vaak als je wilt. Het zijn leuke gerechten met ook de wat duurdere ingrediënten. Het was druk maar de bediening krijgt het vlot op tafel. De kwaliteit is redelijk. Om deze enorme variatie te bedienen kiest de keuken een aantal shortcuts, en dat proef je. De kip op Japanese wijze is iets te droog, net als de ribeye van de grill die ook iets aangebrand is. Anderzijds passeren heerlijke salades, lekkere frietjes en goede desserts. En oordeel : erg leuk voor een groep, maar net iets te duur
Cristine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik hebben tijdje geleden samen met mijn vriend bij dit nieuwe restaurant op het van Coothplein gegeten. Het restaurant zag er leuk uit en er was een goede sfeer. Bij binnenkomst werden onze jassen gelijk aangenomen en werden we naar onze tafel gebracht. Het restaurant heeft een zeer divers menu, gerechten uit allerlei wereldkeukens zowel warm als koud. Een leuk concept, onbeperkt verschillende kleine gerechten kunnen eten. De gerechtjes waren allemaal mooi opgemaakt en het waren goede porties. Nog belangrijker, het smaakte allemaal heel lekker. De bediening was snel en heel vriendelijk. Erg leuke avond gehad met erg lekker eten.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Aardig voor een keer, maar ook niet meer dan dat. De jas moet je bij je houden, want de garderobe is vol (?). All you can eat-concept met simpele gerechtjes. Koos oa voor de salade vis: bleek wat groene sla, een lapje zalm en surimi stukjes met cocktail saus. De vleesgerechtjes zijn OK klaargemaakt, maar fantasieloos. Lapje spek, 1 groene asperge en rösti rondje bijvoorbeeld. Bleke frietjes. Bediening was vriendelijk, maar jong en onervaren.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Mhhhh nee. Het eten was niets mis mee maar kom hier niet snel meer terug. Uitlevering van het eten duurt te lang. Men vraagt niet om drankjes. Herhaaldelijk zelf om moeten vragen. Te druk en slechte acoustiek. Te warm binnen.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een nieuw restaurant aan het van coothplein met als naam een Tarantino referentie, maar niet meer dan dat. Een ayce formule met 1 gerechtje per ronde, wat mooi opgemaakt wordt geserveerd. Vegetarisch valt de kaart tegen, maar voor vlees en vis is er voldoende keus. Kwaliteit en service zijn goed. Niet goedkoop, maar onbeperkt kiezen voor vlees en vis is hier top
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een frisse nieuwe tent, met het concept van de diverse hapjes, waar ik wel van houd. Het was mooi opgemaakt, maar niet allemaal helemaal op temperatuur. De wijn, Chardonnay en Crucero Carmenère, lieten we ons goed smaken. Het personeel was in de meeste gevallen nog jong en onervaren, maar dat heeft dan ook wel weer z'n charme. De gastvrouw hield alles wel goed in de gaten. Ze was op een prettige manier aanwezig. Het was gewoon druk, maar niet lawaaiig. Plezierig getafeld, in goed gezelschap.
Boergondiër .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een all your can eat restaurant waar je zoveel kleinere gerechten kan eten als je wil. Maar in tegenstelling tot wat je vaak ziet bij all you can eat is elk gerecht met aandacht bereid. Ik heb geen doorbakken stuk vlees of vis gezien, ook zijn de gerechtjes net wat groter en soms complexer dan ik gewend ben van all you can eat. Het duurt dan ook wel net iets langer voordat de gerechten op tafel verschijnen (vergeleken met andere all you can eat waar het er vaak binnen 10 min. staat) Maar dat zorgt er dan weer voor dat je lekker kan tafelen met je gezelschap. Er is voldoende keuze qua gerechten alleen de desert kaart mag iets uitgebreider. Het restaurant ziet er mooi uit (modern) en de bediening is erg vriendelijk maar mag soms nog wel iets beter attenter zij op lege glazen, een voorzichtige vinger om drank te bestellen, etc. maar over het algemeen doen ze het gewoon goed. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en alles bij elkaar een dikke voldoende. Ik ben er vrij snel na de 1e keer nogmaals geweest en zal zeker vaker komen.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gisteren voor het eerst gaan eten bij Red Apple en we vonden het beiden een enorme tegenvaller. De sfeer in het restaurant is leuk en de bediening ook best vriendelijk, maar het eten was smakeloos en bedroevend. Over de sushi werd een hele dot mayonaise gedaan om te verbloemen dat ze eigenlijk al 2 dagen in de koeling staan, ze kregen het voor elkaar om de zalmtartaar naar werkelijk niks te laten smaken en ook de sliptong was slap en flauw. De hete kip was prima, maar zoals bij een andere recensie al beschreven, niet veel meer dan gebakken kip met een beetje chilisaus. Maar we waren blij dat we eindelijk iets proefden. Dertig euro is veel te veel voor de kwaliteit eten die je krijgt. Wij komen hier niet meer terug.
Michelle N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier, echt een aanrader. De bediening was heel vriendelijk. Er was een meisje aan het werk met lang blond haar extra complimenten voor haar.
Op de dag dat wij kwamen was er een grote groep aanwezig. En er werd van tevoren duidelijk aangegeven dat het soms wat langer kon duren. Dit was echter niet het geval.
Je krijgt kleine porties waardoor je veel gerechten kunt proberen zonder dat je te snel vol raakt.
Wij waren na bijna 3 uur eten toe aan koffie. Die was even vergeten, maar uiteindelijk is dit ook weer goed opgelost en zijn we met een voldaan gevoel de deur uit gelopen.
YDBV .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zaterdag 12 nov2016 gegeten bij Red Apple met 4 man.
2 minpuntjes, de kreeftensoep was lauw en in de Irish koffie zat amper whisky.
Voor de rest heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, aanrader.
1 tip kom niet om 20.00 want de keuken sluit om 22,30, is dan te weining tijd om van de kaart te genieten voor het all you can eat concept.
Reinoud H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden twijfels over de recensies hier, maar deze zijn volledig weg, onze ervaring van vanavond is totaal n andere mening, het was gewoon super heerlijk en gezellig....
Kelsey J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijke kaart, luxere all you can eat. Goede bediening. Prijs is erg aantrekkelijk. Hier gaan we zeker terug komen. New favorite!
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren met 8 mensen gegeten, heel erg slecht helaas. Aan de carpaccio zat geen smaak, in de salade zat te veel saus. Alle vlees gerechten waren taai. De speciale hete kip is gewoon gebakken kip blokjes met chili saus er overheen en een beetje taugé. De Crème brûlée hadden ze ook zo uit de koelkast gehaald en het suikerlaagje was niet vers gebrand. Ten slotte werd de wijn op kamertemperatuur geserveerd. Wel vriendelijke bediening en een mooie ruimte maar je komt voor het eten daarom is het voor ons de laatste keer!
Eten2012 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Op zaterdagavond bij Red Apple gegeten met een klein groepje. Het concept is best aardig, het eten lekker. De service daarentegen was zeer teleurstellend. Meerdere malen kwam de bediening met drankjes of eten aan de verkeerde tafel. Ook hebben we heel lang moeten wachten. Om 20.30 zaten we aan tafel, na een half uur het eerste drankje gekregen. Tegen 22.00 uur kregen we het eerste gerechtje. Op het tweede gerechtje moesten we ook een half uur wachten. Vervolgens kwamen ze melden dat de keuken eigenlijk om 22.30 uur sluit, maar ze zouden de keuken langer open houden. Nou, beter laat dan nooit, maar dit moet dus goed komen dachten wij. 10 minuten later moesten we toch wel haast maken omdat de keuken om 23.00 uur ging sluiten. Je betaalt dus 29,90 voor een onbeperkt menu en uiteindelijk zijn we nog net niet met honger naar buiten gegaan. Tafels onderling spraken over de slechte service. De eigenaresse heeft een drankje van het huis aangeboden, maar eerlijk gezegd heeft dit het niet goed gemaakt. Naar mijn mening hadden ze de keuken open moeten houden, zodat alle gasten hun diner rustig af kunnen maken. Doordat zij de drukte niet aan kunnen, hebben de gasten het diner af moet raffelen.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Het zoveelste restaurant wat een All in concept hanteerd. De bediening en de inrichting waren prima. Ook was het er gezellig druk. De gerechten waren niet allemaal even goed. Wel kwamen de gerechten allemaal tegelijk voor heel de tafel. Als ze iets meer aandacht geven aan het eten dan is het best oke. Doordat je steeds maar 1 gerecht per keer kan bestellen zit je als grote eter toch een paar uur aan tafel.